Omtzigt liet zich gewoon voor het Russische karretje spannen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij Omtzigt zijn het bizarre uitspraken die hij daarna zelf wegmoffelt als missers, of hij neemt het terug.
Het verhaal van de nepgetuige over MH17 bijvoorbeeld. Of het praten over 'staatsontvoeringen' als het gaat om uit huis plaatsing.
Omtzigt zal ongetwijfeld goede bedoelingen hebben, alleen komt het soms vreemd over.
Deze kans acht ik ook groot, de genoemde kandidaten voldoen gewoon niet aan de dossiers die er liggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:40 schreef Dven het volgende:
Ik acht de kans dat het een impasse wordt ook vrij groot. Beetje de richting op van België en enkele Balkanstaten.
BBB- Carolinequote:Op maandag 10 juli 2023 23:30 schreef Janneke141 het volgende:
Toch bizar dat je een paar maanden voor de verkiezingen eigenlijk nog van geen enkele grote partij weet wie de lijsttrekker wordt. Nou vooruit, op de PVV na.
Een partij met één zetel in de huidige Tweede Kamer valt voor mij niet onder de grote partijen.quote:
Die wordt wel een grote ( is de verwachting tenminste)quote:Op maandag 10 juli 2023 23:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een partij met één zetel in de huidige Tweede Kamer valt voor mij niet onder de grote partijen.
Grootste partij bij de PS en in de EK. Maar oke.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een partij met één zetel in de huidige Tweede Kamer valt voor mij niet onder de grote partijen.
Moeten er ook niet teveel van die Henk Emmens-figuren opduiken.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:39 schreef Leandra het volgende:
Als er voor half november geen rare dingen gebeuren bij BBB (en die kans is groot met één zetel), gaan ze de uitslag van PS waarschijnlijk evenaren.
Welke partij dan? JA21? VVD gewoon? Toch het cda als die JP Balkenende uit de stoffige kast halen?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moeten er ook niet teveel van die Henk Emmens-figuren opduiken.
Maar ik verwacht dat de grootste tegenstander van BBB onervarenheid is. Ze waren de proteststem en werden min of meer per ongeluk de grootste. Ik verwacht dat een aanzienlijk deel van het electoraat toch voor meer zekerheid gaat.
Dan zit in deze foto onze nieuwe minister president wellicht:quote:Op maandag 10 juli 2023 23:39 schreef Leandra het volgende:
Als er voor half november geen rare dingen gebeuren bij BBB (en die kans is groot met één zetel), gaan ze de uitslag van PS waarschijnlijk evenaren.
Ik zou Timmerfrans niet uitvlakken. De enige die qua bestuurlijke ervaring bij Rutte in de buurt komt. En we hebben de afgelopen jaren gezien dat dat telt voor mensen.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Welke partij dan? JA21? VVD gewoon? Toch het cda als die JP Balkenende uit de stoffige kast halen?
Ik denk niet dat mensen die op BBB stemmen Timmermans in gedachte nemen…quote:Op maandag 10 juli 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou Timmerfrans niet uitvlakken. De enige die qua bestuurlijke ervaring bij Rutte in de buurt komt. En we hebben de afgelopen jaren gezien dat dat telt voor mensen.
PvdA en GL zijn sowieso zichzelf aan het uitschakelen met deze rare net niet fusie. Dat gaat zo amateuristisch, waarom zou je die het land laten leiden?quote:Op maandag 10 juli 2023 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die op BBB stemmen Timmermans in gedachte nemen…
Pfoe dat weet ik niet. Als je op het CDA stemt dan kun je volgens mij ook op de PvdA stemmen. BBB is dan een uitwijk naar rechts en de PvdA naar links.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die op BBB stemmen Timmermans in gedachte nemen…
Ben ik het wel mee eens. Maar een sterke man kan op korte termijn een hoop verbloemen. Zeker als de rest met allemaal onervaren mensen op de proppen komt.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
PvdA en GL zijn sowieso zichzelf aan het uitschakelen met deze rare net niet fusie. Dat gaat zo amateuristisch, waarom zou je die het land laten leiden?
Eens. Het speelveld ligt zodanig open dat je er nog mee weg kan komen ook als je een goede Bos of Samsom campagne draait. Wel benieuwd ook of binnen de SP nog geluiden gaan komen dat het daar ook tijd wordt voor iets nieuws.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Maar een sterke man kan op korte termijn een hoop verbloemen. Zeker als de rest met allemaal onervaren mensen op de proppen komt.
Of hij gaat naar BBB en wordt de premierskandidaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:00 schreef trein2000 het volgende:
Overigens geldt ook hier weer dat de factor Omtzigt alles weer kan omgooien. Zonder te weten wat hij doet wordt een voorspelling heel lastig. Ik ga uit van het meest waarschijnlijke scenario: hij stopt.
Maar als hij voor zichzelf begint hebben zowel CDA als BBB een probleem.
Ik gun het hem ook dat hij wat anders gaat doen. Eigen partij wordt een deceptie, bij BBB ruzie. Over een maand zijn de verhoudingen vast meer helder.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:00 schreef trein2000 het volgende:
Overigens geldt ook hier weer dat de factor Omtzigt alles weer kan omgooien. Zonder te weten wat hij doet wordt een voorspelling heel lastig. Ik ga uit van het meest waarschijnlijke scenario: hij stopt.
Maar als hij voor zichzelf begint hebben zowel CDA als BBB een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |