abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209829026
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Nijna over de poes die herplaatst moet worden: ik weet dat toen mijn buurman en ex uit elkaar gingen, en hij noodgedwongen naar een appartement zonder buiten moest terwijl de katten echt duidelijk naar buiten moesten kunnen, hij gebruik heeft gemaakt van verhuisdieren. Hij heeft voor alledrie de katten hele fijne nieuwe huisjes gevonden via die site :)
Ik zal het ze tippen, volgens mij hadden ze dat al geprobeerd, maar weinig respons gehad ofzo.
Maar bedankt voor de tip!
Fake it till you make it...
pi_209829129
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 17:38 schreef Hupje het volgende:
Hoe is het met het noodweer bij iedereen?

Hier was het echt een lachertje :') (gelukkig maar) Ik zal vanavond gewoon de tuin moeten sproeien, zo weinig regen is er gevallen.

Maar de vakantie is eindelijk geboekt *O*
Oost-Fryslân valt tot nu toe nog mee, godzijdank. Ik ben teringbang voor onweer ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209829290
Het wordt hier pikkedonker ineens :'( *kras*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 juli 2023 @ 20:43:54 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209831236
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:08 schreef livelink het volgende:
Ik kan helaas De Limburger niet lezen en dat is jammer omdat mijn broertje daar voor schrijft.
Daar moet ik dan ook een abonnement van 1,50 per week voor nemen om zijn artikelen te kunnen lezen. Ik twijfel daar nog over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209831809
Heeft iemand ervaring met kattenoppas? Door allerlei perikelen hebben we tijdens onze vakantie niemand die voor de kat kan zorgen. (Schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis, buren kunnen niet.) Onze kat heeft weinig nodig omdat hij de hele dag buiten is, maar het is wel fijn als iemand elke dag komt om hem even binnen te laten, eten te geven en wat aandacht te geven. Zo iemand moet echt even een paar uur rondhangen.

We gaan sowieso rondvragen in het dorp of iemand dit (tegen betaling) wil doen, maar als iemand ideeen heeft houd ik me aanbevolen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209831830
Wij hebben een paar keer een katten oppas gehad. Wij hadden het geluk dat ons buurmeisje het al wel doet. Bij ons was het positief dus.

Beterschap voor je schoonmoeder
pi_209832147
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand ervaring met kattenoppas? Door allerlei perikelen hebben we tijdens onze vakantie niemand die voor de kat kan zorgen. (Schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis, buren kunnen niet.) Onze kat heeft weinig nodig omdat hij de hele dag buiten is, maar het is wel fijn als iemand elke dag komt om hem even binnen te laten, eten te geven en wat aandacht te geven. Zo iemand moet echt even een paar uur rondhangen.

We gaan sowieso rondvragen in het dorp of iemand dit (tegen betaling) wil doen, maar als iemand ideeen heeft houd ik me aanbevolen.
Wij hebben hier Kattenzorg Den Haag. Betalen een klein bedrag aan lidmaatschap en dan kunnen we gebruik maken van de vakantieservice. Dat gaan we voor het 3e jaar doen. Betalen ¤ 3,00 per keer voor de 1e kat en ¤ 1,00 voor elke extra kat. Ze woont vlakbij en komt, als het haar lukt, 2x per dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:12:04 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_209832448
Wij hebben onze kattenoppas via de app 'Pawshake'. Wel prijzig, maar enthousiaste oppas 2x pd met elke dag mooie kiekjes O+
  zondag 9 juli 2023 @ 22:15:12 #84
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_209832480
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:12 schreef Nijna het volgende:
Mijn broertje heeft een poes van 9, beestje krijgt speciaal voer (ik weet niet precies waarvoor) maar hij is allergisch voor de poes en ze hebben het advies gekregen om een ander thuis voor de poes te zoeken.
Maar ze hebben nog geen ander plekje kunnen vinden.
Het asiel heeft een wachtlijst en liever zien ze het beestje naar een ander thuis gaan, dan naar het asiel.

Weet iemand hier misschien iemand die mogelijk zo'n beestje in huis zou willen nemen?
Ik weet niet van de hoed en de rand. Omgeving noord-brabant.
Maar mocht iemand iemand weten, dan zou ik ze eventueel met elkaar in contact kunnen brengen.
Misschien in F&F?

F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_209834270
Onze niet meer kleuter geniet nu echt van onze reis in Zuid Afrika.

Ik ook trouwens.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_209834411
Claudia, wij maakten zo nu en dan gebruik van een kattenoppas aan huis. Ze bleef een uur waarin ze de katten eten gaf, eventueel de kattenbak schoonmaakte maar ze vooral aandacht gaf.
De onze zat wel al maanden vantevoren volgeboekt, dus nu regelen we het altijd met allerlei buren. Maar het beviel dus goed.
  maandag 10 juli 2023 @ 08:22:03 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209834513
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 07:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onze niet meer kleuter geniet nu echt van onze reis in Zuid Afrika.

Ik ook trouwens.
:?
pi_209834627
Volgens mij was 1 van onze cliënten boos.. 4 ramen ingegooid, pand vol witte verf en blauwe graffiti...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 juli 2023 @ 08:41:33 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209834636
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 08:40 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij was 1 van onze cliënten boos.. 4 ramen ingegooid, pand vol witte verf en blauwe graffiti...
:o
  maandag 10 juli 2023 @ 08:46:49 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209834664
quote:
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209834680
quote:
Oh wow -O-
pi_209834706
quote:
Ik ga even kijken, dank je.

@Vicky, wow.
Fake it till you make it...
  maandag 10 juli 2023 @ 09:16:01 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209834904
Zij die de afgelopen nachten uren naast het bed van een peuter met verlatingsangst zaten en nu een kleutermetkoorts naast zich op de bank hebben zitten, groeten u... :O c_/

Wat oppas betreft: wij hebben iemand die in ons huis woont/vakantie viert als wij op vakantie zijn. Een bekende die wrs netter is dan wij zelf, dus helemaal prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209834987
quote:
:o -O-

@Tink89 da's kak ;(. Sterkte vandaag.

Ik heb ook een 'zieke' thuis. De oudste is de afgelopen twee maanden regelmatig niet lekker. Moe, beetje misselijk. Niet echt ziek-ziek, maar wel heel lamlendig. Ik denk dat hij enorm toe is aan vakantie, maar wij moeten helaas nog 2 weken door. Het is echt hangen en wurgen. Ik vind het zo lastig om hier een balans in te vinden. Ik wil hem eigenlijk niet steeds thuis houden voor vage klachten maar hem ook niet het gevoel geven dat ik hem niet serieus neem of dat hij denkt dat hij van mij naar school moet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209835046
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 21:21 schreef Claudia_x het volgende:

Sorry, ik heb geen ervaring, maar wil je wel even sterkte wensen. Wat rot dat het weer niet goed gaat met je schoonmoeder :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 10 juli 2023 @ 09:44:05 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_209835185
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik begrijp sowieso nooit waar anderen het recht vandaan denken te halen om iets te vinden of moeite te hebben over hoe een ander leeft.
De wereld zou er een stuk beter uitzien als iedereen zich lekker alleen met zijn/haar eigen leven bemoeide.

Maar dat doen we allemaal. Want wij vinden ook vervolgens wel weer wat van andere mensen. Dus we zijn allemaal even zwart :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator/colorchick maandag 10 juli 2023 @ 09:44:38 #97
382129 crew  Donna
pi_209835190
112 reacties. Ben nog steeds 1e!
  maandag 10 juli 2023 @ 09:45:30 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_209835198
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:44 schreef Donna het volgende:
112 reacties. Ben nog steeds 1e!
Wat heerlijk! Dat is zoveel beter dan 1200e van de 1600 omdat het geloot wordt :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator/colorchick maandag 10 juli 2023 @ 09:52:56 #99
382129 crew  Donna
pi_209835251
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Wat heerlijk! Dat is zoveel beter dan 1200e van de 1600 omdat het geloot wordt :P
Ja dat lijkt me echt horror. Dit systeem hier is al heel oud. Eerst kreeg je 1 punt per maand en kreeg degene met de meeste punten de woning en nu kijken ze naar hoelang je ingeschreven bent. Komt op hetzelfde neer natuurlijk.
  maandag 10 juli 2023 @ 09:57:21 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_209835280
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat lijkt me echt horror. Dit systeem hier is al heel oud. Eerst kreeg je 1 punt per maand en kreeg degene met de meeste punten de woning en nu kijken ze naar hoelang je ingeschreven bent. Komt op hetzelfde neer natuurlijk.
Dat was hier vroeger ook zo. Je schreef je in als je 18 werd en dan kreeg je zoveel punten per maand. Toen ik dus terug ging naar Haaksbergen had ik dus het maximale aantal punten (maar was ook net het loten begonnen). Nu werken de verhuurders in Twente dus samen, één grote website en je hoort overal klachten dat mensen veel verder gezakt zijn, ook als het gaat om inschrijfduur. Maar eigenlijk alles in Enschede en Haaksbergen is loting :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')