Ik vind het zo erg om te zien... hoe die leugenachtige slang Wendy probeert te troosten... wat een gif komt er uit die smoel van Zoe..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe Zoë ook bij Wendy slijmt en helaas trapt Wendy er in.
Ze moest eens weten hoe ze over haar aan het kronkelen zijn.
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg om te zien... hoe die leugenachtige slang Wendy probeert te troosten... wat een gif komt er uit die smoel van Zoe..
ice ook hoor in mindere mate dan wel , zoals gisteren bij de stemming subtiel op wendy inpraten om niet op bern te stemmenquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.
Ze zijn met een vies spelletje bezig daar het trio Babette, Zoë en Marciano
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice ook hoor in mindere mate dan wel , zoals gisteren bij de stemming subtiel op wendy inpraten om niet op bern te stemmen
quote:
Ja precies... Wendy is toch wel heel gevoelig... ik hoop niet dat Babette iedereen meekrijgt! Ik hoop dat Wendy haar ei een beetje kwijt kan bij Sasha en Jappie...quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.
Ze zijn met een vies spelletje bezig daar het trio Babette, Zoë en Marciano
Ja vreselijk... moeilijk om naar te kijken hoor... ik zit echt mee te janken met Wendy hoor...emotrut die ik ben..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendy
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ja precies... Wendy is toch wel heel gevoelig... ik hoop niet dat Babette iedereen meekrijgt! Ik hoop dat Wendy haar ei een beetje kwijt kan bij Sasha en Jappie...
myrthe moet niet veel hebben van wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.
Ja maar Mirthe is ook heel dik met Babette althans zo lijkt het... en Mirthe heeft ook al wel het een en ander gezegd over Wendy.... al lijken ze de laatste tijd beter met elkaar op te trekken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.
O, is dat zo, dacht dat Mirthe met iedereen goed door een deur kon.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe moet niet veel hebben van wendy
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat zo, dacht dat Mirthe met iedereen goed door een deur kon.
Ja klopt zoiets heb ik ook gelezen in de cos..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendy
O Wendy dominant in een gesprek?quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendy
Morgen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendy
niet vergeten dat myrthe lang gesek heeft gehad met bep in k4 dus weet je al genoeg , ook erik heeft liever bep dan wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Wendy dominant in een gesprek?
Komt misschien door de manier waarop ze er bij kijkt, ze heeft nogal een bozige uitstraling altijd. Of bedenkelijke uitstraling
Hoop dat ze er allemaal achterkomenquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet vergeten dat myrthe lang gesek heeft gehad met bep in k4 dus weet je al genoeg , ook erik heeft liever bep dan wendy
Inderdaad de uitstraling van Wendy werkt niet altijd mee.. ze kan heel verongelijkt kijken terwijl er niks aan de hand is... Wendy heeft 85.000 gezichtsuitdrukkingen...quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Wendy dominant in een gesprek?
Komt misschien door de manier waarop ze er bij kijkt, ze heeft nogal een bozige uitstraling altijd. Of bedenkelijke uitstraling
Ze zit weer in een andere wereld 🤣quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik had m'n streams nog niet aan... er is weer leven...
liever eliquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
En de lampen zijn aan...
Ik hoorde gisteren al geruchten over een verdienopdracht, dus die zou ook wel komen vandaag...
Ja oké... maar dat moet niet te snel gaan, ik vind het echt niet geinig als er straks nog maar een paar overblijven dan wordt het echt megasaai... maar voor nu.. zet Babette en Zoe maar tegenover elkaar...quote:
Supersnel die manquote:
GMquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
En de lampen zijn aan...
Ik hoorde gisteren al geruchten over een verdienopdracht, dus die zou ook wel komen vandaag...
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:26 schreef tonja het volgende:
Staat Erik zich nou af te sjorren onder de douche?
Als hij een tijdje doodstil staat, hij de camera's in de gaten houdt en je alleen zijn rechter schouder een beetje ziet bewegen wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:26 schreef tonja het volgende:
Staat Erik zich nou af te sjorren onder de douche?
Yep dat was exact wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij een tijdje doodstil staat, hij de camera's in de gaten houdt en je alleen zijn rechter schouder een beetje ziet bewegen wel.
Ik heb het 1x gezien maar dat was omdat ik niet wist wat hij aan het doen was en het raar was dat hij zo lang niks scheen te doen.
Dat kwartje viel later pas.
Ik ontwijk Erik liever in de ochtend. Ik vind het een sukkel met een naar karakter.
^^ goedemorgen
Nou dan doet hij het wel heel rustig, je ziet amper zijn arm bewegenquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als hij een tijdje doodstil staat, hij de camera's in de gaten houdt en je alleen zijn rechter schouder een beetje ziet bewegen wel.
Ik heb het 1x gezien maar dat was omdat ik niet wist wat hij aan het doen was en het raar was dat hij zo lang niks scheen te doen.
Dat kwartje viel later pas.
Ik ontwijk Erik liever in de ochtend. Ik vind het een sukkel met een naar karakter.
^^ goedemorgen
Op staande voet ontslaan, hij zorgt ervoor dat ze nog langer in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
De manager neemt zijn taak serieus.
Zorgen voor zijn "onderdanen"....
Polswerkquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan doet hij het wel heel rustig, je ziet amper zijn arm bewegen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat was exact wat er aan de hand was
Nee. Dat zijn echte yoga houdingen. Een paar herken ik. De makkelijkste.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat ze alle houdingen zelf verzint
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien kan ie het met duim en wijsvinger afquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan doet hij het wel heel rustig, je ziet amper zijn arm bewegen
Ik niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:41 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat ze alle houdingen zelf verzint
[ afbeelding ]
Ligt er maar net aan welke opleiding hij deed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Immi doet een HBO opleiding. Dat is een beroepsopleiding op hoger niveau.
Deed ik ook ooit.
Daar leer je wat verantwoordelijkheid in het veld is en waarom.
Anders dan een universiteit studie wat alleen boekenwijsheid is.
Mijn persoonlijke mening.![]()
Immi gaat het goed doen denk ik.
Beter dan al zijn voorgangers.
Zijn studie stond op een heeeeeeeeeeeeel laag pitje door het blowen vertelde hij. Dat is niet echt verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Immi doet een HBO opleiding. Dat is een beroepsopleiding op hoger niveau.
Deed ik ook ooit.
Daar leer je wat verantwoordelijkheid in het veld is en waarom.
Anders dan een universiteit studie wat alleen boekenwijsheid is.
Mijn persoonlijke mening.![]()
Immi gaat het goed doen denk ik.
Beter dan al zijn voorgangers.
Dat is zonde.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zijn studie stond op een heeeeeeeeeeeeel laag pitje door het blowen vertelde hij. Dat is niet echt verantwoordelijkheid nemen.
Tuurlijk, iedereen kan een maandje in het kantoor zitten. Het stelt ook werkelijk helemaal niks voor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is zonde.
Maar ik denk dat hij voldoende heeft mee gekregen om dit makkelijke klusje een maandje te doen.
Ik zie in het kantoor achter de pc zo'n vliegen plak ding hangen.
Zelfs daar komen die vliegen.
Die krengen zitten daar overal.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is zonde.
Maar ik denk dat hij voldoende heeft mee gekregen om dit makkelijke klusje een maandje te doen.
Ik zie in het kantoor achter de pc zo'n vliegen plak ding hangen.
Zelfs daar komen die vliegen.
Iedere morgen hetzelfde geping pongquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Er wordt al gepingpongd...![]()
Ze zijn net uit bed. pfff
Hij kan goed en snel typen en weet hoe hij mail moet sturen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen kan een maandje in het kantoor zitten. Het stelt ook werkelijk helemaal niks voor.
Kameleon Isaac in de bocht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Laat je niet gek maken zegt Isaac tegen Wendy Heb je met Sas gesproken
Laat je vooral niet gek maken straks ben je weer thuis met echte mensen
Laat je niet gek maken je bent sterk zegt hij
Dank je wel Isaac zegt wendy
Isaac speelt het spel goed, doet tegen iedereen aardig, lult met iedereen mee . Dat is zijn tactiek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Laat je niet gek maken zegt Isaac tegen Wendy Heb je met Sas gesproken
Laat je vooral niet gek maken straks ben je weer thuis met echte mensen
Laat je niet gek maken je bent sterk zegt hij
Dank je wel Isaac zegt wendy
En ze trappen er ook allemaal inquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kameleon Isaac in de bocht.
Ging hij maar eens uit de bocht.
maar hij lult niet over iedereenquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze trappen er ook allemaal in
Hij lult echt met iedereen mee
Dat doet hij wel maar heel subtielquote:
zoe is heel sluw en geslepen , mi zet ze iedereen tegen elkaar opquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:39 schreef schizolientje het volgende:
Misschien speelt Zoe het spel wel slim. Isoleert babette vd groep, probeert Isaac continu uit zijn tent te lokken, dropt roddels of nieuwtjes op plekken waarvan ze weet dat het explodeert en zo meer
Die speelt het zo al 10 maanden en nog steeds hebben ze hem niet door.. nou ja sommigen hebben hun twijfels maar gaan er ook nog steeds in mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze trappen er ook allemaal in
Hij lult echt met iedereen mee
Nee hij gooit een bommetje en zet ze tegen elkaar op..quote:
Dat doet hij heel goed want ze trappen er nog steeds in.quote:
Zoë is echt een domme bimbo maar ze is heel gehaaid en weet precies waar ze mee bezig is.. je moet alleen niet vragen hoeveel 17+19 is want dat weet ze niet..quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:39 schreef schizolientje het volgende:
Misschien speelt Zoe het spel wel slim. Isoleert babette vd groep, probeert Isaac continu uit zijn tent te lokken, dropt roddels of nieuwtjes op plekken waarvan ze weet dat het explodeert en zo meer
Wat dan gewoon in de winkel moet worden gekocht, want leveren van tabak mag niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht vandaag ook nog wel een verdien opdracht en dan hebben ze morgen weer shag en drank
Oja dat was ik vergeten..quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat dan gewoon in de winkel moet worden gekocht, want leveren van tabak mag niet meer.
dat gaat k5 halenquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat dan gewoon in de winkel moet worden gekocht, want leveren van tabak mag niet meer.
Nee, mag niet meer online bestellen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat was ik vergeten..
Kun je dat eigenlijk bij Bol kopen?
Is dat gezegd of denk je dat?quote:
neequote:Op donderdag 6 juli 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
hehe, eindelijk...quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:01 schreef mootie het volgende:
Ze noemt Bep een vals wijf, laat heel nl het maar zien. Gj wordt zo boos als hij dit ziet.
sasha was de 1 ste die wendy gisteren kwam troosten toen ze stond te huilen in de douche dat heeft sasha gister aan wendy verteld wrm ze het niet gelijk vertelde van wat er buiten werd geroepen ,sasha wilde wendy niet van streek brengenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Judiwi het volgende:
Wendy gaat nu alles op advies van Jasper aan Sasha vragen. Ja hoor Sasha is degene die had gehoord dat er Wendy werd geroepen. Maar dat smzegt ze niet aan Wendy.
Plannetje werkt, om Wendy in hun kamp te krijgen.
Jawel dat heeft Sas gister in de douche tegen Wendy gezegtquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Judiwi het volgende:
Wendy gaat nu alles op advies van Jasper aan Sasha vragen. Ja hoor Sasha is degene die had gehoord dat er Wendy werd geroepen. Maar dat smzegt ze niet aan Wendy.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Judiwi het volgende:
Jawel toen Wendy onder de douche stond vertelde Sascha het haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:14 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette en Eunice, over....... Wendy.
Babette is weer druk bezig zich schoon te pratenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:14 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette en Eunice, over....... Wendy.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is weer druk bezig zich schoon te praten
die voelt ook wel dat ze in heel nauwe schoentjes zit nuquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is weer druk bezig zich schoon te praten
zo is myrthe die is heel beinvloedbaarquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe valt mij hierin ook echt tegen dat ze zo met Babette mee lult
Ja echt heel erg, het is best een naïef meisje volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
zo is myrthe die is heel beinvloedbaar
en ook heel onzekerquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel erg, het is best een naïef meisje volgens mij
of die lult gewoon mee en denkt er het hare van. Dat is ook een vorm van overleven in die loods.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
zo is myrthe die is heel beinvloedbaar
Ze lult niet alleen mee, ze verteld de sprookjes ook meermaals door aan anderen alsof het waar is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
of die lult gewoon mee en denkt er het hare van. Dat is ook een vorm van overleven in die loods.
Mij niet. Wendy en Mirthe sporten samen en zijn ook prima samen maar echt close zijn ze niet. Dat hoor ik ook als Wendy over Mirthe praat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe valt mij hierin ook echt tegen dat ze zo met Babette mee lult
In haar ervaring is het misschien ook waar. Die baseert zich op wat ze ziet en hoort daar. Wij hebben een cos, fimpjes enz..quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:24 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ze lult niet alleen mee, ze verteld de sprookjes ook meermaals door aan anderen alsof het waar is.
Nee moet de Febo zelf gaan halen. Denk niet dat ze dat van de huishoud pot doen en rupi en Immi hebben geen geld meer. Dus of zbabbeldoos of isaac mort gaan sponseren. Wendy heeft nog wel geld ( denk ik) maar of zei gaat delen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja en dan ongecontroleerd schreeuwenquote:
Hope so!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:36 schreef juul. het volgende:
Zou Wendy het van "achter" gehoord hebben dat de schreeuwert haar naam helemaal niet heeft geroepen?
Lekker ordinairquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat een verschrikkelijk mens die Babs, ze zal en moet gelijk krijgen...hoe dan ook!!!
Duidelijk verhaal toch?quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
Dus Babette vertelt het niet tegen Wendy om Wendy te beschermen maar wel tegen de rest van de loods
ja hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:37 schreef engine het volgende:
Dus Babette vertelt het niet tegen Wendy om Wendy te beschermen maar wel tegen de rest van de loods
Niet echt dus maar schreeuwen!quote:
Vuile bitch.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:43 schreef juul. het volgende:
Bep gaat niet eerder weg voordat Wendy buigt
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:41 schreef Judiwi het volgende:
Zoe is de schuldige.
En Sasha is niet zo eerlijk.
die mag ze buiten gaan bestedenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:45 schreef engine het volgende:
Babette wil nog 36 uur besteden om iets uit te leggen.
Zou ze daar genoeg aan hebben?
Haha, ik dacht precies hetzelfde, hoop dat de buren niet buiten zitten...quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:48 schreef Sestra666 het volgende:
Zal mijn deur dicht doen, lijkt wel of hier ruzie is
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
Babette: ik heb met niemand over jou gesproken!!
schreeuwen dan he, het is te proberenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik moet lachen om Babette. Hoe lul je iets recht, wat zo krom is, dat je het niet recht kunt lullen. Wat een vreselijke vrouw
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:48 schreef Sestra666 het volgende:
Zal mijn deur dicht doen, lijkt wel of hier ruzie is
Ik heb geen streams... Zijn er bewoners die die dit afluisteren zodat Bep daar ook door de mand valt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:47 schreef juul. het volgende:
Bep heeft er met niemand over gesproken,ze doet niet anders
Ik snap niet dat ze nooit eerder genomineerd is. Dat eeuwige geratel 24/7, daar word je toch gek van?quote:
Moriama zit erbij en luistertquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams... Zijn er bewoners die die dit afluisteren zodat Bep daar ook door de mand valt?
Marciano achter een deur luistervinkje spelenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams... Zijn er bewoners die die dit afluisteren zodat Bep daar ook door de mand valt?
In de kamer ernaast staan er ook een paar mee te luisteren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Erik ligt onder het struikgewasquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is niet nodig. Doet Babette zelf al.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat alles weer verdraaien en doorlullen
En ik heb hem gemist ggrrrquote:
Tik met 'n tafeltennisbatje op die smoel van Bep, en nee niet met de vlakke kantquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:55 schreef danaqui het volgende:
Wendy kan niet eens praten door het snikken![]()
Vies kutwijf Babs
Welkomquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef Yver73 het volgende:
Ik lees hier al een tijd mee en heb al vaak op het punt gestaan een account te maken en mee te praten. De ruzie tussen Wendy en Babette kan ik echt niet aanzien. Daar moet ik echt op reageren…
Wat een KUTwijf die Babette. Ja hoor, zij heeft echt het beste voor met Wendy… Hoe krijgt ze al die bullshit d’r bek uit, ongelofelijk!!
Hallo, vreselijk mens is hetquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef Yver73 het volgende:
Ik lees hier al een tijd mee en heb al vaak op het punt gestaan een account te maken en mee te praten. De ruzie tussen Wendy en Babette kan ik echt niet aanzien. Daar moet ik echt op reageren…
Wat een KUTwijf die Babette. Ja hoor, zij heeft echt het beste voor met Wendy… Hoe krijgt ze al die bullshit d’r bek uit, ongelofelijk!!
Hoi👍🏻quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef Yver73 het volgende:
Bitch wil het niet mee zo spelen.quote:
Welkom Yverquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef Yver73 het volgende:
Ze kan niet begrijpen dat mensen zo goed gaan op gif.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Het ligt niet aan Babette, het ligt aan Wendy
Van de week zei ze wat andersquote:
Die schoft is al 'n ratje vanaf dag #1quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano ontpot zich ook als een ratje
dat is niets nieuws hoor. Ik heb hem vanaf het begin al een vies ratje gevondenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:05 schreef Yver73 het volgende:
Ik zou zo graag Wendy op 1 of andere manier een hart onder de riem willen steken. Vind het zo rot voor haar. Zij gelooft misschien Bep ook nog wel in haar uitspraken dat ze zogenaamd het beste met haar voor heeft.
Dat Babette zegt dat ze Wendy nooit op de stip zou zetten… dat is het enige waar ze over praat!
Ik snap ook niet dat Marciano met zo’n slang om wil gaan.
Hij is niet anders als een rat geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Die vrouw heeft totaal geen enkele vorm van zelfkennis. Ze probeert telkens met haar gebekte mond alles recht te lullen wat krom is. De medebewoners moeten dat toch een keer door hebben zou je zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan niet begrijpen dat mensen zo goed gaan op gif.
Ze kan kan zich daar niet aan confirmeren
Gilamonster?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet anders als een rat geweest.
Die als hij erg boos wordt veranderd in een roofdier
Gezellie..quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef Yver73 het volgende:
Zou ze dan ook eindelijk stoppen met dat oeverloze geouwehoer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette gaat zich terug trekken in haar zelf
Ik heb het gesprek gemist, het begin gezien en toen ging de bel ( hoe durven ze)quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik kom net thuis en ik zie Wendy huilen
Ah lievertjuh... kom maar bij Frummie...![]()
Ooh dat snikken, hartverscheurend...![]()
Wat een darm van een wijf.... ik hoop zo dat Babette haar trekken thuis krijgt...
Soort van imploderenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette gaat zich terug trekken in haar zelf
Bep en speltechnisch veranderenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:10 schreef juul. het volgende:
Marciano probeert te redden wat er te redden valt nu Bep twijfelt of zij het spel zo wil blijven spelen
Dat zal ze waarschijnlijk alleen zeggen, omdat mevrouw bang is dat ze genomineerd zal worden door de andere groep.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Babette geeft toe dat ze gisteren bewust de confrontatie met Wendy opgezocht heeft. Dat had ze beter niet kunnen doen, zegt ze nu.
Ik heb een stukje gezien voordat ik een reaktie plaatste maar het begin niet... Babette is zo goed in het ombuigen van haar woorden, het is allemaal anders gezegd...quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gemist, het begin gezien en toen ging de bel ( hoe durven ze)
Maar wat ik begrijp is het allemaal de schuld van Wendy en is Babette zo schat die nooit over andere lult
Sorry hoor Fritsie…maar ik heb hier krom gelegen om al jou rake opmerkingen over Babs het afgelopen uur😂😂😂. GEWELDIG!!!quote:
euhhhhhhhhh denk het nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou ze dan ook eindelijk stoppen met dat oeverloze geouwehoer?
Heeft iedereen het gehoord dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal ze waarschijnlijk alleen zeggen, omdat mevrouw bang is dat ze genomineerd zal worden door de andere groep.
vreselijk mens is datquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:20 schreef Judiwi het volgende:
O jee nu zijn de pijlen weer op Isaac gericht. Sasha pakt ze één aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |