de kaarten komen op naam te staanquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is om te voorkomen dat er kaarten worden gekocht door handelaren die het daarna door verkopen. Het idee erachter is dat de echte fans kaarten kunnen kopen. Wat natuurlijk bull shit is.
Maar verder leuk geprobeerd van TS en Ticketmaster.
quote:Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.
Kan ik de naam van de hoofdboeker veranderen?
Nee, het is niet mogelijk om deze naam te veranderen.
Alleen in hele specifieke en onoverkomelijke gevallen zal een wijziging worden goedgekeurd. Verzoeken voor een naamswijziging die voor 1 April 2024 binnenkomen, worden niet in behandeling genomen.
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is het gelukt?
edit: of vraag ik naar de bekende weg? Mijn excuses in dat geval.![]()
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.
Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.
En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja.![]()
Maar dan nog de wachtrij zou "wie het eerst komt" moeten zijn. Mijn pc stond vanaf 07:00 aan. De andere kopers hadden hun pc al 3 dagen op die pagina staan ofzo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallen
T systeem bij TM is toch dat iedereen in de wachtruimte een random nummer krijgt op t moment dat de verkoop begint?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.
Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.
En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopenquote:Weer niks! Hoe bots op TicketSwap ervoor zorgen dat je altijd te laat bent voor een ticket
Nooit op tijd om een kaartje voor een populair concert te kopen op TicketSwap? Door de vele bots die automatisch kaartjes afrekenen is het lastig om een ticket te scoren. Het is inmiddels zo'n groot probleem dat TicketSwap nu zijn eigen bot introduceert, die voor 8 euro per maand automatisch kaartjes voor je koopt.
Een bot is een soort computerprogramma dat automatisch taken voor jou uitvoert, zoals het kopen van populaire (concert)kaartjes, sneakers en kleding. Door dit automatische proces zijn bots net een paar seconden sneller dan mensen, waardoor die vaak misgrijpen.
Dit soort bot-programmaatjes voor TicketSwap worden onderling gedeeld en verkocht in online (chat)groepen die elkaar helpen om tickets te kopen. Anderen bouwen dit soort bots uit plezier en om zelf altijd tickets voor populaire concerten te kunnen bemachtigen, zoals recentelijk voor zangeres Lana del Rey in de Ziggo Dome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |