Denk dat zij hoofdorganisator is van deze evenement.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Mirthe nu weer ballonen ophangen als versiering
Jep en Erik heeft haar daarbij geholpen. Babette, Isaac en Marciano doen de hapjes van vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zij hoofdorganisator is van deze evenement.
[ afbeelding ]
Ze doet het prima,alleen jammer van dat aandachtsorgel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep en Erik heeft haar daarbij geholpen. Babette, Isaac en Marciano doen de hapjes van vandaag.
Hij kent xijn exvrouw ook veel langer dan Babbel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:48 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy is al langer zonder kimw dan met kimw in de loods zegt de verliefde babbelkous.
Ik wilde hetzelfde posten, volgens mij is ze al ver heenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous heeft vast al een aantal biertjes op.
Je hoort het aan de manier van praten.
Ze praat zo zijig. Ik weet niet hoe ik uit moet leggen.
Meer als twee biertjes kan het eigenlijk niet zijn. Als ze al gedronken heeft want ik heb dat niet gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous heeft vast al een aantal biertjes op.
Je hoort het aan de manier van praten.
Ze praat zo zijig. Ik weet niet hoe ik uit moet leggen.
Marciano heb ik dat al horen zeggen dat hij niet gaat skaten. Daar zijn de bro's te cool voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac rolt niet met skates maar op een plank.
Die lafaard zal wel niet op skates gaan. Ik zie Marciano het ook niet doen.
Zoe, omdat ze nu weer leuk doet tegen Wendy, omdat haar haar gedaan moet worden. Practice what you preach zegt Babs daarover….quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
iemand heeft een krijttekening gemaakt om een zogenaamd dood lichaam. Crimescene stuff.
Is dat van de van de val van Babette?
Dat meen je??? ik zag het gebeuren, dacht ze praat weer met haar???quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zoe, omdat ze nu weer leuk doet tegen Wendy, omdat haar haar gedaan moet worden. Practice what you preach zegt Babs daarover….
Nu heb ik beeld van vroeger (jaar of 50 terug) op de kermis de rups, ook zo'n pomponquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Iedereen krijgt een pluizenbol van Mirthe![]()
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders. Vind het ook wel leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit een leuk event, jammer van alle afhakers.
Vind Ima sowieso heel afzijdig bij dit evenement. Onzichtbaar weer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bij Rupert en Immi is het niet gezellig. Ik hoor Immi op heel zachte en treurige stem praten en Rupert denkt na en kijkt bedrukt.
Okee
Ja ik vind dat echt een beetje sneu als je je daar te stoer voor voelt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Yver73 het volgende:
Jammer dat Isaak er met zo’n karretje doorheen gaat rijden. Trek gewoon die skates aan man! 😄
Dat klopt wel ja. Niet iedereen kan tegelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:24 schreef mootie het volgende:
Erik rijdt nu op de skates van Rupi. Ze zullen wel een beperkt aantal hebben.
bij de brunch begon ze al, so gesellig zei ze tegen Marcianoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Meer als twee biertjes kan het eigenlijk niet zijn. Als ze al gedronken heeft want ik heb dat niet gezien.
Retorische vraag?quote:
echt faalangstig zijn ze. Jappie is de meest soepele en sportiefste en mssch wel de sterkste ookquote:
Zo praat ze standaard al een beetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
bij de brunch begon ze al, so gesellig zei ze tegen Marciano
Heel top.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:28 schreef schizolientje het volgende:
en Erik, de stijfste sukkeligst doet t toch gewoon maar ff
Alleen aan zijn eigen dingen zoals die onzinnige quiz van vanmiddag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac doet nooit mee aan dit soort dingen.
Omdat ze toch niet ging skaten is ze toen al begonnen met zuipenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die zet zichzelf zo voor lul op deze manierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen aan zijn eigen dingen zoals die onzinnige quiz van vanmiddag.
Dat verzin je nu of dat meen je?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Omdat ze toch niet ging skaten is ze toen al begonnen met zuipen
ja, gesellig toch of is toch niet gesellug en... ik ga eerlijk segguhquote:
Staat niet stoer, stel je voor dat zijn vrienden hem zo zienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac doet nooit mee aan dit soort dingen.
quote:
Ja dat. Marciano ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zet zichzelf zo voor lul op deze manier
kinderachtig hoor.
Is gewoon een playlist...quote:
Dat is hij toch altijd, de plakstrippen liggen weer buitenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Vind Ima sowieso heel afzijdig bij dit evenement. Onzichtbaar weer.
Vrouwen net zo goed. Zoë vind hier ook geen pleuris aan.quote:
Ik verzin dit niet, ik meen het, word er een beetje moe van dat ik alles maar moet gaan uitleggen of het waar is of niet zeker tegenover jou, dit is niet de eerste keer dat je dat doe tegen mij en ik hoop dat andere cossers het kunnen bevestigen ...... .....quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:38 schreef Yver73 het volgende:
Isaak heeft ons gehoord, hij neemt de skates van Erik 😄😄
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Jou woord is geen feit voor mij. En gaan beweren dat Babette heeft lopen zuipen bij de lunch terwijl het niet waar is vind ik ook wat van.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet, ik meen het, word er een beetje moe van dat ik alles maar moet gaan uitleggen of het waar is of niet zeker tegenover jou, dit is niet de eerste keer dat je dat doe tegen mij en ik hoop dat andere cossers het kunnen bevestigen ...... .....
Zoë vindt nergens iets aan lekker naar mama toequote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vrouwen net zo goed. Zoë vind hier ook geen pleuris aan.
Laat elkaar in waardequote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Jou woord is geen feit voor mij. En gaan beweren dat Babette heeft lopen zuipen bij de lunch terwijl het niet waar is vind ik ook wat van.
Zoe is niveau Monkytown.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:42 schreef Limbus het volgende:
[..]
Zoë vindt nergens iets aan lekker naar mama toe
Heb ik ook al gedaan...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Ik zie Isaac nu toch rolschaatsen. Ik neem mijn woorden terug
Ja ze hebben wel lol nu. Geinigquote:
Hij is best goed zelfsquote:
Leuk weer eens wat andersquote:
Ja best netjes inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:53 schreef Verida het volgende:
[..]
toch knap van eunice, die heeft echt geoefend en doet nu toch mee.
Omdat jij het niet gezien en gehoord heb is het voor jou geen feit dat is wel vaker met jou het geval, ik hoorde en zag het wel dus wel een feit, haar eigen woorden tegen Tiano waren "omdat ik niet ga skaten neem ik een biertje" en niet 1 maar meer maar goed dit is het laatste wat ik erover zeg. Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Jou woord is geen feit voor mij. En gaan beweren dat Babette heeft lopen zuipen bij de lunch terwijl het niet waar is vind ik ook wat van.
Ik ga het niet posten Rozijntje.quote:
Dat was helemaal niet bij de brunch, ze heeft het 1ste biertje gedronken samen met Marciano tijdens het hamburgers bakken... overdrijven is ook een kunst... voordat ze van die kruk flikkerde had zo hooguit 2 biertjes op...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef schizolientje het volgende:
Marciano gaat t ook wagen zo te zien
Dat was misschien vanavond maar het ging over de brunch. Jij beweert dat ze daar heeft lopen zuipen maar ze ging pas niet skaten na haar val. Dat was rond 2 uur 's middags en na de brunch.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Omdat jij het niet gezien en gehoord heb is het voor jou geen feit dat is wel vaker met jou het geval, ik hoorde en zag het wel dus wel een feit, haar eigen woorden tegen Tiano waren "omdat ik niet ga skaten neem ik een biertje" en niet 1 maar meer maar goed dit is het laatste wat ik erover zeg. Fijne avond nog.
Ik neem mijn woorden terug wat Ice betreft hij doet toch mee wel heel leuk om te zien.
Fijne avond nog allen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef schizolientje het volgende:
Marciano gaat t ook wagen zo te zien
Waren die ha.burgers ook bij de brunch? Maakt mij verder niet uit al drinkt ze een krat maar wat ze zegt en doet komt vaak niet overeenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet bij de brunch, ze heeft het 1ste biertje gedronken samen met Marciano tijdens het hamburgers bakken... overdrijven is ook een kunst... voordat ze van die kruk flikkerde had zo hooguit 2 biertjes op...
Nee hamburgers waren het avondeten en werden rond kwart over zes geserveerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Waren die ha.burgers ook bij de brunch? Maakt mij verder niet uit al drinkt ze een krat maar wat ze zegt en doet komt vaak niet overeen
Klopt als een bus Engine..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was misschien vanavond maar het ging over de brunch. Jij beweert dat ze daar heeft lopen zuipen maar ze ging pas niet skaten na haar val. Dat was rond 2 uur 's middags en na de brunch.
Doei.
Ze hebben rond 11 uur wafels gegeten, is geen bier of hamburger aan te pas gekomen... zo komen de verhalen in de wereld...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Waren die ha.burgers ook bij de brunch? Maakt mij verder niet uit al drinkt ze een krat maar wat ze zegt en doet komt vaak niet overeen
Daar ging mijn drankje.quote:
Waren die ha.burgers ook bij de brunch? Maakt mij verder niet uit al drinkt ze een krat maar wat ze zegt en doet komt vaak niet overeenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet bij de brunch, ze heeft het 1ste biertje gedronken samen met Marciano tijdens het hamburgers bakken... overdrijven is ook een kunst... voordat ze van die kruk flikkerde had zo hooguit 2 biertjes op...
Veel eerder zat ze al aan t bier, met ijs. Ik ga t niet opzoeken maar heb er nog op gereageerdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hamburgers waren het avondeten en werden rond kwart over zes geserveerd.
Barbamamma dan maarquote:
Keihard mee bezig geweest, heel knap.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Barbamamma dan maarMaar ik moest er ook gelijk aan denken
en wat kun je goed zien dat ze veel is afgevallen he
Als jij dat denkt prima...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
Veel eerder zat ze al aan t bier, met ijs. Ik ga t niet opzoeken maar heb er nog op gereageerd
Barbapapa was rozequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Barbamamma dan maarMaar ik moest er ook gelijk aan denken
en wat kun je goed zien dat ze veel is afgevallen he
Er wordt zoveel onzin hier beweerd. Ik heb wel vluchtig terug gelezen maar nergens een reactie gezien over bier. Voor mij is het niet waar tot iemand het tegendeel kan bewijzen. Daarbij heb ik best veel gekeken vandaag dus zelf ook genoeg gezien....betekent niet dat ik iets gemist kan hebben....maar Babette die tijdens de brunch heeft lopen zuipen zou ik opgemerkt hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Veel eerder zat ze al aan t bier, met ijs. Ik ga t niet opzoeken maar heb er nog op gereageerd
Was dat ook zo na het vorige feestje?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef Limbus het volgende:
Sas ligt morgen weer de hele dag voor Pampus, ziek, zwak en misselijk en shaggie
Daar kan ik van getuigen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Er wordt zoveel onzin hier beweerd. Ik heb wel vluchtig terug gelezen maar nergens een reactie gezien over bier. Voor mij is het niet waar tot iemand het tegendeel kan bewijzen. Daarbij heb ik best veel gekeken vandaag dus zelf ook genoeg gezien....betekent niet dat ik iets gemist kan hebben....maar Babette die tijdens de brunch heeft lopen zuipen zou ik opgemerkt hebben lijkt me.
Wacht dat nou eerst af voor je er over gaat klagen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef Limbus het volgende:
Sas ligt morgen weer de hele dag voor Pampus, ziek, zwak en misselijk en shaggie
oh ja, dat is waarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Barbapapa was roze
Ik vind het heel knap dat jij dat ziet, ik zie het namelijk niet
Ze hebben de ramen geblindeerd voor de sfeerverlichting, en zou dan voor niets zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Waarom staan de deuren niet lekker open? Lijkt me bloedheet met dit weer daar.
en dan heeft ze vandaag in ieder geval een leuke dag gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef Limbus het volgende:
Ik dacht juist niet dat het na het laatste feestje ook was, het is een paar keer gebeurd, maar echt niet altijd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:17 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja dan heeft ze weer overal last en kan ze niet meer tot 10 tellen
Dat is een logische verklaring.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben de ramen geblindeerd voor de sfeerverlichting, en zou dan voor niets zijn.
Ze is nu eenmaal herstellende van long covid. En dan bestaat de kans dat je voor een dag iets te veel energie gebruikt, dan moet je het de volgende dag bezurenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist niet dat het na het laatste feestje ook was, het is een paar keer gebeurd, maar echt niet altijd.
Die was even gebroken maar is inmiddels weer genezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
Is de aandacht verlegd van stuitje naar pols?
Dat lijkt mij ook, anders is er ook maar weinig leuks voor haar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is nu eenmaal herstellende van long covid. En dan bestaat de kans dat je voor een dag iets te veel energie gebruikt, dan moet je het de volgende dag bezuren
Maar als het de moeite waard is, is dat niet erg, Dan neem je de dag moeheid voor lief.
Ja dat hoor je van meer long covid patiënten, ze weten van te voren dat ze de volgende dag, of soms wel een week lang daar voor moeten boetenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is nu eenmaal herstellende van long covid. En dan bestaat de kans dat je voor een dag iets te veel energie gebruikt, dan moet je het de volgende dag bezuren
Maar als het de moeite waard is, is dat niet erg, Dan neem je de dag moeheid voor lief.
Babette kan dat, ze is ook al op wonderbaarlijke manier genezen van epilepsie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die was even gebroken maar is inmiddels weer genezen
Tsjaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, anders is er ook maar weinig leuks voor haar.
juist en zeker de laatste tijd niet meerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist niet dat het na het laatste feestje ook was, het is een paar keer gebeurd, maar echt niet altijd.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Kijkers Een Jaar van je Leven woest: ‘Regie moet ingrijpen voor pesten en verbaal geweld’
https://lovereality.nl/ki(...)hfckjawSj5MF4MpEGJnM
Leuk he, gezellige gesprekjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is gezellie... zitten lekker te kleppen met elkaar...
Vast. Was het media topic kwijt maar weer gevondenquote:
Terecht ...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Kijkers Een Jaar van je Leven woest: ‘Regie moet ingrijpen voor pesten en verbaal geweld’
dit is gespeeld (volgens mij)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef engine het volgende:
Isaac drinkt amper tot niets en dan zie je dat een biertje toch wel invloed kan hebben
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen. Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is gespeeld (volgens mij)
het is niet zo'n beste acteur
Ik heb Isaac nog nooit aan het bier gezien..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Ah Isaac heeft ook een biertje. Dat zie je niet zo vaak.
Heftige reacties maar ik begrijp waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
We zijn er weerquote:
I feel love.quote:
* FreshFruit oakt Frummel haar skates afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:50 schreef Frummelie het volgende:
Lekkere muziek Imi maar effe niet voor nu...
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit oakt Frummel haar skates af
Ik vind juist die Disco muziek zo leuk bij dit evenement...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit oakt Frummel haar skates af
Was het ook zeker.Maar dit mag ook wel even.Al gaat hij gelijk heel ....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind juist die Disco muziek zo leuk bij dit evenement...
Dit vind ik helemaal niet zo...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was het ook zeker.Maar dit mag ook wel even.Al gaat hij gelijk heel ....
Ze doet nu toch leuk mee, wat maakt dat dan uit zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:15 schreef Limbus het volgende:
Ik kan dit prima hebben.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:02 schreef Frummelie het volgende:
Dit is weer echt mijn muziek... toppie Imi...
Jepquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:17 schreef engine het volgende:
Is dit de opnieuw ingevroren aardbeienijs?
Ik hoor geen klachtenquote:
Dit is geloof ik wel de eerste keer dat Bern wordt beticht van stoer doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Bern je hebt 'n mond, je had ook ff kunnen vragen of iemand ff 'n handje kan helpen.
Maar nee meneer moet weer stoer doen...
Ik wacht nog even op de afterpartyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:45 schreef Frummelie het volgende:
Nou het is rap opgeruimd...
Rooie Rinus is ook weer terug..
Ik denk eigenlijk dat het nog wel even gaat duren maar dat ik zelf een keer ga slapenquote:
Dan lezen we dat morgen wel weer... slapen is ook lekker..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het nog wel even gaat duren maar dat ik zelf een keer ga slapen
Iedereen behalve Babette, die hoor je weer boven alles en iedereen uit....... ze is zo wonderbaarlijk hersteld.... het is toch bijna ongelooflijk he.....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan lezen we dat morgen wel weer... slapen is ook lekker..![]()
Iedereen is een beetje aant inkakken en moe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |