SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
74quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel ritzeges zal Pogi aan behalen?
Ja weet ik niet. Vind het gat zo groot.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie had je er tussen verwacht dan?
Dan wint Turgis.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin nerveus te worden. Het pulleton gaat niet hard genoeg.
Zal vanaf volgend jaar in verschroeiend tempo gaan slinken dat gat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Vind het gat zo groot.
Minder dan 20.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat hij tot zijn 35e nog zo goed gaat zijn en dan is het nog de vraag of hij elk jaar de Tour gaat rijden. Denk dat 20 al een hele uitdaging wordt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwakke jinx-poging, die blijven nooit voorop.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin nerveus te worden. Het pulleton gaat niet hard genoeg.
Dan is hij al over de helft.quote:
De recidiverende pakhaas (wat dat in vredesnaam ook betekenen mag) Eddy leeft nog lang en gelukkig.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is vooral jammer dat de recidiverende pakhaas Eddy zo in de boeken blijft. Niet dat Cav op een boterham met pindakaas rond heeft gereden maar toch.
Ja ik denk dat er sowieso weinig klassementsrenners echt top zijn voor meer dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat hij tot zijn 35e nog zo goed gaat zijn en dan is het nog de vraag of hij elk jaar de Tour gaat rijden. Denk dat 20 al een hele uitdaging wordt.
Wel mooi dat hij niet van de cadeautjes is.
Wim Stroetingaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie vinden jullie dan de beste sprinter afgelopen 30 jaar?
Tom Van Asbroeckquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meewind is een heel naar ploegje om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zwakke jinx-poging, die blijven nooit voorop.
Gerard van Veldequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaan Kirsipuu.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Usain Boltquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn maar met 3 en alleen Turgis valt niet stil op die klimmetjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meewind is een heel naar ploegje om tegen te spelen.
Heb ik hele goeie herinneringen aan.quote:
Zelfs met z'n huidige gemiddelde moet hij nog drie jaar lang iedere keer drie ritzeges behalen, het feest blijft niet duren. Tot nu toe heeft hij vrij veel mazzel gehad door weg te kunnen blijven van valpartijen, hij zal nog wel een keer aan erelijst opvulling willen doen en de Tour overslaan, hij zal vroeg of laat moeten gaan dealen met Ayuso.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is hij al over de helft.
Die 34 lijkt me overigens vrij kansloos ja, maar als hij nog 2/3 jaar zo doorgaat kan hij best nog richting die 20 komen.
Sergey Firsanovquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebeurd de beste!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen in een bepaald spelletje gehad!
Gehad.
Gelukkig zat Bert Pitschon er kort op!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oei, Phil was even vergeten een Belg te benoemen.
Het was Carlquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Gelukkig zat Bert Pitschon er kort op!
foliforov.gifquote:
Henk Wijngaardquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry dat we niet massaal “Wout van Aert” antwoordde.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat jullie niet in staat zijn om serieus te reageren op mijn vraag
ik wou jasper horenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sorry dat we niet massaal “Wout van Aert” antwoordde.
De Buyst is niets meer dan een prima leadout.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wou jasper horen
nee grapje. Beetje een koud badje hier
Mooie Marioquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat jullie niet in staat zijn om serieus te reageren op mijn vraag
Heeft gewoon de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Ik zeg: afpakken die zege.quote:
Zoals de commentator zegt:quote:
Maar waarom zou Alaphilippe een spurtje bergop kunnen winnen als Asgreen wat er voor rijdt?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals de commentator zegt:
De anderen afmatten zodat Julian Allaphilippe kan winnen
Ik weet niet wie de beste was.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wou jasper horen
nee grapje. Beetje een koud badje hier
Ongekende werken. Is hij nu part-time bezig voor Movistar of wat? Ik eis vuurwerk van die ploeg de komende maanden, want ze vliegen nog niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft gewoon de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Ik zeg: afpakken die zege.
Het voorjaar van nobody Matteo Jorgensen was wel een straffe stoot.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongekende werken. Is hij nu part-time bezig voor Movistar of wat? Ik eis vuurwerk van die ploeg de komende maanden, want ze vliegen nog niet.
Hopelijk giet hij Oier Lazkano ook nog wat binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het voorjaar van nobody Matteo Jorgensen was wel een straffe stoot.
Morele gele trui is uitgedeeldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
Bij Eén schrijven we WvA alvast in potlood op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Friet? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Asgreen een liefhebber zijn van gefrituurde aardappelreepjes?
In de stukjes bergop helpt die niet genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meewind god doet wel weer fabelachtige werken
Dat truitje die komende buik, niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit 'haar' verborg de komende kaalheid nog redelijk.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie nog naar Sporza willen kijken als Remco Evenepoel zal meedoen. Stel je voor dat hij supergoed is. En daarboven op een uitstekende Van Aert en een Jasper onfire.
Zonder Wuyts is het wel een tandje minder geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie nog naar Sporza willen kijken als Remco Evenepoel zal meedoen. Stel je voor dat hij supergoed is. En daarboven op een uitstekende Van Aert en een Jasper onfire.
Als Jan en Bobbie het alternatief blijven wel ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, want altijd de hoop dat Remco er genadeloos doorheen zakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie nog naar Sporza willen kijken als Remco Evenepoel volgend jaar zal meedoen. Stel je voor dat hij supergoed is. En daarboven op een uitstekende Van Aert en een Jasper onfire.
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie nog naar Sporza willen kijken als Remco Evenepoel volgend jaar zal meedoen. Stel je voor dat hij supergoed is. En daarboven op een uitstekende Van Aert en een Jasper onfire.
Karrel en Renaat kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Zonder Wuyts is het wel een tandje minder geworden.
Chauvinisme is over het algemeen niet te harden, wel land of zender dan ook.
Als Remco goed is in de Tour pleegt de helft hier zelfmoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik durf te stellen dat Karrel de grootste chauvinist van België is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel en Renaat kunnen er ook wat van.
Jij toch ook? Je levensvreugde zal nooit meer groter worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco goed is in de Tour pleegt de helft hier zelfmoord.
Oh, zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel en Renaat kunnen er ook wat van.
Exhibit A.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij toch ook? Je levensvreugde zal nooit meer groter worden.
Wensdenkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een minuutje. Dat wordt pittig. Meewind genot
En Jakobsen?quote:
Beetje kalm tegen mijn streekgenootje hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:33 schreef Szura het volgende:
Haal ze gauw terug, ik heb wel weer voor een jaar genoeg gezien van de debiele tractor Declerq
DSM’er begon al te roid ragenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Enigszins hoog tempo, enigszins nerveus.
Gaan ze niet redden.quote:
'gevonden'quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Bini heeft het wiel van Wout gevonden.
Het begint.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef wimderon het volgende:
Ik zie het al. Jumbo gaat mannen tekort hebben, er gaat iemand wegrijden en Van Aert gaat stuurkloppen.
Wie? Yates of Vermeersch?quote:
Cuck VDPquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Matje gaat gewoon weer de sprint aantrekken, R.I.P.
Die heeft toch nog niks zinnigs gedaan deze Tourquote:
Teleurgesteld maar niet verbaasd.quote:
Ach jawel. Laporte laat gewoon heel eenvoudig de ruimte aan VDP.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Kindermepper weer niet helemaal clean.
Nee is zo.quote:
Geaccidenteerd terrein de hele dag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder dat Mes nu ineens zo goed is. Ik snap niets van deze sport.
Hoezo is dat geen volstrekt verspilde energie dan?quote:
Wielrennen is een wrede sport.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Intermarche mooi de hele dag gewerkt voor een 44e plek.
Ploegpech vooral, het is echt niet te doen.quote:
Getwijfeld tussen Dikke Mads en Biniquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn Pick’em kan definitief de prullenbak in. Ewan en Girmay zijn twee walgelijke nietsnutten.
ex-geletruidrager Mike Teunissen voor jou.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ploegpech vooral, het is echt niet te doen.
Mike Teunissen is echt een ransmakaak.
In zijn hoofd draagt hij nog steeds de gele trui in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ex-geletruidrager Mike Teunissen voor jou.
Ja, maar het waren toch wel de echte sprinters die helemaal vooraan zaten. Misschien toch niet te lastig en allicht zat hij niet goed gepositioneerd.quote:
Nee toch? Vond dat best tegen vallenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Belachelijk bizar dat Alpecin hier weer de Flipsen-kaart speelt. Mat had veel meer snelheid dan Mes.
Of een racist.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ploegpech vooral, het is echt niet te doen.
Mike Teunissen is echt een ransmakaak.
Of een wappie?quote:
Petacchi deed er vijf op rij, inclusief etappezeges in de drie grote ronden in één jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef Marcoss het volgende:
Pedersen nu 4 grote rondes op rij een ritzege, zal ook niet vaak gebeurd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |