Je bent geen fan?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:08 schreef mootie het volgende:
Wendy met Morriein het buitenbed. Biertjes.
Behalve als ze met Bep praat, dan is Wendy vreselijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Fijn voor Wendy om even met anderen te kunnen chillen. Morrie doet normaal tegen Wendy.
De regie heeft er geen zin meer in.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En een streamwissel naar Erik in de badkamer .....
Babette kan ik even niet meer aanhoren.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Valt misschien mee, nu naar Marciano en Babette in de woonkamer ...
Vreselijk is niet het goede woord. Wendy komt dan niet goed tot haar recht omdat er emoties meespelen en dan loopt ze vast omdat ze te verdrietig wordt. Babbel blijft babbelen tijdens emoties en tijdens het eten en tijdens pijn hebben....oh vast ook tijdens seks.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Behalve als ze met Bep praat, dan is Wendy vreselijk.
Ja, dat denk ik ook, maar ze heeft wel een kut ....quote:Op zondag 9 juli 2023 01:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar in heel die lichaamstaal tussen Marciano en Babette, zie je toch totaal geen liefde? Vanmiddag zag ik ze samen op bed liggen maar pal naast elkaar. Totaal geen aanraking. Is echt wel een verhaallijn. Denk ik dan.
Tiano valt meer voor bilquote:Op zondag 9 juli 2023 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar ze heeft wel een kut ....
Ze vragen hoe lang Erik een onderbroek draagt zonder te wassen, 7 dagen zegt Erik, maar wisselt wel af, dan kan hij een dag luchtenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze vragen hoe lang Erik een onderbroek draagt zonder te wassen, 7 dagen zegt Erik, maar wisselt wel af, dan kan hij een dag luchten![]()
![]()
Dat is niet meer vanzelfsprekend.quote:Op zondag 9 juli 2023 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar ze heeft wel een kut ....
Nou sorry hoor, maar zou er ook slappe lach van krijgen of gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 01:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
En altijd maar iemand belachelijk maken hè Babette.....
Ik zou die man niet in mijn buurt kunnen verdragen, maar daar vind ik 'm hilarisch.quote:Op zondag 9 juli 2023 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk wel dat Erik de best gecaste deelnemer is ....
Ik vind wat Babette doet, 1000 keer erger......quote:Op zondag 9 juli 2023 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En hetzelfde met zijn sokken, 7 dagen dragen, maar om en om, dus dag luchten en dan de andere weer aan. Hij wast zijn ondergoed en sokken 1 x per 2 weken.
Staan er al vrouwen in de rij?![]()
Jij snapt me.quote:Op zondag 9 juli 2023 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou die man niet in mijn buurt kunnen verdragen, maar daar vind ik 'm hilarisch.
Ik vind haar ook een vreselijke vrouw, maar 7 dagen dezelfde sokken en onderbroek dragen zou ook op mijn lachspieren werken. Ik kan echt lachen om Erik, maar zou hem liever niet in mijn buurt hebbenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind wat Babette doet, 1000 keer erger......
Liefst Babet, wil Zoe en Tiano wel een zien hoe zij zich redden zonder hun magneetquote:Op zondag 9 juli 2023 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk zo uit naar de volgende eliminatie, Zoe, Babette of Moraima exit ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |