abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209783789

Zijn er hier mensen die fan zijn van Taylor Swift?

Ik ben al een aantal jaar best wel fan en ben ondertussen ook naar een optreden geweest vorig jaar. Ik was bang dat ze live niet zo goed zou zijn na wat ik had gehoord en paar filmpjes gezien op youtube, maar ik vond haar muziek net zo goed leuk, dus ging ik maar. Tot mijn verbazing was ze echt heel erg goed live en was ik heel erg blij dat ik was gegaan. Ze heeft hele mooie dingen gezegd tijdens haar optreden en gaf veel aandacht aan de band :).

Er zijn nog maar weinig artiesten die zo oprecht zijn en hun eigen liedjes schrijven met zoveel mooie teksten. Als ik haar interviews kijk vind ik het leuk hoe aardig ze is (hopelijk blijft dat zo) en hoe erg ze haar fans waardeert.

Natuurlijk zijn er ook haters maar hopelijk reageren die hier niet op. Veel mensen denken dat ze nep is of dat ze net als justin bieber alleen maar 12 jarige fans heeft, hou die mening lekker voor jezelf ;).

Wat vind jij van Taylor en wat is je favoriete album/liedje? :D
Ik kan niet wachten op haar nieuwe album eind dit jaar :).

(Disclaimer: bovenstaande tekst is van deel 1)
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 6 juli 2023 @ 13:17:52 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209783913
Ik ga ook proberen kaarten te scoren via een vriend die is geselecteerd, maar ik ga er niet direct vanuit dat het ook daadwerkelijk gaat lukken. :')

En morgen is het ook alweer tijd voor Speak Now TV *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209784059
Team Ye
pi_209784681
Ligt het aan mij of is het een raar systeem qua kaartjes kopen. Eerst ingeloot worden, dan nog maar de vraag of je kaarten hebt
pi_209784700
Beetje hype opbouwen denk ik
Denk unlimited
pi_209784781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:21 schreef nils_22 het volgende:
Beetje hype opbouwen denk ik
de prijzen van de kaartjes zijn nog niet eens bekend
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:04:33 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_209785411
Het is om te voorkomen dat er kaarten worden gekocht door handelaren die het daarna door verkopen. Het idee erachter is dat de echte fans kaarten kunnen kopen. Wat natuurlijk bull shit is.
Maar verder leuk geprobeerd van TS en Ticketmaster.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:07:53 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209785462
Meer om te voorkomen dat er volgende week 2 miljoen mensen in de wachtrij staan. Nu kunnen ze een vastgesteld aantal mensen toegang geven.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209785534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is om te voorkomen dat er kaarten worden gekocht door handelaren die het daarna door verkopen. Het idee erachter is dat de echte fans kaarten kunnen kopen. Wat natuurlijk bull shit is.
Maar verder leuk geprobeerd van TS en Ticketmaster.
de kaarten komen op naam te staan
pi_209785743
Ik ben benieuwd, als het werkt woensdag en ze hebben evenveel mensen toegelaten voor de verkoop als dat er plaatsen zijn, dan is het een stap vooruit.
pi_209793555
Denk unlimited
pi_209864642

Nou als dat niet goed komt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:31:14 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209870649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:06 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Nou als dat niet goed komt
Is het gelukt?

edit: of vraag ik naar de bekende weg? Mijn excuses in dat geval. :@
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:34:17 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209870683
Iemand anders heeft voor mij gekocht maar het is nog maar de vraag of ik binnenkom :P
quote:
Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.

Kan ik de naam van de hoofdboeker veranderen?
Nee, het is niet mogelijk om deze naam te veranderen.
Alleen in hele specifieke en onoverkomelijke gevallen zal een wijziging worden goedgekeurd. Verzoeken voor een naamswijziging die voor 1 April 2024 binnenkomen, worden niet in behandeling genomen.
👾
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:36:04 #15
38114 beantherio
pi_209870813
Wij hebben ook kaartjesssss

Denk unlimited
pi_209871212
Mijn vriendin heeft ook een kaartje. Gelukkig hoef ik niet mee. Concert is op haar verjaardag :P
Conscience do cost.
pi_209882223
Wij gaan ook *O*
pi_209884555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef beantherio het volgende:

[..]
Is het gelukt?

edit: of vraag ik naar de bekende weg? Mijn excuses in dat geval. :@
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.

Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.

En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja. ;(
  donderdag 13 juli 2023 @ 22:17:12 #20
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_209884638
Ik kreeg niet eens een pre-sale code :')
En andere mensen gaan 3 avonden ofzo. Tis wel goed zo.
Trotste mama van Ambar
pi_209884712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.

Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.

En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja. ;(
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallen
Denk unlimited
pi_209884818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallen
Maar dan nog de wachtrij zou "wie het eerst komt" moeten zijn. Mijn pc stond vanaf 07:00 aan. De andere kopers hadden hun pc al 3 dagen op die pagina staan ofzo?
pi_209885445
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:

[..]

T systeem bij TM is toch dat iedereen in de wachtruimte een random nummer krijgt op t moment dat de verkoop begint?

Ik heb geen code, zag dat t niet uitverkochtnisnop de zaterdag maar zonder code kun je alsnog niks lol. Raar systeem.
Kwak
  vrijdag 14 juli 2023 @ 00:04:28 #24
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_209885787
quote:
Weer niks! Hoe bots op TicketSwap ervoor zorgen dat je altijd te laat bent voor een ticket

Nooit op tijd om een kaartje voor een populair concert te kopen op TicketSwap? Door de vele bots die automatisch kaartjes afrekenen is het lastig om een ticket te scoren. Het is inmiddels zo'n groot probleem dat TicketSwap nu zijn eigen bot introduceert, die voor 8 euro per maand automatisch kaartjes voor je koopt.

Een bot is een soort computerprogramma dat automatisch taken voor jou uitvoert, zoals het kopen van populaire (concert)kaartjes, sneakers en kleding. Door dit automatische proces zijn bots net een paar seconden sneller dan mensen, waardoor die vaak misgrijpen.

Dit soort bot-programmaatjes voor TicketSwap worden onderling gedeeld en verkocht in online (chat)groepen die elkaar helpen om tickets te kopen. Anderen bouwen dit soort bots uit plezier en om zelf altijd tickets voor populaire concerten te kunnen bemachtigen, zoals recentelijk voor zangeres Lana del Rey in de Ziggo Dome.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopen

Het artikel gaat over ticketswap en dat ze een eigen bot gaan introduceren waar je voor moet betalen. :')
Maar het gaat om het idee. Bots kopen de kaartjes op die vervolgens weer op marktplaats ofzo doorverkocht worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_209886156
Het is allemaal op naam dus als ze goed controleren bij de poort voorkom je dit?..
Denk unlimited
pi_209887025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 06:23 schreef nils_22 het volgende:
Het is allemaal op naam dus als ze goed controleren bij de poort voorkom je dit?..
Zou heel mooi zijn maar ik denk dat het een bluf is. Als ze van iedereen id gaan checken hebben ze veel meer extra beveiligers nodig en kost het binnengaan vele malen langer, is haast niet te doen.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 08:56:30 #27
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209887104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:50 schreef DX11 het volgende:

[..]
Zou heel mooi zijn maar ik denk dat het een bluf is. Als ze van iedereen id gaan checken hebben ze veel meer extra beveiligers nodig en kost het binnengaan vele malen langer, is haast niet te doen.
De organisatie/uitbater wint daar verder ook weinig mee. Iedereen die ze daarom weigeren is een lege stoel in het stadion en koopt geen drank.
👾
pi_209887662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef DX11 het volgende:

[..]
Maar dan nog de wachtrij zou "wie het eerst komt" moeten zijn. Mijn pc stond vanaf 07:00 aan. De andere kopers hadden hun pc al 3 dagen op die pagina staan ofzo?
Ze zetten bij de start van de verkoop gewoon iedereen op een random plekje in de wacht. Het maakt niet uit of je dan al uren op de pagina zit. Pas als je later dan de start naar de wachtrij gaat sluit je achteraan aan.

Ik en m'n man waren los aangemeld voor Amsterdam, Parijs, Hamburg, Gelsenkirchen en Dublin. Van die 10 aanmeldingen mochten we het 1x voor Parijs, 1x voor Hamburg en 1x voor Dublin proberen. De rest wachtlijst. Bij Parijs zat ik netjes klaar met twee browsers, maar stond ik 1 keer op de 150.000 en 1 keer op 650.000ste plek (zelfde moment voor start op de pagina).

Omdat ik me zo naief voelde dat ik de waarschuwingen om niet met meer browsers in de wachtrij te zitten bij Parijs had geloofd, zat ik bij Hamburg wel klaar met nog veel meer browsers, telefoons en wat andere mensen. En toen was ik er gelukkig op een telefoon redelijk snel doorheen. Al was het sowieso veel minder druk dan Parijs volgens mij, want de rest liep ook wel. Zag ook niet de hoeveelste ik in de rij was bij Hamburg.
pi_209888011
Ik vind het wel overhyped hoor, denk dat dat komt omdat Taylor Swift in de VS erg populair is en op TikTok zien mensen dat er buiten stadions zelfs fans verzamelen die er niet in kunnen. Mensen doen er erg dramatisch over, maar in NL is TS niet een mega grote artiest. Anti-Hero kwam op positie 5 in de top 40 en dat was haar hoogste notering ooit, mijn moeder weet nieteens wie het is. Ze heeft hier geen nr 1 hits gehad, Suzan & Freek zijn wat dat betreft populairder zeg maar. Het is geen Michael Jackson die iedereen wel kende. Ik ga wel maar vind het wel "gewoon leuk". Als het niet kon was dat ook goed. Het is ook pas over een jaar, ik heb nog nooit kaartjes gehad voor een concert dat nog zo ver weg is..
Denk unlimited
pi_209888992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef DX11 het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet belangrijk. Het gaat erom dat je ergens voor 14.00 uur in de wachtrij staat. Pas om 14.00 uur krijg je een random plekje toebedeeld. Ik stond zelf pas in de wachtrij om 13.58. Veel later dan gehoopt, maar alsnog mooi op tijd. Ik had net iets meer dan 1000 wachtenden voor me en kon snel kaartjes halen :D
pi_209893565
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:31 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet belangrijk. Het gaat erom dat je ergens voor 14.00 uur in de wachtrij staat. Pas om 14.00 uur krijg je een random plekje toebedeeld. Ik stond zelf pas in de wachtrij om 13.58. Veel later dan gehoopt, maar alsnog mooi op tijd. Ik had net iets meer dan 1000 wachtenden voor me en kon snel kaartjes halen :D
:{ :{ :{

Misschien hadden ze dan minder codes moeten uitgeven zodat iedereen met een code ook echt een kaartje kon kopen. Blijkbaar was ik heel random 1 van de laatste.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 14:57:16 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209942338
Waanzin

Tickets voor Europese tour Taylor Swift doorverkocht voor duizelingwekkende bedragen
quote:
Meer dan 10.000 euro voor een kaartje voor de Europese Eras Tour van Taylor Swift? Het is helaas geen grap. Na de officiële ticketverkoop van vorige week worden er nu al heel wat kaartjes doorverkocht. Wie er eentje wil bemachtigen, zal heel diep in de buidel moeten tasten (en dan nog hopen dat ze echt zijn).
pi_209946779
quote:
En dan sta je daar straks bij de entree en vragen ze TOCH om de id kaart van de originele koper.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 20:01:38 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209946789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:01 schreef DX11 het volgende:

[..]
En dan sta je daar straks bij de entree en vragen ze TOCH om de id kaart van de originele koper.
ik hoop het echt
pi_209947058
Ik hoop vooral dat ze de mensen die het zo doorverkopen een keer aanpakken. Zo'n wanhopig iemand die er veel te veel voor wil betalen, dat vind ik eerder sneu.
pi_209947558
Ik ga ook 4 juli. Dit was mijn eerste Taylor Swift fantopic en ik ben nog steeds fan!

MUZ / Taylor Swift fantopic
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:21:33 #37
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209947982
👾
pi_209949238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop vooral dat ze de mensen die het zo doorverkopen een keer aanpakken. Zo'n wanhopig iemand die er veel te veel voor wil betalen, dat vind ik eerder sneu.
Als ze het al aanpakken doen ze dat dus door ID te checken, en dan zijn alleen de (weliswaar domme) kopers de sjaak, de verkopers zal het een worst wezen dat jij niet naar binnen kwam.

Overigens:

Je zou toch zeggen dat dit betekend dat er nog minimaal 1 ticket te koop is voor de vrijdag (ik heb een code). maar neehoor, alle opties, zelfs de super dure vip tickets, geven de melding: Oeps, er ging iets mis...

Jammer weer, slecht geregeld door ticketmaster.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 08:23:14 #39
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210233684
twitter
👾
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:13:56 #40
38114 beantherio
pi_210236585
Het tempo waarin ze nieuwe dingen uitbrengt (in dit geval natuurlijk niet helemaal nieuw maar toch) is echt gestoord. Dit is het 7e album dat ze sinds 2020 uitbrengt: dat is 2 albums per jaar momenteel. Prince-achtige taferelen. _O_
pi_210298645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:13 schreef nils_22 het volgende:
Ik vind het wel overhyped hoor, denk dat dat komt omdat Taylor Swift in de VS erg populair is en op TikTok zien mensen dat er buiten stadions zelfs fans verzamelen die er niet in kunnen. Mensen doen er erg dramatisch over, maar in NL is TS niet een mega grote artiest. Anti-Hero kwam op positie 5 in de top 40 en dat was haar hoogste notering ooit, mijn moeder weet nieteens wie het is. Ze heeft hier geen nr 1 hits gehad, Suzan & Freek zijn wat dat betreft populairder zeg maar. Het is geen Michael Jackson die iedereen wel kende. Ik ga wel maar vind het wel "gewoon leuk". Als het niet kon was dat ook goed. Het is ook pas over een jaar, ik heb nog nooit kaartjes gehad voor een concert dat nog zo ver weg is..
Oneens. Ze is ook hier enorm groot, ook al lees je dat inderdaad in dit geval niet af aan de topnoteringen in onze belangrijkste hitlijst. Haar hits zijn echter wel overal, en zeker onder 30 en daaronder is het gewoon een enorme naam, zowel uit hun jeugd als vandaag de dag (al zijn er ook genoeg die er níéts mee hebben).

Daarbij zijn er andere lijsten in ons land waaraan je de all-time 'legends' als Michael Jackson meet. Dat is niet de Top40, die gaat enkel over wat vandaag het grootst is en wordt zelfs vaak aangevoerd door eendagsvliegen. Een perfect voorbeeld van zo'n lijst waaraan je de algemene status van losse nummers en bij veel/langdurige noteringen de waarde van artiesten kan meten is de Top2000. Sinds 2010 staat ze daar al ieder jaar in met duetten, vanaf 2015 ook solo (na de volledige overstap op pop). Afgelopen jaar stond ze maarliefst met 6(!) solo noteringen in die lijst, het jaar ervoor met 4. Dat is een aardige hoeveelheid voor een artiest die op dit moment nog niet (half) in de kist ligt.
pi_210298736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:13 schreef beantherio het volgende:
Het tempo waarin ze nieuwe dingen uitbrengt (in dit geval natuurlijk niet helemaal nieuw maar toch) is echt gestoord. Dit is het 7e album dat ze sinds 2020 uitbrengt: dat is 2 albums per jaar momenteel. Prince-achtige taferelen. _O_
Het is inderdaad knap, maar het is natuurlijk wel zo dat alle Taylor's Versions bestaan uit materiaal dat ze zelf jaren ervoor al heeft voorgekauwd. Het moet alleen nog een keertje nagedaan worden. Begrijp me niet verkeerd hoor, exact alles nadoen is ook heel veel werk, misschien wel meer dan bij de eerste opname - dan ben je iets vrijer. Maar toch is normaal gesproken het maken van een album niet het opnemen zelf dat tijd kost. Dat is het komen met ideeën, het uitwerken van ideeën, waarvan een hoop ideeën vervolgens weer geschrapt worden etc (of in 'The Vault' belanden). Zoals je zelf al zegt: niet helemaal nieuw dus, maar ook niet echt te vergelijken met artiesten die enkel nieuw materiaal leveren. Dat kán gewoon bijna niet zo snel, dan is één per jaar al een enorm tempo (zoals Mariah Carey enkele jaren deed in de 90s, of One Direction in de eerste helft van de jaren '10, om maar snel wat te noemen).

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:23 schreef mstx het volgende:
[ twitter ]
Weet trouwens niet wat ik van die album cover vind... wijkt me net iets té veel af van het origineel. De andere waren ook niet heel gelijk maar gaven wel dezelfde sfeer. Dit lijkt er niet eens in de verste verte op...

[ Bericht 7% gewijzigd door ikbengeenslappehap op 15-08-2023 22:31:21 (nog een quote, een derde reactie wordt wat veel) ]
pi_210299213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 22:21 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Weet trouwens niet wat ik van die album cover vind... wijkt me net iets té veel af van het origineel. De andere waren ook niet heel gelijk maar gaven wel dezelfde sfeer. Dit lijkt er niet eens in de verste verte op...
De vogels die ze op de originele cover op haar shirt had zijn nu bevrijd.. nu is alles wat ze nog terug moet pakken haar naam (debuutalbum) en haar Reputation..
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:41:15 #44
38114 beantherio
pi_210327350
En uiteraard is er nu een gele vinyl versie aangekondigd met alternatieve cover:

Blijkbaar slechts voor een beperkte tijd te bestellen (48 uur). Maar de inhoud is hetzelfde als de reguliere versie.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:39:57 #45
38114 beantherio
pi_210346066
Zo ziet je leven er uit als je Taylor Swift heet en je de repetitie van de bruiloft van je vrienden probeert bij te wonen:

twitter

twitter

Artikel: Can You All Just Let Taylor Swift Attend a Wedding in Peace?
pi_210347509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:39 schreef beantherio het volgende:
Zo ziet je leven er uit als je Taylor Swift heet en je de repetitie van de bruiloft van je vrienden probeert bij te wonen:

[ twitter ]
[ twitter ]

Artikel: Can You All Just Let Taylor Swift Attend a Wedding in Peace?
Tering, dit soort triest volk snap ik echt niet.
Robert Moog died for our synths
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:17:49 #47
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210347988
Wtf :')
pi_210348116
Ik twijfel nu ook of ik Taylor nog wel uitnodig op mijn bruiloft door dit gedoe.
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:29:02 #49
38114 beantherio
pi_210358942
Ze heeft sowieso nogal last van stalkers lijkt het. Het aantal resultaten dat je krijgt als je Googelt op "taylor swift stalker" is redelijk ziek. :{

O.a. dit soort "toppers":
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:45:10 #50
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210359104
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:29 schreef beantherio het volgende:
Ze heeft sowieso nogal last van stalkers lijkt het. Het aantal resultaten dat je krijgt als je Googelt op "taylor swift stalker" is redelijk ziek. :{

O.a. dit soort "toppers":
Ze maakt wel leuke liedjes. Maar madly in love... :') :N
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:23:00 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_210361576
Too big to hang out slowly lurching towards your favorite city...
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:13 schreef nils_22 het volgende:
Ze is absoluut populairder in de VS (top 10 had daar pasgeleden vier TS nummers), maar Taylor Swift was vorig jaar de meest gestreamde vrouwelijke artiest in Nederland:
https://spotify-nl.pr.co/(...)uisterden-we-in-2022
In tegenstelling tot meer hitgedreven artiesten heeft Swift inmiddels een gigantisch en vrij divers oeuvre, dus als een iemand Folklore grijsdraait en iemand anders Midnights, dan komt een individuele single niet zo snel boven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 augustus 2023 @ 22:57:03 #52
38114 beantherio
pi_210374746
En de volgende speciale variant van 1989 TV is in de verkoop gegaan voor 48 uur:

Beetje flauw wel maar echt nieuw is het inmiddels allang niet meer. Zelfs de grootste fans op Reddit zijn er niet al te happig op trouwens.
  donderdag 31 augustus 2023 @ 14:35:40 #53
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210487003
👾
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:19:05 #54
38114 beantherio
pi_210568263
De 4e en waarschijnlijk laatste variant van 1989 TV:

dinsdag 26 september 2023 @ 14:04:18 #55
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210757968
twitter
👾
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:53:28 #56
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_210758409
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:04 schreef mstx het volgende:
[ twitter ]
Wel maar 2:48 uur, dus er in het concert geknipt?
Trotste mama van Ambar
pi_210758456
Dat wil ik nog niet zien, dat spoilt alles voor 4 juli!
  maandag 16 oktober 2023 @ 16:10:36 #58
38114 beantherio
pi_211080179
Ik ben een beetje laat, maar ik heb onlangs de muziek van Taylor ontdekt en ik hou er van! Tuurlijk kende ik haar al, maar ik had me niet zo verdiept in haar muziek.

En nu baal ik dat ik geen kaarten heb ;(
pi_211081688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik heb onlangs de muziek van Taylor ontdekt en ik hou er van! Tuurlijk kende ik haar al, maar ik had me niet zo verdiept in haar muziek.

En nu baal ik dat ik geen kaarten heb ;(
De film is dan wel erg leuk om te zien hoor!!
Met een meidenkwartet
pi_211081711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef Cathmar het volgende:

[..]
De film is dan wel erg leuk om te zien hoor!!
Ja, ik wil daar wel heen gaan! Kijken of hij nog draait hier. Ik moet wel alleen gaan vrees ik, niemand in mijn omgeving vindt haar leuk.
pi_211492302
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Moderator woensdag 6 december 2023 @ 17:36:15 #63
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_211536263
Ze is time magazine person of the year geworden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 december 2023 @ 17:37:00 #64
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_211536270
👾
pi_211540740
Ontzettend 12 in een dozijn nietszeggende vlakke kutmuziek |:)
Vakman pur sang
pi_211541133
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Absoluut niet. Ze heeft zeer zeker een eigen sound gecreëerd. Als je een liedje van Taylor hoort, dan weet je gewoon dat het van haar is.
pi_211541181
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 06:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Absoluut niet. Ze heeft zeer zeker een eigen sound gecreëerd. Als je een liedje van Taylor hoort, dan weet je gewoon dat het van haar is.
Wil geen fans beledigen, maar ik vind de ene plaat precies als de andere.
Ze lijkt me heel aardig maar totaal door andere gevormd. Door producers, en managers gevormd.

Tenminste zo kijk ik ernaar, als ik iets op de radio hoor zet ik het af.
Vakman pur sang
pi_211541197
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wil geen fans beledigen, maar ik vind de ene plaat precies als de andere.
Ze lijkt me heel aardig maar totaal door andere gevormd. Door producers, en managers gevormd.

Tenminste zo kijk ik ernaar, als ik iets op de radio hoor zet ik het af.
Ze heeft nu wel wat touwtjes in eigen handen. Ze heeft de rechten van haar muziek gekocht en heeft diverse liedjes opnieuw opgenomen hoe dat zij het wilt :) Laatst heeft ze bijvoorbeeld deze cd opnieuw opgenomen en uitgebracht:

Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Taylor de status heeft die Madonna en Michael Jackson vroeger hadden. Misschien is ze nog wel groter.
pi_211541204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze heeft nu wel wat touwtjes in eigen handen. Ze heeft de rechten van haar muziek gekocht en heeft diverse liedjes opnieuw opgenomen hoe dat zij het wilt :) Laatst heeft ze bijvoorbeeld deze cd opnieuw opgenomen en uitgebracht:

[ afbeelding ]
Heb het idee als je haar fan bent dat je dan achter alles aanloopt wat Amerikaanse media je voorspiegelen en wat op dat moment “hip” is.
Terwijl het vaak allemaal eenheidsworst is.

Kijk dit meisje is nog onontdekt.
En zingt hier live een country klassieker. Maar wat een stem! Kijk als dat soort meiden in Amerika nou kunnen doorbreken wordt de top 40 ook weer eens aantrekkelijk.

Vakman pur sang
pi_211541286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:37 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu staat ze in een rijtje met Hitler, Stalin en Putin
  donderdag 7 december 2023 @ 07:57:29 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211541323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nu staat ze in een rijtje met Hitler, Stalin en Putin
En Obama, Martin Luther King en Bill Gates…
pi_211541724
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Taylor de status heeft die Madonna en Michael Jackson vroeger hadden. Misschien is ze nog wel groter.
Nou nou nou nou nou

Ze heeft niet een iconisch dansje als de Moonwalk, niet een iconische videoclip als Thriller, zo bekend is ze niet
pi_211541729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou

Ze heeft niet een iconisch dansje als de Moonwalk, niet een iconische videoclip als Thriller, zo bekend is ze niet
Ik bedoel wat betreft populariteit.
pi_211541751
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Haha, nee. Madonna heel erg misschien, Michael vooralsnog nog lang niet. Hoe je het ook went of keert, Taylor Swift is een bepaalde doelgroep. Michael (en in mindere mate Madonna) overschreden die doelgroep grotendeels en wist(en) uit elke groep wel mensen te trekken.

Maar ze is wel gigantisch verder ja. Doch is het lastig om het aantal streams te vergelijken met de technologie die in de jaren 80-90 aanwezig was.
Conscience do cost.
pi_211541865
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:23 schreef ems. het volgende:

[..]
Haha, nee. Madonna heel erg misschien, Michael vooralsnog nog lang niet. Hoe je het ook went of keert, Taylor Swift is een bepaalde doelgroep. Michael (en in mindere mate Madonna) overschreden die doelgroep grotendeels en wist(en) uit elke groep wel mensen te trekken.

Maar ze is wel gigantisch verder ja. Doch is het lastig om het aantal streams te vergelijken met de technologie die in de jaren 80-90 aanwezig was.
Taylor heeft echt geen doelgroep. Ik ben zelf 41 en ik vind haar muziek fijn om naar te horen. Je ziet in haar publiek bij concerten echt van alles en nog wat staan.
  donderdag 7 december 2023 @ 09:41:05 #76
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211541889
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh kijk mij eens hipster en alternatief zijn door Taylor Swift kut muziek te noemen. Gedurfd hoor. Post dan gewoon niet hier. Doei :W
Trotste mama van Ambar
pi_211541990
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Heb het idee als je haar fan bent dat je dan achter alles aanloopt wat Amerikaanse media je voorspiegelen en wat op dat moment “hip” is.
Terwijl het vaak allemaal eenheidsworst is.

Kijk dit meisje is nog onontdekt.
En zingt hier live een country klassieker. Maar wat een stem! Kijk als dat soort meiden in Amerika nou kunnen doorbreken wordt de top 40 ook weer eens aantrekkelijk.

Tja, het is een feit dat er heel veel artiesten/bands waanzinnig goed zijn, maar niet (zo) bekend. Kwaliteit is nou éénmaal zeker niet allesbepalend.

Neemt niet weg dat Taylor zeker ook wel een hele goede artiest is, ze is echt wel heel goed in alles wat ze doet, los van of het je smaak is. Verder komt ze over als een heel leuk persoon en dat vind ik ook wel wat waard.

Dat je haar muziek als 'eenheidsworst' beschouwt, snap ik op zich wel. Tot nog niet zo heel lang geleden vond ik de muziek van Taylor Swift eigenlijk ook niet meer dan "soms best leuk, maar niet heel bijzonder". Echter, heb ik mij de laatste jaren wat meer in haar en in haar muziek (inclusief teksten) verdiept en ik zie daar nu toch wel meer de kwaliteit en uniekheid van in. Er zijn inmiddels ook meerdere nummers van haar die ik echt heel goed/leuk vind.

De meid in deze video... op zich een hele goede stem idd, maar ik vind de manier van zingen persoonlijk wel erg "zeikerig" en snap wel waarom zoiets minder snel in een top 40 belandt. Ook vind ik dit eigenlijk net zo goed een vorm van "eenheidsworst", alleen dan binnen een ander genre.
Tails tell tales
pi_211542067
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwah, dat van een "bepaalde doelgroep" valt volgens mij nog best mee (of tegen, zo je wilt), behalve dat zij natuurlijk wel echt een "artiest van deze tijd" is, dus daarom sowieso wel meer bij jongeren in trek zal zijn? Naar verhouding verder ook iets meer bij meiden/vrouwen?

Ik vind vooral dat je haar niet met een Michael of Madonna kan vergelijken, vanwege:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat kan je niet echt vergelijken denk ik, in de jaren 80 was er veel meer een monocultuur met een paar grote popsterren die iedereen wel kende, dat is nu door het internet / spotify allemaal versplinterd.
Tails tell tales
pi_211542083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:52 schreef Forbry het volgende:

[..]
Tja, het is een feit dat er heel veel artiesten/bands waanzinnig goed zijn, maar niet (zo) bekend. Kwaliteit is nou éénmaal zeker niet allesbepalend.

Neemt niet weg dat Taylor zeker ook wel een hele goede artiest is, ze is echt wel heel goed in alles wat ze doet, los van of het je smaak is. Verder komt ze over als een heel leuk persoon en dat vind ik ook wel wat waard.

Dat je haar muziek als 'eenheidsworst' beschouwt, snap ik op zich wel. Tot nog niet zo heel lang geleden vond ik de muziek van Taylor Swift eigenlijk ook niet meer dan "soms best leuk, maar niet heel bijzonder". Echter, heb ik mij de laatste jaren wat meer in haar en in haar muziek (inclusief teksten) verdiept en ik zie daar nu toch wel meer de kwaliteit en uniekheid van in. Er zijn inmiddels ook meerdere nummers van haar die ik echt heel goed/leuk vind.

De meid in deze video... op zich een hele goede stem idd, maar ik vind de manier van zingen persoonlijk wel erg "zeikerig" en snap wel waarom zoiets minder snel in een top 40 belandt. Ook vind ik dit eigenlijk net zo goed een vorm van "eenheidsworst", alleen dan binnen een ander genre.
Dit, dat heb ik ook. Ik moet ook zeggen dat ik de wat minder bekendere liedjes (althans, die hier niet in de top 40 hebben gestaan) van haar het leukst vind. All time favorites zijn 'Delicate', 'Out of the woods' en 'Seven'. Laatstgenoemde is prachtig O+
  donderdag 7 december 2023 @ 10:06:58 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_211542130
Taylor Swift is groter dan MJ juist omdat ze geen doelgroep heeft. Ze is uitgeroepen tot de beste singer songwriter van het laatste decennium en dat is wat haar interessant maakt voor de oudere mens, zoals ik en Sunshine1982.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 december 2023 @ 10:09:36 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_211542157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou

MJ heeft geen zelfuitgebrachte concertregistratie die bezoekersrecords in bioscopen brak.
pi_211542187
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:06 schreef speknek het volgende:
Taylor Swift is groter dan MJ juist omdat ze geen doelgroep heeft. Ze is uitgeroepen tot de beste singer songwriter van het laatste decennium en dat is wat haar interessant maakt voor de oudere mens, zoals ik en Sunshine1982.
Ik vrees dat ik ook onder "de oudere mens" val :D en ik ben geen hele grote fan in de zin dat ik echt al haar muziek ken enzo en ik ben ook nog nooit naar een concert van haar geweest, maar een béétje een "Swiftie" ben ik wel (geworden). :P
Tails tell tales
  donderdag 7 december 2023 @ 10:21:51 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_211542282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:13 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik vrees dat ik ook onder "de oudere mens" val :D en ik ben geen hele grote fan in de zin dat ik echt al haar muziek ken enzo en ik ben ook nog nooit naar een concert van haar geweest, maar een béétje een "Swiftie" ben ik wel (geworden). :P
Zelfde. Nou ja ik zat in de top 2% van Spotify, dus een Swiftie moet ik mezelf wel noemen, maar ik begon haar pas echt leuk te vinden met Lover, en werd pas fan met Evermore. Ik ben in die zin geen Swiftie, want ik vind All Too Well niks aan. Ik kan ook niks met Speak Now en haar eerdere werk. 1989 vind ik wel leuk, is toch een beetje haar greatest hits album, en Out of the Woods is misschien mijn favoriete nummer, maar het zijn de nieuwe vault tracks die ik grijs draai. Eigenlijk ben ik vooral een Jack Antonoff fan, maar goed.
pi_211542434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:21 schreef speknek het volgende:

[..]
Zelfde. Nou ja ik zat in de top 2% van Spotify, dus een Swiftie moet ik mezelf wel noemen, maar ik begon haar pas echt leuk te vinden met Lover, en werd pas fan met Evermore. Ik ben in die zin geen Swiftie, want ik vind All Too Well niks aan. Ik kan ook niks met Speak Now en haar eerdere werk. 1989 vind ik wel leuk, is toch een beetje haar greatest hits album, en Out of the Woods is misschien mijn favoriete nummer, maar het zijn de nieuwe vault tracks die ik grijs draai. Eigenlijk ben ik vooral een Jack Antonoff fan, maar goed.
Out of the woods boks! Ik heb laatst een hele andere versie ervan gehoord; Taylor speelde het op de piano O+

All to well vind ik zelf ook vrij weinig aan. De 10 minuten versie kan ik echt niet af horen. Het wordt zo zeikerig op een gegeven moment :@
pi_211542484
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:21 schreef speknek het volgende:

[..]
Dat klinkt toch alsof je nog wel een (flink) grotere Swiftie bent dan ik hoor ;)
Tails tell tales
  vrijdag 8 december 2023 @ 17:27:11 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_211556334
Nieuw record, de Eras tour is nu de grootste muziektour ooit, en heeft meer dan een miljard opgebracht in 8 maanden tijd.

De nummer twee op de lijst, Elton John's Goodbye yellow brick road tour, heeft vijf jaar en 328 optredens nodig gehad om 900 miljoen op te brengen.

quote:
Taylor Swift has just accomplished the impossible; something extraordinary that no other artist in history has ever done: Her "Eras Tour" grossed over $1 billion — $1,039,263,762 — making it the single highest-grossing trek of all time and the first tour ever to cross the 10-digit threshold. This figure is an estimate based on Pollstar Boxoffice Reports combined with extensive research including ticket prices in each market, record capacities at each venue and comparable tour data.
https://news.pollstar.com(...)illion-dollar-gross/
pi_211561269
twitter

Wtf is dit.

:')
pi_211988434

Live in Los Angeles, cover door een Amerikaanse actrice bekend van "The Garcias" (Nickelodeon), "Best Foot Forward" (AppleTV+) en "Avatar: The Way of Water".
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_212203083
  maandag 5 februari 2024 @ 13:35:02 #90
38114 beantherio
pi_212305935
Ach ja, we komen gewoon met nog een nieuw album:

twitter

Met de 2 "Taylors versions" van vorig jaar erbij is dat het 4e album in anderhalf jaar tijd. Zelfs Prince bracht niet zo vaak iets uit in zijn hoogtijdagen.
  maandag 5 februari 2024 @ 14:47:45 #91
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212306711
Ik word er eigenlijk een beetje moe van eerlijk gezegd.
Trotste mama van Ambar
pi_212307056
Reputation TV en Taylor Swift TV zullen ook nog wel ergens dit jaar uitkomen?
Met de concerten erbij in de Arena maakt dit toch weer een mooi jaar voor de TayTay fans.
  maandag 5 februari 2024 @ 15:22:03 #93
38114 beantherio
pi_212307194
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word er eigenlijk een beetje moe van eerlijk gezegd.
Ik ben fan maar het is wel veel zo langzamerhand. Maar ja: als een artiest in een heel creatieve periode zit dan is het misschien het beste om dat zo goed mogelijk te benutten. Het is trouwens niet duidelijk wat voor album dit precies zal worden.

Je zal trouwens zien dat er straks weer 4 verschillende versies uitgebracht worden. :D
pi_212307244
Ze zal het oprecht wel heel leuk vinden, want voor het geld hoeft ze het niet meer te doen.
  maandag 5 februari 2024 @ 15:25:55 #95
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212307246
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:22 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik ben fan maar het is wel veel zo langzamerhand. Maar ja: als een artiest in een heel creatieve periode zit dan is het misschien het beste om dat zo goed mogelijk te benutten. Het is trouwens niet duidelijk wat voor album dit precies zal worden.

Je zal trouwens zien dat er straks weer 4 verschillende versies uitgebracht worden. :D
Leuk een creatieve periode die had ze tijdens de folklorevermore periode. Met de miljoen verschillende uitgaven van Midnights begint het gewoon echt op uitmelken te lijken. Zelfde als de verschillende covers van 1989.
Het zijn langzamerhand geen creatieve uitspattingen meer en de liedjes beginnen ook wel wat meer gemaakt te lijken. Ze zal altijd kwaliteit leveren, maar je kunt ook teveel maken. Ze was altijd bang dat mensen genoeg van haar krijgen, maar ze werkt het zelf ook wel een beetje in de hand.
Trotste mama van Ambar
pi_212307995
Midnights was oktober 2022 hè? Dit album komt uit in april 2024.. zo gek is dat ook weer niet
  maandag 5 februari 2024 @ 20:41:03 #97
38114 beantherio
pi_212311666
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Midnights was oktober 2022 hè? Dit album komt uit in april 2024.. zo gek is dat ook weer niet
Als je even wegdenkt dat ze in 2023 ook 2 albums heeft uitgebracht niet nee. En er zijn berichten dat ze Reputation "Taylor's version" al klaar heeft staan voor een release.
  maandag 5 februari 2024 @ 20:43:39 #98
38114 beantherio
pi_212311712
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Met de miljoen verschillende uitgaven van Midnights begint het gewoon echt op uitmelken te lijken. Zelfde als de verschillende covers van 1989.
Zelfs de fans "klagen" er over. Dwz: half, want er zijn er zat die toch alle versies kopen. :D

Heel nieuw is het trouwens niet want ze deed het al min of meer met de originele versie van 1989 waarvan 2 verschillende versies werden uitgebracht die ook nog eens allerlei verschillende polaroid kaarten bevatten. En dat is inmiddels bijna 10 jaar geleden.
pi_212313502
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef beantherio het volgende:

[..]
Als je even wegdenkt dat ze in 2023 ook 2 albums heeft uitgebracht niet nee. En er zijn berichten dat ze Reputation "Taylor's version" al klaar heeft staan voor een release.
Mja re-recordings.. daar kan ze niet echt haar creatieve ei in kwijt.. al zegt men dat de bonus tracks van 1989 TV eigenlijk overgebleven Midnights tracks zijn..
pi_212315480
The Tortured Poets Department track listing[10]
No. Title Length
1. "Fortnight" (featuring Post Malone)
2. "The Tortured Poets Department"
3. "My Boy Only Breaks His Favorite Toys"
4. "Down Bad"
5. "So Long, London"
6. "But Daddy I Love Him"
7. "Fresh Out the Slammer"
8. "Florida!!!" (featuring Florence + the Machine)
9. "Guilty as Sin?"
10. "Who's Afraid of Little Old Me?"
11. "I Can Fix Him (No Really I Can)"
12. "Loml"
13. "I Can Do It With a Broken Heart"
14. "The Smallest Man Who Ever Lived"
15. "The Alchemy"
16. "Clara Bow"
The Tortured Poets Department – physical edition[10]
No. Title Length
17. "The Manuscript"
  woensdag 7 februari 2024 @ 16:41:45 #101
38114 beantherio
pi_212333776
Het zijn wel weer intrigerende titels. Ze is duidelijk weer aan het putten uit haar privé-leven.
pi_212334112
Ik had ergens gelezen dat "But Daddy I Love Him" over Harry Styles zou gaan.
pi_212340716
De concertfilm van Taylor Swift is vanaf 15 maart te zien op streamingdienst Disney+. In de film Taylor Swift: The Eras Tour zijn ook vier extra akoestische nummers van Swift te zien, meldt de streamingdienst woensdag.

“The Eras Tour is een waar fenomeen dat fans over de hele wereld in vervoering heeft gebracht en dat nog steeds doet, en we zijn erg enthousiast om dit geweldige concert naar het publiek te brengen, waar ze ook zijn”, zegt Disney-baas Bob Igor over de aankondiging.

De concertfilm draaide een tijdje geleden in de bioscopen. Ook in Nederland was de film een groot succes: in het eerste weekend kwamen er al 20.000 fans op af. Het was voor het eerst dat er zoveel bezoekers in het openingsweekend naar een niet-speelfilm kwamen. Inmiddels heeft de film het record van hoogste opbrengst voor een concertfilm in handen. Begin vorige maand ging het om een opbrengst van 261,6 miljoen dollar.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:15:30 #104
38114 beantherio
pi_212456173
Dit begint zo langzamerhand wel een beetje vervelend te worden:

twitter

De vinyl-versie hiervan is trouwens beige i.p.v. wit.
pi_212456250
De vraag is… komt de lp nog in andere kleuren..?
Met een meidenkwartet
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:27:27 #106
38114 beantherio
pi_212456399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:19 schreef Cathmar het volgende:
De vraag is… komt de lp nog in andere kleuren..?
Reken maar van yes. En waarschijnlijk dus ook weer varianten met afwijkende bonustracks. :{

Die verschillende covers en verschillende vinylkleuren vind ik niet erg maar het is erg irritant dat de inhoud verschilt. Dan ben je wel een beetje je fans een poot aan het uitdraaien.
pi_212457156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:27 schreef beantherio het volgende:

[..]
Reken maar van yes. En waarschijnlijk dus ook weer varianten met afwijkende bonustracks. :{

Die verschillende covers en verschillende vinylkleuren vind ik niet erg maar het is erg irritant dat de inhoud verschilt. Dan ben je wel een beetje je fans een poot aan het uitdraaien.
Wij wachten even met kopen tot ale keuzes duidelijk zijn.
Met een meidenkwartet
pi_212464853
  vrijdag 1 maart 2024 @ 20:19:16 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_212652349
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 17:27 schreef speknek het volgende:
Nieuw record, de Eras tour is nu de grootste muziektour ooit, en heeft meer dan een miljard opgebracht in 8 maanden tijd.

De nummer twee op de lijst, Elton John's Goodbye yellow brick road tour, heeft vijf jaar en 328 optredens nodig gehad om 900 miljoen op te brengen.
[..]
https://news.pollstar.com(...)illion-dollar-gross/
Komt natuurlijk ook wel een beetje door de belachelijke prijzen die ze vraagt (ook alsnstandaardprijs).

Ik vind 1989 en Reputation wel leuk, maar kan echt heel weinig met folklore, evermore en midnights. Ws vooral géén Antonoff fan dus.

Had wel naar t concert gewild om eens mee te maken. Ik denk wel dat swifties met name in Amerika haar populariteit wereldwijd flink overschatte , ze is in Europe nu wel hot en happening maar heeft geen groot chartsucces.

Wat me vooral tegen begint te staan is de obsessie die zij/haar team hebben met de charts, de extra versies van elk album met elk een extra track, de vault tracks die duideljjk minder van kwaliteit zijn dan de gewone tracks… t voelt allemaal een beetje moneygrabbing…
Kwak
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:33:21 #110
38114 beantherio
pi_212737298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:07 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wij wachten even met kopen tot ale keuzes duidelijk zijn.
En uiteraard zijn al die afwijkende versies maar tijdelijk te koop.

Het zijn er inmiddels 4 trouwens:

twitter

Allemaal met 4 verschillende bonustracks.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 april 2024 @ 18:35:51 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_213063762
Taylor Swift mag zich vanaf nu miljardair noemen. De Amerikaanse zangeres maakt haar debuut op de jaarlijkse lijst met superrijken van Forbes, die dinsdag is gepubliceerd. Het zakenblad schat het vermogen van de zangeres op 1,1 miljard dollar. Forbes schrijft dat de 34-jarige Swift de eerste muzikant is die erin geslaagd is miljardair te worden met louter haar liedjes en optredens.

Het blad noemt Swift ‘de beroemdste nieuwkomer’ op de rijkenlijst. Op plek 2545 is ze één van de 265 nieuwe miljardairs. Ze deed afgelopen jaar goede zaken met haar muziek en mocht zich de best verkopende artiest van 2023 noemen. En dat was zeker niet voor het eerst, want ook in 2014, 2019 en 2022 voerde het muziekicoon deze lijst aan. Geen enkele andere artiest leverde eerder deze bijzondere prestatie.

Ook met The Eras Tour rinkelt de kassa bij Swift hard. Ze is de eerste artiest ooit die een omzet draait van meer dan één miljard dollar (965 miljoen euro) met een concerttournee. Elton John was de vorige recordhouder. Met zijn afscheidsshows haalde hij 939 miljoen euro op, al duurde zijn concertreeks dan wel vijf jaar. Ter vergelijking: Sir Elton trad voor dat duizelingwekkende bedrag 328 keer op, Swift had er slechts tien maanden en 60 shows voor nodig.

Merchandise
Daarnaast berekende Pollstar dat Swifties, de fans van de Amerikaanse hitmachine, gemiddeld 40 euro spenderen aan haar merchandise. Dat is ook weer goed voor ruim 200 miljoen dollar. Haar Eras Tour-film is, met een brutowinst van meer dan een kwart miljard dollar, de meest succesvolle concertfilm aller tijden.

Volgens het zakenblad zijn er wereldwijd nu meer miljardairs dan ooit: 2781. Het zijn er 141 meer dan vorig jaar en 26 meer dan in het vorige recordjaar 2021. De Franse Bernard Arnault voert de lijst aan met een geschat vermogen van 233 miljard dollar. De topman van luxeconcern LVMH, onder meer bekend van de modemerken Louis Vuitton en Christian Dior, is daarmee volgens Forbes de rijkste man ter wereld.

Tesla-baas Elon Musk en Amazon-topman Jeff Bezos volgen op de tweede en derde plaats met een vermogen van respectievelijk 195 en 194 miljard dollar.

https://www.ad.nl/show/ta(...)-optredens~a97b9ed9/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213063815
  woensdag 3 april 2024 @ 20:34:20 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213075965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Broodzanger.
  vrijdag 19 april 2024 @ 09:47:12 #114
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213256536
Wat vinden we ervan?

De bonustracks zijn volgens mij een boel nummers uit de folklorevermore era die het niet gehaald hebben...
Jammer wel van de repeterende onderwerpen die ik de afgelopen jaren van haar al gehoord heb zoals ruzie met Kim/Kanye (thank you aimee) en narratief dat ze haar jonger zelf dat het wel goed komt. Het voelt uitgekauwd.
Terwijl haar liefdesliedjes vaak wel een nieuwe invalshoek hebben.
Trotste mama van Ambar
pi_213256681
Beetje hetzelfde allemaal wel, alsof AI een typisch Taylor Swift album heeft gegenereerd.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:04:34 #116
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213260508
Ik ben echt verbaasd over hoeveel nummers er over matty healy gaan.
pi_213260528
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden we ervan?

De bonustracks zijn volgens mij een boel nummers uit de folklorevermore era die het niet gehaald hebben...
Jammer wel van de repeterende onderwerpen die ik de afgelopen jaren van haar al gehoord heb zoals ruzie met Kim/Kanye (thank you aimee) en narratief dat ze haar jonger zelf dat het wel goed komt. Het voelt uitgekauwd.
Terwijl haar liefdesliedjes vaak wel een nieuwe invalshoek hebben.
Ik ga er morgen even goed voor zitten.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:08:40 #118
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213260534
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 april 2024 16:04 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben echt verbaasd over hoeveel nummers er over matty healy gaan.
Dat denkt men omdat Joe als een lieverd wordt gezien de Swifties.
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:35:11 #119
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213260745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Dat denkt men omdat Joe als een lieverd wordt gezien de Swifties.
Weet niet hoor maar ik heb gewoon oren en ogen en heel veel nummers zijn duidelijk over matty healy.
Bovendien ook niet zo gek omdat zowel lover als folklore als evermore en midnight al gingen over de struggles en breakup(s)

Ik had de erkenning niet verwacht vanuit haar om zijn controversie etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Budabuddumbam op 19-04-2024 16:42:19 ]
  vrijdag 19 april 2024 @ 17:36:42 #120
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213261397
Dit is haar proloog voor het album...

At this hearing
I stand before my fellow members of the Tortured Poets Department
With a summary of my findings
A debrief, a detailed rewinding
For the purpose of warning
For the sake of reminding
As you might all unfortunately recall
I had been struck with a case of a restricted humanity
Which explains my plea here today of temporary insanity
You see, the pendulum swings
Oh, the chaos it brings
Leads the caged beast to do the most curious things
Lovers spend years denying what’s ill fated
Resentment rotting away galaxies we created
Stars placed and glued meticulously by hand next to the ceiling fan
Tried wishing on comets
Tried dimming the shine
Tried to orbit his planet
Some stars never align
And in one conversation, I tore down the whole sky
Spring sprung forth with dazzling freedom hues
Then a crash from the skylight
Bursting through
Something old, someone hallowed, who told me he could be brand new
And so I was out of the oven
And into the microwave
Out of the slammer and into a tidal wave
How gallant to save the empress from her gilded tower
Swinging a sword he could barely lift
But loneliness struck at that fateful hour
Low hanging fruit on his wine stained lips
He never even scratched the surface of me

None of them did
In summation, it was not a love affair!”
I screamed while bringing my fists to my coffee ringed desk
It was a mutual manic phase
It was self harm
It was house and then cardiac arrest
A smirk creeps onto this poet’s face
Because it’s the worst men that I write best

And so I enter into evidence
My tarnished coat of arms
My muses, acquired like bruises
My talismans and charms
The tick, tick, tick of love bombs
My veins of pitch black ink
All’s fair in love and poetry
Sincerely, The Chairman of The Tortured Poets Department

Dit is overduidelijk over hoe ongelukkig ze was tijdens joe en hoe manic en verwarrend de periode daarna was met matty healy waar ze al eerder gevoelens voor had.

En dan zijn er ook nog gewoon liedjes die heel duidelijk over hem gaan door de woorden die ze gebruikt die absoluut niet op joe kunnen slaan omdat hij niet aan de drugs zit als een getatoeëerde golden retriever.
pi_213268390
De onmiskenbare Taylor sound, ik hou ervan. Nieuwe album vind ik dan ook weer een pareltje O+ Favoriete nummers zijn Florida en I can do it with a broken heart.
pi_213270311
Het zat er dik in:

Taylor Swift schrijft geschiedenis op Spotify: meest gestreamde album én meest gestreamde artiest op één dag

Taylor Swift (34) schrijft opnieuw geschiedenis met haar nieuwe album. ‘The Tortured Poets Department’ was nog maar twaalf uur te beluisteren op Spotify, maar verbrak meteen het record van het hoogste aantal streams op één dag en ze was bovendien ook de meest gestreamde artiest op één dag.
pi_213271681
Paar leuke liedjes, typische Taylor melodieen maar tekstueel ken ik het nu wel. De coronaplaten blijven voor mij haar beste werk.

En grappig dat de eerste tien seconden van Down Bad exact een 1975 liedje is.
pi_213379485

TayTay ate and left no crumbs
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:04:40 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_213380984
Slaylor
  woensdag 1 mei 2024 @ 15:00:23 #126
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213382568
Alle nummers zitten overigens in de top100 de laagst genoteerde staat op plek 55 :D
pi_213483316
Ik ga morgen ff 't concertje checken. Zal me benieuwen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214032881
Kreeg ineens mail van ticketmaster dat er extra kaarten waren (nadat ik al een week op marktplaats zat te speuren en alleen maar BELACHELIJKE prijzen zag).

Dus ik ben er alsnog bij nu vrijdag :D

De neiging om het kaartje weer door te verkopen met ¤500 winst is aanwezig, maar das dan toch weer jammer om niet te kunnen gaan. Hoe vaak heb je die kans nou..

Mocht 1 iemand mee willen rijden vanaf Oost Gelderland 5 juli dan kan dat btw, heb een stoel over.

[ Bericht 12% gewijzigd door DX11 op 24-06-2024 23:15:19 ]
pi_214033328
Ook maar kaartjes gehaald voor Zaterdag :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_214057315
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 15:25 schreef gers het volgende:
Ook maar kaartjes gehaald voor Zaterdag :')
Dat kan zeker alleen nog maar als je je al had ingeschreven back in '23 zeker?

Ik heb twee dochters die hebben besloten om hardcore fan te worden na de inschrijving en nu alsnog willen. Ik zie nergens een mogelijkheid om je alsnog in te schrijven voor doorverkooptickets, of ligt dat aan mij?
pi_214058238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 11:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik heb twee dochters die hebben besloten om hardcore fan te worden na de inschrijving en nu alsnog willen. Ik zie nergens een mogelijkheid om je alsnog in te schrijven voor doorverkooptickets, of ligt dat aan mij?
Had mijzelf inderdaad 1 jaar geleden ingeschreven, waren gewone kaartjes die beschikbaar waren gekomen. Zover ik weet heb je die inschrijving wel nodig voor tickets.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_214075213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 11:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Je kan ze op marktplaats kopen, maar doe dat niet, want er is kans dat je niet binnen komt zonder de hoofdboeker, en dan is je geld dus letterlijk weggegooid.

quote:
Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket, ook na het doorsturen van de tickets. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.
https://help.ticketmaster(...)-Swift-The-Eras-Tour
pi_214117098
Is er iemand anders die vrijdag gaat, alleen, en vanuit het oosten vertrekt? Samen rijden is altijd leuker, en ik heb 1 plek over in de auto.
pi_214150550
Ik ga vanavond! Heb al Swiftie-armbandjes van mn vriendin gekregen
pi_214151074
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 09:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga vanavond! Heb al Swiftie-armbandjes van mn vriendin gekregen
Veel plezier vanavond!
pi_214157625
Ik lees op reddit dat ze id checken van de hoofdboeker. Dus heb je kaartjes via marktplaats gekocht, zal je toch echt moeten zorgen dat de hoofdboeker mee gaat om je naar binnen te laten.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 12:31:39 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214164467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef DX11 het volgende:
Ik lees op reddit dat ze id checken van de hoofdboeker. Dus heb je kaartjes via marktplaats gekocht, zal je toch echt moeten zorgen dat de hoofdboeker mee gaat om je naar binnen te laten.
Gisteren gewoon met marktplaats kaartje naar binnen gegaan. Als ze al ID controle doen is het heel sporadisch.
Bij de de zitplaatsen moet je zelf je kaartje scannen voor je door een hek kan, komt geen controle aan te pas.

Het was tof O+ *O*
pi_214164506
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gisteren gewoon met marktplaats kaartje naar binnen gegaan. Als ze al ID controle doen is het heel sporadisch.
Bij de de zitplaatsen moet je zelf je kaartje scannen voor je door een hek kan, komt geen controle aan te pas.

Het was tof O+ *O*
Oh had je mazzel, ik las van andere dus dat ze id checks deden.
Doen ze iets van een bagage check (bij de zitplekken) of kan je wel een flesje drinken mee smokkelen in je (kleine) tas? Thanks!

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 05-07-2024 12:47:56 ]
  vrijdag 5 juli 2024 @ 12:48:48 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214164724
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef DX11 het volgende:

[..]
Oh had je mazzel, ik las van andere dus dat ze id checks deden.
Doen ze iets van een bagage check (bij de zitplekken) of kan je wel een flesje drinken mee smokkelen in je (kleine) tas? Thanks!
Ze deden wel een tas check. Dus dat gaat helaas niet lukken denk ik.
pi_214164879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 12:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ze deden wel een tas check. Dus dat gaat helaas niet lukken denk ik.
Hmm das balen, dan drink ik hem wel terplekke leeg als ze moeilijk doen.

En nog 1 vraag, klopt het dat 1815 Paramore is en 1900 Taylor? Dan ga ik niet in de gekte staan maar lekker rustig tijdens de pre-show naar binnen.
Thanks
  vrijdag 5 juli 2024 @ 13:03:16 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214164891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:01 schreef DX11 het volgende:

[..]
Hmm das balen, dan drink ik hem wel terplekke leeg als ze moeilijk doen.

En nog 1 vraag, klopt het dat 1815 Paramore is en 1900 Taylor? Dan ga ik niet in de gekte staan maar lekker rustig tijdens de pre-show naar binnen.
Thanks
18.15 paramore en 19.25 taylor. Echt heel stipt op tijd begon alles.

Ik weet niet wat voor plaatsen je hebt maar bij de zitplaatsen was de rij echt heel kort, geen gekte en ik heb paramore dus nog wel gezien ook.
pi_214164942
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor plaatsen je hebt maar bij de zitplaatsen was de rij echt heel kort, geen gekte en ik heb paramore dus nog wel gezien ook.
Hoe vond je het concert? Ik zag dat ze van het AD 5 sterren kreeg _O_
pi_214164947
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat Paramore maar 45min duurde en Taylor 1900 kwam. Nou dan kan ik zeker rustig aan doen! Ga denk ik dan rond 1830 parkeren (p1) en lekker rustig naar binnen lopen dus :D
  vrijdag 5 juli 2024 @ 13:18:38 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214165076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe vond je het concert? Ik zag dat ze van het AD 5 sterren kreeg _O_
Jaaa heel gaaf. Echt een super show en heel strak. Enige dat ik jammer vind is dat er ook niks spontaans meer gebeurd, en weinig interactie. Maar goed dat kan gewoon niet met zo'n strakke show.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:07 schreef DX11 het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat Paramore maar 45min duurde en Taylor 1900 kwam. Nou dan kan ik zeker rustig aan doen! Ga denk ik dan rond 1830 parkeren (p1) en lekker rustig naar binnen lopen dus :D
Klopt wel maar er zit een half uurtje tussen.
pi_214165111
Wtf toen ik de tickets bestelde stond er niks over obstructed view en dat lijkt me ook vrij bizar voor 220¤ per ticket (gewoon bij TM) en nu kijk ik in de app, staat er "partially obstructed limited view". Zit in vak 121 rij 5. Dat kunnen ze toch niet maken?
  vrijdag 5 juli 2024 @ 13:34:17 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214165255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:22 schreef DX11 het volgende:
Wtf toen ik de tickets bestelde stond er niks over obstructed view en dat lijkt me ook vrij bizar voor 220¤ per ticket (gewoon bij TM) en nu kijk ik in de app, staat er "partially obstructed limited view". Zit in vak 121 rij 5. Dat kunnen ze toch niet maken?
Zo dat is een prijzig kaartje.
Mijne was 80 (wel 220 betaald via marktplaats :') )

Misschien dat die lampen rechts in beeld voor je staan?
pi_214165336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Dit was het enige kaartje die ik kon boeken een week geleden toen er ineens extra kaartjes beschikbaar kwamen.

Zou kunnen, of de eettent, al zie ik die niet echt op jouw foto:

https://i.imgur.com/Cl4MdzG.jpeg

Nouja afhankelijk van hoe erg het midden voor je neus zit, mogen ze zeker wel wat crediteren van TM vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 05-07-2024 13:50:29 ]
  vrijdag 5 juli 2024 @ 14:21:13 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214165814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:39 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dit was het enige kaartje die ik kon boeken een week geleden toen er ineens extra kaartjes beschikbaar kwamen.

Zou kunnen, of de eettent, al zie ik die niet echt op jouw foto:

https://i.imgur.com/Cl4MdzG.jpeg

Nouja afhankelijk van hoe erg het midden voor je neus zit, mogen ze zeker wel wat crediteren van TM vind ik.
Er waren geen hoge eettentjes of iets. De bar zie je wel op mijn foto maar dat zou niet voor je beeld moeten zitten.
Hopelijk valt het mee voor je!
pi_214165871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Die zwarte markt hebben ze dus nog niet onder controle. :s)

Ach ja, vraag en aanbod.
pi_214165894
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 14:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Die zwarte markt hebben ze dus nog niet onder controle. :s)

Ach ja, vraag en aanbod.
Nee zeker niet, ik zag echt tickets MET biedingen van 500+ ps langs komen op marktplaats. Ik dacht nog dat wordt interessant voor ze want ze gaan id checken (aldus de FAQ) maar blijkbaar is dat dus niet voor alle kaartjes zo gebeurt.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 00:29:01 #151
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_214176405
Was een geweldige show vanavond w/ w/ w/
👾
pi_214176494
Ik was er donderdag. Het zit technisch allemaal heel goed in elkaar. Elk lied heeft zijn eigen design qua podium en dans enzo. Kosten noch moeite zijn gespaard. Geen enkel foutje. Heel strak allemaal. Toch vind ik het ook wel leuk als ik bv bij een show van de Rolling Stones ben dat Keith opeens een intro totaal verneukt ofzo. Maar dit is niet zo'n soort show. Wel een galmbak die ArenA, het is moeilijk om de woorden echt te verstaan, bv bij All Too Well 10 minuten versie, toen ben ik maar ff naar de WC gegaan. En drankjes gehaald voor mij en mn vriendin: ¤5,75 voor een plastic bekertje met cola of sinas, pohh wat een prijzen. Maar goed dat zal wel normaal zijn in 2024 bij zo'n evenement. Wat ik ook wel mooi vond waren die armbandjes die iedereen kreeg en die tijdens de show oplichten, dat wordt op een of andere manier globaal aangestuurd waardoor er allerlei patronen te maken zijn ongeacht wie waar zit. Bijzonder om te zien bij een compleet vol stadion. Al met al een mooie avond gehad.
pi_214176525
Tips/info voor de mensen die nog gaan morgen:

Net terug. Was gaaf. Het geluid van de Arena is wel bijzonder ruk btw, er hangen kussens aan het plafond, maar dat helpt geen zak, of het was eerst nog erger, wat ik knap vind.

(Festival versie) oordopjes heb je wel nodig, het gaat (en galmt) erg hard.

Als je met de auto komt en op P1 parkeert, en een zitplaats heb, kan je prima nog 18:00 binnen rijden (dat deed ik dus) en ik zat alsnog 18:30 op mijn stoeltje. (10 minuten gelopen, 20min wachtrij bij controle).

Tassencontrole is er wel maar ze checken voornamelijk de grote. Ik had een klein doorzichtig tasje mee (met onder een shirt een 0,5l flesje) en er werd niet bij mij gekeken. Je zakken checken ze ook niet dus daar kan je ook drinken in doen als het past.

Drinken was belachelijk duur (maar had ik dus zelf mee), eten was wel te doen, broodje unox ¤4,50, broodje hamburger ¤6,95. Ik heb wel eens erger gezien.

Vrouwen wc heeft continue rijen (er zijn extra wc's boven waar niemand heen gaat :') ) en de mannen wc loopt lekker door, en daar maken de vrouwen dan ook soms gebruik van, wel een beetje ongemakkelijk als je bij het urinoir (zonder plankjes) staat.

Als je blijft tot na het laatste nummer wordt er een signaal naar je lichtbandje gestuurd waardoor hij daarna permanent (tot de accu leeg is) in alle kleuren blijft licht geven. Vertrek je eerder dan doet hij niks meer.

Oh en ik had dus op de laatste dag ineens de melding van beperkt zicht (op een rang 1 plek), nou dat klopte. De lichtmast stond PAL MIDDEN voor mijn zicht richting het achterste podium, alles op dat podium was nauwelijks te zien. Dat vind ik dus echt niet ok, dus ga er zeker nog werk van maken bij Ticketmaster. Dus als je ook die meldingt in je TM app hebt, bereid je voor op frustratie.

[ Bericht 12% gewijzigd door DX11 op 06-07-2024 01:41:10 ]
pi_214176671
Wat een mooi concert :) Ik heb nog steeds All Too Well in mijn hoofd, heerlijk lied. Het geluid had beter gekund, maar ja, goed, het is de ArenA. Ik heb het slechter meegemaakt daar.
Ik had ongeveer dezelfde plekken als gcjoel, afgaande op haar foto, maar zat een vak lager.
pi_214176673
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 01:03 schreef DX11 het volgende:

Vrouwen wc heeft continue rijen (er zijn extra wc's boven waar niemand heen gaat :') ) en de mannen wc loopt lekker door, en daar maken de vrouwen dan ook soms gebruik van, wel een beetje ongemakkelijk als je bij het urinoir (zonder plankjes) staat.
Ja, dat viel me ook op. Ach, het waren vooral de meisjes die het ongemakkelijk leken te vinden. :')
En wat zuur voor je dat je niet alles kon zien, omdat er zo'n grote lichtmast voor je stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')