abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 22:44:37 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209817305
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209817312
fipo
  zaterdag 8 juli 2023 @ 22:46:12 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209817319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Maar ligt dat dan aan hem of aan het materiaal? Want Zhou kan ook best goed rijden.
Die auto is wel vrij kut dit seizoen.
pi_209817320
Ik ben oprecht benieuwd of McLaren morgen mee kan komen in de race zelf. Een snelle ronde zetten kan Williams ook, maar die verliezen het tijdens de race toch vaak.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 22:47:58 #5
Brabo Bastard
pi_209817336
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:45 schreef PS. het volgende:
fipo
FOUT!

Hier heet het 'pole'!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 22:48:58 #6
Brabo Bastard
pi_209817347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die auto is wel vrij kut dit seizoen.
Daarom. Zelfs de Haas is beter. En dat zegt ook al wat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef PS. het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of McLaren morgen mee kan komen in de race zelf. Een snelle ronde zetten kan Williams ook, maar die verliezen het tijdens de race toch vaak.
Volgens mij zijn de McLarens erg sterk, maar we gaan het morgen zien. Max vs Norris zou gaaf zijn!
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 8 juli 2023 @ 22:52:16 #7
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_209817381
Officieel: Bottas gediskwalificeerd na kwalificatie GP Groot-Brittannië
Geen brandstof meer -O- -O-
hoe krijg je dat voor elkaar
Lang geleden dat dit gebeurd is ... jaren geleden was het elke race wel 1 die stil viel door geen brandstof meer hebben , en voor al inde laatste ronden :-)
Mooi tijd

https://racingnews365.nl/(...)utm_content=08072023
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_209817382
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Daarom. Zelfs de Haas is beter. En dat zegt ook al wat.
[..]
Volgens mij zijn de McLarens erg sterk, maar we gaan het morgen zien. Max vs Norris zou gaaf zijn!
Zou zeker in de eerste ronden nog wel eens leuk kunnen worden. Starten gaat wel vaker wat moeizaam bij Max.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 22:53:16 #9
Brabo Bastard
pi_209817392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:52 schreef PS. het volgende:

[..]
Zou zeker in de eerste ronden nog wel eens leuk kunnen worden. Starten gaat wel vaker wat moeizaam bij Max.
Als het morgen nat is, dan wordt het helemaal chaos.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209817659
Regenraces zijn leuk maar voor morgen zie ik liever een droge race van omdat ik wil zien hoe de verhoudingen nu echt liggen.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 23:37:26 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209817693
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef PS. het volgende:
Schijnt ook wat weer gerelateerd te zijn dus als het morgen niet te warm wordt zouden ze wel wat kunnen doen, bij te warm weer schijnen hun achterbanden er wat te snel aan te gaan.
pi_209817733
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Eh.. nee, Lewis is vegetariër en misschien zelfs veganist.
Voor zover ik weet is hij Vegan. Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrière :D _O-

Maar goed - een compleet andere discussie uiteraard. Die ver gaat binnen voedings-deskundigen-land :P
Ingewikkeld verhaal, zullen we maar zeggen.

(ik respecteer eenieders eetwijze, maar ben zelf overtuigd niet-vegan.
Om net zoveel redenen waarschijnlijk als dat vegetariers en veganisten hun (activistische) argumenten hebben.
Tot zover mijn mening, en geen uitlokking tot een discussie :* )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 08-07-2023 23:49:15 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 23:43:08 #13
Brabo Bastard
pi_209817737
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 23:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is hij Vegan. Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrière :D _O-

Maar goed - een compleet andere discussie uiteraard. Die ver gaat binnen voedings-deskundigen-land :P Ingewikkeld verhaal, zullen we maar zeggen.

Om net zoveel redenen waarschijnlijk als dat vegetariers en veganisten hun (activistische) argumenten hebben.

Kom je steak eten? :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209817743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 23:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Kom je steak eten? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
T-bone? :9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 juli 2023 @ 23:47:47 #15
Brabo Bastard
pi_209817769
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 23:43 schreef Sally het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
T-bone? :9
Zeker!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209817773
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 23:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zeker!
  zondag 9 juli 2023 @ 00:14:46 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_209817951
quote:

[..]

Maar goed - een compleet andere discussie uiteraard. Die ver gaat binnen voedings-deskundigen-land :P
Ingewikkeld verhaal, zullen we maar zeggen.

Lewis heeft een persoonlijke dietist en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij zelf weleens kookt.
Dus met z'n voeding en reserves zal 't wel goed zitten.

Ik vind vegan en en wereldwijd racecoureur alleen niet echt bij elkaar passen.
F1 compenseert de CO² wel en wil in 2030 geheel carbon-neutraal opereren maar dat verandert niet heel veel aan de vervuiling die ze genereren.
Al die auto's en apparatuur 24 keer per jaar de halve wereld rond vliegen, de de wagens zelf zijn ook niet 100% schoon, de vrachtwagens, etc.

Nu wil ik niet klagen over de vervuiling (CO² compensatie is beter dan niks) maar de combi vegan en sporter in ,volgens mij, de meest vervuilende sport is erg raar.

Lewis heeft overigens wel z'n eigen vliegtuig verkocht een paar jaar terug en z'n wagenpark heeft hij ook bijna allemaal verkocht.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 juli 2023 @ 00:17:49 #18
Brabo Bastard
pi_209817975
quote:
11s.gif Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Lewis heeft een persoonlijke dietist en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij zelf weleens kookt.

F1 compenseert de CO² wel en wil in 2030 geheel carbon-neutraal opereren maar dat verandert niet heel veel aan de vervuiling die ze genereren.
Al die auto's en apparatuur 24 keer per jaar de halve wereld rond vliegen, de de wagens zelf zijn ook niet 100% schoon, de vrachtwagens, etc.

Nu wil ik niet klagen over de vervuiling (CO² compensatie is beter dan niks) maar de combi vegan en sporter in ,volgens mij, de meest vervuilende sport is erg raar.

Lewis heeft overigens wel z'n eigen vliegtuig verkocht een paar jaar terug en z'n wagenpark heeft hij ook bijna allemaal verkocht.
Wat Lewis wel en niet eet maakt me niet zoveel uit; dat moet hij helemaal zelf weten. Wat ik wel erg netjes van hem vind is dat hij idd zijn eigen vliegtuig en wagenpark zowat helemaal heeft weggedaan. En als hij zich goed voelt bij wat hij doet, prima toch? Daar kunnen we allemaal wat van vinden :)

Het gaat er ons om wat hij op de baan en in de sport doet. En hoewel hij best nog wel wat in zijn mars heeft, moet hij het gewoon afleggen tegen de jongere generatie nu.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209818100
quote:

[..]
Het gaat écht te ver om dat hier uit te leggen, maar je mist erg belangrijke voedingsstoffen die je niet met alleen supplementen kan aanvullen als een homo sapiens compleet plantaardig eet.

En feit: er keren echt ettelijke veganisten na jaren terug op hun schreden en gaan weer vlees eten (en zelfs 'carnivoren'). Vaak vanwege allerlei vage en minder vage lichamelijke klachten. Ontstaan door o.a. tekorten in van alles en nog wat.

quote:

En ook dat is idd een best grappige 'contradictio in terminis' ja :D

quote:
Mss had'tie geld nodig? :D B-) :+ O-) :+ :+

Nee geintje. Ik weet het niet.
Ik volg Hammie al jaren niet meer zo als vroeger toen ik fan was - van zijn rijstijl (en toen was ik ook al niet echt geïnteresseerd in het 'rtl-boulevard' achtige leventje van wie dan ook van de F1-coureurs ;) )

SPOILER
zo... toch nog langer geworden dan ik dacht :'( En heerlijk offtopic :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 09-07-2023 01:55:20 ]
pi_209818162
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 00:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Wat Lewis wel en niet eet maakt me niet zoveel uit; dat moet hij helemaal zelf weten.
Het ging mij opvallen dat zijn conditie en mentale toestand erg achteruit is gegaan.
En daarna kwam me ter ore dat hij veganist was geworden.

Voor mij eigenlijk een 1+1 = 3'tje... en puzzelstukjes die op de plaats vielen.
Maar goed, ik kan niets bewijzen en heb geen inzichten in wat Hammie eet en suppleert, en wat dan zijn bloodwork is :P
quote:
Het gaat er ons om wat hij op de baan en in de sport doet. En hoewel hij best nog wel wat in zijn mars heeft, moet hij het gewoon afleggen tegen de jongere generatie nu.
En dat blijkt dus nu overduidelijk.
Ligt dat dan aan de auto.....? Of aan de coureur...?
Hij klaagt er in elk geval weer lekker op los - net als vorig seizoen met het porpoising.
Klagen, en gebroken uit de wagen komen. Toegegeven, een bouncing car zal echt niet bevorderlijk zijn voor wervels en nieren, maar dan nog... Een teamgenoot in eenzelfde auto die dezelfde porpoising had, leek er wat minder last van te hebben.

Dit seizoen: klagen, klagen, klagen. En het ligt nooit aan hemzelf als het slecht is gegaan.

Great work Toto, de afgelopen race in Oostenrijk over de boardradio. Put him in place. The whiner. The sissy boy**.

:P

**) uitermate niets tegen LHBTIQ+! in tegendeel - iedereen inclusief! Hier bedoeld als "watje".

okay, tot zover mijn rant over Lewis Hamilton. Pardon, Sir Lewis Hamilton.
Laag gezonken in mijn voormalige hoge achting

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-07-2023 01:08:57 ]
pi_209818233
Je kan als vegan prima alle benodigde voedingsstoffen binnen krijgen en ook gewoon topsport bedrijven. Het moet voor Lewis geen enkel probleem zijn om een mannetje te regelen die er voor zorgt dat hij een goed en gezond dieet krijgt.
Цой жив
pi_209818241
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 01:11 schreef Zwoerd het volgende:
Je kan als vegan prima alle benodigde voedingsstoffen binnen krijgen en ook gewoon topsport bedrijven. Het moet voor Lewis geen enkel probleem zijn om een mannetje te regelen die er voor zorgt dat hij een goed en gezond dieet krijgt.
SPOILER
Edit2: laat ik zeggen dat ik niet raar op zou kijken als L. Hamilton aankondigt een andere eetwijze te gaan volgen.
Maar dat zal mss niet luid verkondigd worden :+
/edit2

Het is best wel offtopic geworden ;) ik zeg het maar even @ modjes

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 09-07-2023 01:58:12 (nuance aangebracht in spoiler + laatste opmerking) ]
pi_209818474
Wat doet dat McLaren ineens goede zaken de laatste twee races? Netjes, hoor. Aston Martin daarentegen lijkt toch een beetje de ontwikkelingswedloop te verliezen. Jammer.
  zondag 9 juli 2023 @ 04:04:05 #24
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_209818703
quote:
89s.gif Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef Sally het volgende:

[..]
Het ging mij opvallen dat zijn conditie en mentale toestand erg achteruit is gegaan.
En daarna kwam me ter ore dat hij veganist was geworden.

Voor mij eigenlijk een 1+1 = 3'tje... en puzzelstukjes die op de plaats vielen.
Maar goed, ik kan niets bewijzen en heb geen inzichten in wat Hammie eet en suppleert, en wat dan zijn bloodwork is :P
[..]
En dat blijkt dus nu overduidelijk.
Ligt dat dan aan de auto.....? Of aan de coureur...?
Hij klaagt er in elk geval weer lekker op los - net als vorig seizoen met het porpoising.
Klagen, en gebroken uit de wagen komen. Toegegeven, een bouncing car zal echt niet bevorderlijk zijn voor wervels en nieren, maar dan nog... Een teamgenoot in eenzelfde auto die dezelfde porpoising had, leek er wat minder last van te hebben.

Dit seizoen: klagen, klagen, klagen. En het ligt nooit aan hemzelf als het slecht is gegaan.

Great work Toto, de afgelopen race in Oostenrijk over de boardradio. Put him in place. The whiner. The sissy boy**.

:P

**) uitermate niets tegen LHBTIQ+! in tegendeel - iedereen inclusief! Hier bedoeld als "watje".

okay, tot zover mijn rant over Lewis Hamilton. Pardon, Sir Lewis Hamilton.
Laag gezonken in mijn voormalige hoge achting

Je kan niet zomaar zeggen dat dat door voeding komt, er spelen een hoop andere factoren een (grotere?) rol.
Hij heeft een team om zich heen gebouwd waar niemand nee tegen 'm zegt.
Zelfs Toto zegt dat de wagen kut is en dat 't niet aan Hamilton ligt, ook als Russel wel gewoon goede resultaten behaalt.

Rosberg is ook alleen WK geworden omdat hij het voortrekken van Hamilton zat was en niet meer naar teamorders luisterde.
Bottas heef took vele malen aan de kant moeten gaan voor Hamilton, ook als Bottas sneller was en zelfs toen het voor het kampioenschap helemaal niet meer nodig was.
Alonso heeft ook al vele jaren ruzie met Hamilton, dat is nog uit de tijd dat Hamilton bij Mclaren reed, toen was Hamilton nog geen vega.

het heeft niks mmet eten te maken, het ligt aan de persoon zelf.
pi_209818776
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_209819008
Verkeerde topic
pi_209819034
quote:

[..]

Meest vervuilende sport? Die paar vluchten per jaar wordt de aarde echt niet minder van. Misschien is voetbal wel de meest vervuilende sport als je kijkt hoeveel dieselbussen welke week alle landen door rijden, hoeveel vluchten er gemaakt worden voor alle internationale wedstrijden en toernooien, hoeveel plastic er gebruikt wordt voor alle kunstgrasvelden. Wereldwijd.
  zondag 9 juli 2023 @ 07:06:29 #28
545 dop
:copyright: dop
pi_209819045
Je kunt natuurlijk prima topsporter zijn en vegetarisch zijn.
Bedenk eens hoeveel.mensen je kent die daadwerkelijk een goed inzicht hebben in wat ze eten, en welke voedingsstoffen ze precies tekort komen. Elke topsporter zal moeten onderzoeken wat ze kunnen doen om een betere balans te krijgen in hun voeding
Bijna elke topsporter zal uiteindelijk ook voedings supplementen gebruiken.
Vegetarisch of omnivoor zal hier geen enkel verschil bij maken.
Welke supplementen zal wel verschillen van persoon tot persoon.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_209819091
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef dop het volgende:
Bedenk eens hoeveel.mensen je kent die daadwerkelijk een goed inzicht hebben in wat ze eten, en welke voedingsstoffen ze precies tekort komen. Elke topsporter zal moeten onderzoeken wat ze kunnen doen om een betere balans te krijgen in hun voeding
Alleen sla knagen is geen goed idee, maar dat is natuurlijk ook niet wat een vegan dieet inhoud. Er zijn genoeg topsporters die een plantaardig dieet volgen. In de NFL, in de wereld van de extreme endurance sporten, enzovoort. Dan moet F1 ook wel lukken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_209819100
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:06 schreef dop het volgende:
Ik heb niks tegen vegans zo lang ze hun leefwijze niet aan me opdringen, maarde meesten van die lui beweren dat het ook beter is voor je gezondheid om geen vlees te eten. Daar kan ik absoluut niet tegen,

Dat is je reinste bullshit, we zijn niet voor niets na duizenden jaren evolutie ingericht als omnivoren. We zijn nog goed als uitontwikkeld, maarde heren en dames weten het beter evolutie....
  zondag 9 juli 2023 @ 07:36:53 #31
545 dop
pi_209819144
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:21 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb niks tegen vegans zo lang ze hun leefwijze niet aan me opdringen, maarde meesten van die lui beweren dat het ook beter is voor je gezondheid om geen vlees te eten. Daar kan ik absoluut niet tegen,

Dat is je reinste bullshit, we zijn niet voor niets na duizenden jaren evolutie ingericht als omnivoren. We zijn nog goed als uitontwikkeld, maarde heren en dames weten het beter evolutie....
Hoe vaak wordt jij door vegans aangesproken of lastig gevallen?
Beetje onzin argument.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Vlees is niet zondermeer gezond, en geen vlees is niet gelijk ongezond. Of omgekeerd.
Nadenken over je voeding is prima.
Omnivoor argument is flauw.
Niemand hier loopt nog in een berenvel en eet Mammoet vlees.
Niemand eet en leeft perfect.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_209819307
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef dop het volgende:

[..]
Hoe vaak wordt jij door vegans aangesproken of lastig gevallen?
Beetje onzin argument.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Vlees is niet zondermeer gezond, en geen vlees is niet gelijk ongezond. Of omgekeerd.
Nadenken over je voeding is prima.
Omnivoor argument is flauw.
Niemand hier loopt nog in een berenvel en eet Mammoet vlees.
Niemand eet en leeft perfect.
Om je eerste vraag te beantwoorden: vrij vaak omdat ik vrienden heb die zo zijn. Ze geloven ook echt dat geen vlees eten beter is voor je lichaam. En niemand loopt nog i mammoetvellen nee, maar dat doet geen 2000+ jaar evolutie teniet. En zullen we het nou weer over racen hebben? We gaan wel erg OT zo ( ben ik zelf ook schuldig aan)
  zondag 9 juli 2023 @ 08:41:17 #33
545 dop
pi_209819403
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Om je eerste vraag te beantwoorden: vrij vaak omdat ik vrienden heb die zo zijn. Ze geloven ook echt dat geen vlees eten beter is voor je lichaam. En niemand loopt nog i mammoetvellen nee, maar dat doet geen 2000+ jaar evolutie teniet. En zullen we het nou weer over racen hebben? We gaan wel erg OT zo ( ben ik zelf ook schuldig aan)
vegetarisch eten ook niet.
pi_209819569
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 07:21 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Nou valt er heel wat af te dingen op het idee dat een veganistisch dieet per definitie gezonder zou zijn dan een dieet met vlees / vis / zuivel erin, maar dan moet je niet met dit soort pseudowetenschappelijke onzin aankomen natuurlijk.
Er zijn weinig evolutionaire prikkels om in goede gezondheid 90 jaar oud te worden. Nog afgezien van het feit dat onze levenstijl op z'n zachtst gezegd niet meer lijkt op wat in de afgelopen honderduizenden jaren gangbaar was.

Het is vrij lastig om echt gedegen wetenschappelijk onderzoek te doen naar de gezondheidseffecten van diëten en specifieke onderdelen van diëten, maar voor bewerkt vlees lijken wel redelijk wat aanwijzingen zijn voor negatieve gezondheidseffecten.

Maar goed, autootjes rijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 9 juli 2023 @ 09:16:48 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_209819607
Ik las net dat social media (Britten) en Mercedes weer los zijn gegaan over dat Max, Lewis en George onder geel zou hebben ingehaald, maar helaas geen beelden erbij natuurlijk. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 juli 2023 @ 09:26:38 #36
Brabo Bastard
pi_209819676
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las net dat social media (Britten) en Mercedes weer los zijn gegaan over dat Max, Lewis en George onder geel zou hebben ingehaald, maar helaas geen beelden erbij natuurlijk. }:|
Omdat die er ook niet zijn en dit allang ontkracht is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209819684
quote:
Nou, dat heeft wel lekker gewerkt he 8)7
pi_209819744
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Piles het volgende:

[..]
Lol, ik scrollde zelfs nog even naar boven om te controleren of ik wel in het juiste subforum zat :D :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_209819936
mijn top 3 (en top 10) voorspelling

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Hamilton
---------
4. Stroll
5. Alonso
6. Sainz
7. Russell
8. Gasly
9. Albon
10. Piastri
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 juli 2023 @ 09:55:26 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209820003
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in vorig topic al een tweet over gepost voor Jane
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:09 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 9 juli 2023 @ 10:06:17 #41
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_209820092
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
in vorig topic al een tweet over gepost voor Jane
[..]
[ twitter ]
Dank.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_209820098
Voor Max wel de ideale situatie dit jaar.
Op het ene circuit is Mercedes "sterk", het andere race Ferrari en nu McLaren.
Al die teams sprokkelen individueel wat puntjes binnen maar Max pakt iedere keer de hoofdprijs.

Als McLaren ook in de race nog voorin kan meedoen, dan heb ik wel respect voor de engineers die dit geflikt hebben.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:11:27 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209820134
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al die teams sprokkelen individueel wat puntjes binnen maar Max pakt iedere keer de hoofdprijs.

Als McLaren ook in de race nog voorin kan meedoen, dan heb ik wel respect voor de engineers die dit geflikt hebben.
De omstandigheden waren gunstig voor hun, dat is ook het grote verschil tussen Red Bull en de rest, die zijn overal goed in elke omstandigheid.
pi_209820135
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Piles het volgende:

[..]
Haha :D
Het is een leuk onderwerp. Wat mij aan de post vooralopviel, (en als we de post heel letterlijk nemen) dan zijn dit wel erg mooie uitspraken

quote:

Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrière :D _O-
(knip)
(ik respecteer eenieders eetwijze, maar
(knip)

pi_209820138
De McLaren heeft in Oostenrijk aardig wat updates gehad. Gekgenoeg komt dat er op Silverstone beter uit dan in Oostenrijk. Wellicht dat de regen ook wat meegespeeld heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209820144
quote:

Ik denk dat ie het volgend jaar wel eens een stuk moeilijker kan krijgen zonder stabiele nummer 2. De andere teams zitten ook niet stil.
pi_209820173
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:12 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik denk dat ie het volgend jaar wel eens een stuk moeilijker kan krijgen zonder stabiele nummer 2. De andere teams zitten ook niet stil.
Ja, maar volgend jaar is volgend jaar.
Er komt uiteraard ook weer een keer een eind aan de dominantie van RedBull.
Maar voorlopig liggen zowel RedBull als Max wel op koers om dit jaar records te breken.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:18:16 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_209820207
quote:

Lewis heeft overigens wel z'n eigen vliegtuig verkocht een paar jaar terug
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 00:17 schreef El_Thijs het volgende:

Wat ik wel erg netjes van hem vind is dat hij idd zijn eigen vliegtuig .... heeft weggedaan.
Het 'weg doen' van zijn prive jet was slechts ordinaire belastingontduiking. Hij least de jet terug via zijn eigen leasemaatschappij. _O-

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 juli 2023 @ 10:18:55 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209820217
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, maar volgend jaar is volgend jaar.
Er komt uiteraard ook weer een keer een eind aan de dominantie van RedBull.
Maar voorlopig liggen zowel RedBull als Max wel op koers om dit jaar records te breken.
Vettel en Max zijn op dit moment de enigen die na hun eerste ook meteen door zijn gegaan met winnen. Bij alle andere meervoudige kampioenen zit er na hun eerste elke keer een ander tussen.

Max gaat nu zn derde halen. volgend jaar zou hij dan gelijk komen met Vettel. Dus graag ook in 2024 nog zodat hij dat record ook heeft :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 9 juli 2023 @ 10:19:25 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209820224
quote:

Als Verstappen geen problemen tegenkomt dan rijdt hij iedereen gewoon weer zoek vandaag.

McLaren krijgt het zwaar zat om Ferrari en Mercedes voor te blijven verwacht ik.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:20:35 #51
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_209820235
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
Vettel en Max zijn op dit moment de enigen die na hun eerste ook meteen door zijn gegaan met winnen. Bij alle andere meervoudige kampioenen zit er na hun eerste elke keer een ander tussen.

Max gaat nu zn derde halen. volgend jaar zou hij dan gelijk komen met Vettel. Dus graag ook in 2024 nog zodat hij dat record ook heeft :P
Alonso won er ook twee op rij.

SPOILER
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')