Dan schijnt Rutte de stekker er uit te gaan trekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:46 schreef capricia het volgende:
Als ze er niet uitkomen, blijft alles zoals het is?
Dat zou kunnen. Maar is voor mij nogal de vraag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan schijnt Rutte de stekker er uit te gaan trekken
Is er een deadline, eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:54 schreef Jason22 het volgende:
Als ik Hugo zo hoor, gaan ze er morgen gewoon uitkomen. Zeker omdat het overleg verder gaat na de ministerraad (en daarin dus (nog) niet zullen stemmen).
Niemand geeft een inhoudelijke reactie en hij komt even een tussenstand geven hoor. Typerend.quote:
Nieuwe bestuurscultuur!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand geeft een inhoudelijke reactie en hij komt even een tussenstand geven hoor. Typerend.
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:54 schreef Jason22 het volgende:
Als ik Hugo zo hoor, gaan ze er morgen gewoon uitkomen. Zeker omdat het overleg verder gaat na de ministerraad (en daarin dus (nog) niet zullen stemmen).
Morgen als in 'vandaag'?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De VVD schijnt die op morgen gesteld te hebben.
Het is Hugo hè. Notoire optimist.quote:
En ligt alles demissionair plat voor de komende 2 jaar..... En dan ben ik nog vrij positief qua tijd...... Een nieuw kabinet vormen zou nog wel eens een heel langdurige kwestie gaan worden....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan schijnt Rutte de stekker er uit te gaan trekken
Mister was je handen stukquote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is Hugo hè. Notoire optimist.
Even de mediaberichten afwachten morgen bij het ontbijt. De NOS is niet er optimistisch over, melden dat het vastzit. Maar de rest lijkt enkel een stagiair met nachtdienst te hebben.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rechts zal er na vanavond wel weer balend bij zitten als het kabinet voor de 568ste keer op het nippertje gered is omdat Rutte zijn keutel weer intrekt.
Ik reken nergens meer op.
Ik heb niet de indruk dat er een groot politicoloog aan jou verloren is gegaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rutte zal na de debiele uitspraken van Caroline gisteravond toch wel weer willen doorgaan.What the fuck was dat? De poort op zo'n moment dichtgooien.
En nu op de inhoud?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat er een groot politicoloog aan jou verloren is gegaan.
Nou hij kon daar wel eens gelijk hebben. Via de BBB gaat hij zijn baantje niet behouden is gebleken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat er een groot politicoloog aan jou verloren is gegaan.
Karlijn heeft 0 invloed op welke move van Teflon dan ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou hij kon daar wel eens gelijk hebben. Via de BBB gaat hij zijn baantje niet behouden is gebleken.
Snap jij Caroline? De enige reden dat ze de boel dichtgooit is dat ze er nog niet voor klaar denkt te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou hij kon daar wel eens gelijk hebben. Via de BBB gaat hij zijn baantje niet behouden is gebleken.
Dat is denk ik wel een overweging. En ze wil denk ik niet met Rutte 5 worden geassocieerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap jij Caroline? De enige reden dat ze de boel dichtgooit is dat ze er nog niet voor klaar denkt te zijn.
Als ze zelf de grootste wordt zou ze het wel doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een overweging. En ze wil denk ik niet met Rutte 5 worden geassocieerd.
Rutte 5 gaat er niet komen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een overweging. En ze wil denk ik niet met Rutte 5 worden geassocieerd.
Dat snap ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou heel onverstandig zijn om dan Rutte in je kabinet te hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ze zelf de grootste wordt zou ze het wel doen?
Zoals gewoonlijkquote:
zeker niet als ze Omtzigt binnenhaalt, het is ook de vraag of VVD en BBB samen genoeg zetels hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou heel onverstandig zijn om dan Rutte in je kabinet te hebben.
Dat laatste geloof ik niks van, dat ze er gewoon uit komen op vrijdag was altijd al de meest waarschijnlijke uitkomst. Rutte had wel deze koppen inderdaad even nodig. Net als de CU trouwens, die kregen vorige keer ook flinke verwijten van de leden dat ze te makkelijk overstag waren gegaan en een juridisch misbaksel hadden goedgekeurd. Probleem is alleen dat de meest kritische CU leden het liefst het kabinet zien vallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle websites, alle kranten, alle zenders staan vol met Rutte en de keiharde opstelling, Rutte tegen het asielbeleid en Rutte tegen het kabinet. Allemaal prachtig materiaal waarmee hij straks met opgeheven hoofd en borst vooruit naar de VVD-leden kan trekken. “Zie je nou wel! Kijk eens hoe hard ik was, voor onze ideologie!”. Maar het is Kerrelijn die hem van gedachte heeft doen veranderen. Lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |