Mex kon dat ook altijd zo erg.. Kim kont en Wanda hadden daar altijd zo’n commentaar op.. achter haar rug dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie zegt tegen Mirthe dat ze vaak met een cameltoe loopt en haar sportbroekjes in haar naad trekt, was mij ook al opgevallen
Van Babette?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:29 schreef Feldie.g het volgende:
Ik kan niet eens meer naar die lach van haar luisteren.
D'r is zoveel niet relevant maar het is wel een feit..quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met wat je zegt want als het niet “relevant” is volgens sommigen dan krijg je dat meteen te horen
Misschien zien ze idd hoe Babette is en daarom achter haar staanquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:44 schreef Thorelf het volgende:
Ziet nou niemand in de loods hoe Babette echt is. Lijkt wel of de meeste Wendy links laten liggen. Is er niemand die achter Wendy staat?
Zo ken ik ook nog wel wat feitjes..quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r is zoveel niet relevant maar het is wel een feit..
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:33 schreef Alocanda het volgende:
En dan het duo wat niet meedoet gelijk door naar de eliminatie.
Die hebben nu al spijtquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:37 schreef Rhosyn het volgende:
Het duo mag inderdaad renen en tillen met de vaten
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Morri en bep moeten vaten en planken terug sjouwen. Die kop van bep toen dat werd verteld
Bij wie is de mol snap ik het ook nooitquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Snap ook nooit wat van de uitleg van proeven bij Expeditie Robinson, moet ze altijd gewoon zien om er wat van te snappen.
Die opdrachten snap ik zelfs niet als ze worden uitgevoerd, daarom kijk ik dat niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij wie is de mol snap ik het ook nooit
Elke groep die binnen de tijd de overkant haalt verdiend ¤100, 00 voor de huishoud-potquote:
Dan lopen ze binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Elke groep die binnen de tijd de overkant haalt verdiend ¤100, 00 voor de huishoud-pot
🤣quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die opdrachten snap ik zelfs niet als ze worden uitgevoerd, daarom kijk ik dat niet meer.
Moest opeens van de oempa loempa volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die lul Bern het niet begrepen van de vorige ploeg? planken meeslepen?
Weer die doelpalen verzetten tijdens het Spelquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Moest opeens van de oempa loempa volgens mij
Ik zie helemaal geen touw en ik snap er niets meer van wat is er nu veranderd dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef danaqui het volgende:
Touw moest ook naar de overkantnet als de planken
Er lag een touw op de planken net, en indd vaag ik snap er nu ook niks meer vanquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen touw en ik snap er niets meer van wat is er nu veranderd dan?
Verwarrend inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd of die eerste 2 groepen zonder planken wel mee tellen
Bern weer de hele middag overstuurquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
Dat wordt nog een discussie als de opdracht klaar is.
Niet te volgen op deze manierquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er lag een touw op de planken net, en indd vaag ik snap er nu ook niks meer van
Ahhh thnxxquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef tonja het volgende:
De eersten mochten zonder plank, dat ging blijkbaar te makkelijk dus hebben ze tijdens de opdracht de regels veranderd; De planken moeten ook mee.
Toen Wendy eraf sprong kwam ze voor de lijn terecht, dus moet het nu opnieuw.
Heb even mijn eigen verslag terug gelezenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Streamverslag van Dotjequote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef tonja het volgende:
De eersten mochten zonder plank, dat ging blijkbaar te makkelijk dus hebben ze tijdens de opdracht de regels veranderd; De planken moeten ook mee.
Toen Wendy eraf sprong kwam ze voor de lijn terecht, dus moet het nu opnieuw.
Ik snap er niets meer van het lijkt wel dat raadsel mdtceen man die met een bootje een wolf en een geit en een kool naar devoverkant miet brengen zonder dat de geit de kool opeet en de wolf de geit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt, maar later, tijdens het spel werd dat veranderd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streamverslag van Dotje
Er zijn 4 olievaten, drie planken en een stuk touw. Elke groep van 4 deelnemers moeten zichzelf achter te lijn aan de ene kant over lijn aan de andere kant zien te brengen.
Dit mogen jullie op geheel eigen manier doen maar? Tussen de lijnen mogen de deelnemers en de planken de grond niet raken, dan moet je terug naar het begin.
Die planken en touw hoefde helemaal niet mee, ze moeten alleen alle 4 naar de overkant
Jawelquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Huh wat?
Zijn ze al klaar?
![]()
1 groep is niet eens aan de beurt geweest.
9 barkies aldus Isaac.quote:
100 euro.quote:
Weet ik nietquote:
Het was echt een opdracht van niets. Ik denk dat de stagiair het bedacht heeftquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Was dat nou tactisch geld geven van Febo.. twee niet meedoeners toestaan, wetende dat Moira never nooit over die drums had gekomen zonder een van haar kunstknieën te breken
Oja dat kan ook nog🤣quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:06 schreef Frummelie het volgende:
Dus ze verdienden eigenijk te snel geld dus vandaar bij 300 euro gestopt.
Ik zat ook al te pielen maar geen idee...quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik nietmaar ik kom op geen enkele manier op 300 uit dus misschien weet Isaac het zelf ook niet.
Die zakt dwars door die tonnen heen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was echt een opdracht van niets. Ik denk dat de stagiair het bedacht heeft
5 personen per groep kon weer nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Was dat nou tactisch geld geven van Febo.. twee niet meedoeners toestaan, wetende dat Moira never nooit over die drums had gekomen zonder een van haar kunstknieën te breken
Sjah, als je halverwege de spelregel moet aanpassen om het moeilijker te maken heb je het niet begrepenquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was echt een opdracht van niets. Ik denk dat de stagiair het bedacht heeft
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:08 schreef tonja het volgende:
Als 300 euro 9 'barkies' is dan is 1 'barkie' 3,3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 euro, ongeveer
ze hadden makkelijk kunnen kiezen voor ¤25 pp de over de steep gaat, groepje van 4 of 5 naar keuze , en zelf de troep weer klaar zettenquote:
Dat niet iedereen mee hoeft te doen is niets nieuw.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ze hadden makkelijk kunnen kiezen voor ¤25 pp de over de steep gaat, groepje van 4 of 5 naar keuze , en zelf de troep weer klaar zetten
Wat was Zoë toch gelukkig dat haar Isaac met zijn tampeloerus tegen haar aanstond.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Pam pam pam roept Icaac nog niet eens halverwege![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een correcte analysequote:Op donderdag 6 juli 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel de grootste bemoeikut kreeg koekje van eigen deeg en gelijk janken?
Open vraag: waar gaat het dan wel over?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:20 schreef Yver73 het volgende:
Gaat ze de situatie met Wendy er weer bij halen. Heeft er geen moer mee te maken.
Goeie vraagquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:22 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Open vraag: waar gaat het dan wel over?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:19 schreef lojanda het volgende:
Het wordt toch elke dag duidelijker dat ze allemaal toneelstukjes moeten opvoeren van het programma. Als je nu Babette en Zoë hoort praten deed Isaac nu ook weer raar en speelde een rol over het regelen van het evenement. Babette zegt daarna ook dat ze expres deed dat ze niet snapte wat hij bedoelde omdat ze wist dat hij met een tv momentje bezig was. Ze zei ook nog dat ze dat eerder vandaag ook al met Marciano moest doen.
Het wordt mij allemaal steeds duidelijker..
Die Erik kent elk tv programma.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:17 schreef tonja het volgende:
Erik heeft het over melkveehouders. Heeeel boeiend
al een maand of 10, ze komen er altijd mee wegquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:32 schreef Yver73 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een kaart uit te delen voor dat gefluister en verstoppen van Babette en Zoey??!
JW had een hekel aan boze rapmuziek (of zoiets).quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik kent elk tv programma.
Zegt tegen Tiano dat het leuk was dat boer ayuup (hoe schrijf je dat?) Zo leuk met rappers bezig was.
Tegen anderen maakt ie altijd kenbaar een hekel aan (zwarte)rappers te hebben.
Is al weer goedquote:
nee wendy heeft vrijstelling bij volgende eliminatiequote:Op donderdag 6 juli 2023 15:47 schreef Clasientje het volgende:
Laat me raden Wendy wordt de volgende dat eruit gestemd wordt nu ze veel emoties heeft. Moraima blijft nog steeds in de loods🙄
Precies ik denk zeker dat ze daar opdracht krijgen net zoals in Utopia om iemand die niet helemaal meewerkt of iemand die op dat moment popi is even aan te pakken .quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:19 schreef lojanda het volgende:
Het wordt toch elke dag duidelijker dat ze allemaal toneelstukjes moeten opvoeren van het programma. Als je nu Babette en Zoë hoort praten deed Isaac nu ook weer raar en speelde een rol over het regelen van het evenement. Babette zegt daarna ook dat ze expres deed dat ze niet snapte wat hij bedoelde omdat ze wist dat hij met een tv momentje bezig was. Ze zei ook nog dat ze dat eerder vandaag ook al met Marciano moest doen.
Het wordt mij allemaal steeds duidelijker..
Over wie hebben ze het nou? Over niet delen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt wel of Babette wat gedronken heeft zo zit ze te lallen.
Kom net binnen geen ideequote:Op donderdag 6 juli 2023 16:05 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nou? Over niet delen?
she's trendingquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt wel of Babette wat gedronken heeft zo zit ze te lallen.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
she's trending
Trending in Nederland
Babette
https://twitter.com/t00dels/status/1675793889381306369
Kijk hem er nu stoer bijlopen. Wilde hij altijd al, een wijf dat aan hem hangt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:
Kuub hout
[..]
Is al weer goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
she's trending
Trending in Nederland
Babette
https://twitter.com/t00dels/status/1675793889381306369
En dat 1 jaar lang!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]180 per minuut x60 =10.800 per uur x 8 uur= gemiddeld 86.400 per 8 uur
Ja erg he en dan heb i k 8 uur gerekend maar soms zit ze de hele nacht door te beppenquote:
Ze geeft zichzelf vaak de schuld en schiet dan behoorlijk in de stress tot bibberen aan toe.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Wendy met Mirthe in gesprek, Wendy zoekt toch veel bij zichzelf
Het word mij iig steeds duidelijker hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies ik denk zeker dat ze daar opdracht krijgen net zoals in Utopia om iemand die niet helemaal meewerkt of iemand die op dat moment popi is even aan te pakken .
Tiano gooit Bep er niet uit want zonder vrouw is Tiano niets.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:00 schreef wolffie het volgende:
Die Babette heeft geen gevoel, denk alleen aan haar zelf. Ze moet keihard genaait worden door Marciano en Isaak om haar eruit te werken. Hoop dat zij de volgende is, is finale niet waardig.
Dat is in alle RLS´s zo, ze krijgen opdrachten mee en moeten daar maar mee zien te dealen. Ik vind het hier steeds vaker opvallen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het word mij iig steeds duidelijker hoe het daar werkt.
Ik vind het niet gek dat ze met psychologen moeten praten daar. Morgen zijn ze het ook nog eens verplicht.
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
al die bladeren op het gras! DAt hield Jamet elke dag keurig bij en niemand ziet t ws
Als Isaac dat al dat al dacht waarom doet hij er niets aan dan samen met bro Tiano en Bern.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.
Is vrouwenwerk denken ze misschien. De Bro´s worden liever op hun wenken bediend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Isaac dat al dat al dacht waarom doet hij er niets aan dan samen met bro Tiano en Bern.
Gisteren heeft Rupi de hele tuin nog aangeveegd na de storm.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.
Rupert heeft gisteren nog bladeren bij elkaar geveegdquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
al die bladeren op het gras! DAt hield Jamet elke dag keurig bij en niemand ziet t ws
Vreemd dat er dan nu alweer zoveel troep ligt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gisteren heeft Rupi de hele tuin nog aangeveegd na de storm.
pratenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:14 schreef Chea49 het volgende:
Waarom kreeg Moraima eigenlijk een waarschuwing voor een gele kaart toen ze dat tonnenspel gingen spelen?
Wil je blaadjes opruimen? Moet je hier naar de IJmond komen lijkt hier wel 'n oorlogsgebiedquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
Dat dus.. en idd het is in alle rls. Ik heb alleen dat in dit programma het wel erg ver gaat. Je ziet ze steeds meer struggelen en zich ongelukkig voelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is in alle RLS´s zo, ze krijgen opdrachten mee en moeten daar maar mee zien te dealen. Ik vind het hier steeds vaker opvallen.
Wauw, zó erg?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil je blaadjes opruimen? Moet je hier naar de IJmond komen lijkt hier wel 'n oorlogsgebied
alleen hier in het dorp al 200+ bomen omgewaaid
O, dat ben ik misgelopen. Vond het wel goed en ze luisterde meteen. Niks geen handgevaren en vragen om respect enzo.quote:
Die indruk kreeg ik nou echt niet, maar hij zal wel niet monogaam zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:30 schreef engine het volgende:
Gesprek over Wanda. Jasper is echt verliefd.
Zoë kreeg die indruk wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik nou echt niet, maar hij zal wel niet monogaam zijn.
Wanda ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Imi neemt z'n manager taak tot nu toe wel serieus.quote:
Hij denkt echt een relatie te hebben met haar dus ja als je dan meerdere keren me5 een ander slaapt ben je niet monogaam.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan passen ze heel goed bij elkaarquote:
Nee dat denkt hij niet. Heb hem vanmiddag nog horen zeggen dat hij moet zien hoe de vlag erbij hangt als hij eruit is. Wel is hij verliefd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij denkt echt een relatie te hebben met haar dus ja als je dan meerdere keren me5 een ander slaapt ben je niet monogaam.
Kim ook nietquote:
Laatst zei hij dat hij een relatie thuis heeft.. dat heeft hij zelfs meerdere malen uitgesproken..quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denkt hij niet. Heb hem vanmiddag nog horen zeggen dat hij moet zien hoe de vlag erbij hangt als hij eruit is. Wel is hij verliefd.
Nou en? Ze hebben elkaar nog helemaal niet buiten gezien dus er is nog geen relatie daarbij is een open relatie ook een relatie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laatst zei hij dat hij een relatie thuis heeft.. dat heeft hij zelfs meerdere malen uitgesproken..
Tuurlijk moet hij nu kijken hoe het ervoor staat wanneer hij thuis is, hij heeft ondertussen nadat hij met Wanda seks heeft gehad ook meerdere malen met Wendy seks gehad.
Nou ik denk dat Wanda daar toch echt wel anders over denkt. Zij heeft een bloedhete aan Wendy en ze wilde absoluut niet dat hij bij haar in bed lag, laat staan seks met haar heeft..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou en? Ze hebben elkaar nog helemaal niet buiten gezien dus er is nog geen relatie daarbij is een open relatie ook een relatie.
Zolang ze geen relatie hebben heeft ze daar helemaal niks over te zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Wanda daar toch echt wel anders over denkt. Zij heeft een bloedhete aan Wendy en ze wilde absoluut niet dat hij bij haar in bed lag, laat staan seks met haar heeft..
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zolang ze geen relatie hebben heeft ze daar helemaal niks over te zeggen.
Goed voor zijn hartquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:16 schreef lojanda het volgende:
Zelfs op de shoarma doet Marciano nog extra shoarmakruiden.. het kan niet zout genoeg zijn
Krenterigquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:29 schreef Judiwi het volgende:
Droeftoeters weer kentering bezig. Wat moeten ze met de hoofdprijs.
Daarom gun ik ze het niet.
Een ui-tomatensaus.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:34 schreef engine het volgende:
Jasper gooit nog even twee scheppen suiker ergens bij.
Maar ze vergeten er sambal bij te doen..quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze vergeten er sambal bij te doen..
Ah okay....en ik zie ook nog knoflooksaus. Hadden ze ook wel zelf kunnen maken.quote:
En dan gooien ze er nog maar een keer tig lepels suiker bij en een handvol rauwe uienquote:
Dat deed Jeff wel altijd maar deze knoflooksaus vinden ze zoveel lekkerder..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....en ik zie ook nog knoflooksaus. Hadden ze ook wel zelf kunnen maken.
Proef je niks meer van.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij is de shoarma een beetje over de datum... of...
Hoezo?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Nee..!! Varkensvlees en Eunice mag/eet dat niet....quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Door al die kruiden waarschijnlijk niet naar als het echt ranzig is proef je het wel hoor, zij waarschijnlijk niet...quote:
NEEEEE Ga nou geen dingen verzinnen die er niet zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Door al die kruiden waarschijnlijk niet naar als het echt ranzig is proef je het wel hoor, zij waarschijnlijk niet...
Ik heb ze ook niets anders zien maken voor Eunice.. die krijgt waarschijnlijk weer vissticks of een kaassouflequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee..!! Varkensvlees en Eunice mag/eet dat niet....
Eunice krijgt gehakt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neee, ze hebben nog gehakt gevonden voor Eunice..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niets anders zien maken voor Eunice.. die krijgt waarschijnlijk weer vissticks of een kaassoufle
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed Jeff wel altijd maar deze knoflooksaus vinden ze zoveel lekkerder..
Dan hadden ze wel meer flesjes moeten kopen want met twee van die kleine flesjes komen ze niet ver. Ik denk dat ze het iig niet bij Erik voor zijn neus moeten zetten
Nou als dat zo is komen ze daar lekker laat achter.... ze hebben altijd varkensshoarma... beetje slordig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn volgens mij ook best nog prijzig.. vers maken blijft toch nog steeds het lekkerstequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.
Ja klopt je hebt gekijk... wel een beetje laat..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nadat ze zagen dat de shoarma varkensvlees was ja...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou als dat zo is komen ze daar lekker laat achter.... ze hebben altijd varkensshoarma... beetje slordig.
Ik vind het ook niet bijzonder.. lekker zelf maken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.
Zaterdag weer.Morgen gehaktovenschotel.quote:
Met sla neem ik aan, want andere groenten zie je niet zoveel daar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaterdag weer.Morgen gehaktovenschotel.
Zuurkool volgens mij maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met sla neem ik aan, want andere groenten zie je niet zoveel daar.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:11 schreef schizolientje het volgende:
ving ik nu net op dat Babette eigenlijk buiten wilde gaan eten
Film leuk, voor hun dan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:13 schreef engine het volgende:
Morgen coaching gesprekken. Van twee tot vier vrijmibo en 's avonds film.
Jup....avondje gamenquote:
Hij doet het goed, informeert de groep, en is duidelijk met zijn verhalen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:17 schreef Hildetje het volgende:
Dag nr 1 van de manager Imi, ik vind dat hij het goed gedaan heeft vandaag! Veel overleg en alles willen laten zien… had ik niet verwacht, maar petje af.
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet het goed, informeert de groep, en is duidelijk met zijn verhalen.
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjesquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef Frummelie het volgende:
Sas net, dit smaakt echt naar buiten... nou dan ben je nog nooit in een goeie shoarmatent geweest, dat smaakt echt niet naar de shoarma van de Jumbo..
Ja jakkie bah..quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjes
Hij bloeit op lijkt wel! Leuk om te zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zien
misschien eet sas buiten ook wel vaak shoarma van de Jumboquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef Frummelie het volgende:
Sas net, dit smaakt echt naar buiten... nou dan ben je nog nooit in een goeie shoarmatent geweest, dat smaakt echt niet naar de shoarma van de Jumbo..
En ze hebben vaak knoflookteentjes in huis, dus zo gemaakt ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjes
Hij laat Moirama ook niet over zich heenlopen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zien
Had hem toch liever niet als manager gezien, hoeft niet meer in de laatste maand dat men vrijstelling krijgt ineens in beeld te komen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:17 schreef Hildetje het volgende:
Dag nr 1 van de manager Imi, ik vind dat hij het goed gedaan heeft vandaag! Veel overleg en alles willen laten zien… had ik niet verwacht, maar petje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |