SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:47 schreef Cygne het volgende:
Die had ik even niet aan zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga super hard voor je duimen!![]()
Die had ik even niet aan zien komen.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duim voor je!Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
We hadden het ook gewoon afgesloten. Met icsi ging het niet meer worden en gezien mijn lage eicel voorraad überhaupt niet meer. 4.5 week geleden een borstverkleining gehad nota bene.quote:
Klopt! F is eergisteren 3 geworden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:43 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Spannend, Cygne! Herinner me dat onze kinderen nagenoeg even oud zijn. Hier draaien mijn duimen ook.
En mijn F. wordt over twee weken 3.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:08 schreef Cygne het volgende:
[..]
Klopt! F is eergisteren 3 geworden.
Die had ik even niet aan zien komen.Wat spannendddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan momenteel voor IUI. Omdat het zaad van mijn man verbeterd is, komen we hier voor in aanmerking. Ik heb 1 FM gehad, maar nog te klein helaas.
Qua donor heb ik gedacht aan “bekende” mensen. Maar dit wil ik liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een donor via zo’n bank online, uit het buitenland, is voor mij een optie. Of die Donor het toekomstige kind wil leren kennen is aan hem en aan het kind zelf. Ik zou daar niet moeilijk om doen.
Ik heb geen moeite met een anonieme donor. Ik respecteer namelijk óók de wens van de donor. Ben al blij dat ze willen doneren.
Ik weet als geen ander hoe het is om niet bij je biologische familie op te groeien. Daarom zou ik eerder voor een donor gaan dan voor adoptie, omdat er dan in elk geval één biologische ouder bij komt kijken. En mijn lijf werkt prima.
Ik weet wat voor psychische shit erbij kan komen kijken en ik weet welke gevoelens je je hele leven met je meesleept. Maar ik denk ook dat ik wegens mijn eigen ervaring, heel goed zo’n kindje kan ondersteunen en kan begrijpen.
Onbegrip is een van de meest voorkomende narigheid die ik in mijn leven heb gevoeld en voel, en ik zal er alles aan doen om dit te beperken bij mijn kind(eren).
Dus nee, ik heb er niet “echt”over nagedacht, omdat een hoop al standaard gedachten zijn voor mij.Born to Lose, but Built to Win.
ik snap je. En ik snap ook je reactie met het leren kennen. Ik heb dit dus verplicht moeten doen van jeugdzorg. Contact hebben met mijn biologische familie. Om de paar weken moest ik daarheen. Huilend. Het was verschrikkelijk. Ook voor mijn (pleeg)ouders was het een hel om te moeten toezien hoe ik eronder leed. Gelukkig mocht ik op mijn 14e alle contacten breken. Ook met het oog op mijn toen toekomstige beroep wens. Als ik contact zou moeten houden zou ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:56 schreef trui het volgende:
Ik was oprecht benieuwd of LadyT voor een bekende of onbekende donor zou gaan, en of ze dat überhaupt hebben overwogen / gepeild in hun omgeving. Snap goed dat dat niet zomaar even een vraag is die je stelt hoor, en dat dat ook weer nadelen met zich meebrengt.
Die had ik even niet aan zien komen.Wow!!! Wat goed! Ik ben zó blij voor jullie, wat een wending is dit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Wat mooi!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:25 schreef Cygne het volgende:
We hebben een kloppend hartje.![]()
![]()
Mocht me wel weer melden in het ziekenhuis omdat ik weer ziek ben. Kindje is precies wat het volgens termijn zou moeten zijn.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:25 schreef Cygne het volgende:
We hebben een kloppend hartje.![]()
![]()
Mocht me wel weer melden in het ziekenhuis omdat ik weer ziek ben. Kindje is precies wat het volgens termijn zou moeten zijn.
6+2. Wat tof zeg!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Wat mooi!
Hoe ver ben je nu? Ik heb vorige week ook positief getest, zijn we weer tegelijk zwanger en redelijk dezelfde termijn als de vorige keer als het allemaal goed mag gaan. Ik duim verder voor je!
Staan er nu allemaal weer onderzoeken op de planning voor jullie? Ik heb vaag onthouden waar jullie doorheen gingen met de zwangerschappen…quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |