Alsof het een soort schandknaapjes zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Het staat altijd zo raar, he? Met die junioren. Zou Toto dat zelf nou niet doorhebben?
Zeker in deze tijd, je eigen schandknaapje meebrengen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Het staat altijd zo raar, he? Met die junioren. Zou Toto dat zelf nou niet doorhebben?
Idd. Dat woord kwam ook bij mij op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof het een soort schandknaapjes zijn.
Jeroen Bleekemolen denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie is de medecommentator (naast Allard)?
Of koorknaap- oh wacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof het een soort schandknaapjes zijn.
CORREDquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Normaal wel, maar klinkt anders. Misschien verkouden ofzo.
Hoorde Allard net Jeroen zeggen, en ik ken even geen andere coureur die zo heet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Normaal wel, maar klinkt anders. Misschien verkouden ofzo.
Big Brain Hannahquote:
Misschien zat 'ie stiekem in de auto van Nyck.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is Sonny Hayes van team APXGP al op de baan?
Lolquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is Sonny Hayes van team APXGP al op de baan?
Nee hij heeft een dagje les gehad van Lewis, dus zo slecht is die nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien zat 'ie stiekem in de auto van Nyck.
Arme Perez, verkloot 'ie weer z'n kwalificatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |