Dat heb ik altijd in vliegtuigenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Haat aan Carré hier ook. Hele avond klem zitten omdat de stoelen gepland zijn op minimensen
Korte beentjes dus meestal wiebelen en niet met de voeten op de vloer. Ook niet aangenaam, ik legde meestal mijn tas op de vloerquote:Op zondag 9 juli 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in vliegtuigenIk heb lange benen.
Mafkezenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Plz kill me now. Ze hebben het theater niet afgelast. Het is 35 graden en benauwd. Het gaat erom spannen of het zwarte stuk op buienradar overtrekt aan het eind van de voorstelling of na afloop. In beide gevallen zijn we fucked want we moeten alle zooi opruimen. Tent, koelkast, buffet, kratjes...
Ppfff arme zielen julliequote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Plz kill me now. Ze hebben het theater niet afgelast. Het is 35 graden en benauwd. Het gaat erom spannen of het zwarte stuk op buienradar overtrekt aan het eind van de voorstelling of na afloop. In beide gevallen zijn we fucked want we moeten alle zooi opruimen. Tent, koelkast, buffet, kratjes...
En wat gaat het worden? Leuk toch kamperenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben geloof ik een gezamenlijke midlife crisis ofzo. We zijn net naar een grote caravan- en camperdealer geweest.
Een caravan met een Frans bed. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan dit verhaal. We hebben geen auto met trekhaak. Wel een boodschappenwagentje en een elektrische leaseauto. We moeten even puzzelen op wat de slimste en voordeligste combinatie van vervoersmiddelen is. Er is ook een halve motorwens.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En wat gaat het worden? Leuk toch kamperen
Wel fijn dat jullie gelijk opgaanquote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben geloof ik een gezamenlijke midlife crisis ofzo. We zijn net naar een grote caravan- en camperdealer geweest.
Maar veilig thuis?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Om 16u hebben ze het festival helaas gestopt![]()
Daarna alles in een stortbui opgeruimd.
Yepquote:
Dat zeiden wij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |