Dat kan je niet echt vergelijken denk ik, in de jaren 80 was er veel meer een monocultuur met een paar grote popsterren die iedereen wel kende, dat is nu door het internet / spotify allemaal versplinterd.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.
Ja, dat is zeker waar. Maar goed, binnen die hele versplintering is ze dus wel een hele grote.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan je niet echt vergelijken denk ik, in de jaren 80 was er veel meer een monocultuur met een paar grote popsterren die iedereen wel kende, dat is nu door het internet / spotify allemaal versplinterd.
Zij is niet diegene die een verbod op het meebrengen van flesjes water heeft opgelegd, daarvoor moet je toch echt bij de organisatie zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.
Walgelijk.
Idem.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, ik zou ook zo snel even geen persoon weten waarbij ik zou zeggen "Ja, die moet het zijn!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |