abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2023 @ 10:53:51 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_209836165
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik wens z'n opvolger heel, heel, heel veel succes toe.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat zijn/haar kabinet ploft…
Nou dit. Ik denk dat iedereen in die positie dezelfde shit gekregen had. Niemand doet het goed. Sterkte aan de volgende ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209836182
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:51 schreef Morgane89 het volgende:
Hoeveel macht heeft een demissionair premier eigenlijk nog?
Zuiver juridisch is een demissionair kabinet volledig bevoegd: het kan wetsvoorstellen indienen, besluiten nemen, Nederland in het buitenland vertegenwoordigen. Wel is er een algemeen idee dat zo'n kabinet zich moet beperken tot spoedeisende zaken en onderwerpen die politiek niet controversieel zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209836195
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
*O* 🎉 👍🏼
Zou je nog een doosje willen?
Volgens mij kan ik dat zo halen, maar ze hebben het apart gelegd voor het geval er een enorme vraag zou zijn en ik mis zou grijpen.
  maandag 10 juli 2023 @ 10:55:56 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209836205
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:43 schreef AnneX het volgende:
Weidum
Ahnee da's een heel eind weg, en nee ik wil niemand achterop de motor eigenlijk.
Sowieso zijn wij helemaal niet van de samen-op-pad; dat ANWB gebeuren laat ik graag aan anderen over ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209836381
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ahnee da's een heel eind weg, en nee ik wil niemand achterop de motor eigenlijk.
Sowieso zijn wij helemaal niet van de samen-op-pad; dat ANWB gebeuren laat ik graag aan anderen over ;)
Doe je nooit buitenshuis leuke dingen met je vrouw?
  maandag 10 juli 2023 @ 11:09:49 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_209836412
Ow en mijn kind is gewoon over zonder onvoldoendes he. (Toch wel handig dat die ene onvoldoende wegvalt omdat drie vakken als een vak op de lijst staan als een gemiddelde :P )

Dus nu heb ik een eindexamenkind :@ Ik ben oud.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 juli 2023 @ 11:10:04 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209836419
zo. is het al weer weekend? :o

gister al het hooi verplaatst en druk bezig geweest met een omheining voor de schapen.. vandaag in de kreukels..
op werk is het niet al te druk ( gelukkig maar ik kan vrij weining hebben nu) en nog 15 dagen te gaan.. volgens mij is mijn baas er niet op mijn laatste dag, dus ik ga wel zien wat en hoe die dag zich ontwikkeld..

verder wil ik nu vooral slapen en met een beter lichaam wakker worden.. tijd om eens wat meer te gaan sporten..
alleen die lagere hartslag hoeft dan weer niet @Tuindier die van mij is al vrij laag ( 50 snachts en 70 overdag ( nu zittend typend) dus maar eens gaan zien wat ik in onze gym kan gaan doen.. chef heeft er vooral GROTE en zware apparaten in staan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209836430
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
Ow en mijn kind is gewoon over zonder onvoldoendes he. (Toch wel handig dat die ene onvoldoende wegvalt omdat drie vakken als een vak op de lijst staan als een gemiddelde :P )

Dus nu heb ik een eindexamenkind :@ Ik ben oud.
Gefeliciteerd!
pi_209836452
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:10 schreef Barreltje het volgende:
zo. is het al weer weekend? :o

gister al het hooi verplaatst en druk bezig geweest met een omheining voor de schapen.. vandaag in de kreukels..
op werk is het niet al te druk ( gelukkig maar ik kan vrij weining hebben nu) en nog 15 dagen te gaan.. volgens mij is mijn baas er niet op mijn laatste dag, dus ik ga wel zien wat en hoe die dag zich ontwikkeld..

verder wil ik nu vooral slapen en met een beter lichaam wakker worden.. tijd om eens wat meer te gaan sporten..
alleen die lagere hartslag hoeft dan weer niet @:tuindier die van mij is al vrij laag ( 50 snachts en 70 overdag ( nu zittend typend) dus maar eens gaan zien wat ik in onze gym kan gaan doen.. chef heeft er vooral GROTE en zware apparaten in staan..
Zo te zien ben je al flink aan het work-outen _O_
  maandag 10 juli 2023 @ 11:19:29 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209836572
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zo te zien ben je al flink aan het work-outen _O_
op basis van de hooi of de hartslag? :P
pi_209836596
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]
op basis van de hooi of de hartslag? :P
Hooi verplaatsen lijkt me zwaar en ook al ben je misschien een soort hobby boerin, je bent op deze manier vanzelf al flink fysiek actief.
  maandag 10 juli 2023 @ 11:43:16 #112
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209836963
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb daar inderdaad recent nog wat aan toegevoegd.

Jij kunt als mod ook wijzigingen aanbrengen, dus wellicht kunnen we dat achter de schermen even bespreken hoe we dat kunnen doen zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden waar we zijn gebleven.
@AnneX en @miss_sly:

Restaurantreviews!
Bijgewerkt tot en met 25 april 2023 - Marché 17 (topic/post: https://forum.fok.nl/topic/2662229/4/50#p208902529)

Nog een paar pagina's (later...) en dan is alles weer bij...

[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 10-07-2023 12:42:00 ]
pi_209838148
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 11:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
@:annex en @:miss_Sly:

Restaurantreviews!
Bijgewerkt tot en met 25 april 2023 - Marché 17 (topic/post: https://forum.fok.nl/topic/2662229/4/50#p208902529)

Nog een paar pagina's (later...) en dan is alles weer bij...
Wow.

Jij bent een snelle werker 👍🏼
pi_209838309
Lekker chaotisch dagje vandaag. Zelf deze ochtend naar het ziekenhuis, niet spannend, maar toch altijd wat rennen op een werkdag. En op kantoor is het allemaal alleen maar onzeker wat we allemaal nog gaan doen. Dus rare dag.
  maandag 10 juli 2023 @ 13:15:13 #115
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209838343
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:12 schreef Myraela het volgende:
Lekker chaotisch dagje vandaag. Zelf deze ochtend naar het ziekenhuis, niet spannend, maar toch altijd wat rennen op een werkdag. En op kantoor is het allemaal alleen maar onzeker wat we allemaal nog gaan doen. Dus rare dag.
Mehh, dat klinkt inderdaad niet fijn. Wat is er aan de hand op je werk (als je erover wil vertellen)?
pi_209838371
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:15 schreef Morgane89 het volgende:
Mehh, dat klinkt inderdaad niet fijn. Wat is er aan de hand op je werk (als je erover wil vertellen)?
Het kabinet is gevallen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 juli 2023 @ 13:18:07 #117
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209838383
Ahhhh op die fiets. Oh jee :X
  maandag 10 juli 2023 @ 13:19:13 #118
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209838403
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wow.

Jij bent een snelle werker 👍🏼
*)
Nu een ijsje halen bij Pravisani in Egmond aan Zee...
pi_209838509
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
*)
Nu een ijsje halen bij Pravisani in Egmond aan Zee...
Oooooit was er een ijsjes review van @mjann ? 1 N of 2 NN
Rhenen was errug lekker.

@Myraela sterkte met de eerste chaos in de aankomende periode.
Je hoeft toch niet op zoek naar een andere baan?
pi_209838516
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:18 schreef Morgane89 het volgende:
Ahhhh op die fiets. Oh jee :X
Is ook wel interessant om weer mee te maken, maar de eerste dagen is iedereen altijd even zoekende. En ik ben altijd slecht in niet gewoon doorrazen alsof er niets aan de hand is.
pi_209838568
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela sterkte met de eerste chaos in de aankomende periode.
Je hoeft toch niet op zoek naar een andere baan?
Neejoh. Ik zit er het volgende kabinet ook nog wel. Ben benieuwd voor wie we dan mogen werken. Maar verwacht eerst nog even met de huidige mensen te werken, alleen dus altijd even zoeken hoe je met hun nieuwe status omgaat.
  maandag 10 juli 2023 @ 13:30:51 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209838603
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:26 schreef Myraela het volgende:

[..]
Is ook wel interessant om weer mee te maken, maar de eerste dagen is iedereen altijd even zoekende. En ik ben altijd slecht in niet gewoon doorrazen alsof er niets aan de hand is.
zeg @Myraela heb je dan ook collegas die dan bv de speech van rutte ( of een andere minister) schrijven? of heeft rutte zn speech schrijver onde een snelkies en gaan dat soort dingen dan buiten het ministerie om?

geen idee hoe dat werkt in de politiek :)
  maandag 10 juli 2023 @ 13:31:43 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209838618
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neejoh. Ik zit er het volgende kabinet ook nog wel. Ben benieuwd voor wie we dan mogen werken. Maar verwacht eerst nog even met de huidige mensen te werken, alleen dus altijd even zoeken hoe je met hun nieuwe status omgaat.
veranderd dan veel op zo'n ministerie als er een nieuw kabinet aantreedt? 90 % van de ambtenaren blijft toch minstens hetzelfde?
pi_209838988
We leven toch niet in een bananenrepubliek waarin ambtenaren geen vast contract hebben?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209839050
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:55 schreef sigme het volgende:
We leven toch niet in een bananenrepubliek waarin ambtenaren geen vast contract hebben?
Altijd grappig te lezen welk beeld vastgeroeste ambtenaren hebben van de rest van hun collega's
pi_209839192
quote:
Ik heb ruim 15 jaar geleden een baan geweigerd bij PS. Zou gaan werken voor een gedeputeerde waar ik best wel mee door een deur kon (volgens mij cda'er) Maar vrij snel daarna zouden er verkiezingen zijn en je had (uiteraard) geen keuze voor wie je zou gaan werken. En ik zou toch echt niet voor een PVV'er willen werken. Dus nee, dat werd 'm niet. Gelukkig had ik 3 dagen later een ander aanbod.
pi_209839226
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef Barreltje het volgende:
zeg @:myraela heb je dan ook collegas die dan bv de speech van rutte ( of een andere minister) schrijven? of heeft rutte zn speech schrijver onde een snelkies en gaan dat soort dingen dan buiten het ministerie om?

geen idee hoe dat werkt in de politiek :)
Dat ligt aan de speech. We hebben op de ministeries speechschrijvers, die schrijven de speeches over beleidsinhoudelijke onderwerpen. Maar er zijn natuurlijk ook optredens vanuit partijbelang, dan moet de partij de speech regelen.

quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:31 schreef Barreltje het volgende:
veranderd dan veel op zo'n ministerie als er een nieuw kabinet aantreedt? 90 % van de ambtenaren blijft toch minstens hetzelfde?
Qua mensen blijft het bijna allemaal wel hetzelfde. Bij communicatie kan het wel iets schommelen afhankelijk van of er twee of drie bewindspersonen zijn/komen. Maar er zijn ook veel mensen die meer op een onderwerp zitten dan echt voor een bewindspersoon werken.

quote:
Niet?
pi_209839978
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 10:49 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dank je, dan neem ik in eerste instantie een halve. Ik hoef ook weer niet de hele reis te slapen :P
Fijn dat jij er nu ook weer aan kan komen :)
Ik slik altijd een hele. Word er iets slaperiger van maar als vervangend slaapmiddel heeft het voor mij nooit gewerkt. Niet gewild en niet ongewild.
Als het je puur gaat om rust pakken, zou je dan niet meer geholpen zijn met een (homeopathisch?) middel wat zich daar specifiek op richt?

En een *O* voor @Kaatje1 *O*

Edit: en als je toch voor primatours gaat: die krengen inderdaad NIET kauwen :X Bij voorkeur heel snel afslikken met pudding of zoete frisdrank.

Voor mij een reden om bij Kruidvat eigen merk te blijven. Doet voor mij ook wat het moet doen (ik weet dat dat voor Kaatje heel anders werkt helaas) en een (hurhur) minder bittere pil om te slikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 10 juli 2023 @ 14:54:24 #129
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209840041
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik slik altijd een hele. Word er iets slaperiger van maar als vervangend slaapmiddel heeft het voor mij nooit gewerkt. Niet gewild en niet ongewild.
Als het je puur gaat om rust pakken, zou je dan niet meer geholpen zijn met een (homeopathisch?) middel wat zich daar specifiek op richt?

En een *O* voor @:Kaatje1 *O*
Ik reis vrijwel nooit lang met een auto of bus en moet/wil misschien ook wat lezen onderweg, vandaar voor de zekerheid Primatour.
Als ik niet echt slaap is het ook oké, gewoon iets minder meekrijgen van de vermoedelijke heksenketel om me heen scheelt al :D
pi_209840093
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:54 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik reis vrijwel nooit lang met een auto of bus en moet/wil misschien ook wat lezen onderweg, vandaar voor de zekerheid Primatour.
Als ik niet echt slaap is het ook oké, gewoon iets minder meekrijgen van de vermoedelijke heksenketel om me heen scheelt al :D
Noise canceling koptelefoon?

Voor de herrie, niet voor het lezen :+

Of 2 in 1: luisterboek!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 10 juli 2023 @ 14:58:45 #131
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209840124
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voor de herrie, niet voor het lezen :+

Of 2 in 1: luisterboek!
O ja, daar ga ik eens over nadenken. Volgens mij heeft m'n man zoiets. Dank je!
Ik heb al een hoop podcasts (uiteraard over eten) in het vooruit gedownload en heb nog ergens Chronicles of Narnia in m'n Audible staan.
Lezen is meer bladmuziek doornemen als ik er niet te duf voor ben, we hebben een flink repertoire en ik zit pas net bij de band.
pi_209840195
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:58 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
O ja, daar ga ik eens over nadenken. Volgens mij heeft m'n man zoiets. Dank je!
Ik heb al een hoop podcasts (uiteraard over eten) in het vooruit gedownload en heb nog ergens Chronicles of Narnia in m'n Audible staan.
Lezen is meer bladmuziek doornemen als ik er niet te duf voor ben, we hebben een flink repertoire en ik zit pas net bij de band.
Dat wordt lastiger met een luisterboek ja :D

Voordeel van hoofdtelefoon is ook dat je fysiek laat zien dat je je afsluit. Denk dat je dan minder snel wordt aangesproken als je even rust wil.
pi_209840222
Hoeveel primatour ook, lezen is een nono. Zelfs is een pincode in de telefoon intoetsen soms teveel. Ik was ook dol en dol blij met de komst van luisterboeken op de telefoon
pi_209840300
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel primatour ook, lezen is een nono. Zelfs is een pincode in de telefoon intoetsen soms teveel. Ik was ook dol en dol blij met de komst van luisterboeken op de telefoon
Ja, bij jou is het echt vreselijk ;(

Ik maakte gisteren de fout om op een te lege maag als passagier even een appje te sturen. Geen kans om tussendoor te eten en uur in de auto. Dan moet ik niet op een scherm gaan kijken o|O
De website die daarna nog opgezocht moest worden heb ik aan een andere passagier overgelaten. Anders had ik daarna echt niet meer in het restaurant hoeven aanschuiven.
Gelukkig hielp dat goed, stapte ik een tikje iebelig uit de auto maar trok dat toen ook meteen weg.
pi_209840453
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, bij jou is het echt vreselijk ;(

Ik maakte gisteren de fout om op een te lege maag als passagier even een appje te sturen. Geen kans om tussendoor te eten en uur in de auto. Dan moet ik niet op een scherm gaan kijken o|O
De website die daarna nog opgezocht moest worden heb ik aan een andere passagier overgelaten. Anders had ik daarna echt niet meer in het restaurant hoeven aanschuiven.
Gelukkig hielp dat goed, stapte ik een tikje iebelig uit de auto maar trok dat toen ook meteen weg.
Ik ben na 10 minuten buiten auto/bus/boot etc ook weer helemaal mens.
Had het er net nog met de CV monteur over. Meest onverwachte moment van wagenziekte was in de bioscoop. Achtervolgingsscene in een StarWars film, vanuit de achtervolger _O-
Naar een 3D film ga ik met primatour achter de kiezen.
Maar bij een film in het omniversum had ik mazzel. De Nijl van bovenaf, gezien door Horus de Valkgod. Iedereen in mijn gezelschap werd groen en liep misselijk weg. Ik had primatour in want stuk met de bus, en nergens last van *O*
pi_209840534
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben na 10 minuten buiten auto/bus/boot etc ook weer helemaal mens.
Had het er net nog met de CV monteur over. Meest onverwachte moment van wagenziekte was in de bioscoop. Achtervolgingsscene in een StarWars film, vanuit de achtervolger _O-
Naar een 3D film ga ik met primatour achter de kiezen.
Maar bij een film in het omniversum had ik mazzel. De Nijl van bovenaf, gezien door Horus de Valkgod. Iedereen in mijn gezelschap werd groen en liep misselijk weg. Ik had primatour in want stuk met de bus, en nergens last van *O*
_O- ^O^

3D kan ik niet. Maar daar helpt ook geen Primatour tegen :+
pi_209840545
3D films zijn ook echt verschrikkelijk, daar word ik ook misselijk van.
  maandag 10 juli 2023 @ 15:27:25 #138
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209840611
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geregeld, ik mag 'm meenemen. Bedankt voor de tip O+
pi_209840690
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:22 schreef Myraela het volgende:
3D films zijn ook echt verschrikkelijk, daar word ik ook misselijk van.
Voor die ene keer dat vrienden echt naar 3D willen gaan heb ik een 2D bril gekocht. Geen hoofdpijn meer *O*
pi_209840731
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

Voor die ene keer dat vrienden echt naar 3D willen gaan heb ik een 2D bril gekocht. Geen hoofdpijn meer *O*
huh, bestaat dat! Dat klinkt als een uitkomst, want ik heb echt een hekel aan 3D. Wie vindt dat eigenlijk wel helemaal geweldig??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209840774
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die heb ik ook maar toch beroerd. Dus primatour
pi_209840989
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]
Niet?
Nog niet.

Maar als er maar genoeg mensen denken dat dat blijkbaar compleet normaal zou zijn, dan zal het dat wel worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209841006
Terroristen van de Vriendenloterij :r

Ooit een abonnement gehad en ze blijven bellen. Ook nadat ik aangeef dat ik daar niet van gediend ben.
Dus nu ook weer een aardige knul die mijn ‘geen belangstelling’ negeerde met het aankondigen van ‘een een supergoed aanbod wat u niks kost!’.
Ja, dat kost me wel wat… Tijd die ik aan dit gesprek kwijt ben. Dus tot ziens.

Ergens geeft het ook wel voldoening als je ophangt terwijl hij nog doorlult. Ik blijf netjes want de knul kan er niks aan doen. Maar het lastig blijven vallen is irritant en zijn baan lijkt me vreselijk :X
pi_209841207
En de klantenservice suckt ook al *O*
pi_209841293
Ah ‘mijn telefoonnummer is niet bekend bij hen’. Heeft een collega na anderhalf jaar klagen opeens in 26 minuten gefikst dus :')
pi_209841383
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah ‘mijn telefoonnummer is niet bekend bij hen’. Heeft een collega na anderhalf jaar klagen opeens in 26 minuten gefikst dus :')
Maar ze konden je wel bellen? Bijzonder
pi_209841447
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar ze konden je wel bellen? Bijzonder
Je snapt het niet :P

30 minuten geleden konden ze dat wel nog :Y
En op magische wijze is dat telefoonnummer nu zomaar uit hun systemen verdwenen, nét voordat ik contact opnam met de klantenservice.
Die als eerste mijn adres en zo vroegen, zodat ze me op konden zoeken.

Iets met ruim een jaar geleden opzeggen en AVG, mensen? :7
pi_209841628
Wat klinkt dat vermoeiend @Cat-astrophe!
En @Kaatje1 wat ontzettend fijn voor je dat primatour er weer is! Snel wat voorraad aanleggen :)

Ik heb één keer een 3D natuurfilm gezien over vogels waarin vanuit vogelperspectief gefilmd werd. Kotsmisselijk van de 'bewegingen' en van de hoogtevrees :+

Verder *O* *O* *O* voor mezelf: basiskwalificatie onderwijs in de pocket!
Ik was nog best zenuwachtig voor het gesprek, of ik het wel zou halen, of mijn portfolio wel goed genoeg was, en ik had de indruk dat mijn docent ook niet waanzinnig van me onder de indruk was (ik had door weinig tijd ook niet de ruimte gehad om de goed voorbereide leergierige student te zijn die ik normaal ben). Mijn inschatting van mijn eigen kwaliteiten en portfolio en die van mn docent+leidinggevende liepen nogal uiteen, want hij gaf aan dat hij erg onder de indruk was, dat ze vonden dat ik het BKO niveau eigenlijk al ver ontstegen was en dat ik eigenlijk al op SKO niveau zat (senior kwalificatie onderwijs - je moet minstens 1 functie 'hoger' hebben dan ik nu heb om dat opleidingstraject te mogen volgen, en 'een spilfunctie vervullen op het gebied van curriculumontwikkeling', en dan is er ook nog een selectieprocedure). En nog allemaal andere hele mooie complimenten O+ bv over het onderdeel jij als docent voor de groep (moest je lesvideo van begin en eind v cursus uploaden, en evaluaties van studenten en tutor enzo) hadden ze geen vragen want 'het was ze al helemaal duidelijk dat ik gewoon heel goed les kan geven' enzo. Het duurde al 10min langer dan hoorde en ik had er nog een half uur langer kunnen blijven zitten, was gewoon echt een leuk inhoudelijk gesprek, en complimenten krijgen is ook nooit verkeerd O+
pi_209841674
Yeah en _O_ _O_ _O_ voor @vlindertje89 Heel veel veren voor je
pi_209841683
Manlief is geslaagd voor zijn bieropleiding en ook genoeg punten gehaald om door te mogen naar niveau 2 *O* Dus nu gaan we zeker uit eten om het te vieren B:)B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')