abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 juli 2023 @ 19:19:19 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:20:11 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209814601
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Waarom zou die daar over jokken?

Wat kan Erdo geboden hebben, om dus tegen de wil van de rus hardliners die mensen te laten gaan?

Geef nou maar toe, Erdo heeft putin gewoon de middelvinger gegeven :7
Waarom zou Erdogan zijn leverage/geloofwaardigheid ondermijnen door zijn deal met Putin niet na te komen? Wat heeft hij te winnen daarbij? Hij heeft daar alleen maar zichzelf mee.

Daarnaast is Erdogan niet zo van de dramatiek (Putin een middelvinger geven). Hij is meer een zakelijke politicus (voor wat hoort wat)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:25:07 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209814624
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]
Waarom zou Erdogan zijn leverage/geloofwaardigheid ondermijnen door zijn deal met Putin niet na te komen? Wat heeft hij te winnen daarbij? Hij heeft daar alleen maar zichzelf mee.

Tenzij hij denkt dat hij er gewoon mee weg komt, en putin toch niks terug kan doen?
&lt;signature here&gt;.
pi_209814626
En weer een ander geluid uit het Kremlin. Geen idee wie dit zou hebben gezegd . Ik wil graag Putin zien reageren op de vrijlating

The Kremlin has stated that they "Perfectly Understand" the Decision by the Turkish Government to released the 5 Commanders from the AzovStal Steel Plant during the Siege of Mariupol in May 2022 back to Ukraine early; the Commanders were originally expected to spend the remainder of the War in Turkey according to Negotiations between Turkey, Russia, and Ukraine, but the Kremlin says that this Trade is the result of NATO having Applied Pressure to Trkiye prior to the NATO Summit next week in Lithuania.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209814649
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:24 schreef ExTec het volgende:
Ik denk dat deze orc er geen been meer in ziet.

Let op, spolier h, voor de mensen die niet kunnen lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Split of spagaat?
pi_209814654
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tenzij hij denkt dat hij er gewoon mee weg komt, en putin toch niks terug kan doen?
Putin kan Erdogan zekerwel pijn doen. Alleen zijn ze beide verzwakt momenteel waardoor ze beide elkaar nodig hebben.
-Rabia Al-Basri
pi_209814674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:25 schreef Slayage het volgende:
En weer een ander geluid uit het Kremlin. Geen idee wie dit zou hebben gezegd . Ik wil graag Putin zien reageren op de vrijlating

.....

[ twitter ]
Ook de reactie van Poetin zal een leugen zijn.

Als er al een keer een waarheid uit het Kremlin komt, dan is deze onvindbaar tussen de leugens.

Het doet er niet wat er gezegd wordt en door wie.
pi_209814676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:25 schreef Slayage het volgende:

The Kremlin has stated that they "Perfectly Understand" the Decision by the Turkish Government to released the 5 Commanders from the AzovStal Steel Plant during the Siege of Mariupol in May 2022 back to Ukraine early; the Commanders were originally expected to spend the remainder of the War in Turkey according to Negotiations between Turkey, Russia, and Ukraine, but the Kremlin says that this Trade is the result of NATO having Applied Pressure to Trkiye prior to the NATO Summit next week in Lithuania.

[ twitter ]
Ze verbleven met enkelband in Turkije? Of hoe werden die Azov soldaten eraan gehouden dat ze niet het land uit mochten?
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 juli 2023 @ 19:30:00 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209814679
Woorden helpen niet tegen Poetin, als bem wat duidelijk wil maken moet je iets doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209814684
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Juist daarom. Je moet je niet tot zulk niveau gaan verlagen. Het probleem voor het Westen is vooral dat zij die wapens leveren, dus indirect verantwoordelijk kunnen worden gehouden wat Oekrane er vervolgens mee gaat doen. Als die ze dit soort munitie nu zelf zouden produceren was het een ander verhaal.
Juist ja.
Je moet je verkrachter ook nooit zo hard in z'n kloten schoppen dat ze eraf vliegen.
Je moet je namelijk niet tot zijn niveau verlagen. Gewoon nee zeggen en een klein beetje tegenspartelen. Niet teveel geweld gebruiken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:34:21 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209814730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ze verbleven met enkelband in Turkije? Of hoe werden die Azov soldaten eraan gehouden dat ze niet het land uit mochten?
Ik denk niet. Het was een gentlemen's agreement. En denk dat die Azov commandanten dat echt wel respecteerden.
&lt;signature here&gt;.
pi_209814745
quote:
Ukraine counts child deaths: At least 494 children have been killed and 1,051 injured since Russia’s invasion of Ukraine began 500 days ago, Ukraine’s Prosecutor General’s Office said Saturday. The majority of the children counted were in the Donetsk and Kharkiv region, according to the statement.
CNN
pi_209814746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Soort van gevangenschap bij Erdoğan meen ik. Ze waren "te gast" bij erdogan. Ik heb daar weinig van meegekregen. Behalve dat ze wel familie over de vloer kregen.
-Rabia Al-Basri
pi_209814761
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk niet. Het was een gentlemen's agreement. En denk dat die Azov commandanten dat echt wel respecteerden.
Russen waren bang dat die 5 zich weer zouden aansluiten bij de gevechten, nou nou poe poe.Of jennen dat ze niet naar hun huis mochten.

Er zijn andere Azov soldaten wel geruild toch, dus het idee van 'we willen 0 nazi's in Oekraine' gaat ook niet op.
pi_209814789
100 duizenden rounds dus
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:41:18 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:44:38 #18
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209814828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Russen waren bang dat die 5 zich weer zouden aansluiten bij de gevechten, nou nou poe poe.
Het zijn de meest ervaren troepen die oekraine heeft, vechten al sinds 2014. En vanwege azovstal zijn ze bijkans legendarisch. Grote kans dat ze terug gaan naar Azov. Oekraine kan zeer ervaren commandanten goed gebruiken.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:45:37 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209814878
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het zijn de meest ervaren troepen die oekraine heeft, vechten al sinds 2014. En vanwege azovstal zijn ze bijkans legendarisch. Grote kans dat ze terug gaan naar Azov. Oekraine kan zeer ervaren commandanten goed gebruiken.
Ok, wel mooie manier van thuiskomen, met Zelensky in het vliegtuig.
pi_209814909
quote:
At one artillery position, Ukrainian soldiers claim to fire up to 300 rounds every day. But across the board they complain of an ongoing shortage of ammunition. In the absence of Western-supplied ammunition, they rely on Pakistani ammunition. Ares winces when he sees the "Pakistan" labels on the boxes.

“We put on the flak jackets and move away from the gun as far as possible when we fire,” Ares says. He recalls one round exploding in the barrel, wounding two soldiers.
pi_209815777
Ergens toch wel pauper om de afspraak wbt die lui van Azov in Turkije te schenden.
Ook van Turkije.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:00:53 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209815810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Ergens toch wel pauper om de afspraak wbt die lui van Azov in Turkije te schenden.
Ook van Turkije.
Erdo is niet zo lang al aan de macht omdat hij geen opportunist is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 08-07-2023 21:12:00 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_209815853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook van Turkije.
Ik geloof er niks van dat Erdogan / azov / zelensky zo dom zijn om de afspraak te schenden omdat een schending een afspraak maken in de toekomst zal bemoeilijken. Daarnaast wat wat voor toegevoegde waarde zullen die 5 gasten hebben?
-Rabia Al-Basri
pi_209816198
Erdogan zit er lang genoeg om in te kunnen schatten hoe het kwartje valt. En hij gokt er op dat Rusland de Krim uit geschopt wordt. En dan is de Zwarte Zee zijn visvijver.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')