Oh daar ben ik het mee eens hoor, al is het wel zo dat er al jaren een dominant team is muv 2021, het zou fijn zijn als er eens 2 of 3 teams ongeveer even goed hun huiswerk op orde hebben, tis wat dat betreft echt jammer dat RB er zo ver voor zit want daarachter zijn er 4/5 teams die kans hebben op best of the rest. Maar goed dat is uiteindelijk de kwaliteit van Verstappen/RB.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Max heeft al vaker aangegeven dat hij echt wel meer strijd en gevechten wil van de andere teams...
Het is alleen nu de manier waar op.
Pas je wagen aan en zorg dat je een goed team hebt, niet gaan janken bij de FIA als je dat niet lukt
Alonso Lando Fernando Norris.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens hoor, al is het wel zo dat er al jaren een dominant team is muv 2021, het zou fijn zijn als er eens 2 of 3 teams ongeveer even goed hun huiswerk op orde hebben, tis wat dat betreft echt jammer dat RB er zo ver voor zit want daarachter zijn er 4/5 teams die kans hebben op best of the rest. Maar goed dat is uiteindelijk de kwaliteit van Verstappen/RB.
Als er overigens een keer iemand anders kan winnen dan hoop ik toch echt wel dat dat Alonso is.
De gaten zijn ontzettend klein, maar ook Red Bull stijgt er niet zó ver boven uit. Als Ferrari, Mercedes, Aston of McLaren een paar tienden weten te vinden, ziet het er opeens heel anders uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis wat dat betreft echt jammer dat RB er zo ver voor zit want daarachter zijn er 4/5 teams die kans hebben op best of the rest.
Ivm de Mercedesdominantie zit RBR er een stuk minder ver voor dan men denkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens hoor, al is het wel zo dat er al jaren een dominant team is muv 2021, het zou fijn zijn als er eens 2 of 3 teams ongeveer even goed hun huiswerk op orde hebben, tis wat dat betreft echt jammer dat RB er zo ver voor zit want daarachter zijn er 4/5 teams die kans hebben op best of the rest. Maar goed dat is uiteindelijk de kwaliteit van Verstappen/RB.
Als er overigens een keer iemand anders kan winnen dan hoop ik toch echt wel dat dat Alonso is.
In de race wel hoor. In de Q valt het tegen ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ivm de Mercedesdominantie zit RBR er een stuk minder ver voor dan men denkt.
Tja, het moge duidelijk zijn dat Perez bewijst hoe goed Verstappen is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de race wel hoor. In de Q valt het tegen ja.
Ook dat. Scheelt een halve seconde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het moge duidelijk zijn dat Perez bewijst hoe goed Verstappen is.
Het zijn ook andere auto's dus je hoeft niet meer van pole te starten als je racepace goed is dus je kan je ook meer daar op instellen en afstellen (even afhankelijk van het circuit) en dat rocketengine tijdperk van Mercedes ligt wel achter ons.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de race wel hoor. In de Q valt het tegen ja.
Zijn hulphond was vast verdwaald.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton is under investigation voor het te laat komen op de persconferentie![]()
https://www.fia.com/sites(...)ess%20Conference.pdf
Weer 100 euro boete?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton is under investigation voor het te laat komen op de persconferentie![]()
Kwam die met zijn rollator aan lopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Serieusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Ik voel er meer voor om 'm een aantal plekken naar achteren te zetten bij de volgende persconferentie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:36 schreef PS. het volgende:
Dingen mbt de tijd vinden ze vaak niet tof, kan zomaar strafpunten opleveren.
Gewoon in het publiek plaatsnemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik voel er meer voor om 'm een aantal plekken naar achteren te zetten bij de volgende persconferentie.
WEER CAKE.quote:
Team heeft een reprimande gehad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Gelukkig niet de enige die het een nogal vreemde recensie vond.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind je dat nog wel kunnen, na al die beschuldigingen?
De ongetwijfeld onbevooroordeelde recensist van AD.nl zag dat het publiek in Groningen het er bijvoorbeeld wél zichtbaar moeilijk mee had.
Sagbags.quote:
Zeggen me niksquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derek Warwick is 1 vd stewards dit weekend. De anderen zijn Tim Mayer, Felix Holter en Nicky Moffitt.
Die eerste ook niet?quote:
Warwick is net als Connely anti Maxquote:
Ik ken alleen Warwick.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derek Warwick is 1 vd stewards dit weekend. De anderen zijn Tim Mayer, Felix Holter en Nicky Moffitt.
Is dat die dwerg?quote:
Zo is Maxquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Zero grip, zet vervolgens nieuwe snelste tijd.
Nee, dat is Warwick Davis. bekend van Ashens and the Polybius Heistquote:
De veiling is net geweestquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max radio heeft een nieuwe fm frequentie nodig
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
"Het gras mooi gemaaid..."
Dat. Boeit. Niemand. Iets.
Achter Toto geMickt.quote:
Ja, da's standaard, net als DEV vorig seizoen, ik vind het maar raar.quote:
Het staat altijd zo raar, he? Met die junioren. Zou Toto dat zelf nou niet doorhebben?quote:
Alsof het een soort schandknaapjes zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Het staat altijd zo raar, he? Met die junioren. Zou Toto dat zelf nou niet doorhebben?
Zeker in deze tijd, je eigen schandknaapje meebrengen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Het staat altijd zo raar, he? Met die junioren. Zou Toto dat zelf nou niet doorhebben?
Idd. Dat woord kwam ook bij mij op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof het een soort schandknaapjes zijn.
Jeroen Bleekemolen denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie is de medecommentator (naast Allard)?
Of koorknaap- oh wacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof het een soort schandknaapjes zijn.
CORREDquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Normaal wel, maar klinkt anders. Misschien verkouden ofzo.
Hoorde Allard net Jeroen zeggen, en ik ken even geen andere coureur die zo heet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Normaal wel, maar klinkt anders. Misschien verkouden ofzo.
Big Brain Hannahquote:
Misschien zat 'ie stiekem in de auto van Nyck.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is Sonny Hayes van team APXGP al op de baan?
Lolquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is Sonny Hayes van team APXGP al op de baan?
Nee hij heeft een dagje les gehad van Lewis, dus zo slecht is die nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien zat 'ie stiekem in de auto van Nyck.
Arme Perez, verkloot 'ie weer z'n kwalificatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |