quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Lewis heeft geholpen met sleutelen dus het zal wel goed komen dit weekend.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Is hij aan het motorcrossen geweest ofzoWaarom zit er allemaal modder op zijn pak?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Managarm het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie zijn eigen wagen gespoten had.
Ben altijd benieuwd hoe druk deze users de rest van het jasr met kleding zijn, laat Hamilton lekker dragen wat hij wil.quote:
Als je gaat rondlopen in kleding waar modderspetters op lijken te zitten (ik ga er even vanuit dat het zo geverfd is en geen echte modder, maar who knows?), dan wil je dat er over je gepraat wordt. En dat mag uiteraard. Sommige mensen vinden het leuk om met hun kleding de aandacht te trekken, maar het is wel een beetje raar om mensen die hem die aandacht geven dan aan te vallen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben altijd benieuwd hoe druk deze users de rest van het jasr met kleding zijn, laat Hamilton lekker dragen wat hij wil.
Gaat het?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:41 schreef Dven het volgende:
Iew kijk die neger met z'n kleding die ik zelluf nooit zou dragen!!!!1!1!1!!11 die moet wel op zoek zijn naar aandacht en dat geef ik hem dan ook graag!1!1!!!
Het altijd sportieve Britse publiek dat echt boven de normale racefan staat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je luid boegeroep hoort aan het einde van de race, dan is alles goed gegaan
Max doet mee om te winnen. Hij wint.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste wat ik op NOS lees: " Verstappen vindt dominantie helemaal niet saai: 'Jarenlang hard voor gewerkt' "
Wij van WC-Eend...
Ziedend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max doet mee om te winnen. Hij wint.
Er is inderdaad jaren naartoe gewerkt. Wat is nu je punt, behalve weer zuur doen?
Ga wat anders doen als je het niet leuk vind
Aanvallen? Vraag alleen hoe druk die mensen zich anders over kleding maken en waarom ze hem niet gewoon laten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je gaat rondlopen in kleding waar modderspetters op lijken te zitten (ik ga er even vanuit dat het zo geverfd is en geen echte modder, maar who knows?), dan wil je dat er over je gepraat wordt. En dat mag uiteraard. Sommige mensen vinden het leuk om met hun kleding de aandacht te trekken, maar het is wel een beetje raar om mensen die hem die aandacht geven dan aan te vallen.
Jij maakt je anders aardig druk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aanvallen? Vraag alleen hoe druk die mensen zich anders over kleding maken en waarom ze hem niet gewoon laten.
Ik word, in ieder geval in het dagelijks leven, altijd wel blij dat er mensen zijn die zich anders kleden. Je zal wakker worden in een wereld vol donkerblauwe polo’s….
Vind je dat nog wel kunnen, na al die beschuldigingen?quote:
Absoluut. Het is daarentegen behoorlijk overtrokken om iemand om die reden te beschuldigen van aandachtzoekerij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit en dat staat hem verder vrij.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut. Het is daarentegen behoorlijk overtrokken om iemand om die reden te beschuldigen van aandachtzoekerij.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:32 schreef Dven het volgende:
De ongetwijfeld onbevooroordeelde recensist van AD.nl zag dat het publiek in Groningen het er bijvoorbeeld wl zichtbaar moeilijk mee had.
Je zit alleen maar te zeuren hierzo, dus ga dan gewoon wat anders doen.quote:
Mad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te zeuren hierzo, dus ga dan gewoon wat anders doen.
Lekker stiekem een Macca petje tussen de Max petjesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Staat wel een geniale foto in dat artikel
Zullen we een leuk Max, Alsonso, Sainz podiumpje doen, denk dat je de Britten niet meer viesmad dan dat krijgen.quote:
Kan best dat er eentje derdes wordt van die 3. Maar dan moet het niet tegen zitten.quote:
En jij denkt dat Sky Sports en Lewis niet in termen van Wij van WC eend praten?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste wat ik op NOS lees: " Verstappen vindt dominantie helemaal niet saai: 'Jarenlang hard voor gewerkt' "
Wij van WC-Eend...
Ik heb jarenlang veel kritiek gehad op de erg onsympathieke Lewis Hamilton hoor, wees maar gerust.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Sky Sports en Lewis niet in termen van Wij van WC eend praten?
Man man man.
Je bent zelf net zo erg als het geen waar je over klaagt op het moment.
Je laat best je voorkeur erg zien voor iemand van redactie sport.
Hopelijk zijn je berichten niet zo benvloed.
Goed race weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |