Aanvallen? Vraag alleen hoe druk die mensen zich anders over kleding maken en waarom ze hem niet gewoon laten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je gaat rondlopen in kleding waar modderspetters op lijken te zitten (ik ga er even vanuit dat het zo geverfd is en geen echte modder, maar who knows?), dan wil je dat er over je gepraat wordt. En dat mag uiteraard. Sommige mensen vinden het leuk om met hun kleding de aandacht te trekken, maar het is wel een beetje raar om mensen die hem die aandacht geven dan aan te vallen.
Jij maakt je anders aardig druk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aanvallen? Vraag alleen hoe druk die mensen zich anders over kleding maken en waarom ze hem niet gewoon laten.
Ik word, in ieder geval in het dagelijks leven, altijd wel blij dat er mensen zijn die zich anders kleden. Je zal wakker worden in een wereld vol donkerblauwe polo’s….
Vind je dat nog wel kunnen, na al die beschuldigingen?quote:
Absoluut. Het is daarentegen behoorlijk overtrokken om iemand om die reden te beschuldigen van aandachtzoekerij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit en dat staat hem verder vrij.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut. Het is daarentegen behoorlijk overtrokken om iemand om die reden te beschuldigen van aandachtzoekerij.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:32 schreef Dven het volgende:
De ongetwijfeld onbevooroordeelde recensist van AD.nl zag dat het publiek in Groningen het er bijvoorbeeld wél zichtbaar moeilijk mee had.
Je zit alleen maar te zeuren hierzo, dus ga dan gewoon wat anders doen.quote:
Mad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te zeuren hierzo, dus ga dan gewoon wat anders doen.
Lekker stiekem een Macca petje tussen de Max petjesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Staat wel een geniale foto in dat artikel
Zullen we een leuk Max, Alsonso, Sainz podiumpje doen, denk dat je de Britten niet meer viesmad dan dat krijgen.quote:
Kan best dat er eentje derdes wordt van die 3. Maar dan moet het niet tegen zitten.quote:
En jij denkt dat Sky Sports en Lewis niet in termen van Wij van WC eend praten?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste wat ik op NOS lees: " Verstappen vindt dominantie helemaal niet saai: 'Jarenlang hard voor gewerkt' "
Wij van WC-Eend...
Ik heb jarenlang veel kritiek gehad op de erg onsympathieke Lewis Hamilton hoor, wees maar gerust.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Sky Sports en Lewis niet in termen van Wij van WC eend praten?
Man man man.
Je bent zelf net zo erg als het geen waar je over klaagt op het moment.
Je laat best je voorkeur erg zien voor iemand van redactie sport.
Hopelijk zijn je berichten niet zo beïnvloed.
Goed race weekend
Ik gun het Norris wel, als Perez z'n werk doet en zonder andere pech voor Red Bull is er nog 1 plekje vrij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan best dat er eentje derdes wordt van die 3. Maar dan moet het niet tegen zitten.
Ik verwacht Verstappen, Alonso, Ferrari
Perez zie ik het wel weer vergooien maar eens, als die een keer een normaal weekend rijdt moet ie eigenlijk gewoon 2e worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het Norris wel, als Perez z'n werk doet en zonder andere pech voor Red Bull is er nog 1 plekje vrij.
Ik vind het best moeilijk bepalen wie er van de andere teams het dichtst bij zit op dit circuit, na de VT's weten we wat meer.
Nou ja zeg, de titel is sensationeler dan de tekst zelf, wat raar.quote:Wordt het niet te voorspelbaar? Te saai? Nee, zo ziet Verstappen het niet. "Hier doen we het voor. Het veld aanvoeren gaat niet snel vervelen. Ik weet precies hoe het voelt voor de andere teams. Het is de strijd die wij jarenlang hebben gevoerd: het tij keren en het gat met het winnende team proberen te dichten. Daar horen tegenslagen bij", weet Verstappen uit ervaring.
"Ook ik heb wel eens getwijfeld en gedacht dat het gras bij de buren groener was, maar dat is vaak niet zo. Ik zag altijd de vastberadenheid in dit team. Iedereen werkte hard om samen beter te worden. Loyaliteit en vertrouwen in elkaar is de sleutel naar succes. Het is belangrijk om dat te blijven beseffen."
En dan als radio 1 zijnde Olav Mol aannemenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees ook dat NPO Radio 1 schijnbaar de race uitzendt. Doet Viaplay dan toch eindelijk wat met die radiorechten.
Het is niet dat ik het Norris niet gun, maar ik zie nog liever gewoon de britse fans woest, als Norris daarna elke race tot het eind van het seizoen op het podium zou staan zou ik ook niet erg vinden, sympathieke man, itt tot de twee bij team #toxicquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het Norris wel, als Perez z'n werk doet en zonder andere pech voor Red Bull is er nog 1 plekje vrij.
Ik vind het best moeilijk bepalen wie er van de andere teams het dichtst bij zit op dit circuit, na de VT's weten we wat meer.
Het is vooral een non-artikel uiteindelijk. Het is volstrekt logisch dat de nummer 1 die dominant is tevreden is dat diegene dominant is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja zeg, de titel is sensationeler dan de tekst zelf, wat raar.
Max heeft al vaker aangegeven dat hij echt wel meer strijd en gevechten wil van de andere teams...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral een non-artikel uiteindelijk. Het is volstrekt logisch dat de nummer 1 die dominant is tevreden is dat diegene dominant is.
Het enige wat diegene zou kunnen zeggen is 'het zou voor de concurrentie mooi zijn als anderen het gat dichten en een echte strijd is ook mooi', maar natuurlijk heeft een sporter het liefst dat hij of zij alles wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |