abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211541642
Tja. Ze is een hele grote ster, scoort de ene internationale hit naar de andere.
Als je hoort hoe knettergek het er aan toe gaat om zelfs maar een concert te kunnen bezoeken van haar dan is dat gewoon niet normaal meer.
Je kunt gewoon niet om haar heen, nummers van haar hoor je gewoon te kennen. Of je ze nou echt leuk vindt of niet. Ze is echt een goede artiest.

Maar persoon van het jaar is best wel een groot statement.
pi_211541652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.
Dat kan je niet echt vergelijken denk ik, in de jaren 80 was er veel meer een monocultuur met een paar grote popsterren die iedereen wel kende, dat is nu door het internet / spotify allemaal versplinterd.
pi_211541791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat kan je niet echt vergelijken denk ik, in de jaren 80 was er veel meer een monocultuur met een paar grote popsterren die iedereen wel kende, dat is nu door het internet / spotify allemaal versplinterd.
Ja, dat is zeker waar. Maar goed, binnen die hele versplintering is ze dus wel een hele grote.
Tails tell tales
pi_211541988
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.

Walgelijk.
Zij is niet diegene die een verbod op het meebrengen van flesjes water heeft opgelegd, daarvoor moet je toch echt bij de organisatie zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 7 december 2023 @ 09:55:50 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211542015
Leuk voor haar.
  donderdag 7 december 2023 @ 11:13:01 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211542819
Maargoed, ik zou ook zo snel even geen persoon weten waarbij ik zou zeggen "Ja, die moet het zijn!"
pi_211542871
Het zal me vooral erg aan mijn reet roesten.

Of Taylor Swift, Putin of Gerrie van hiernaast het nou gewonnen had.

Toch wel bijzonder dat je je daar zo druk om kan maken. En dat zijn dan vooral vaak juist de mensen die dit soort verkiezingen niet serieus nemen.

Beetje hetzelfde als met de Oscars
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211542886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, ik zou ook zo snel even geen persoon weten waarbij ik zou zeggen "Ja, die moet het zijn!"
Idem.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')