quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Stel je voor, VD Plas in Brussel bij de EU, die gaat gewoon aardappels schillen met haar voeten in een teiltje.
Dat is genant en onvermijdelijk tegelijk denk ik ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh God, nee. Hij gaat het gewoon weer doen. En hij gaat gewoon weer winnen.
Hij moest nog nadenken of zijn partij er ook iets van vindt.....quote:
Zo'n beetje de complete middenklasse en alles daaronder hebben dat liever, alleen de PvdA zelf is helemaal blind.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever een PvdA die iets meer richting de SP kruipt.
Tot zover mijn mening.
Die heeft geen bord voor zijn kop maar de hele A1.quote:
De enige manier hoe de PvdA boven kan komen is door een fusie met GL met klimaatpaus Timmermans als partijleiderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot zover mijn mening.
ik heb nog nooit VVD gestemdquote:
Zeker.quote:
Ja, dat lijkt me logischer dan richting GL.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot zover mijn mening.
Dan moeten ze terug naar de jaren 80.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot zover mijn mening.
Dat gaat Klaver nooit trekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De enige manier hoe de PvdA boven kan komen is door een fusie met GL met klimaatpaus Timmermans als partijleider
Wil hij dat zelf ook ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De enige manier hoe de PvdA boven kan komen is door een fusie met GL met klimaatpaus Timmermans als partijleider
Wat zullen D66, CU en waarschijnlijk zelfs het CDA balen dat ze Rutte de hand boven het hoofd hebben gehouden op 1 april 2021. Daar hadden ze definitief met hem kunnen afrekenen, maar ze hadden het lef niet om hem het laatste zetje te geven. Dat komt ze nu duur te staan, want Rutte zelf heeft er geen enkele moeite mee om hen pootje te lichten. Met name D66 en CDA gaan bloeden en Rutte gaat vrolijk op voor zijn volgende termijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie hier iemand die alvast aan de campagne begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |