Geweldig omschreven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:46 schreef The_Undertone het volgende:
Tragisch afscheid van een agressieve idioot
Dramatisch afscheid heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:46 schreef The_Undertone het volgende:
Tragisch afscheid van een agressieve idioot
Op de fiets was hij vaak een lul 1e klas.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik snap ook echt al die sympathie niet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien moet je je bek houden.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand die nog een beetje kan sprinten bij Astana?
Volgens mij voor de rest zonder erg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik las dat Bilbao ook gevallen is, hoe is die eraan toe? Of zit PCS te fucken?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik las dat Bilbao ook gevallen is, hoe is die eraan toe? Of zit PCS te fucken?
Je zou bijna denken dat er 170 renners aan de Tour meedoen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
50 camera’s maar niet in beeld gebracht
Volgende Tour volledige dekking met meevliegende drones.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
50 camera’s maar niet in beeld gebracht
Sagan heeft er 12!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is de volgende op de lijst met meeste touretappes?
(en wie van de nog actieve renners?)
Jurgen van den Broeck had die Tour anders gewonnen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, Vino die met zijn gebroken dijbeen nog naar boven kwam lopen uit die afgrond
Sagan met 12quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is de volgende op de lijst met meeste touretappes?
(en wie van de nog actieve renners?)
Dat zou pas een verbetering zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgende Tour volledige dekking met meevliegende drones.
Pijnlijk afscheid van iemand met 34 etappeoverwinningen.quote:
Qua actieve renners niet nee. Tijdgenoten Kittel en Greipel hebben er ook boven de 10, dat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |