quote:
Op vrijdag 7 juli 2023 08:23 schreef daNpy het volgende:[..]
Max doet mee om te winnen. Hij wint.
Er is inderdaad jaren naartoe gewerkt. Wat is nu je punt, behalve weer zuur doen?
Ga wat anders doen als je het niet leuk vind

Ziedend.
Het klopt toch gewoon? De man die vooraan rijdt vindt de dominantie uiteraard prima. Maar dat is toch gewoon een wij van WC-eend mening? Mag dat dan alweer niet meer gezegd worden?

Als het Hamilton was geweest die vooraan had gereden op deze manier was je helemaal leip geweest daarover. Dat vind ik nou hypocrisie.
Laten we het zo zeggen: Red Bull heeft zijn huiswerk goed gedaan en heeft een goede auto, die in combinatie met de beste coureur volledig onverslaanbaar is. Knap. Voor de kijker niet spannend. Van mij mag ie wereldkampioen worden, maar na een mooi gevecht zou ik meer waarderen dan in een seizoen waarin je na vijf wedstrijden al wel weet welk scenario het is omdat Perez hem alleen 2x op een stratencircuit met een probleem voor Max tijdens de kwalificatie kon verslaan.
We kijken naar een leuke strijd in het middenveld, Alpine dat er af en toe goed bij zit, Aston dat redelijk consistent podium kan rijden, maar dat is wel achter de hoofdprijs. Een beetje als op het WK Waterpolo de wedstrijd om de vijfde plaats best gaaf is, maar de finale een snoozefest is. Waarbij Nederland dan ruim wint, dus dat herstelt nog iets.
Het verschil tussen F1 en andere sporten is dat er op willekeurige momenten veel wordt gedaan om dominantie te beperken. Dus dan ben je weer overgeleverd aan de grillen van de organisatoren. Eigenlijk ligt daar het echte probleem. Maar de 1500 meter vrije slag voor vrouwen bij het zwemmen is ook zelden wat aan omdat Kathleen Ledecky altijd wint. En dat is dan iemand waar ik veel minder mee heb dan met Max.