Ik zal het ze tippen, volgens mij hadden ze dat al geprobeerd, maar weinig respons gehad ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Nijna over de poes die herplaatst moet worden: ik weet dat toen mijn buurman en ex uit elkaar gingen, en hij noodgedwongen naar een appartement zonder buiten moest terwijl de katten echt duidelijk naar buiten moesten kunnen, hij gebruik heeft gemaakt van verhuisdieren. Hij heeft voor alledrie de katten hele fijne nieuwe huisjes gevonden via die site
Oost-Fryslân valt tot nu toe nog mee, godzijdank. Ik ben teringbang voor onweerquote:Op zondag 9 juli 2023 17:38 schreef Hupje het volgende:
Hoe is het met het noodweer bij iedereen?
Hier was het echt een lachertje(gelukkig maar) Ik zal vanavond gewoon de tuin moeten sproeien, zo weinig regen is er gevallen.
Maar de vakantie is eindelijk geboekt
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:08 schreef livelink het volgende:
Ik kan helaas De Limburger niet lezen en dat is jammer omdat mijn broertje daar voor schrijft.
Daar moet ik dan ook een abonnement van 1,50 per week voor nemen om zijn artikelen te kunnen lezen. Ik twijfel daar nog over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wij hebben hier Kattenzorg Den Haag. Betalen een klein bedrag aan lidmaatschap en dan kunnen we gebruik maken van de vakantieservice. Dat gaan we voor het 3e jaar doen. Betalen ¤ 3,00 per keer voor de 1e kat en ¤ 1,00 voor elke extra kat. Ze woont vlakbij en komt, als het haar lukt, 2x per dag.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met kattenoppas? Door allerlei perikelen hebben we tijdens onze vakantie niemand die voor de kat kan zorgen. (Schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis, buren kunnen niet.) Onze kat heeft weinig nodig omdat hij de hele dag buiten is, maar het is wel fijn als iemand elke dag komt om hem even binnen te laten, eten te geven en wat aandacht te geven. Zo iemand moet echt even een paar uur rondhangen.
We gaan sowieso rondvragen in het dorp of iemand dit (tegen betaling) wil doen, maar als iemand ideeen heeft houd ik me aanbevolen.
Misschien in F&F?quote:Op zondag 9 juli 2023 08:12 schreef Nijna het volgende:
Mijn broertje heeft een poes van 9, beestje krijgt speciaal voer (ik weet niet precies waarvoor) maar hij is allergisch voor de poes en ze hebben het advies gekregen om een ander thuis voor de poes te zoeken.
Maar ze hebben nog geen ander plekje kunnen vinden.
Het asiel heeft een wachtlijst en liever zien ze het beestje naar een ander thuis gaan, dan naar het asiel.
Weet iemand hier misschien iemand die mogelijk zo'n beestje in huis zou willen nemen?
Ik weet niet van de hoed en de rand. Omgeving noord-brabant.
Maar mocht iemand iemand weten, dan zou ik ze eventueel met elkaar in contact kunnen brengen.
quote:Op maandag 10 juli 2023 07:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onze niet meer kleuter geniet nu echt van onze reis in Zuid Afrika.
Ik ook trouwens.
quote:Op maandag 10 juli 2023 08:40 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij was 1 van onze cliënten boos.. 4 ramen ingegooid, pand vol witte verf en blauwe graffiti...
Oh wowquote:Op maandag 10 juli 2023 08:40 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij was 1 van onze cliënten boos.. 4 ramen ingegooid, pand vol witte verf en blauwe graffiti...
Ik ga even kijken, dank je.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien in F&F?
F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
quote:Op maandag 10 juli 2023 08:40 schreef Vicky het volgende:
Sorry, ik heb geen ervaring, maar wil je wel even sterkte wensen. Wat rot dat het weer niet goed gaat met je schoonmoederquote:Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met kattenoppas? Door allerlei perikelen hebben we tijdens onze vakantie niemand die voor de kat kan zorgen. (Schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis, buren kunnen niet.) Onze kat heeft weinig nodig omdat hij de hele dag buiten is, maar het is wel fijn als iemand elke dag komt om hem even binnen te laten, eten te geven en wat aandacht te geven. Zo iemand moet echt even een paar uur rondhangen.
We gaan sowieso rondvragen in het dorp of iemand dit (tegen betaling) wil doen, maar als iemand ideeen heeft houd ik me aanbevolen.
Maar dat doen we allemaal. Want wij vinden ook vervolgens wel weer wat van andere mensen. Dus we zijn allemaal even zwartquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso nooit waar anderen het recht vandaan denken te halen om iets te vinden of moeite te hebben over hoe een ander leeft.
De wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen zich lekker alleen met zijn/haar eigen leven bemoeide.
Wat heerlijk! Dat is zoveel beter dan 1200e van de 1600 omdat het geloot wordtquote:
Ja dat lijkt me echt horror. Dit systeem hier is al heel oud. Eerst kreeg je 1 punt per maand en kreeg degene met de meeste punten de woning en nu kijken ze naar hoelang je ingeschreven bent. Komt op hetzelfde neer natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Dat is zoveel beter dan 1200e van de 1600 omdat het geloot wordt
Dat was hier vroeger ook zo. Je schreef je in als je 18 werd en dan kreeg je zoveel punten per maand. Toen ik dus terug ging naar Haaksbergen had ik dus het maximale aantal punten (maar was ook net het loten begonnen). Nu werken de verhuurders in Twente dus samen, één grote website en je hoort overal klachten dat mensen veel verder gezakt zijn, ook als het gaat om inschrijfduur. Maar eigenlijk alles in Enschede en Haaksbergen is lotingquote:Op maandag 10 juli 2023 09:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt horror. Dit systeem hier is al heel oud. Eerst kreeg je 1 punt per maand en kreeg degene met de meeste punten de woning en nu kijken ze naar hoelang je ingeschreven bent. Komt op hetzelfde neer natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |