Dat is dan gedram door de voetbalbond, die besluit dat de aanvoerders een regenboog band dragen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gedoe rondom het voetbal waarbij ze spelers nog net niet verplichten een regenboogband om hun arm te dragen, en waarbij je vantevoren al kan vertellen dat spelers van islamitische komaf hier geen gehoor aan zullen geven, begint anders wel drammerige vormen aan te nemen. Blijf gewoon lekker weg uit de stadions met je identiteitspolitiek.
Dat doen voetbalclubbesturen, niet de gays van de parade.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gedoe rondom het voetbal waarbij ze spelers nog net niet verplichten een regenboogband om hun arm te dragen, en waarbij je vantevoren al kan vertellen dat spelers van islamitische komaf hier geen gehoor aan zullen geven, begint anders wel drammerige vormen aan te nemen. Blijf gewoon lekker weg uit de stadions met je identiteitspolitiek.
Inderdaad. Niet iedere burger is het eens met dat zo'n instantie zich met dat soort dingen bezig zou moeten houden. Dan heb je dus te maken met meningen die afwijken van de identiteitspolitiek die men probeert te promoten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat een 'afwijkende mening ' noemt.
Als er constant met de gevoelens van elk uniek individu rekening moet worden gehouden ga je richting een samenleving met een draconische censuur. Dat moet je gewoon niet willen. Als mensen kritiek hebben op dat de Belastingdienst aan dit soort virtue signaling doet en dat kwetst sommigen al, dan mag je ook echt wel eens een wat dikkere huid gaan kweken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mensen beseffen niet hoe kut dit soort comments overkomen. Vorige week was het plaatselijke regenboogzebrapad ondergekalkt en in de commentsectie van De Stentor en op facebook komen dan vooral negatieve reacties. Alsof we zoiets uitlokken of dat het verdiend is dat teksten als 'no homo' op het regenboogzebrapad staat.
Ik voelde me al rot toen ik las dat het regenboogzebrapad besmeurd was en dan lees je daarna ook nog zulke negatieve dingen, waar slaat dat nou weer op :/
Dus dan zijn reacties geoorloofd die, als ze op dit forum geplaatst worden verwijderd worden en tot een ban kunnen leiden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet iedere burger is het eens met dat zo'n instantie zich met dat soort dingen bezig zou moeten houden. Dan heb je dus te maken met meningen die afwijken van de identiteitspolitiek die men probeert te promoten.
[..]
Als er constant met de gevoelens van elk uniek individu rekening moet worden gehouden ga je richting een samenleving met een draconische censuur. Dat moet je gewoon niet willen. Als mensen kritiek hebben op dat de Belastingdienst aan dit soort virtue signaling doet en dat kwetst sommigen al, dan mag je ook echt wel eens een wat dikkere huid gaan kweken.
Wat heeft FOK! te maken met wat een overheidsinstantie op Twitter plaatst en de reacties van burgers hierop?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan zijn reacties geoorloofd die, als ze op dit forum geplaatst worden verwijderd worden en tot een ban kunnen leiden.
Want wie problemen heeft met dergelijk taalgebruik moet gewoon een dikkere huid kweken.
Het is niet zo dat de overheid gedragsregels mag hanteren ten aanzien van taalgebruik etc, zoals een forum dat wel doet stel je dus.
En dat zeg jij, nadat tijd geleden je in je wiek geschoten reageerde op iemand die nohomo zei.
Tja, dan heb je geen antwoord.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat heeft FOK! te maken met wat een overheidsinstantie op Twitter plaatst en de reacties van burgers hierop?
Leuke poging, ik trap er niet in.quote:En ik vind nohomo een rare term, ben ik er door gekwetst? Nee, waarom zou ik. Het is eerder lachwekkend dan kwetsend. Je bent hier weer eens in twee situaties appels en peren aan het vergelijken.
Als je een serieuze discussie wilt is het misschien handig om te stoppen met het telkens verdraaien van andermans woorden. Ik heb het niet gehad over schelden, ik had het over kritiek, dat is iets heel anders. Ook Twitter heeft nog altijd een policy.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dan heb je geen antwoord.
Waarom moet een overheid wel grof taalgebruik en scheld kannonades toelaten, onder het mom van vrijheid van meningsuiting, en een forum niet?
Sowieso raar dat uitgerekend jij daarvoor op komt.
Je sprak ook al eens afkeurend over het straatbeeld omdat iedereen zich kleed naar wat hij zelf leuk vindt, ipv dat daar net zoals in verloren tijden een soort gedragscode is van hoe je je kleedt.
Maar o wee als er een gedragscode is voor taalgebruik.
[..]
Leuke poging, ik trap er niet in.
quote:Domste idee ooit, gasten. Stel je neutraal op, ga geen politiek-ideologisch activisme staan uitventen.
quote:Voor straf moeten jullie allemaal Gender Trouble van Judith Butler lezen. Wellicht krijgen jullie dan een beetje een idee van de bijl die deze politiek-activistische stroming in de samenleving wil zetten. Want ik neem aan dat jullie geen idee hebben, anders deden jullie dit niet.
quote:De belastingdienst hoort een neutrale organisatie te zijn. Niet een organisatie die een vlag voert die staat voor
- afschaffen van vrouwenrechten
- mutilatie van minderjarigen
- afschaffen van exhibitionisme en voyeurisme als strafbare feiten voor mannen met ‘vrouwengevoelens’.
quote:Schandalig om belastinggelden hier aan te besteden.
quote:Hoort een overheidsdienst zich niet neutraal op te stellen?
quote:Welke rechten hebben ze nu dan niet in Nederland?
quote:Eens. Overheidsinstantie hoort neutraliteit uit te stralen
quote:Jullie kunnen je nog zo uitspreken, maar jullie daden zeggen iets heel anders #toeslagenschandaal
quote:Ook echt typisch een taak voor de belastingdienst natuurlijk🤡
Dus waar is het grove taalgebruik en de scheldkanonnades? Het overgrote deel van de reacties bestaat uit dit soort kritiek.quote:Kunnen jullie anders een paar voorbeelden geven van rechten die lhgbti+’ers nu nog niet hebben en niet-letterbakkers wel. Ik ben maar een simpele belastingbetaler natuurlijk, heb het best druk met werk en zo, dus niet echt tijd om me daarin te verdiepen.
Tijd om weer uit te loggen HWquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:45 schreef HeatWave het volgende:
Zelfde taktiek als de word cloud van Kaag, 0.1% van de posts cherry picken en doen alsof 99% van de posts zo zijn.
De belastingdienst gooit de site dicht vanwege gescheld, om het plat uit te drukken. Niet omdat mensen het ergens niet mee eens zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je een serieuze discussie wilt is het misschien handig om te stoppen met het telkens verdraaien van andermans woorden. Ik heb het niet gehad over schelden, ik had het over kritiek, dat is iets heel anders. Ook Twitter heeft nog altijd een policy.
En heb je de reacties onder de oorspronkelijke tweet überhaupt wel gelezen? Bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus waar is het grove taalgebruik en de scheldkanonnades? Het overgrote deel van de reacties bestaat uit dit soort kritiek.
quote:Wat leuk
@Belastingdienst
, al die kleuren in jullie profielfoto. Jullie steunen ook volwassenen die op kinderen vallen, begrijp ik? Lichtblauw voor jongetjes lovers en roze voor meisjes lovers.
"Leuker kunnen we het niet maken. Wél ranziger."
Ik log nooit uitquote:
Die term ken ik oprecht nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zie je af en toe “zeemeeuwen” hier vandaar
Tja, jij post plaatjes van hetero's die vrouwen hebben verkracht, en dat is de schuld van transgenders.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik log nooit uit.
Wat klopt er niet aan mijn post? Natuurlijk zitten er een paar debiele reacties tussen, het is twitter, maar over het algemeen valt het best mee. Net als bij de fake-Kaag-haat pakken ze er een paar extremen uit en doen alsof daadwerkelijk elke post doordrenkt was met haat en doodsverwensingen ofzo.
Dat is dus gewoonweg onwaar.
Omdat je wilt dat die kinderen niet opgroeien met het idee dat dragqueens eng en raar zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
OK, beetje trollerig, maar het kaart wel een valide punt aan, waarom wil je als drag "queen" zo graag voorlezen aan kleine kinderen?
Beetje m'n eigen vertaling van "meeuwenmanagement" . Aan komen fladderen, de boel onderschijten, en weer verder vliegen. Omdat ik je verder niet zo veel zie, no offensequote:
Hmm... waarom niet beginnen met andere groepen die iets veel voorkomender zijn en waar ze zelf ook mee te maken kunnen gaan krijgen: eenzame en dementerende ouderen, om maar wat te noemen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat je wilt dat die kinderen niet opgroeien met het idee dat dragqueens eng en raar zijn.
Nee, dat was mijn punt niet. Mijn punt was dat "men" door drammers als jij alles maar moet pikken omdat ze anders transfoob zouden zijn. En dat heeft dus als gevolg dat allerlei perverts overal mee wegkomen als ze maar zeggen dat ze trans zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij post plaatjes van hetero's die vrouwen hebben verkracht, en dat is de schuld van transgenders.
Ik denk niet dat jouw perceptie leidend is bij het bepalen wat voor Kaag door de beugel zou moeten kunnen en wat niet
Ik zou zeggen, steek je handen uit en zorg ervoor dat demente bejaarden niet opgroeien met het idee dat drag queens eng en raar zijn..quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... waarom niet beginnen met andere groepen die iets veel voorkomender zijn en waar ze zelf ook mee te maken kunnen gaan krijgen: eenzame en dementerende ouderen, om maar wat te noemen.
Ja, dat is een goed excuus voor je om het niet te doen.quote:Nevermind, ik weet het al. Niet funky genoeg en weinig facebook-like-gehengel waardig
Ik geloof niet dat je dementie helemaal begrijpt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, steek je handen uit en zorg ervoor dat demente bejaarden niet opgroeien met het idee dat drag queens eng en raar zijn..
[..]
Ja, dat is een goed excuus voor je om het niet te doen.
Vervelend, want die eenzame demente ouderen kunnen wel wat afleiding van je gebruiken..
Oh, raar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn punt niet. Mijn punt was dat "men" door drammers als jij alles maar moet pikken omdat ze anders transfoob zouden zijn. En dat heeft dus als gevolg dat allerlei perverts overal mee wegkomen als ze maar zeggen dat ze trans zijn.
Tja, als jouw argument is dat mannen ongestraft vrouwen mogen verkrachten onder het mom van transgender ideologie, dan lijkt me toch echt dat er een steekje bij je los zit.quote:En jij zou ook moeten inzien dat dat op geen enkele wijze bijdraagt aan acceptatie van mensen die daadwerkelijk genderdysforie hebben..
Slaat helemaal nergens op.quote:Maar de "angst" die mensen als jij er bij henk en ingrid in rammen om maar geen foob genoemd te worden zorgt ervoor dat engerds overal mee wegkomen onder de paraplu van "inclusiviteit".
Oh, jawel, je gaat voor een ander bepalen hoe die zijn tijd moet besteden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dementie helemaal begrijpt.
Of mijn post als zodanig, maar dat is geen nieuws
Dat doe ik dan ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, jawel, je gaat voor een ander bepalen hoe die zijn tijd moet besteden.
Als jij vindt dat demente bejaarden meer aandacht nodig hebben, besteedt daar dan je eigen tijd aan, ipv een ander te verwijten tijd aan iets anders te besteden.
Waarom?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat je wilt dat die kinderen niet opgroeien met het idee dat dragqueens eng en raar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |