Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn vraag... Heeft Hermans tieten dan?
quote:
Dat andere is semi een constatering van een feit. Hermans heeft kleine tieten. Niets mis mee, heeft mijn vrouw ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dit is gewoon een compliment natuurlijk
Nuance is hier niet welkom.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, het aloude debat tussen links en rechts. Links stopt de vingers in de oren en negeert de problemen. Wegkijkers klinkt altijd wat populistisch maar het is wel nog steeds wat er gebeurt.
Met mooie woorden los je niet de culturele ontwrichting op die je krijgt als je mensen eindeloos blijft binnenhalen.
Komt Dijkhof terug?quote:
Melktassendrager?quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.
quote:
Dat moet haast wel als ze deze week al met een eigen kandidaat komen. Weet namelijk niet of Dilan unanieme steun heeft binnen de VVD.quote:
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dit kan echt nietquote:
Ik las het hier idd, maar persoonlijk snap ik die term niet... Zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ze een tassendrager is.
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.Je hebt die ge-Regel 34'd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boh, Daar kan je leuke dingen mee doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |