voor jou loop ik naar de 24 uur automaatquote:
2 vandaag en 2 morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja en nu moet ik mijn op offeren en 4 van die zoete dingen opeten
Hier zijn ze ook ruim verkrijgbaar hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit niet in brabant, schaars hier
op utrecht centraal zag ik er geenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook ruim verkrijgbaar hoor
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme man, ik kan ook echt nooit eens langer dan één dag goed uitgerust zijn
same man, samequote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme man, ik kan ook echt nooit eens langer dan één dag goed uitgerust zijn
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonenquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonen
en je leeft nog? hoe danquote:
Heb liever een saucijzen broodjequote:
En dan geen aardappelen en rijst eten om niet te veel koollhydraten te krijgen maar wel 4 tompouchen te etenquote:
tellenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan geen aardappelen en rijst eten om niet te veel koollhydraten te krijgen maar wel 4 tompouchen te eten
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willenquote:
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hitte, stress, te nat, te droog, te dicht bij duitsland wonen
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willen
Ik klaag niet over een tompouche hij is zoet daar ontkom je niet aan, ik eet bijna niets met suiker komt des te harden binnen daaromquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klagen over de zoete troep die een tompoes is maar wel de enkel naar vet en zout smakende saucijs willen
Hemelsbreed 8 km van Duitsland en 800m van Belgiëquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.
dat denk je, tot de Panzerwagen voor de deur staatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel voldoende afstand tussen mij en Duitsland zit.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat denk je, tot de Panzerwagen voor de deur staat
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die komen hier niet, zit een hitteschild om m'n huis heen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die komen hier niet, zit een hitteschild om m'n huis heen.
Geen grapquote:
Schaduw?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen grap
Gister toen ik de hoek om liep op weg naar de supermarkt werd het spontaan een paar graden koeler. Zal vandaag met de wind wel anders zijn, maar was wel interessant
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelenquote:
#metooquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelen
we hebben het winkelcentrum (pure bakstenen misere) en daarnaast staat een haag waar je doorheen kunt lopen, opeens 10 graden cooler, heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen grap
Gister toen ik de hoek om liep op weg naar de supermarkt werd het spontaan een paar graden koeler. Zal vandaag met de wind wel anders zijn, maar was wel interessant
De manier waarop alles hier gebouwd is leidt er gewoon toe dat de warmte gigantisch blijft hangen. Het is een soort betonnen badkuip met alleen op het zuiden een opening zodat de zon naar binnen kan schijnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Schaduw?of net wat meer wind, ander wegdek of of veel variabele
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor jou loop ik naar de 24 uur automaat
Wandel jij veel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel heerlijk weer zo, wil ook vrij zijn en wandelen
ik heb daar geen medelijden mee, hier is het 10 graden meerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:12 schreef Fogel het volgende:
Hier is het nu 17 graden en extreem hoge luchvochtigheid, zweet me kapot.
Hallo, je bent niet in Limburg...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:13 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
God nondeju waar ben ik aan begonnen
Dat was het hier eergister.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb daar geen medelijden mee, hier is het 10 graden meer
Mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
de verkoelende haag
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
de verkoelende haag
meestal wel, iemand had er zijn hondenstront niet opgeruimd laatst, en buiten heel licht, daar vrij donker, was een rondje schoenen poetsenquote:
Klopt. Eerst de Camino Brabant aftoppen voor ik de dmt ga inplannen.quote:
ze praten er het hele jaar over, dus weet niet of zij weten wanneer het wel en niet isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die mensen in Brabant en Limburg zullen wel denken het is toch geen carnaval.
Wel boschebollen toch.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze praten er het hele jaar over, dus weet niet of zij weten wanneer het wel en niet is
en den bosch doet niet mee met de leuke dingen dus die snappen het nooit niet
gadverquote:
Zelf maken en dan goed vullenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
gebakken lucht gevuld met slagroom, heb liever soesjes, dan is de chocola verhouding beter
Hebben ze hier niet bij de Hema, dan moet ik Zutphen in.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet bij de Hema, dan moet ik Zutphen in.
maar ook niet genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |