abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209783789

Zijn er hier mensen die fan zijn van Taylor Swift?

Ik ben al een aantal jaar best wel fan en ben ondertussen ook naar een optreden geweest vorig jaar. Ik was bang dat ze live niet zo goed zou zijn na wat ik had gehoord en paar filmpjes gezien op youtube, maar ik vond haar muziek net zo goed leuk, dus ging ik maar. Tot mijn verbazing was ze echt heel erg goed live en was ik heel erg blij dat ik was gegaan. Ze heeft hele mooie dingen gezegd tijdens haar optreden en gaf veel aandacht aan de band :).

Er zijn nog maar weinig artiesten die zo oprecht zijn en hun eigen liedjes schrijven met zoveel mooie teksten. Als ik haar interviews kijk vind ik het leuk hoe aardig ze is (hopelijk blijft dat zo) en hoe erg ze haar fans waardeert.

Natuurlijk zijn er ook haters maar hopelijk reageren die hier niet op. Veel mensen denken dat ze nep is of dat ze net als justin bieber alleen maar 12 jarige fans heeft, hou die mening lekker voor jezelf ;).

Wat vind jij van Taylor en wat is je favoriete album/liedje? :D
Ik kan niet wachten op haar nieuwe album eind dit jaar :).

(Disclaimer: bovenstaande tekst is van deel 1)
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 6 juli 2023 @ 13:17:52 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209783913
Ik ga ook proberen kaarten te scoren via een vriend die is geselecteerd, maar ik ga er niet direct vanuit dat het ook daadwerkelijk gaat lukken. :')

En morgen is het ook alweer tijd voor Speak Now TV *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209784059
Team Ye
pi_209784681
Ligt het aan mij of is het een raar systeem qua kaartjes kopen. Eerst ingeloot worden, dan nog maar de vraag of je kaarten hebt
pi_209784700
Beetje hype opbouwen denk ik
Denk unlimited
pi_209784781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:21 schreef nils_22 het volgende:
Beetje hype opbouwen denk ik
de prijzen van de kaartjes zijn nog niet eens bekend
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:04:33 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_209785411
Het is om te voorkomen dat er kaarten worden gekocht door handelaren die het daarna door verkopen. Het idee erachter is dat de echte fans kaarten kunnen kopen. Wat natuurlijk bull shit is.
Maar verder leuk geprobeerd van TS en Ticketmaster.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:07:53 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209785462
Meer om te voorkomen dat er volgende week 2 miljoen mensen in de wachtrij staan. Nu kunnen ze een vastgesteld aantal mensen toegang geven.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209785534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is om te voorkomen dat er kaarten worden gekocht door handelaren die het daarna door verkopen. Het idee erachter is dat de echte fans kaarten kunnen kopen. Wat natuurlijk bull shit is.
Maar verder leuk geprobeerd van TS en Ticketmaster.
de kaarten komen op naam te staan
pi_209785743
Ik ben benieuwd, als het werkt woensdag en ze hebben evenveel mensen toegelaten voor de verkoop als dat er plaatsen zijn, dan is het een stap vooruit.
pi_209793555
Denk unlimited
pi_209864642

Nou als dat niet goed komt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:31:14 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209870649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:06 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]

Nou als dat niet goed komt
Is het gelukt?

edit: of vraag ik naar de bekende weg? Mijn excuses in dat geval. :@
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:34:17 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209870683
Iemand anders heeft voor mij gekocht maar het is nog maar de vraag of ik binnenkom :P
quote:
Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.

Kan ik de naam van de hoofdboeker veranderen?
Nee, het is niet mogelijk om deze naam te veranderen.
Alleen in hele specifieke en onoverkomelijke gevallen zal een wijziging worden goedgekeurd. Verzoeken voor een naamswijziging die voor 1 April 2024 binnenkomen, worden niet in behandeling genomen.
👾
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:36:04 #15
38114 beantherio
pi_209870813
Wij hebben ook kaartjesssss

Denk unlimited
pi_209871212
Mijn vriendin heeft ook een kaartje. Gelukkig hoef ik niet mee. Concert is op haar verjaardag :P
Conscience do cost.
pi_209882223
Wij gaan ook *O*
pi_209884555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:31 schreef beantherio het volgende:

[..]
Is het gelukt?

edit: of vraag ik naar de bekende weg? Mijn excuses in dat geval. :@
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.

Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.

En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja. ;(
  donderdag 13 juli 2023 @ 22:17:12 #20
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_209884638
Ik kreeg niet eens een pre-sale code :')
En andere mensen gaan 3 avonden ofzo. Tis wel goed zo.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_209884712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nee helaas ik heb het scherm wel open laten staan, duurde maar 2,5 uur ofzo, maar helaas er waren alleen nog vip tickets van ¤300+.

Vind het overigens wel vreemd want als het goed is waren er 3x 55.000 tickets te koop, dus dan hebben die 48.000 voor mij allemaal minimaal 3 tickets gekocht? Raar.

En ik snap OOK niet HOE er 48.000 voor mij waren aangezien mijn pc sinds 07:00 op de ticketmaster pagina open stond. Nouja. ;(
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallen
Denk unlimited
pi_209884818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Als je het Midnights album had gekocht kon je al eerder tickets kopen volgens mij zodat de diehard fans niet buiten de boot zouden vallen
Maar dan nog de wachtrij zou "wie het eerst komt" moeten zijn. Mijn pc stond vanaf 07:00 aan. De andere kopers hadden hun pc al 3 dagen op die pagina staan ofzo?
pi_209885445
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef DX11 het volgende:

[..]

T systeem bij TM is toch dat iedereen in de wachtruimte een random nummer krijgt op t moment dat de verkoop begint?

Ik heb geen code, zag dat t niet uitverkochtnisnop de zaterdag maar zonder code kun je alsnog niks lol. Raar systeem.
Kwak
  vrijdag 14 juli 2023 @ 00:04:28 #24
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_209885787
quote:
Weer niks! Hoe bots op TicketSwap ervoor zorgen dat je altijd te laat bent voor een ticket

Nooit op tijd om een kaartje voor een populair concert te kopen op TicketSwap? Door de vele bots die automatisch kaartjes afrekenen is het lastig om een ticket te scoren. Het is inmiddels zo'n groot probleem dat TicketSwap nu zijn eigen bot introduceert, die voor 8 euro per maand automatisch kaartjes voor je koopt.

Een bot is een soort computerprogramma dat automatisch taken voor jou uitvoert, zoals het kopen van populaire (concert)kaartjes, sneakers en kleding. Door dit automatische proces zijn bots net een paar seconden sneller dan mensen, waardoor die vaak misgrijpen.

Dit soort bot-programmaatjes voor TicketSwap worden onderling gedeeld en verkocht in online (chat)groepen die elkaar helpen om tickets te kopen. Anderen bouwen dit soort bots uit plezier en om zelf altijd tickets voor populaire concerten te kunnen bemachtigen, zoals recentelijk voor zangeres Lana del Rey in de Ziggo Dome.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopen

Het artikel gaat over ticketswap en dat ze een eigen bot gaan introduceren waar je voor moet betalen. :')
Maar het gaat om het idee. Bots kopen de kaartjes op die vervolgens weer op marktplaats ofzo doorverkocht worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_209886156
Het is allemaal op naam dus als ze goed controleren bij de poort voorkom je dit?..
Denk unlimited
pi_209887025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 06:23 schreef nils_22 het volgende:
Het is allemaal op naam dus als ze goed controleren bij de poort voorkom je dit?..
Zou heel mooi zijn maar ik denk dat het een bluf is. Als ze van iedereen id gaan checken hebben ze veel meer extra beveiligers nodig en kost het binnengaan vele malen langer, is haast niet te doen.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 08:56:30 #27
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209887104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:50 schreef DX11 het volgende:

[..]
Zou heel mooi zijn maar ik denk dat het een bluf is. Als ze van iedereen id gaan checken hebben ze veel meer extra beveiligers nodig en kost het binnengaan vele malen langer, is haast niet te doen.
De organisatie/uitbater wint daar verder ook weinig mee. Iedereen die ze daarom weigeren is een lege stoel in het stadion en koopt geen drank.
👾
pi_209887662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef DX11 het volgende:

[..]
Maar dan nog de wachtrij zou "wie het eerst komt" moeten zijn. Mijn pc stond vanaf 07:00 aan. De andere kopers hadden hun pc al 3 dagen op die pagina staan ofzo?
Ze zetten bij de start van de verkoop gewoon iedereen op een random plekje in de wacht. Het maakt niet uit of je dan al uren op de pagina zit. Pas als je later dan de start naar de wachtrij gaat sluit je achteraan aan.

Ik en m'n man waren los aangemeld voor Amsterdam, Parijs, Hamburg, Gelsenkirchen en Dublin. Van die 10 aanmeldingen mochten we het 1x voor Parijs, 1x voor Hamburg en 1x voor Dublin proberen. De rest wachtlijst. Bij Parijs zat ik netjes klaar met twee browsers, maar stond ik 1 keer op de 150.000 en 1 keer op 650.000ste plek (zelfde moment voor start op de pagina).

Omdat ik me zo naief voelde dat ik de waarschuwingen om niet met meer browsers in de wachtrij te zitten bij Parijs had geloofd, zat ik bij Hamburg wel klaar met nog veel meer browsers, telefoons en wat andere mensen. En toen was ik er gelukkig op een telefoon redelijk snel doorheen. Al was het sowieso veel minder druk dan Parijs volgens mij, want de rest liep ook wel. Zag ook niet de hoeveelste ik in de rij was bij Hamburg.
pi_209888011
Ik vind het wel overhyped hoor, denk dat dat komt omdat Taylor Swift in de VS erg populair is en op TikTok zien mensen dat er buiten stadions zelfs fans verzamelen die er niet in kunnen. Mensen doen er erg dramatisch over, maar in NL is TS niet een mega grote artiest. Anti-Hero kwam op positie 5 in de top 40 en dat was haar hoogste notering ooit, mijn moeder weet nieteens wie het is. Ze heeft hier geen nr 1 hits gehad, Suzan & Freek zijn wat dat betreft populairder zeg maar. Het is geen Michael Jackson die iedereen wel kende. Ik ga wel maar vind het wel "gewoon leuk". Als het niet kon was dat ook goed. Het is ook pas over een jaar, ik heb nog nooit kaartjes gehad voor een concert dat nog zo ver weg is..
Denk unlimited
pi_209888992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef DX11 het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet belangrijk. Het gaat erom dat je ergens voor 14.00 uur in de wachtrij staat. Pas om 14.00 uur krijg je een random plekje toebedeeld. Ik stond zelf pas in de wachtrij om 13.58. Veel later dan gehoopt, maar alsnog mooi op tijd. Ik had net iets meer dan 1000 wachtenden voor me en kon snel kaartjes halen :D
pi_209893565
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:31 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet belangrijk. Het gaat erom dat je ergens voor 14.00 uur in de wachtrij staat. Pas om 14.00 uur krijg je een random plekje toebedeeld. Ik stond zelf pas in de wachtrij om 13.58. Veel later dan gehoopt, maar alsnog mooi op tijd. Ik had net iets meer dan 1000 wachtenden voor me en kon snel kaartjes halen :D
:{ :{ :{

Misschien hadden ze dan minder codes moeten uitgeven zodat iedereen met een code ook echt een kaartje kon kopen. Blijkbaar was ik heel random 1 van de laatste.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 14:57:16 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209942338
Waanzin

Tickets voor Europese tour Taylor Swift doorverkocht voor duizelingwekkende bedragen
quote:
Meer dan 10.000 euro voor een kaartje voor de Europese Eras Tour van Taylor Swift? Het is helaas geen grap. Na de officiële ticketverkoop van vorige week worden er nu al heel wat kaartjes doorverkocht. Wie er eentje wil bemachtigen, zal heel diep in de buidel moeten tasten (en dan nog hopen dat ze echt zijn).
pi_209946779
quote:
En dan sta je daar straks bij de entree en vragen ze TOCH om de id kaart van de originele koper.
  Spellchecker dinsdag 18 juli 2023 @ 20:01:38 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209946789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:01 schreef DX11 het volgende:

[..]
En dan sta je daar straks bij de entree en vragen ze TOCH om de id kaart van de originele koper.
ik hoop het echt
pi_209947058
Ik hoop vooral dat ze de mensen die het zo doorverkopen een keer aanpakken. Zo'n wanhopig iemand die er veel te veel voor wil betalen, dat vind ik eerder sneu.
pi_209947558
Ik ga ook 4 juli. Dit was mijn eerste Taylor Swift fantopic en ik ben nog steeds fan!

MUZ / Taylor Swift fantopic
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:21:33 #37
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209947982
👾
pi_209949238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop vooral dat ze de mensen die het zo doorverkopen een keer aanpakken. Zo'n wanhopig iemand die er veel te veel voor wil betalen, dat vind ik eerder sneu.
Als ze het al aanpakken doen ze dat dus door ID te checken, en dan zijn alleen de (weliswaar domme) kopers de sjaak, de verkopers zal het een worst wezen dat jij niet naar binnen kwam.

Overigens:

Je zou toch zeggen dat dit betekend dat er nog minimaal 1 ticket te koop is voor de vrijdag (ik heb een code). maar neehoor, alle opties, zelfs de super dure vip tickets, geven de melding: Oeps, er ging iets mis...

Jammer weer, slecht geregeld door ticketmaster.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 08:23:14 #39
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210233684
twitter
👾
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:13:56 #40
38114 beantherio
pi_210236585
Het tempo waarin ze nieuwe dingen uitbrengt (in dit geval natuurlijk niet helemaal nieuw maar toch) is echt gestoord. Dit is het 7e album dat ze sinds 2020 uitbrengt: dat is 2 albums per jaar momenteel. Prince-achtige taferelen. _O_
pi_210298645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:13 schreef nils_22 het volgende:
Ik vind het wel overhyped hoor, denk dat dat komt omdat Taylor Swift in de VS erg populair is en op TikTok zien mensen dat er buiten stadions zelfs fans verzamelen die er niet in kunnen. Mensen doen er erg dramatisch over, maar in NL is TS niet een mega grote artiest. Anti-Hero kwam op positie 5 in de top 40 en dat was haar hoogste notering ooit, mijn moeder weet nieteens wie het is. Ze heeft hier geen nr 1 hits gehad, Suzan & Freek zijn wat dat betreft populairder zeg maar. Het is geen Michael Jackson die iedereen wel kende. Ik ga wel maar vind het wel "gewoon leuk". Als het niet kon was dat ook goed. Het is ook pas over een jaar, ik heb nog nooit kaartjes gehad voor een concert dat nog zo ver weg is..
Oneens. Ze is ook hier enorm groot, ook al lees je dat inderdaad in dit geval niet af aan de topnoteringen in onze belangrijkste hitlijst. Haar hits zijn echter wel overal, en zeker onder 30 en daaronder is het gewoon een enorme naam, zowel uit hun jeugd als vandaag de dag (al zijn er ook genoeg die er níéts mee hebben).

Daarbij zijn er andere lijsten in ons land waaraan je de all-time 'legends' als Michael Jackson meet. Dat is niet de Top40, die gaat enkel over wat vandaag het grootst is en wordt zelfs vaak aangevoerd door eendagsvliegen. Een perfect voorbeeld van zo'n lijst waaraan je de algemene status van losse nummers en bij veel/langdurige noteringen de waarde van artiesten kan meten is de Top2000. Sinds 2010 staat ze daar al ieder jaar in met duetten, vanaf 2015 ook solo (na de volledige overstap op pop). Afgelopen jaar stond ze maarliefst met 6(!) solo noteringen in die lijst, het jaar ervoor met 4. Dat is een aardige hoeveelheid voor een artiest die op dit moment nog niet (half) in de kist ligt.
pi_210298736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:13 schreef beantherio het volgende:
Het tempo waarin ze nieuwe dingen uitbrengt (in dit geval natuurlijk niet helemaal nieuw maar toch) is echt gestoord. Dit is het 7e album dat ze sinds 2020 uitbrengt: dat is 2 albums per jaar momenteel. Prince-achtige taferelen. _O_
Het is inderdaad knap, maar het is natuurlijk wel zo dat alle Taylor's Versions bestaan uit materiaal dat ze zelf jaren ervoor al heeft voorgekauwd. Het moet alleen nog een keertje nagedaan worden. Begrijp me niet verkeerd hoor, exact alles nadoen is ook heel veel werk, misschien wel meer dan bij de eerste opname - dan ben je iets vrijer. Maar toch is normaal gesproken het maken van een album niet het opnemen zelf dat tijd kost. Dat is het komen met ideeën, het uitwerken van ideeën, waarvan een hoop ideeën vervolgens weer geschrapt worden etc (of in 'The Vault' belanden). Zoals je zelf al zegt: niet helemaal nieuw dus, maar ook niet echt te vergelijken met artiesten die enkel nieuw materiaal leveren. Dat kán gewoon bijna niet zo snel, dan is één per jaar al een enorm tempo (zoals Mariah Carey enkele jaren deed in de 90s, of One Direction in de eerste helft van de jaren '10, om maar snel wat te noemen).

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 08:23 schreef mstx het volgende:
[ twitter ]
Weet trouwens niet wat ik van die album cover vind... wijkt me net iets té veel af van het origineel. De andere waren ook niet heel gelijk maar gaven wel dezelfde sfeer. Dit lijkt er niet eens in de verste verte op...

[ Bericht 7% gewijzigd door ikbengeenslappehap op 15-08-2023 22:31:21 (nog een quote, een derde reactie wordt wat veel) ]
pi_210299213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 22:21 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Weet trouwens niet wat ik van die album cover vind... wijkt me net iets té veel af van het origineel. De andere waren ook niet heel gelijk maar gaven wel dezelfde sfeer. Dit lijkt er niet eens in de verste verte op...
De vogels die ze op de originele cover op haar shirt had zijn nu bevrijd.. nu is alles wat ze nog terug moet pakken haar naam (debuutalbum) en haar Reputation..
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:41:15 #44
38114 beantherio
pi_210327350
En uiteraard is er nu een gele vinyl versie aangekondigd met alternatieve cover:

Blijkbaar slechts voor een beperkte tijd te bestellen (48 uur). Maar de inhoud is hetzelfde als de reguliere versie.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:39:57 #45
38114 beantherio
pi_210346066
Zo ziet je leven er uit als je Taylor Swift heet en je de repetitie van de bruiloft van je vrienden probeert bij te wonen:

twitter

twitter

Artikel: Can You All Just Let Taylor Swift Attend a Wedding in Peace?
pi_210347509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 20:39 schreef beantherio het volgende:
Zo ziet je leven er uit als je Taylor Swift heet en je de repetitie van de bruiloft van je vrienden probeert bij te wonen:

[ twitter ]
[ twitter ]

Artikel: Can You All Just Let Taylor Swift Attend a Wedding in Peace?
Tering, dit soort triest volk snap ik echt niet.
Robert Moog died for our synths
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:17:49 #47
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210347988
Wtf :')
pi_210348116
Ik twijfel nu ook of ik Taylor nog wel uitnodig op mijn bruiloft door dit gedoe.
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:29:02 #49
38114 beantherio
pi_210358942
Ze heeft sowieso nogal last van stalkers lijkt het. Het aantal resultaten dat je krijgt als je Googelt op "taylor swift stalker" is redelijk ziek. :{

O.a. dit soort "toppers":
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:45:10 #50
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210359104
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:29 schreef beantherio het volgende:
Ze heeft sowieso nogal last van stalkers lijkt het. Het aantal resultaten dat je krijgt als je Googelt op "taylor swift stalker" is redelijk ziek. :{

O.a. dit soort "toppers":
Ze maakt wel leuke liedjes. Maar madly in love... :') :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')