Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Troel het volgende:
Als je mijn huis ziet, zou je zeggen dat er teveel kleuren zijn
Echt wel. Alle muren zijn in dezelfde wittintquote:
Jeetje, dit is toch onbegrijpelijk??quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn tas heeft weer wat kleur![]()
De Acopalyps die er zondag overheen ging deed het leer geen goed. Tas mee naar schoenmaker die er een aai en meewarige blik over liet glijden en me een flesje leerherstellend spul in handen drukte voor de patiënt.
Één behandeling verder toont hij weer een stuk blijer![]()
Ik daarna richting huisarts om het laatste restje wrat te laten bevriezen.
Veilig te hanteren, handig te doseren stikstofpennen zijn inmiddels VERBOTEN! Want er zit lachgas in en damagniemeerDus nu staat er een losse big ass container met vloeibare stikstof. Waar ze met een piepklein emmertje wat uit moeten vissen. Waarna er een wattenstokje in dat emmertje gaat tot het verzadigd is. En dat op de wrat.
We grapten al dat iemand die een stikstofpen leeg spuit in zijn mond wel een groter probleem heeft dan high zijn.
En dat deze optie echt veel veiliger is…. Not
Wat haat je op mijn glitterpakjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, geen ramp. We proberen het bij Hamburg en Dublin nog. Maar anders zijn we toch niet de grootste fans. Er zitten nu allemaal meisjes in glitterpakjes gillend en/of huilend op de bank over de kaartjes, die ik het eigenlijk meer zou gunnen. Wij denken gewoon 'zou gezellig zijn'.
Dit was wel een beetje wat ik ook dacht. Dat je voor de 'geen fan' best wel verdraaid veel moeite doet. Ik vond het ook wel grappig, maar sta op de wachtlijst voor Nederland. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om me in het buitenland ook in te schrijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen fan, maar wel maar Hamburg of Parijs er voor willen.
Is ook leuk!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Alleen maar leuk tochquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet wat er moeite aan is. Ik vind het gewoon tof om een paar dagen weg te gaan en extra leuk als ik dat meteen rondom een activiteit kan plannen.
Ik snap datquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Under of een andere?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Heerlijk juist!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap dat
Mijn vakantieplanning in Noorwegen begon dit jaar met een restaurantboeking. Nu was het plan wel al dat we die kant uit zouden gaan maar toch… leuke activiteit in combi met leuke stad/land, prima toch?
Underquote:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
Die week waarvan ik zei om de dag vrij? Ja nee, grapj0n.
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Ik heb een 0-urencontract en in de essentie betekend dat dat ik werk als er werk is en ik geen "nee" zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel uur is jouw contract? Ik dacht 16 uur
Mijn baas verwacht het niet hoor. Hij vraagt, weet dat ik nee zeg als het niet kan om wat voor reden dan ook en is heel blij met het werk dat ik wel verzet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het net mijn werk. Iedereen heeft allemaal kleine contractjes, maar ondertussen verwachten ze dat je veel vaker komt werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |