Ik vind het zo erg om te zien... hoe die leugenachtige slang Wendy probeert te troosten... wat een gif komt er uit die smoel van Zoe..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe Zoë ook bij Wendy slijmt en helaas trapt Wendy er in.
Ze moest eens weten hoe ze over haar aan het kronkelen zijn.
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg om te zien... hoe die leugenachtige slang Wendy probeert te troosten... wat een gif komt er uit die smoel van Zoe..
ice ook hoor in mindere mate dan wel , zoals gisteren bij de stemming subtiel op wendy inpraten om niet op bern te stemmenquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.
Ze zijn met een vies spelletje bezig daar het trio Babette, Zoë en Marciano
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice ook hoor in mindere mate dan wel , zoals gisteren bij de stemming subtiel op wendy inpraten om niet op bern te stemmen
quote:
Ja precies... Wendy is toch wel heel gevoelig... ik hoop niet dat Babette iedereen meekrijgt! Ik hoop dat Wendy haar ei een beetje kwijt kan bij Sasha en Jappie...quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Wendy niet alles weet. Die klap komt pas als ze thuis is.
Ze zijn met een vies spelletje bezig daar het trio Babette, Zoë en Marciano
Ja vreselijk... moeilijk om naar te kijken hoor... ik zit echt mee te janken met Wendy hoor...emotrut die ik ben..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendy
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ja precies... Wendy is toch wel heel gevoelig... ik hoop niet dat Babette iedereen meekrijgt! Ik hoop dat Wendy haar ei een beetje kwijt kan bij Sasha en Jappie...
myrthe moet niet veel hebben van wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.
Ja maar Mirthe is ook heel dik met Babette althans zo lijkt het... en Mirthe heeft ook al wel het een en ander gezegd over Wendy.... al lijken ze de laatste tijd beter met elkaar op te trekken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, ze kan ook naar Mirthe maar dat is een beetje een vlinder, die fladdert met iedereen mee.
O, is dat zo, dacht dat Mirthe met iedereen goed door een deur kon.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe moet niet veel hebben van wendy
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat zo, dacht dat Mirthe met iedereen goed door een deur kon.
Ja klopt zoiets heb ik ook gelezen in de cos..quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendy
O Wendy dominant in een gesprek?quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond gesprek myrthe -erik ,, daarin hoorde je het , myrthe vind wendy dominant overkomen in gesprek ,erik ook geen hoge hoed op van wendy
Morgen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik nog niet zo erg. Dat is niet echt iemand de grond in boren zoals dat trio doet al weken met Wendy
niet vergeten dat myrthe lang gesek heeft gehad met bep in k4 dus weet je al genoeg , ook erik heeft liever bep dan wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Wendy dominant in een gesprek?
Komt misschien door de manier waarop ze er bij kijkt, ze heeft nogal een bozige uitstraling altijd. Of bedenkelijke uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |