Je moet elke wedstrijd serieus nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:34 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die deze wedstrijd serieus nemen :’)
Vooral de uitslag dan. 2e helft kende ik zowat niemandquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:34 schreef Black-Death het volgende:
De standaard is na 1 seizoen wel drastisch gedaald.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:34 schreef Black-Death het volgende:
lekker druk makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De standaard is na 1 seizoen wel drastisch gedaald.
Onder Ten Hag waren er ook weleens slechte uitslagen tijdens de voorbereiding. Verlies van Preussen Munster of gelijk tegen Quick 21. Allebei amateur niveau. Niet zo overdrijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen zo nietszeggend als de uitslag van een oefenpot. Al vind ik het wel meevallen hoeveel mensen er overdrijven hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Onder Ten Hag waren er ook weleens slechte uitslagen tijdens de voorbereiding. Verlies van Preussen Munster of gelijk tegen Quick 21. Allebei amateur niveau. Niet zo overdrijven.
Feyenoord verloor vorig seizoen de eerste oefenwedstrijd met 0-7 van Kopenhagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen zo nietszeggend als de uitslag van een oefenpot. Al vind ik het wel meevallen hoeveel mensen er overdrijven hoor
Daar heb jij ook last van.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Drugs jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:41 schreef Oriente het volgende:
Jay Gorter was zaterdagmiddag aanwezig bij de eerste oefenwedstrijd van Ajax onder Maurice Steijn, maar de doelman kwam niet in actie. Gorter werd opmerkelijk genoeg aan de zijlijn gespot terwijl hij waarschijnlijk snus innam. De verslavende drug wordt vaak gezien als alternatief voor roken.
(Lol)
Een Klaas die van z'n moeder Nutella moet eten, moet eens z'n muil houden, voordat ie weet wie Klaas Nuninga was.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo een speler moet gelijk ontslagen worden
Een topsporter moet dat soort troep niet gebruiken
Het is een schandaal dat hij nog zich Ajacied mag noemen
Misschien moest hij dat uittesten voor het drugs laboratorium dat Ajax heet
Ze moeten wat schrijven he. Begint wel vermoeiend te worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:41 schreef Oriente het volgende:
Jay Gorter was zaterdagmiddag aanwezig bij de eerste oefenwedstrijd van Ajax onder Maurice Steijn, maar de doelman kwam niet in actie. Gorter werd opmerkelijk genoeg aan de zijlijn gespot terwijl hij waarschijnlijk snus innam. De verslavende drug wordt vaak gezien als alternatief voor roken.
(Lol)
Nouja als een topsporter met een peuk of broodje kroket staat wordt er ook over geschreven. Zie niet echt in hoe dit anders is.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze moeten wat schrijven he. Begint wel vermoeiend te worden.
Het is ook niet zo heel handig om dat zo opzichtig te doen, ik weet niet hoe het momenteel is met voetballers maar denk niet dat de laatste roker Stekelenburg is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als een topsporter met een peuk of broodje kroket staat wordt er ook over geschreven. Zie niet echt in hoe dit anders is.
Dat wordt wel per generatie minder heb ik het idee.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heel handig om dat zo opzichtig te doen, ik weet niet hoe het momenteel is met voetballers maar denk niet dat de laatste roker Stekelenburg is.
De man is natuurlijk gewoon zwaar verslaafd aan dat spulquote:Op zondag 9 juli 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heel handig om dat zo opzichtig te doen, ik weet niet hoe het momenteel is met voetballers maar denk niet dat de laatste roker Stekelenburg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |