SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
allemaal piratenpartij stemmenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
als het maar niet iets christenlijks is
idioten die abortus illegaal willen maken, drank uit de supermarkt willen halen, en geloven dat god ons gaat reddenHey there sunshine lift my heart
Ik ben nog zwevende.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
als het maar niet iets christenlijks is
idioten die abortus illegaal willen maken, drank uit de supermarkt willen halen, en geloven dat god ons gaat redden![]()
zweefteef ben jequote:Hey there sunshine lift my heart
ik heb met z'n allen laat de limonade nu maar knallen in mijn hoofd, van de mini playback show
welke idioot zit er aan de knoppen in mijn hoofdHey there sunshine lift my heart
ik fake nietHey there sunshine lift my heart
die doet poefHey there sunshine lift my heart
kittenbolkHey there sunshine lift my heart
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daar schijten de vissen inHey there sunshine lift my heart
Vol aan Tristan gaan op de Lijdsebaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij ook?quote:Hey there sunshine lift my heart
Bijna in den BoschIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is wel het voordeel van de Camino Brabant. Castricum - Den Bosch is een rechtstreekse verbinding, dus hoef niet over te stappen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
weer wilde plannen vandaag?quote:Hey there sunshine lift my heart
Om dts weer als vroeger te laten bestaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nietesquote:Hey there sunshine lift my heart
Terug naar de tijd van bondjes en vijandenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om dts weer als vroeger te laten bestaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van bondjes en vijanden![]()
![]()
Fantastischquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:28 schreef DJMO het volgende:
Dat is wel het voordeel van de Camino Brabant. Castricum - Den Bosch is een rechtstreekse verbinding, dus hoef niet over te stappen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is hier veel te tam gewordenquote:
Vroegah ging het er soms genadeloos hard aan toe
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
bewijs het maarquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik zit in de trein van schimmelkutterveen naar Waspik.
Gelukkig een rechtstreekse verbinding hippie ha ho.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stukkie Camino Brabant lopenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Stukkie lopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh doe ik ook wel eens, maar loop vanuit huis ook wel eens naar de campina en dan de trein terug vanuit boxtelquote:Hey there sunshine lift my heart
Toch makkelijk heb je uitkering lekker heel Nederland door met de trein lekker wandelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
daar staat mijn huis nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:34 schreef Zucht. het volgende:
https://www.waternet.nl/o(...)t%20oppervlaktewater.Hey there sunshine lift my heart
Is hij een VVD stemmert?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw wat een malloten zeg
@:DerRabbit![]()
![]()
De anale driehoek is een volkse benaming voor de streek in de provincie Antwerpen gelegen tussen de aan elkaar grenzende gemeenten en Kontich en Aartselaar en de deelgemeente Reet (gelegen in Rumst).[1][2][3][4] De benaming vormt louter een verwijzing naar de naam van de dorpen, en heeft verder geen geografische betekenis.
De naam verwijst ook naar het anale gedeelte van het perineum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je nu weer beginnen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch makkelijk heb je uitkering lekker heel Nederland door met de trein lekker wandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan ish et nog steeds niet de oceaan in, want ze gebruiken de drab om energie mee op te wekken, dus niet terug de zee inquote:Hey there sunshine lift my heart
De gruh moet wel wat vaker gaan bolken, we kunnen niet zonder hem genadeloos hard zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik doe niks.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk het niet, maar ik weet natuurlijk niet wat hij stems, maar.hij wilde Rutte ook wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar stoomt het meeste oppervlaktewater heen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan ish et nog steeds niet de oceaan in, want ze gebruiken de drab om energie mee op te wekken, dus niet terug de zee in![]()
alle politiek weg, goede dictator uitkiezen, iedereen blijHey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
alle politiek weg, goede dictator uitkiezen, iedereen blij![]()
![]()
De lucht in.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Waar stoomt het meeste oppervlaktewater heen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee als als mijn tante mijn oom was geweest was ze nu mijn tante niet geweestquote:
Alleen als ik het mag zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
alle politiek weg, goede dictator uitkiezen, iedereen blij100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nee als je het wil zijn ben je afquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee als je het wil zijn ben je af
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Toch gek he die arme braddie krijgt een heel looijkartel overlast terwijl anderen die ook online aandacht zoeken maar mogen doen en beschermd worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als als mijn tante mijn oom was geweest was ze nu mijn tante niet geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk dat ik even naar de ah to go ga voor een snackHey there sunshine lift my heart
okquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat ik even naar de ah to go ga voor een snack![]()
wil jij ook iets?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ik heb 4 tompouchen op te etenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat ik even naar de ah to go ga voor een snack![]()
Dacht net he ik neem 4 tompuchen mee en ga bij mijn dochter koffie drinken, die gaat morgen naar Italie op vakantie
Kom ik daar alles dicht. Zit ze bij haar vriend
ohquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 tompouchen op te eten![]()
Dacht net he ik neem 4 tompuchen mee en ga bij mijn dochter koffie drinken, die gaat morgen naar Italie op vakantie
Kom ik daar alles dicht. Zit ze bij haar vriend![]()
Ja en nu moet ik mijn op offeren en 4 van die zoete dingen opeten
zit niet in brabant, schaars hierquote:Hey there sunshine lift my heart
Worstenbroodjes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou die gaan vandaag niet op hoor eb liever ander gebak maar Max is gek op tompouchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor jou loop ik naar de 24 uur automaatquote:Hey there sunshine lift my heart
2 vandaag en 2 morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja en nu moet ik mijn op offeren en 4 van die zoete dingen opeten![]()
Hier zijn ze ook ruim verkrijgbaar hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit niet in brabant, schaars hier![]()
Vroem vroemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op utrecht centraal zag ik er geenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook ruim verkrijgbaar hoorHey there sunshine lift my heart
Verdomme man, ik kan ook echt nooit eens langer dan één dag goed uitgerust zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme man, ik kan ook echt nooit eens langer dan één dag goed uitgerust zijn![]()
same man, samequote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme man, ik kan ook echt nooit eens langer dan één dag goed uitgerust zijnHey there sunshine lift my heart
Kriebels vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonenquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonenIk woon dicht bij Duisland en België
![]()
![]()
en je leeft nog? hoe danquote:Hey there sunshine lift my heart
Veel te warm weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb liever een saucijzen broodjequote:
En dan geen aardappelen en rijst eten om niet te veel koollhydraten te krijgen maar wel 4 tompouchen te etenquote:
tellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan geen aardappelen en rijst eten om niet te veel koollhydraten te krijgen maar wel 4 tompouchen te eten![]()
![]()
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willenquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willen![]()
![]()
![]()
Ik klaag niet over een tompouche hij is zoet daar ontkom je niet aan, ik eet bijna niets met suiker komt des te harden binnen daaromquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willen
Ik ben inderdaad iemand die meer van hartig houdt
Maar dat wil niet zeggen dat ik het ook eet.
Heb er wel veel gegeten in het verleden, heerlijk die van de hemaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hemelsbreed 8 km van Duitsland en 800m van Belgiëquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.![]()
dat denk je, tot de Panzerwagen voor de deur staatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.Hey there sunshine lift my heart
![]()
Dat begint al lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat denk je, tot de Panzerwagen voor de deur staat
Maar die komen hier niet, zit een hitteschild om m'n huis heen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die komen hier niet, zit een hitteschild om m'n huis heen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die komen hier niet, zit een hitteschild om m'n huis heen.
Geen grapquote:
Gister toen ik de hoek om liep op weg naar de supermarkt werd het spontaan een paar graden koeler. Zal vandaag met de wind wel anders zijn, maar was wel interessant
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Schaduw?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen grap
Gister toen ik de hoek om liep op weg naar de supermarkt werd het spontaan een paar graden koeler. Zal vandaag met de wind wel anders zijn, maar was wel interessantof net wat meer wind, ander wegdek of of veel variabele
![]()
Bulma YamtchaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelenquote:Hey there sunshine lift my heart
#metooquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelen![]()
we hebben het winkelcentrum (pure bakstenen misere) en daarnaast staat een haag waar je doorheen kunt lopen, opeens 10 graden cooler, heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen grap
Gister toen ik de hoek om liep op weg naar de supermarkt werd het spontaan een paar graden koeler. Zal vandaag met de wind wel anders zijn, maar was wel interessantHey there sunshine lift my heart
De manier waarop alles hier gebouwd is leidt er gewoon toe dat de warmte gigantisch blijft hangen. Het is een soort betonnen badkuip met alleen op het zuiden een opening zodat de zon naar binnen kan schijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Schaduw?of net wat meer wind, ander wegdek of of veel variabele
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor jou loop ik naar de 24 uur automaat
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Helpt ook niet echt mee dat het midden een parkeerplaats is met amper groen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wandel jij veel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het nu 17 graden en extreem hoge luchvochtigheid, zweet me kapot.I'm surrounded by morons!
![]()
God nondeju waar ben ik aan begonnen
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb daar geen medelijden mee, hier is het 10 graden meerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:12 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nu 17 graden en extreem hoge luchvochtigheid, zweet me kapot.Hey there sunshine lift my heart
Hallo, je bent niet in Limburg...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:13 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
God nondeju waar ben ik aan begonnen![]()
Dat was het hier eergister.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb daar geen medelijden mee, hier is het 10 graden meerI'm surrounded by morons!
Mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
de verkoelende haagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
de verkoelende haag![]()
![]()
meestal wel, iemand had er zijn hondenstront niet opgeruimd laatst, en buiten heel licht, daar vrij donker, was een rondje schoenen poetsenquote:Hey there sunshine lift my heart
tevens, had de puber meegenomen voor een blokje om, ze komt daar, en ze zegt woh, is dit nieuw?
de jeugd is de toekomst
Hey there sunshine lift my heart
Klopt. Eerst de Camino Brabant aftoppen voor ik de dmt ga inplannen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ohja bah dat is minderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die mensen in Brabant en Limburg zullen wel denken het is toch geen carnaval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ze praten er het hele jaar over, dus weet niet of zij weten wanneer het wel en niet isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die mensen in Brabant en Limburg zullen wel denken het is toch geen carnaval.
en den bosch doet niet mee met de leuke dingen dus die snappen het nooit nietHey there sunshine lift my heart
Wel boschebollen toch.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze praten er het hele jaar over, dus weet niet of zij weten wanneer het wel en niet is
en den bosch doet niet mee met de leuke dingen dus die snappen het nooit nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gadverquote:
heb een paar jaar gewerkt in een bedrijf met voornamelijk Bosschenaren, kan geen bol meer zienHey there sunshine lift my heart
Haha geen idee ben ooit wel een keer in Den Bosch geweest maar is niet blijven hangen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gebakken lucht gevuld met slagroom, heb liever soesjes, dan is de chocola verhouding beterHey there sunshine lift my heart
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelf maken en dan goed vullenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
gebakken lucht gevuld met slagroom, heb liever soesjes, dan is de chocola verhouding beter
nog 185 ofzo te gaan @Zucht.Hey there sunshine lift my heart
Hebben ze hier niet bij de Hema, dan moet ik Zutphen in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet bij de Hema, dan moet ik Zutphen in.![]()
![]()
Vof de kunstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar ook niet genoegquote:Hey there sunshine lift my heart
Hey Jippiequote:
Toen de ministerraad dat hoorde
Van Lombardije, van Lombardije
Toen gingen ze met hoge boorden
De koningin vermoorden
Maar zeg eens wat gebeurde er met die hand
Die hebben ze op 't graf gezet, zo rechtop in 't zand
Als u naar Lombardije gaat dan ziet u nog die
Ziet u nog die handThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, moest even refreshen.
Goed bezig.![]()
![]()
Beregezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Jippie het volgende:
Hoe is het hier, iedereen alleen op jacht naar punten of is het ook nog een beetje gezellig?![]()
![]()
Ik zie je op 4 staan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ga ik even doen doe ik nooit tussen door eigenlijkquote:
Je hebt dus Mario ingehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu jij er bent gezellig.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Jippie het volgende:
Hoe is het hier, iedereen alleen op jacht naar punten of is het ook nog een beetje gezellig?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
al gepost hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:41 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]
De perschef VVD zal ook opstappen![]()
![]()
Nicequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een agressiequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:41 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]
De perschef VVD zal ook opstappen![]()
![]()
dikke fissa! gefeliciteerd meidquote:![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
Geen ideequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal hij het vriendje van Sophie zijn? Hij duikt bijna op die journalist![]()
![]()
wanneer kun je op voor praktijk mazi?Hey there sunshine lift my heart
We gaan denk ik een heel fanatieke campagne tegemoet, zoveel die er nu weg gaan. En iedereen wil in het Torentje.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:47 schreef Jippie het volgende:
We gaan denk ik een heel fanatieke campagne tegemoet, zoveel die er nu weg gaan. En iedereen wil in het Torentje.Omptzigt
hoop ik
![]()
![]()
@Mazikeen we willen meer weten! wanneer ga je op voor de rest !Hey there sunshine lift my heart
vraag dat maar aan die ouwe bolkert van jequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef Jippie het volgende:
Hoe is het hier, iedereen alleen op jacht naar punten of is het ook nog een beetje gezellig?![]()
![]()
![]()
Denk dat die op het wensenlijstje staat bij meerdere partijen. Het is denk ik te kort dag voor hem om een nieuwe partij op te richten. Weet ook niet of hij tot zijn recht komt in het Torentje, kritische vragen stellen is zijn krachtquote:![]()
Ja, die heeft de smaak weer te pakken zie ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
vraag dat maar aan die ouwe bolkert van je![]()
![]()
![]()
tijd voor lunchHey there sunshine lift my heart
Uhuquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat die op het wensenlijstje staat bij meerdere partijen. Het is denk ik te kort dag voor hem om een nieuwe partij op te richten. Weet ook niet of hij tot zijn recht komt in het Torentje, kritische vragen stellen is zijn kracht![]()
zuigt alle warme lucht weg?Hey there sunshine lift my heart
leeft je buurman nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Hm, afzuigsysteem stond aan. Niet handig met die warmte buiten![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
![]()
ik weet niet, maar woon jij alleen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
je post toch niet op zijn account?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:55 schreef Jippie het volgende:
Ik ga er weer vandoor, straks is Ply boos dat ik zijn punten afpak![]()
![]()
Hij krijgt sowieso geen puntenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:55 schreef Jippie het volgende:
Ik ga er weer vandoor, straks is Ply boos dat ik zijn punten afpak![]()
Zuigt de koude aircolucht weg, wat uiteraard met buitenlucht wordt aangevuld.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel die slakkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas wel, dus kan niemand de schuld geven.![]()
al die ellende ....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas wel, dus kan niemand de schuld geven.![]()
![]()
Zegt ook genoeg over de mensen die er jarenlang de grootste partij van hebben gemaaktquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw wat een malloten zeg
@:DerRabbit![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over de mensen die er jarenlang de grootste partij van hebben gemaakt![]()
komt vast niet op het journaal vanavond
![]()
Veel rijke mensen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over de mensen die er jarenlang de grootste partij van hebben gemaakt![]()
![]()
Semi-rijken. Echt rijke mensen zitten in Belasting paradijzenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit soort kansloze bloggers geven journalistiek een slechte naam.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:21 schreef Zucht. het volgende:
Ow wel, nu een sorry
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ofoon-sophie-hermans100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: