Die auto is wel vrij kut dit seizoen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan aan hem of aan het materiaal? Want Zhou kan ook best goed rijden.
Daarom. Zelfs de Haas is beter. En dat zegt ook al wat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die auto is wel vrij kut dit seizoen.
Volgens mij zijn de McLarens erg sterk, maar we gaan het morgen zien. Max vs Norris zou gaaf zijn!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef PS. het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of McLaren morgen mee kan komen in de race zelf. Een snelle ronde zetten kan Williams ook, maar die verliezen het tijdens de race toch vaak.
Zou zeker in de eerste ronden nog wel eens leuk kunnen worden. Starten gaat wel vaker wat moeizaam bij Max.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Zelfs de Haas is beter. En dat zegt ook al wat.
[..]
Volgens mij zijn de McLarens erg sterk, maar we gaan het morgen zien. Max vs Norris zou gaaf zijn!
Als het morgen nat is, dan wordt het helemaal chaos.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou zeker in de eerste ronden nog wel eens leuk kunnen worden. Starten gaat wel vaker wat moeizaam bij Max.
Schijnt ook wat weer gerelateerd te zijn dus als het morgen niet te warm wordt zouden ze wel wat kunnen doen, bij te warm weer schijnen hun achterbanden er wat te snel aan te gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:46 schreef PS. het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of McLaren morgen mee kan komen in de race zelf. Een snelle ronde zetten kan Williams ook, maar die verliezen het tijdens de race toch vaak.
Voor zover ik weet is hij Vegan. Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrièrequote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eh.. nee, Lewis is vegetariër en misschien zelfs veganist.
Kom je steak eten?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij Vegan. Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrière![]()
![]()
Maar goed - een compleet andere discussie uiteraard. Die ver gaat binnen voedings-deskundigen-landIngewikkeld verhaal, zullen we maar zeggen.
(ik respecteer eenieders eetwijze, maar ben zelf overtuigd niet-vegan.
Om net zoveel redenen waarschijnlijk als dat vegetariers en veganisten hun (activistische) argumenten hebben.
Tot zover mijn mening, en geen uitlokking tot een discussie)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T-bone?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T-bone?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Lewis heeft een persoonlijke dietist en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij zelf weleens kookt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij Vegan. Ik ben en blijf erbij... de domste beslissing ooit in z'n carrière![]()
![]()
Maar goed - een compleet andere discussie uiteraard. Die ver gaat binnen voedings-deskundigen-land![]()
Ingewikkeld verhaal, zullen we maar zeggen.
(ik respecteer eenieders eetwijze, maar ben zelf overtuigd niet-vegan.
Om net zoveel redenen waarschijnlijk als dat vegetariers en veganisten hun (activistische) argumenten hebben.
Tot zover mijn mening, en geen uitlokking tot een discussie)
Wat Lewis wel en niet eet maakt me niet zoveel uit; dat moet hij helemaal zelf weten. Wat ik wel erg netjes van hem vind is dat hij idd zijn eigen vliegtuig en wagenpark zowat helemaal heeft weggedaan. En als hij zich goed voelt bij wat hij doet, prima toch? Daar kunnen we allemaal wat van vindenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis heeft een persoonlijke dietist en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij zelf weleens kookt.
Dus met z'n voeding en reserves zal 't wel goed zitten.
Ik vind vegan en en wereldwijd racecoureur alleen niet echt bij elkaar passen.
F1 compenseert de CO² wel en wil in 2030 geheel carbon-neutraal opereren maar dat verandert niet heel veel aan de vervuiling die ze genereren.
Al die auto's en apparatuur 24 keer per jaar de halve wereld rond vliegen, de de wagens zelf zijn ook niet 100% schoon, de vrachtwagens, etc.
Nu wil ik niet klagen over de vervuiling (CO² compensatie is beter dan niks) maar de combi vegan en sporter in ,volgens mij, de meest vervuilende sport is erg raar.
Lewis heeft overigens wel z'n eigen vliegtuig verkocht een paar jaar terug en z'n wagenpark heeft hij ook bijna allemaal verkocht.
Het gaat écht te ver om dat hier uit te leggen, maar je mist erg belangrijke voedingsstoffen die je niet met alleen supplementen kan aanvullen als een homo sapiens compleet plantaardig eet.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis heeft een persoonlijke dietist en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij zelf weleens kookt.
Dus met z'n voeding en reserves zal 't wel goed zitten.
En ook dat is idd een best grappige 'contradictio in terminis' jaquote:Ik vind vegan en en wereldwijd racecoureur alleen niet echt bij elkaar passen.
F1 compenseert de CO² wel en wil in 2030 geheel carbon-neutraal opereren maar dat verandert niet heel veel aan de vervuiling die ze genereren.
Al die auto's en apparatuur 24 keer per jaar de halve wereld rond vliegen, de de wagens zelf zijn ook niet 100% schoon, de vrachtwagens, etc.
Nu wil ik niet klagen over de vervuiling (CO² compensatie is beter dan niks) maar de combi vegan en sporter in ,volgens mij, de meest vervuilende sport is erg raar.
Mss had'tie geld nodig?quote:Lewis heeft overigens wel z'n eigen vliegtuig verkocht een paar jaar terug en z'n wagenpark heeft hij ook bijna allemaal verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo... toch nog langer geworden dan ik dachtEn heerlijk offtopic
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 09-07-2023 01:55:20 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het ging mij opvallen dat zijn conditie en mentale toestand erg achteruit is gegaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat Lewis wel en niet eet maakt me niet zoveel uit; dat moet hij helemaal zelf weten.
En dat blijkt dus nu overduidelijk.quote:Het gaat er ons om wat hij op de baan en in de sport doet. En hoewel hij best nog wel wat in zijn mars heeft, moet hij het gewoon afleggen tegen de jongere generatie nu.
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:11 schreef Zwoerd het volgende:
Je kan als vegan prima alle benodigde voedingsstoffen binnen krijgen en ook gewoon topsport bedrijven. Het moet voor Lewis geen enkel probleem zijn om een mannetje te regelen die er voor zorgt dat hij een goed en gezond dieet krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit2: laat ik zeggen dat ik niet raar op zou kijken als L. Hamilton aankondigt een andere eetwijze te gaan volgen.
Maar dat zal mss niet luid verkondigd worden![]()
/edit2
Het is best wel offtopic gewordenik zeg het maar even @ modjes
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 09-07-2023 01:58:12 (nuance aangebracht in spoiler + laatste opmerking) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan niet zomaar zeggen dat dat door voeding komt, er spelen een hoop andere factoren een (grotere?) rol.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging mij opvallen dat zijn conditie en mentale toestand erg achteruit is gegaan.
En daarna kwam me ter ore dat hij veganist was geworden.
Voor mij eigenlijk een 1+1 = 3'tje... en puzzelstukjes die op de plaats vielen.
Maar goed, ik kan niets bewijzen en heb geen inzichten in wat Hammie eet en suppleert, en wat dan zijn bloodwork is
[..]
En dat blijkt dus nu overduidelijk.
Ligt dat dan aan de auto.....? Of aan de coureur...?
Hij klaagt er in elk geval weer lekker op los - net als vorig seizoen met het porpoising.
Klagen, en gebroken uit de wagen komen. Toegegeven, een bouncing car zal echt niet bevorderlijk zijn voor wervels en nieren, maar dan nog... Een teamgenoot in eenzelfde auto die dezelfde porpoising had, leek er wat minder last van te hebben.
Dit seizoen: klagen, klagen, klagen. En het ligt nooit aan hemzelf als het slecht is gegaan.
Great work Toto, de afgelopen race in Oostenrijk over de boardradio. Put him in place. The whiner. The sissy boy**.![]()
**) uitermate niets tegen LHBTIQ+! in tegendeel - iedereen inclusief! Hier bedoeld als "watje".
okay, tot zover mijn rant over Lewis Hamilton. Pardon, Sir Lewis Hamilton.
Laag gezonken in mijn voormalige hoge achting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |