Heeft gewoon de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Ik zeg: afpakken die zege.quote:
Zoals de commentator zegt:quote:
Maar waarom zou Alaphilippe een spurtje bergop kunnen winnen als Asgreen wat er voor rijdt?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals de commentator zegt:
De anderen afmatten zodat Julian Allaphilippe kan winnen
Ik weet niet wie de beste was.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wou jasper horen
nee grapje. Beetje een koud badje hier
Ongekende werken. Is hij nu part-time bezig voor Movistar of wat? Ik eis vuurwerk van die ploeg de komende maanden, want ze vliegen nog niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft gewoon de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Ik zeg: afpakken die zege.
Het voorjaar van nobody Matteo Jorgensen was wel een straffe stoot.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongekende werken. Is hij nu part-time bezig voor Movistar of wat? Ik eis vuurwerk van die ploeg de komende maanden, want ze vliegen nog niet.
Hopelijk giet hij Oier Lazkano ook nog wat binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het voorjaar van nobody Matteo Jorgensen was wel een straffe stoot.
Morele gele trui is uitgedeeldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
Bij Eén schrijven we WvA alvast in potlood op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Friet? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Asgreen een liefhebber zijn van gefrituurde aardappelreepjes?
In de stukjes bergop helpt die niet genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meewind god doet wel weer fabelachtige werken
Dat truitje die komende buik, niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit 'haar' verborg de komende kaalheid nog redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |