Maar echt hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:58 schreef schizolientje het volgende:
de veters van grote kleuter worden gestrikt Geen strikdiploma??
Staatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Is er ook alcohol? Dan kan het nog wel eens leuk worden
Ze hebben nog even.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:06 schreef pingu66 het volgende:
Nou het duurt nog ff voordat ze auditie kunnen gaan doen bij Starlight Express...
Ze gaan ervan uit dat 29-08 de laatste dag is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten ze bijna goed, met vandaag er bij 49 dagen, dan weten ze ook dat de laatste dag 25 augustus is
Sasha zei ook dat ze dit 180 jaar geleden heel vaak deed 😁quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:06 schreef schizolientje het volgende:
ik zou t niet durven, vroeger wel heel veel gedaan. Toen had je ook nog rolschaatsenbanen in de stad
Eunice gaat nu,die kan alles.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
Dat wordt nog wat, zie nog geen geoefende rolschaatsers.
Ik voorspel een smoesje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:16 schreef schizolientje het volgende:
Jappie gaat ook leuk. Nu de bro s nog.
Gaan we het mee maken of niet wat denken jullie?
Zonder skates.quote:
Verhip dat zie ik nu pasquote:
Ze wilde op die kruk gaan staan om op een van die banken te gaan zitten geloof ik en toen wankelde die krukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:19 schreef engine het volgende:
Niet gezien wat er gebeurde. Zie haar ineens liggen.
Dat doen er wel meer hoor..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:24 schreef Yver73 het volgende:
Dit is best labiel gedrag, huilen en lachen tegelijk
Klopt die heeft ze nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Een hersenschudding kan ze niet hebben....
Is ook de schrik denk ik..en iedereen er om heenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:24 schreef Yver73 het volgende:
Dit is best labiel gedrag, huilen en lachen tegelijk
Iedereen die het gezien heeft, dat vind ze nog het ergstequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Is ook de schrik denk ik..en iedereen er om heen
Epileptische aanval hoorde ik haar ook al zeggen.quote:
Huh? Daar was ze toch van genezen zei zequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Epileptische aanval hoorde ik haar ook al zeggen.
Ik hoorde het echt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Huh? Daar was ze toch van genezen zei ze
Dat was van de week toch? Een keer dat ze heel hard haar been stootte en haar ex haar vond? En sindsdien had ze het prima onder controle?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef Verida het volgende:
misschien dat ze even kan uitzoeken waarom ze pijn in haar stuitje heeft en het dan "genezen" Ze is per slot van rekening ook al van haar epilepsie afgekomen door het "niet te willen" en is aan het onderzoeken waarom Marciano ziek is aan de linkerkant van zijn lichaam
dan moet zo'n stuitje een peulenschil zijn om te genezen
Ik kan me wel voorstellen dat als je dat (gehad) hebt dat je daar toch bang voor bent om (weer) te krijgenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was van de week toch? Een keer dat ze heel hard haar been stootte en haar ex haar vond? En sindsdien had ze het prima onder controle?
Het is helemaal stijf![]()
![]()
lijkt me sterk, 3 minuten later.
Maar ze stond weer glashard te liegen voor aandacht. ‘Ik krijg altijd een epileptische aanval als ik pijn heb’.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je dat (gehad) hebt dat je daar toch bang voor bent om (weer) te krijgen
Dan had die persoon van de week maar niet heel neerbuigend moeten vertellen dat het niet nodig is dat je ziek bent en dat zij haar epilepsie zelf heeft genezen door het "niet meer te willen" of woorden van die strekkingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef lojanda het volgende:
Ongekend sommige reacties hieriemand valt en duidelijk dat diegene helemaal overstuur is en ook nog erge pijn heeft en dan komt de één na de andere gelijke post
![]()
Dat zegt ook wel iets![]()
Babette is gelukkig weer een beetje van de schrik bekomen maar zegt nog erg veel pijn te hebben. Ze gaat even liggen.. dat lijkt me verstandig
Jappie is een snelheidsduivel. Die houdt van alles met wielen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:31 schreef Clasientje het volgende:
Jasper heeft dat zo te zien vaker gedaan dat rolschaatsen die gaat als een speer door de loods.
gens mij doet Jasper het gewoon en hij is niet bang, meer van gaan als een banaan en ik zie wel waar t schip strandtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:31 schreef Clasientje het volgende:
Jasper heeft dat zo te zien vaker gedaan dat rolschaatsen die gaat als een speer door de loods.
oh jee, die kunnen weer een epileptische aanval opwekkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Daar zijn de discolampen.Wie vroeg dat hier?
[ afbeelding ]
Uit die lampen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh jee, die kunnen weer een epileptische aanval opwekken
Ze had gelukkig al heel veel aan de voorbereiding gedaan en versiering gemaakt enz.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:36 schreef pingu66 het volgende:
WTvheeft Mirthecnou eigenlijk gedaan vandaag? Nu de lampen molesteren
Oh dat stond erquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:37 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe ontdekt de slave mode op de lampen en is helemaal geschokt. "Kijk wat hier staat!"![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:36 schreef pingu66 het volgende:
Wat heeft Mirthe nou eigenlijk gedaan vandaag? Nu de lampen mollesteren
Vervelend ja, een ramp of dramatisch, nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:38 schreef schizolientje het volgende:
t is wel een ramp hoor, staartbeentje. Kun je heel lang last van houden en is net als een kneuzing zo n 6 wk lastig.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:39 schreef mootie het volgende:
Beter cancelen ze alles uit respect voor de mensen met epilepsie.
Jij bent op dreef.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:39 schreef mootie het volgende:
Beter cancelen ze alles uit respect voor de mensen met epilepsie.
Is er geen tramadol in huis?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:43 schreef schizolientje het volgende:
Oh god zuster pilletje is bij haar die heb ik al heel wat cocktails voor zien schrijven, para met brufen enz
De intentie van die goede jongen is een hoofdrol met de begeleiding van de lichamelijk en geestelijk gewonde Babs.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:46 schreef Yver73 het volgende:
Tiano accepteert al dat drama ook niet. Stuurt iedereen weg
Ze geniet hier gewoon van.quote:
Vandaar geen kinderen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:54 schreef engine het volgende:
Babette haar lichaam is niet gemaakt voor pijn
Die luistert nergens naar en gooit alles eruit wat in haar opkomtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:56 schreef schizolientje het volgende:
en Zoe tettert weer overal doorheen
Ik vermaak me prima.quote:
Wellicht gebroken.quote:
Het straalt via het stuitje door naar de pols.Klinkt echt logisch.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het straalt via het stuitje door naar de pols.Klinkt echt logisch.
Ze viel achterover,hoe dan opeens haar pols?quote:
Er is cake en koffie.quote:
Vermoedelijk danquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.
Fijn dat je maandag weer naar huis mag.
Komt goed.quote:
Op de stuitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:18 schreef schizolientje het volgende:
ze ligt gewoon met haar arm over haar zere hand
Neem dan op zijn minst even een boek om te doen alsof je leertquote:
En dan verslag komen doen wat er in die vijf minuten gebeurd isquote:
Ik zag ook al iets,maar er is niet veel te zien.quote:
Win/win. Babs hoeft niks te doen en Zoe geilen op Ice.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Zoë kan ook Ies helpen als Babbel te geblesseerd is.
ik snap t niet???quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Rigouleus zegt Isaac. Zoë betrapt hem en hij lult er snel overheen
Rigoleus is geen woord.quote:
Zoë onderbrak hem om hem te zeggen dat het woord rigouleus niet klopt.quote:
Echt leuk om te zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:45 schreef engine het volgende:
Jasper is lekker aan het spelen vanmiddag.
[ afbeelding ]
Dan zaten ze foutquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat 29-08 de laatste dag is.
Die heeft de vaart er goed inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:45 schreef engine het volgende:
Jasper is lekker aan het spelen vanmiddag.
[ afbeelding ]
Babette is gewond en ligt op de ICquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Marciano aan het kletsen op bed ,
Dacht dat ze niet meer overdag op bed mochten liggen?
En over iedereen wordt even geroddeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Marciano aan het kletsen op bed ,
Dacht dat ze niet meer overdag op bed mochten liggen?
Sas?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Over wie lult ze nu weer?
af en toe heeft babbel twee taken omdat zij niets/weinig doet?
Nee Bep doet veel...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En over iedereen wordt even geroddeld.
Bern die geen reet doet , eventueel een evenement maar verder niks. Hij raapt niet eens iets op als er wat op de grond ligt
hun doen ook amper ietsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Bern die geen reet doet , eventueel een evenement maar verder niks. Hij raapt niet eens iets op als er wat op de grond ligt
quote:
En wat doet Babette? Nare vrouw bah Ze doet zelf ook niets zorgt altijd wel als er wat te doen is dat ze er niet is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
ja als ze corvee heeft muist ze er vanonder , maar mss volgende week eli dus iedereen moet beoordeeld of veroordeeld wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doet Babette? Nare vrouw bah Ze doet zelf ook niets zorgt altijd wel als er wat te doen is dat ze er niet is.
Vandaag 5 minuten toen was ze weer klaar.En ging ze bij Ice kletsen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Babette wast soms wel eens af als het niet haar corvee is want dan kan ze lekker kletsen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja als ze corvee heeft muist ze er vanonder , maar mss volgende week eli dus iedereen moet beoordeeld of veroordeeld worden
Dat die daar niet door de mand valt snap ik echt nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Babette wast soms wel eens af als het niet haar corvee is want dan kan ze lekker kletsen.
een paar mensen hard aan t werk voorbereiden evenement, een paar mensen waar omheen gewerkt moet omdat ze geen vin verroeren, Oefenen met rolschaatsen, Babette klettert zonder rolschaatsen achterover van een krukje waar ze soepel op wilde springen , leek of ze op haar achterhoofd gevallen was maar dat had ze al , het was haar stuitje wat ernstig hysterisch pijnlijk is/was en haar rechter hand. Veel druk aan het zorgen en om haar bedje staan en Marciano is er bij gaan liggen Verder weet ik het nietquote:
Ze zullen het best zien, maar het niet de moeite vinden om er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat die daar niet door de mand valt snap ik echt niet
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
een paar mensen hard aan t werk voorbereiden evenement, een paar mensen waar omheen gewerkt moet omdat ze geen vin verroeren, Oefenen met rolschaatsen, Babette klettert zonder rolschaatsen achterover van een krukje waar ze soepel op wilde springen , leek of ze op haar achterhoofd gevallen was maar dat had ze al , het was haar stuitje wat ernstig hysterisch pijnlijk is/was en haar rechter hand. Veel druk aan het zorgen en om haar bedje staan en Marciano is er bij gaan liggen Verder weet ik het niet
Wel raar als ze dan over een ander klaagt die niets doet niemand tegen haar zegt dat ze het zelf ook niet doetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zullen het best zien, maar het niet de moeite vinden om er iets van te zeggen.
Dat gaat echt lang duren,ze kan niks meer.quote:
en dan ? een urenlange uitleg krijgen met redenen of met verhalen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel raar als ze dan over een ander klaagt die niets doet niemand tegen haar zegt dat ze het zelf ook niet doet
jawel, huilen, lachen en roddelen dat ging ook al weer primaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt lang duren,ze kan niks meer.
oh jawel naar huis gaan kan ze :quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt lang duren,ze kan niks meer.
Dat is zeker waar, maar ik zou der gelijk de mond snoerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan ? een urenlange uitleg krijgen met redenen of met verhalen?
dan heb je het al 10 keer sneller zelf gedaan, met nog minder poespas eromheen.
maar jij zit daar nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik zou der gelijk de mond snoeren
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doet Babette? Nare vrouw bah Ze doet zelf ook niets zorgt altijd wel als er wat te doen is dat ze er niet is.
Dat begreep ik, dat soort dingen zegt ze regelmatigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik tikte alleen maar neer wat ze zei.
quote:
En dan het parcour doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef spapaars het volgende:
Feestdag voor Jasper, Wanda is vandaag jarig.
voornaamste en hare kwebbel draait nog op volle toerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef OmaJacky het volgende:
Zo te zien valt t allemaal wel mee met babbelkous. Ze kan d'r beide polsen goed gebruiken en lopen gaat ook goed.
Mt een pincet de haren onder je oksels weg laten trekkenquote:
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat ze die hambuirgers niet even op de bbq gooien hmmmm
Ramptoerist.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokken
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.quote:
Ik weet niet niet wat menigeen denkt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.
Heb hem ook gemist, komt vast op tv volgende weekquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokken
heb je niet mis hoor ,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden. Althans dat is wat ik hier vaak genoeg lees.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet niet wat menigeen denkt.
dat zijn degene die hun niks gunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden
Ook wel overdreven,ik zie ze niet als finale spul.quote:
ieder zijn mening moet kunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel overdreven,ik zie ze niet als finale spul.
Prima toch.quote:
ik heb het een beetje gelezen, was al meer dan genoeg, aanstelster.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat daar overal opquote:
Wonderpoederquote:
Dan smaakt ook echt alles hetzelfdequote:
Denk niet dat je er veel van proeft eigenlijk.quote:
Ze maken er wel weer wat vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat je er veel van proeft eigenlijk.
Ja dat zekerquote:
Patatjes erbijquote:
ik zie meer een ongelijkwaardige relatie. Bern halsband/ketting die af en toe voorzichtig een mening durft te uiten en vrijwillig een pincet verdraagt waarmee haartje voor haartje uit de gevoelige plekken laat trekken. Beetje SM achtige relatie, macht en onmachtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden. Althans dat is wat ik hier vaak genoeg lees.
groot gelijk met haar capsonesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Moraima wil geen spiegelei
Jasper brengt haar een broodje zonder ei
Ze wil een ander ei
Het is zo ei of geen ei, deal er mee zegt hij
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie meer een ongelijkwaardige relatie. Bern halsband/ketting die af en toe voorzichtig een mening durft te uiten en vrijwillig een pincet verdraagt waarmee haartje voor haartje uit de gevoelige plekken laat trekken. Beetje SM achtige relatie, macht en onmacht
Wanda is jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Ineens heb ik door waarom Jasper al de hele dag een grote W op zijn shirt heeft
Nou, in de keukenschoof hij een wafel met slagroom naar binnen die over wasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Isaac pakt twee hamburgers en geen friet. Vanmiddag ook al geen slagroom. Hij is op dieet.
Ik sluit niet uit dat hij bij het bakken al friet gehad heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nou, in de keukenschoof hij een wafel met slagroom naar binnen die over was
Hier heb ik beeld bij.quote:
Moet je zien hoe snel z'n breuk kan helen.quote:
Ze heeft echt wel Jomanda krachten ......eerst de epilepsie en nu dan de stuit en pols.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel z'n breuk kan helen.
Nee hoor vanmiddag was vrij skaten. Het hoofdevent is vanavondquote:
Ja, gewoon een kwestie van het niet willen hebben. Werkt bij epilepsie ook/quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel z'n breuk kan helen.
Al de hele dag druk in de weerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft geen tijd voor corvee druk druk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |