Vast test film kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag niet veel gemist.
Hebben babette en Wendy t al uitgepraat?
Stille hoop.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mirthe komt er bij liggen...ehh zitten?
Heerlijk op dat stinkende matrasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mirthe komt er bij liggen...ehh zitten?
Erik ruikt zijn eigen geur niet eens meer...Maar blijkbaar wordt Mirthe er een blij meisje van...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heerlijk op dat stinkende matras![]()
Er wordt ook weer volop popcorn gemaakt
dat is toch een luchtbed? Niet een matras van eigen bed?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heerlijk op dat stinkende matras![]()
Er wordt ook weer volop popcorn gemaakt
Omg.. ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik ruikt zijn eigen geur niet eens meer...Maar blijkbaar wordt Mirthe er een blij meisje van...
Hij heeft daarop ook nog zijn eigen matras gelegdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch een luchtbed? Niet een matras van eigen bed?
Hebben ze een klomp popcornquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef lojanda het volgende:
Die popcorn zit helemaal aan elkaar geplakt zoveel suiker hebben ze erin gedaanwel lekker denk ik
Caramelpopcorn is de lekkerste popcorn \quote:
Ja is echt heerlijk en zeker als je het zelf maakt zoals zij altijd doen. Kost ook echt heel weinig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Caramelpopcorn is de lekkerste popcorn \
Niet echt op elkaar afgestemd dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn nog bezig in de keuken, en de film is gestart.
Hij komt er niet van aan, ik kom vanalles aan. Zo oneerlijk soms😉quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
En maar Erik op de stream aan het eten.Doei.
Er zitten ook heel veel kcals in snotjes en oogzandjesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:09 schreef wolffie het volgende:
[..]
Hij komt er niet van aan, ik kom vanalles aan. Zo oneerlijk soms😉
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zitten ook heel veel kcals in snotjes en oogzandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |