abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:31:07 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853206
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853233
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn ;)
Lijkt me sterk.
pi_209853327
Mijn tas heeft weer wat kleur *O*

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer O+

Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:15 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lijkt me sterk.
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittint ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:42:53 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853357
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur *O*

De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer O+

Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeer :N Dus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.

We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not :')
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:47:00 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
pi_209853502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:47 schreef gcjoel het volgende:
Wat haat je op mijn glitterpakjes? ;(
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 15:53:57 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209853526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Huilende meisjes... Zat ik toch goed, dacht al dat het een internationaal equivalent van Nick en Simon was :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:55:43 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_209853542
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.

Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209853578
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:20:38 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209853785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Is ook leuk! *O*
pi_209853809
quote:
Alleen maar leuk toch :Y
pi_209853825
quote:
Ik snap dat :Y

Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:27:25 #14
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209853853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Under of een andere? :D
pi_209853945
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat :Y

Heerlijk juist! O+ Voor een restaurant zou ik dat ook kunnen doen, ja. En dan ben je soms ook afhankelijk van de beschikbaarheid daar. Zelfde voor andere evenementen, theatershows of zelfs voor een markt. Qua taal zijn sommige dingen lastig, maar eten of muziek kan altijd.

Mijn eerstvolgende reisje is weer naar de antiekmarkt van Lille. O+ Direct toen we vorig jaar uit Lille kwamen weer geboekt. Zoveel zin in. O+ Maar nog twee maanden wachten.

Goede reminder wel, ik moet de restaurants nog uitzoeken. Wil sowieso weer naar de blauwe eend. O+
pi_209854045
Wij wilden naar het Guggenheim.
Dus een trip naar Bilbao geboekt met dinges eromheen.
^O^ O+
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:58:06 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209854176
Ik ging zondag naar Pink in Keulen. Dat was ook tof.
Behalve dat er ook gay pride was dus het was takkedruk in de stad
pi_209854252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Under of een andere? :D
Under :Y _O_
Inmiddels geweest *O*

Vriendin en ik hebben al twee andere mensen die er met ons mee terug willen.
Probleem nu: twee tafeltjes voor 2 boeken (want dan zit je aan het raam) of een tafel voor 4 waarbij er dus mensen vóór je zitten.
En o ja, de wilde plannen ombouwen naar realiteit. Zal wel een paar jaar duren. Nog zat te zien en te eten in de wereld.
pi_209854399
Ik zag een Indiana Jones film, bleek later Petra in Jordanië te zijn. Had ook al eens iets gelezen over Palmyra in Syrië. Dus daar naar toe op vakantie, 3,5 week
We have far more in common than that which devides us..
pi_209854717
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209854734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n. :')
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
We have far more in common than that which devides us..
pi_209855070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209855284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg. :7 Ik zeg wel eens nee, of stel "eisen" en daar gaat ie prima mee om O+ Destijds hadden we "tussen 8 en 16 uur per week" afgesproken, maar tbh functioneer ik ook prima met 20 per uur. :Y

Dit klusje is een zijdelings klusje (want het is natuurlijk allemaal 1 grote inteeltbende. :') ) waarbij ik voor iemand anders werk en goed aan verdien. :+
pi_209855310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken 8)7
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.
Hij heeft me ook wel eens naar huis gestuurd, "Nou is het klaar, ga weg, morgen weer een dag". :+

In de maanden augustus en september (en ook nog wel oktober) is het wel een stuk rustiger dan nu, zegt iedereen. (zal mij benieuwen :') )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209855358
Vind je het leuk, @Lonaa? En wat er aan dan?
Word je er ook nog rijk van of weet je dat nog niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')