abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209812209
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Al lang niet meer.
Al jaren nu een regulier onderdeel van het Oekranse leger.
Voor losgeslagen BNW'ers/Rusland supporters blijft Azov altijd extreem rechts.
pi_209812419
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is Azov niet dat extreem rechtste leger van Oekrane?
Nee.
pi_209812519
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit is niet zomaar iedereen. En het klinkt best aannemelijk nu Biden klusterbommen gaat gebruiken.
Pffffft. Niet weeeer zulk getroll zeg. :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209812608
Altijd maar meteen met termen als Extreem-Rechts gaan smijten. U demoniseert Azov, m'neer.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 16:59:10 #255
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209812679
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is Azov niet dat extreem rechtste leger van Oekrane?
Ja, dat klopt. Om die reden zijn ze inderdaad veelvuldig in opspraak gekomen in sommige Westerse media de afgelopen jaren. Maar geen idee of dit nu nog zo breed wordt gedragen. Volgens mij zijn verscheidene kopstukken die toen bij het Azovbataljon zaten daar inmiddels geen onderdeel meer van en ik neem ook aan dat er toch wel gezegd dat ze wellicht maar eens moeten stoppen met allerlei discutabele symboliek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209812805
quote:

[..]
Dit is niet zomaar iedereen. En het klinkt best aannemelijk nu Biden klusterbommen gaat gebruiken.
Rusland gebruikt het al maanden.
Wat zegt dat over het Russische leger?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:09:37 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209812856
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rusland gebruikt het al maanden.
Wat zegt dat over het Russische leger?
Juist daarom. Je moet je niet tot zulk niveau gaan verlagen. Het probleem voor het Westen is vooral dat zij die wapens leveren, dus indirect verantwoordelijk kunnen worden gehouden wat Oekrane er vervolgens mee gaat doen. Als die ze dit soort munitie nu zelf zouden produceren was het een ander verhaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:09:54 #258
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209812859
Verkeerde topic.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_209812914
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Juist daarom. Je moet je niet tot zulk niveau gaan verlagen. Het probleem voor het Westen is vooral dat zij die wapens leveren, dus indirect verantwoordelijk kunnen worden gehouden wat Oekrane er vervolgens mee gaat doen. Als die ze dit soort munitie nu zelf zouden produceren was het een ander verhaal.
Turkije heeft in het verleden ook clustermunitie aan Oekrane geleverd en daarnaast heeft geen van de partijen die bij deze leveringen betrokken (Amerika, Oekrane en zelfs Rusland niet) zijn dat verdrag tegen clustermunitie getekend.
pi_209812918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ze moeten iets h als er verder geen argumenten zijn voor het voeren van de oorlog.
pi_209812933
quote:

[..]
Denk je dat de Russen hun fout nu inzien en direct zullen stoppen met deze wapens?
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:18:58 #262
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209813238
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Welkom thuis helden :'( _O_
Dat is dus de reden waarom zelensky naar Turkije ging.

Ik vermoed dat dit ook is afgestemd met de Russen, want de deal was dat deze mannen in Turkije zouden blijven tot het einde van de oorlog. Als Erdogan zonder afstemming met de Russen hen zou toestaan om naar oekrine te zou dat Erdogans leverage ondermijnen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209813240
quote:

[..]
De VS heeft het verdrag tegen clusterbommen niet ondertekend. Dus hen staats niets in de weg ze te leveren.
Dat wij daar anders over denken...
Dat is een andere kwestie.

Daarnaast zijn wij niet verantwoordelijk voor het gebruik van wapens geleverd door de VS
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:33:17 #265
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209813290
quote:

[..]
Dat is die lul die oa. vind dat vrouwen maar geen stemrecht mogen hebben.
pi_209813338
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit ook is afgestemd met de Russen, want de deal was dat deze mannen in Turkije zouden blijven tot het einde van de oorlog. Als Erdogan zonder afstemming met de Russen hen zou toestaan om naar oekrine te zou dat Erdogans leverage ondermijnen.
Ik vermoed dat Rusland moeilijk doet over de graan deal en dat dit de reactie is van Erdogan, maar blijft speculeren.
pi_209813340
Though it is possible they blew up a TOS-1A, it’s more likely this was an anti-mine device, like UR-77, which has this type of blast.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209813414
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik vermoed dat Rusland moeilijk doet over de graan deal en dat dit de reactie is van Erdogan, maar blijft speculeren.
Dat zou slechte diplomatie zijn van Erdogan omdat het tot wederzijdse escalatie zou leiden met de Russen. Waarom zou Erdogan de relatie met de Russen laten verzuren door deze mannen vrij te laten. Wat wint Erdogan daarmee? Klinkt niet als een slechte deal. Denk daarom dat er in de achterkamertjes het een en ander is afgesproken. Maar wat dat is?
-Rabia Al-Basri
pi_209813418
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

twitter
pi_209813433
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209813438
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat zou slechte diplomatie zijn van Erdogan omdat het tot wederzijdse escalatie zou leiden met de Russen. Waarom zou Erdogan de relatie met de Russen laten verzuren door deze mannen vrij te laten. Wat wint Erdogan daarmee? Klinkt niet als een slechte deal. Denk daarom dat er in de achterkamertjes het een en ander is afgesproken. Maar wat dat is?
Ik weet het ook niet.

Garanties van het westen, garanties voor de zwarte zee van Oekraine mocht de oorlog over zijn. Economisch heeft Turkije toch wat nodig.

De verkiezingen zijn voorbij, wellicht terughoudend geweest om KK geen stok te geven om mee te slaan, maar kan nu in woord en actie meer Oekraine steunen?
pi_209813444
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dit is ook speculatie natuurlijk.
-Rabia Al-Basri
pi_209813468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:44 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dit is ook speculatie natuurlijk.
Natuurlijk, maar er is echt nog veel minder reden voor Rusland om deze 5 los te laten.

De russen in de bekende TG worden helemaal gek en vinden Putin een laffe idioot dat hij dit toe heeft gelaten. Ik vind het het meest logische dat Erdogan een signaal maakt, hou de graan deal in stand en alvast heeft laten zien dat het menens is.
pi_209813522
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Terwijl die FvDertjes zelf extreemrechts zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')