abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2023 @ 23:23:45 #2
307622 Perox
(niet de echte)
pi_209791869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zegt iemand die dam zegt ipv dan. Stoer hoor :')
We delen en voelen die pijn? Wat een onzin. Heel erg, maar het zijn onbekenden. Gebeurde ver weg.
Iedereen leeft weer verder. Alsof je bij elke ramp zo gaat stil staan :')
Wat een kletskoek man!
Die ramp was een nationaal trauma.

donderdag 6 juli 2023 @ 23:27:06 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209791893
https://www.telegraaf.nl/(...)ooggeplaatste-russen
quote:
LIVE | 'Geheime gesprekken tussen Amerikanen en hooggeplaatste Russen'
Updated 48 min geleden
51 min geleden in BUITENLAND

Oekrane is bezig met een tegenoffensief.
Dit offensief lijkt, mede door de verwoesting van de Kachovka-dam en de vele landmijnen, moeilijker te verlopen dan verwacht. Volg hier de laatste ontwikkelingen.
quote:
Geheime gesprekken tussen voormalige VS-vertegenwoordigers en hooggeplaatste Russen'
Een groep voormalige Amerikaanse veiligheidsfunctionarissen heeft met een aantal prominente Russen verschillende keren over de oorlog in Oekraine gesproken en een mogelijke vredesovereenkomst.

Daarbij zou ook een Russische topdiplomaat aanwezig zijn geweest.
De gesprekken vonden in de afgelopen maanden plaats, meldt NBC News op basis van meerdere bronnen.
Een van de ontmoetingen zou in april plaats hebben gevonden in New York met onder meer de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov.

De Amerikaanse nieuwszender spreekt van een inkijkje in diplomatie achter de schermen waarbij gevoelige kwesties niet werden vermeden.
Zo kwam het lot van de door Rusland bezette gebieden in Oekrane aan bod.
De direct betrokkenen in kwestie willen echter niet verder ingaan op de inhoud van de strikt vertrouwelijke gesprekken.
Een van hen zou zelfs naar Rusland zijn afgereisd om ook daar gesprekken te voeren.
Volgens NBC is het overleg bedoeld om de communicatielijnen tussen Moskou en Washington open te houden.
President Joe Biden zou op de hoogte zijn van de gevoerde overleggen, maar daar geen opdracht toe hebben gegeven.
Hoe vaak de ontmoetingen plaatsvonden, is niet duidelijk.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209791924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zegt iemand die dam zegt ipv dan. Stoer hoor :')
We delen en voelen die pijn? Wat een onzin. Heel erg, maar het zijn onbekenden. Gebeurde ver weg.
Iedereen leeft weer verder. Alsof je bij elke ramp zo gaat stil staan :')
Ik kende niemand in dat vliegtuig, ik zat in Frankrijk toen het gebeurde, maar ik was woedend en intens verdrietig.
En ik typ op een iPad, de “n” en de “m” staan naast elkaar. Ik had het al verbeterd. Dit is muggenziften, mierenneuken en krentenwegen tegelijkertijd. Ik sta er soms versteld van dat ik geregeld een “v” of “b” of omgekeerd in mijn teksten zie terwijl het toetsenbord in beeld daar meer dan een decimeter tussen heeft. En als het bestaande woorden zijn krijg ik ook geen signalen met rode stippellijntjes. Dan corrigeer ik achteraf. Zo snel dat je zelfs niet ziet x % gewijzigd.
Nog grappiger: in jouw quote staat die fout niet eens meer, ik had het al goed geschreven vr jij mij quote... ga je dan af als een gieter _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door la_perle_rouge op 06-07-2023 23:42:33 ]
pi_209792011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:

[..]
Was laatst een artikel over ook. Nadat MH17 uit de lucht was geschoten was de politiek aanvankelijk op zij achterste pootjes, maar binnen no time vond men toch dat de handelsbelangen te zwaar wogen en we vooral maar moesten blijven zaken doen. En in 2015, dus enkele maanden na mh17 ging Rutte gezellig met Putin op de foto. Met de aftrap van ons Nord Stream 2 waar Shell een aardige vinger in de pap had. Ja we vonden het zo erg wat er was gebeurd met onze landgenoten.
Hadden de Russen een passagierstoestel met 200 Amerikanen neergehaald dan stond er geen Kremlin meer in Moskou en zou as het enige overblijfsel van de Russische elite zijn...
pi_209792021
Knutselwerk van geweren wordt uitgetest op een drone maar lijkt niet echt denderend

https://old.reddit.com/r/(...)ed_system_in_action/
pi_209792041
Nog geen smoes voorbij zien komen van de Russen wat ze zogenaamd geraakt zouden hebben in Lviv.

pi_209792064
MRAP geraakt, beschermt ok lijkt het

https://old.reddit.com/r/(...)emy_direct_fire_and/
pi_209792101
Het betere drone drop werk. 4 van deze doen flink wat schade zo te zien (2x Russisch voertuig geparkeerd in gebouw)

https://old.reddit.com/r/(...)d_inside_a_barn_and/
pi_209792145
Kent iemand de strips van Renė Tardi? Ik moet steeds hieraan denken. Die ellende, die verminkingen, die machteloosheid en dat toch doorgaan. Vaak zeggen strips meer dan foto’s, video’s of woorden.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 00:00:02 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209792158
Ik zit wel met verbazing te lezen hier. 99% van NL didn't care toen MH17 neer ging. Wtf jongens. Serieus. Wtf. Zijn jullie Nederlanders? Hopelijk niet. Want ik schaam mij voor jullie. Voor jullie denkbeelden, voor jullie fucking bubble, voor jullie totaal gebrekkige geheugen. Echt serieus. Wtf.
pi_209792183
quote:
“Fathers have to protect. You are needed there.”
pi_209792209
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209792244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Mooie beelden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209792270
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik zit wel met verbazing te lezen hier. 99% van NL didn't care toen MH17 neer ging. Wtf jongens. Serieus. Wtf. Zijn jullie Nederlanders? Hopelijk niet. Want ik schaam mij voor jullie. Voor jullie denkbeelden, voor jullie fucking bubble, voor jullie totaal gebrekkige geheugen. Echt serieus. Wtf.
Ik denk niet dat het Nederlanders zijn, ‘die vliegtuig’ en ‘ die vlucht’ is tamelijk verraderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 07-07-2023 08:39:27 ]
  vrijdag 7 juli 2023 @ 00:14:11 #17
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209792290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:12 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik denk niet dat net Nederlanders zijn, ‘die vliegtuig’ en ‘ die vlucht’ is tamelijk verraderlijk.
Nouja, bianconeri post al ff mee en is dacht ik van origine Italiaan. Maar er waren er meerdere met dat soort uitspraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door bleiblei op 07-07-2023 00:19:28 ]
pi_209792396
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Maar er waren er meerdere met dat soort uitspraken.
Sinds corona is een groep mensen behoorlijk de realiteit verloren. Als je tijdens corona een wappie was (en dan bedoel ik niet gewoon kritisch zijn of kritiek hebben op het beleid) en achter alles een groot complot ziet van wef enzovoort. Dan snap ik wel dat normale mensen op een gegeven moment ook contacten gaan verbreken. Als je dan puur in je eigen bubbel zit die allemaal die onzin geloven verlies je al snel de realiteit uit ogen. Zou me niks verwonderen als dat her en der gewoon het geval is.
pi_209792456
twitter
pi_209792474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zouden de Russen zich ooit wel eens afvragen tegen wie ze hun kinderen moeten beschermen? Hebben ze daadwerkelijk ooit wel eens dreiging gevoeld van Oekranse nazi's of NATO?
Цой жив
pi_209792504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Zouden de Russen zich ooit wel eens afvragen tegen wie ze hun kinderen moeten beschermen? Hebben ze daadwerkelijk ooit wel eens dreiging gevoeld van Oekranse nazi's of NATO?
Propaganda was al lang bezig natuurlijk. Toen ik er was moest ik 'Fuck Obama' roepen om de disco in te mogen. Dat was half jaar na MH17. Toen waren ze al zo opgefokt.
pi_209792607
twitter
  vrijdag 7 juli 2023 @ 04:40:45 #24
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209792741
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 01:36 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hij geniet met volle teugen. Misschien moet die ff met zijn gezin op vakantie naar het front.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 05:57:08 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209792766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Lgbqt demon Nazis
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')