Is dat niet standaard bij jou en D66-politici?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
En bij D66 lijkt het balletje de kant van Jan Paternotte op te vallen. Die man zit bij mij op een of andere totaal irrationele manier heel hoog in de irritatiezone dus geen verder commentaar.
Ja, dat zou wel een goede stemmentrekker zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Paternotte is ook bepaald geen verbinder. D66 mist een type Boris van den Ham.
Nou standaard. Maar wel vaker dan gemiddeldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat niet standaard bij jou en D66-politici?
Lijkt me een waardig opvolger van Sigrid Kaag.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
En bij D66 lijkt het balletje de kant van Jan Paternotte op te vallen. Die man zit bij mij op een of andere totaal irrationele manier heel hoog in de irritatiezone dus geen verder commentaar.
Ja, dat was al bekend. Koffieplanter in POL / Het kabinet #170 Een verloren stem op rechts toejuichenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
Hermans gaat het ook niet doen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-lijsttrekker-worden
Die opvolger staat gewoon klaar hoor, als ze die nog deze week al naar voren willen schuiven. En dat kan feitelijk maar één naam betekenen (of Klaas moet toch zijn overgehaald). Misschien nog een verkiezinkje met wat nobuddies en dat was het dan wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:07 schreef Slayage het volgende:
Waarom wil niemand Rutte opvolgen bij de vvd?
Prima, laat D66 maar zoveel zetels als mogelijk verliezen aan de GL/PvdA combi. Ik heb weinig tegen Paternotte, maar ik denk dat Jetten het beter doet als lijsttrekker.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
Van het belerende toontje zijn we dan in ieder geval voorlopig niet af.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
En bij D66 lijkt het balletje de kant van Jan Paternotte op te vallen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Prima, laat D66 maar zoveel zetels als mogelijk verliezen aan de GL/PvdA combi. Ik heb weinig tegen Paternotte, maar ik denk dat Jetten het beter doet als lijsttrekker.Dat denk ik ook wel. Hoe ik hem zag is wat geëvolueerd van grijze muis, meer richting degelijk / bekwaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-07-2023 21:54:31 ]
Waar blijkt dat uit volgens jou?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Eerlijk gezegd toont dit hele filmpje van alles wat er tegenwoordig mis is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, wat een compleet overtrokken reacties van Hermans en die persvoorlichter. Als je dit al niet kan handelen dan moet je je afvragen of je wel geschikt bent voor de politiek
Ophef!1!! En de echte problemen worden niet opgelost.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd toont dit hele filmpje van alles wat er tegenwoordig mis is.
- Een zuigende journalist die mensen lastig valt als ze naar huis gaan
- Een persvoorlichter die zich niet kan gedragen
- Een partij die van hard aanpakken houdt maar zich daar zelf schijnbaar niet kan aanzetten
- Een gekunstelde sorry dit had ik niet moeten doen
- Schreeuwende titels en oordelen op basis van een youtube fragment van 10 seconden zonder enige nuance
- De ene helft van Nederland ziet hierin zijn bevestiging dat iemand uit de politiek/ de VVD niet normaal kan reageren
- De ene andere helft ziet weer een zuigende journalist alles uit de kan halen voor een mini fragment
En uiteindelijk is niemand hier bij gebaat en lijken we welhaast vergeten te zijn hoe we normaal met elkaar om kunnen gaan.
Ja, dat vroeg ik me ook wel af, AD kopt juist dat het Jetten gaat worden: https://www.ad.nl/politie(...)-overnemen~a85fb3c9/quote:
Je krijgt waarschijnlijk een scenario als Kok en Melkert. Enorme schoenen om te vullen, maar tegelijkertijd geen eigen profiel kunnen opbouwen omdat je ook niet geloofwaardig afstand kunt nemen van de erfenis van je voorganger.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel, omdat het een carriere eindiger is. Niemand gaat Rutte's succes evenaren maar zal er wel op worden afgerekend.
Melkert had los daarvan natuurlijk ook niet de charme die een Yesilgoz wel heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een scenario als Kok en Melkert. Enorme schoenen om te vullen, maar tegelijkertijd geen eigen profiel kunnen opbouwen omdat je ook niet geloofwaardig afstand kunt nemen van de erfenis van je voorganger.
Had je in 2010 CDA moeten stemmen.quote:
De CDA’ers die in de jaren 0 vertrokken zijn naar met name VVD en PVV en de partij destijds groot hielden kan het christendom denk ik gestolen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vermoedelijk hebben ze veel last van de secularisatie van de maatschappij? Heb geregeld gehoord van mensen dat ze de geloofsbasis als drempel ervaren om op het CDA te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |