CNNquote:The death toll has risen to six in the Russian attack on a neighborhood in the western Ukrainian city of Lviv, a local official said.
Rescuers found an additional body as they searched the rubble of a residential building hit during Thursday’s bombardment, the head of the region’s military administration, Maksym Kozytskyi, said in an update on Telegram.
“While clearing the rubble in Lviv, rescuers found another body. It is a woman. Our condolences to the family and friends of the victim,” he said. “70% of the destruction has already been cleared. The services will work throughout the night.”
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:30 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Een heel verhaal. Maar lol. Wat een grap.
quote:I am so repulsed and ashamed by the behavior of my home country.
If you read the comments of readers in the daily Swiss newspaper, you won't believe how many people in Switzerland "understand" Putins reasons for invading Ukraine. They even try to explain this "understanding" by comparing it with Switzerlands "problematic" relation with the very mean EU, which is oppressing poor Switzerland.
Was laatst een artikel over ook. Nadat MH17 uit de lucht was geschoten was de politiek aanvankelijk op zij achterste pootjes, maar binnen no time vond men toch dat de handelsbelangen te zwaar wogen en we vooral maar moesten blijven zaken doen. En in 2015, dus enkele maanden na mh17 ging Rutte gezellig met Putin op de foto. Met de aftrap van ons Nord Stream 2 waar Shell een aardige vinger in de pap had. Ja we vonden het zo erg wat er was gebeurd met onze landgenoten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien leefde je toen onder een steen.
1 wagen? Zo zo.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef Aether het volgende:
Switzerland to Donate Fire Truck for Kupiansk in Kharkiv Oblast
https://redd.it/14reon6
[..]
Ikzelf vind vermoord ook altijd een groot woord. Het was een oorlogsituatie en het is geen gekke gedachte dat het luchtruim dicht had moeten zijn voor lijnvluchten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig Nederlanders gekend die zich hier heel erg druk over maakten. Sterker nog. Ik begreep er niks van dat de Nederlanders zo koeltjes reageerden. 1 collega van mij (Wilders stemmer) zei zelfs doodleuk, "die vliegtuig had daar nooit mogen vliegen".
Ik kan mij het topic hier op fok ook niet meer herinneren. Misschien dat iemand dat topic zou kunnen opvissen. Zou wel interessant kunnen zijn.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig Nederlanders gekend die zich hier heel erg druk over maakten. Sterker nog. Ik begreep er niks van dat de Nederlanders zo koeltjes reageerden. 1 collega van mij (Wilders stemmer) zei zelfs doodleuk, "die vliegtuig had daar nooit mogen vliegen".
Ik kan mij het topic hier op fok ook niet meer herinneren. Misschien dat iemand dat topic zou kunnen opvissen. Zou wel interessant kunnen zijn.
Lijkt nog niet te zijn gebeurd. En er zijn ook al berichten van een nieuwe mobilisatieronde van 500kquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland gaat niet winnen, alle Russen worden Ukraine uitgeschoten.
Laat maar zien dan. En laat dan die 500k maar zien dan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt nog niet te zijn gebeurd. En er zijn ook al berichten van een nieuwe mobilisatieronde van 500k
Ik hoorde van een nieuwe ronde van 3 miljoenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt nog niet te zijn gebeurd. En er zijn ook al berichten van een nieuwe mobilisatieronde van 500k
Belangen van bedrijven en de macht die ze hebben zorgen inderdaad voor een manier van handelen die niet goed voelt. Echter dat maakt hetgeen je eerst zei niet alsnog waar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Was laatst een artikel over ook. Nadat MH17 uit de lucht was geschoten was de politiek aanvankelijk op zij achterste pootjes, maar binnen no time vond men toch dat de handelsbelangen te zwaar wogen en we vooral maar moesten blijven zaken doen. En in 2015, dus enkele maanden na mh17 ging Rutte gezellig met Putin op de foto. Met de aftrap van ons Nord Stream 2 waar Shell een aardige vinger in de pap had. Ja we vonden het zo erg wat er was gebeurd met onze landgenoten.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik noem bijna 200 door de Russen vermoorde Nederlandse burgers niet bepaald "geen leed".
Heel erg natuurlijk dat MH17.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien leefde je toen onder een steen.
Dat vliegtuig had er inderdaad nooit moeten vliegen. Dat was heel dom. Of het doelbewust was is een vraag die daarna pas komt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ikzelf vind vermoord ook altijd een groot woord. Het was een oorlogsituatie en het is geen gekke gedachte dat het luchtruim dicht had moeten zijn voor lijnvluchten.
Zolang niet is vast komen te staan dat men doelbewust op een lijnvlucht heeft geschoten is het volgens mij geen moord.
Wel nalatigheid en het meest criminele was natuurlijk de verdere afhandeling.
Het was ook niet het eerste lijntoestel dat is neergeschoten. Schuldbekentenis en toenadering zou wel op zijn plaats zijn geweest.
3 miljard hoorde ikquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde van een nieuwe ronde van 3 miljoen
Alleen al “dat” ipv “die” , dan vraag ik me af hoe Nederlands je bent. Ja, dat boeide en boeit veel meer dan 1 % van de Nederlandse bevolking. Zelfs degenen die denken dat de “koopman” beter wat meer aan kerosine had moeten uitgeven. Iedereens vader, moeder, kind, vriend, collega zat of kon in dat vliegtuig zitten. We delen en voelen die pijn. Alleen mensen die het verschil tussen “de” en “het”, “die” en “dat” niet van nature voelen , kunnen dat iets minder begrijpen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Heel erg natuurlijk dat MH17.
Maar kom op zeg. Erg voor de nabestaanden. En de daders moeten gestraft worden.
En natuurlijk is een burgervlucht die neergeschoten wordt op dat moment groot nieuws, zeker omdat een ander land betrokken is.
Maar 99% van Nederland boeit dat echt geen bal.
Hoe erg het ook was. En zoiets is ook totaal niet te vergelijken met een oorlog en eerdere onderdrukkingen van Rusland tegenover volken.
Dus ja in het grotere plaatje 'geen leed'.
Crashbangboom zat daar als user in. Nam een beetje de houding van de huidige VEM aan. Uitstekend belegingsadvies maar te veel op de hand van de Russen. Overigens wist ik het toen al maar hij heeft flink ongelijk gekregen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zegt iemand die dam zegt ipv dan. Stoer hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Alleen al “dat” ipv “die” , dan vraag ik me af hoe Nederlands je bent. Ja, dat boeide en boeit veel meer dam 1 % van de Nederlandse bevolking. Zelfs degenen die denken dat de “koopman” beter wat meer aan kerosine had moeten uitgeven. Iedereens vader, moeder, kind, vriend, collega zat of kon in dat vliegtuig zitten. We delen en voelen die pijn. Alleen mensen die het verschil tussen “de” en “het”, “die” en “dat” niet van nature voelen , kunnen dat iets minder begrijpen.
Niet de regering. Groep van oud veiligheidsfunctionarissen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
Geheime gesprekken delegaties VS en Rusland over vrede oo nos liveblog
Zie je wel?
Je praat poep man en het stinkt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Maar 99% van Nederland boeit dat echt geen bal.
Natuurlijk had dat vliegtuig daar nooit mogen vliegen, die verdomde Nederlandse krentenwegers-mentaliteit was in dit geval funest. Maar jouw Wilders-stemmende collega zou moeten beseffen dat de heer Wilders iedereen die “die vliegtuig” zegt terug wil schoppen naar zijn/haar land van herkomst.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het brengen alsof het hun eigen schuld was, is natuurlijk enorm dom.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Natuurlijk had dat vliegtuig daar nooit mogen vliegen, die verdomde Nederlandse krentenwegers-mentaliteit was in dit geval funest. Maar jouw Wilders-stemmende collega zou moeten beseffen dat de heer Wilders iedereen die “die vliegtuig” zegt terug wil schoppen naar zijn/haar land van herkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |