Dit mag zeker niet.. daar heeft ze even niet aan gedacht waarschijnlijk. Anders zou het geen probleem zijn vind ik. Goeie deal ook voor Erikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want zo sluis je geld naar buiten.
Maakt schietbeweging naar de camera en zegt poefff.quote:
Ik zeg, gooi er een gele kaart in gewoon voor de gezellquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maakt schietbeweging naar de camera en zegt poefff.
Meteen daarop de stem: beste Bern wil jij je microfoon controleren
Dat is toch raar! Geld lenen bij een ander, om Marciano een cadeau te geven😁quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor de playboy tuurlijk.
Ze wil aan Erik vragen of ze geld van hem mag want ze heeft zelf niks meer.
Hoe stom ben je.
Ja volgens mij ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
Of dat de Febo zegt dat het niet mag. Ze mochten toch alleen het geld gebruiken voor de ander zijn evenement te sponseren?
Daar was Zoe al mee bezig.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Bern en Sasha zijn aan het uitrekenen wanneer ze aan de laatste 50 dagen beginnen maar komen er niet uit. Ze tellen maar het klopt niet. Je ziet aan hun gezichten dat ze denken WTFJe hersens gaan echt achteruit zo’n jaar in de loods
![]()
![]()
Ze denken dat het dan morgen is dat ze aan de 50 dagen beginnen maar volgens mij is het overmorgen..
Bern zegt dat het wel leuk is om een aftel kalender te maken
Dan zitten ze bijna goed, met vandaag er bij 49 dagen, dan weten ze ook dat de laatste dag 25 augustus isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Bern en Sasha zijn aan het uitrekenen wanneer ze aan de laatste 50 dagen beginnen maar komen er niet uit. Ze tellen maar het klopt niet. Je ziet aan hun gezichten dat ze denken WTFJe hersens gaan echt achteruit zo’n jaar in de loods
![]()
![]()
Ze denken dat het dan morgen is dat ze aan de 50 dagen beginnen maar volgens mij is het overmorgen..
Bern zegt dat het wel leuk is om een aftel kalender te maken
Is daar al iets officieels over gezegd dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten ze bijna goed, met vandaag er bij 49 dagen, dan weten ze ook dat de laatste dag 25 augustus is
Ze zijn vandaag best veel op stream. Veel geleerd uit het theorieboek allebei.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, maar die worden van mijn favo's ( B&S ) bijna niet geplaatst. Daarom was ik altijd zo blij met filmpjes. Daar waren ze vaak wel.
Het is onbekend wanneer het er voor hun opzit, ze waren daar al 2 weken voor de livestreams startte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is daar al iets officieels over gezegd dan?
Er hangen dus wel waaiers.quote:
ZIet er weer leuk uitquote:
Dit hebben ze in Utopia ook een keer gedaan ,gaf leuke beelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |