Trio met Channah Quinten en Jordan toch in haar eerste seizoen?. eerste keer dat ze daarna terug kwam als special guest sloeg toen nergens op samen met een random blond meisje dat nog nooit had meegedaan werden ze opeens de queens ofzo en ze hebben beide uiteindelijk niks gedaan hoop gedoe om niks was dat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:01 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Waarom zij ja? Heeft in al die 3 seizoenen niks betekend maar blijven ze terughalen.
Klopt, wilde nog wat aan die post toevoegen maar het viel weg. Dank je!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook?
Dit is in november opgenomen
Vorig seizoen was Dylan ook al het meest relaxed. Doet gewoon lekker zijn ding zonder daarbij overdreven irritant te zijn. En de voice over weet er altijd wel wat leuks van te maken als hij een nachtelijk avontuurtje beleefd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:11 schreef Solid-Snake het volgende:
Laatste aflevering even gekeken. Dylan is wat mij betreft toch wel de held van dit seizoen.
Hij heeft aardig wat dames kunnen doen, heeft iedereen te vriend gehouden en hoefde zich niet eens als alfa mannetje hiervoor te gedragen. In tegenstelling tot een Luca.
Hij had alleen 1 moment dat hij nogal kansloos bezig was, en dat was toen hij iets te graag Shirley wilde, die toen zelf met Quintin ging. Maar hij heeft zich netjes herpakt daarna.
Ja echt pijnlijk om te zien hoe makkelijk zij elke keer weer te paaien is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oh die Megan....
"Hij zet mij voor lul, maar zichzelf nog meer!"
Nee Megan,JIJ zet JEZELF voor lul.
Ik heb toch wel echt t idee dat dat mens in therapie moet. Die gaat zo richting Oh Oh Cherso Barbie als ze niet oppast. Totaal te manipuleren als een dom naief gansje. Tenzij het 1 grote act is en ze een enorm goede actrice is, voorspel ik niet veel goeds voor de toekomst van Megan.
Als je dit bericht moet geloven zitten er niet zoveel snuggere mensen in die familiequote:Op maandag 3 juni 2024 09:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens. Ik blijf het kijken, heerlijk om te verbazen over deze primaten. Verder schrik ik het meest van zo'n Megan. Als mijn dochter later ook maar een fractie van dat gedrag zou vertonen zou ik me echt zo diep schamen. Die scene ook dat ze Luca weer aan het bevredigen was nadat hij je als vuil behandeld. Af en toe heeft ie post nut clarity en zoekt ie wat genegenheid, maar verder ziet ie haar toch gewoon als neukgat? […]
En die achterlijke kut van een Megan zorgt er weer voor dat Luca zich het baasje kan voelen. Wat een dom wicht is dat toch.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel alsof Luca jaloers is als Elias aandacht krijgt.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je dit bericht moet geloven zitten er niet zoveel snuggere mensen in die familie
Wat dan?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel alsof Luca jaloers is als Elias aandacht krijgt.
Elke keer ook al in andere media Elias de faal van het seizoen noemen nu ook net weer onnodig.quote:
Hij probeerde, hij probeerde, hij faalde.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke keer ook al in andere media Elias de faal van het seizoen noemen nu ook net weer onnodig.
Ik vind het onnodig dat Luca het zo moet benoemen laat Elias lekker. andersom heeft Elias ook niks negatiefs over Luca gezegd of iets tegen die jongen. En Luca pakt de makkelijke er uit tegen een Dylan of Joey durft hij niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij probeerde, hij probeerde, hij faalde.
Het is dat hij zichzelf zo ontzettend misplaatst de Stoute King noemt, anders had ik m nog wel kunnen pruimen.
Maar meer op een "agossie toch" manier eigenlijk.
De poedelprijs, die kan ie krijgen
Maar 10x liever zo'n gast als Elias, dan die Luca.
Holy shitquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:14 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Als je dit bericht moet geloven zitten er niet zoveel snuggere mensen in die familie
Eens hoor. Vanochtend een stukje reunie bekeken en hij zegt t ook als commentaar zonder dat hem iets gevraagd is. Tot 2x toe noemt hij hem zo. Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het onnodig dat Luca het zo moet benoemen laat Elias lekker. andersom heeft Elias ook niks negatiefs over Luca gezegd of iets tegen die jongen. En Luca pakt de makkelijke er uit tegen een Dylan of Joey durft hij niet waarschijnlijk.
Anyway, voor de poen wil Dusty wel wat hand en span diensten verrichten op OFquote:Ex On The Beach Dusty na intiem moment met transgender: "Ik ben niet biseksueel"
Huhquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:28 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/113851
Whut? Ayleen is regisseur?
Huh *1200. Wat een gek johquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)-niet-biseksueel/amp
[..]
Anyway, voor de poen wil Dusty wel wat hand en span diensten verrichten op OF
Daarom zei ze dus dat snel bekend zou worden waar ze mee bezig is.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:28 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/113851
Whut? Ayleen is regisseur?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rley-geen-windeierenquote:Deelname Ex on the Beach spekt kandidaten: 'Nog nooit zoveel geld verdiend'
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:43 schreef EdVe het volgende:
Ex on the Beach: Double Dutch 2025 zal op 11 mei op de buis verschijnen. De aflevering zijn vanaf dan wekelijks te zijn op zondag om 22:00 te zien op MTV, en zullen vanaf dinsdag 13 mei ook wekelijks op Videoland verschijnen.
Inderdaad!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.
Op mtv kan meer. Qua discutabele programma'squote:Op maandag 17 maart 2025 09:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.
Ze is er trots op.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Poefbank het volgende:
Jezelf introduceren als pijpkoningin... Over paar jaar zit ze te janken in een of andere docu dat ze haar deelname als traumatisch heeft ervaren. Wat een domme kut.
Wel mooi dat sommige al hun OF zijn begonnen voordat ze hebben meegedaanquote:Op zondag 11 mei 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Oh nee de ellende is weer begonnen![]()
![]()
Pijpkoningin van NimmaJe zag die andere jongen Jonna, in beleefd Belgisch, een beetje verbaasd reageren
![]()
Maar bijna alles aan die wijven is weer nep , opgeblazen en opgespoten.![]()
Junior met zijn overdreven nep lachjes en te witte tanden![]()
Nou jah, ik ga me proberen minder te ergeren maar dat zal wss niet erg lukken
Aan mij zullen ze niets verdienenquote:Op zondag 11 mei 2025 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
Wel mooi dat sommige al hun OF zijn begonnen voordat ze hebben meegedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongens daar zien haar gewoon als een warm gat.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Aan mij zullen ze niets verdienenDie Demi vind ik ook geen mooie meid, ze heeft een opgeblazen kikkerhoofd.
Nou dit, mijn hemel. Ze zal je dochter maar zijn, hier blijft ze toch de rest van haar leven last van houden.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Poefbank het volgende:
Jezelf introduceren als pijpkoningin... Over paar jaar zit ze te janken in een of andere docu dat ze haar deelname als traumatisch heeft ervaren. Wat een domme kut.
Precies. Dit echt letterlijk aapjes kijken in een circus voor mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dat geërgerd en die plaatsvervangende schaamte is juist waarom dit m'n guilty pleasure isdat iemand doodleuk zegt "echt heel schattig dat hij netjes vraagt of hij me mag motorboaten, echt een groene vlag!!" is toch heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |