Eens hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als een topsporter met een peuk of broodje kroket staat wordt er ook over geschreven. Zie niet echt in hoe dit anders is.
Waar je je druk om maakt zeg.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht een actie van Ajax richting deze speler
Het zou echt een schande zijn als ze dat niet doen
Ook als voorbeeld richting hun jeugd opleiding
Edwin is wat druk met andere zaken.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht een actie van Ajax richting deze speler
Het zou echt een schande zijn als ze dat niet doen
Ook als voorbeeld richting hun jeugd opleiding
Ben het hier wel mee eens, het oogt nou niet als het toppunt van professionaliteit. Als je het dan toch wil doen, doe het dan niet in het openbaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als een topsporter met een peuk of broodje kroket staat wordt er ook over geschreven. Zie niet echt in hoe dit anders is.
het is vooral heel dom idd. Als het waar isquote:Op zondag 9 juli 2023 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens, het oogt nou niet als het toppunt van professionaliteit. Als je het dan toch wil doen, doe het dan niet in het openbaar.
Zijn plaspillen dat ook?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:26 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nicotine is drugs inderdaad. Net als dat cafeïne dat ook is.
Ja manquote:Op zondag 9 juli 2023 12:26 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nicotine is drugs inderdaad. Net als dat cafeïne dat ook is.
dit idd, wel veel sensatie voor vrij weinig.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:08 schreef over_hedge het volgende:
Volgens de definitie is het idd drugs. Maar met spreektaal bedoeld niemand cafeïne als ze het over drugs hebben
Ach zoveel voetballers doen snus vooral in de UK. Moeten ze lekker zelf weten ze verneuken hun eigen muil.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
dit idd, wel veel sensatie voor vrij weinig.
Wel onproffesioneel en dom, mocht het waar zijn
Lijkt wel een rouwadvertentie.quote:
Geen paniek hè, dit window is gewoon een beetje anders omdat er niet gelekt wordt, betekent niet dat ze niets doen.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:25 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Vandaag dan waarschijnlijk Timber trnasfer officieel gecommuniceerd. Hoop dat we deze week dan ook wat inkomende verdediger(s) krijgen.
Hellow,quote:Op maandag 10 juli 2023 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen paniek hè, dit window is gewoon een beetje anders omdat er niet gelekt wordt, betekent niet dat ze niets doen.
Het "normale" roken wel, maar volgens mij neemt het blowen wel nog steeds toe. Al zal dat niet voor voetballers gelden gok ikquote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel per generatie minder heb ik het idee.
Onder twintigers en dertigers steeds minder rokers, onder tieners juist weer meer. Ook door het vapen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel per generatie minder heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |