abonnement Unibet Coolblue
pi_213291115
Lesley vond ik zo leuk in haar eigen seizoen. Ze kwam toen heel eerlijk en chill over. Nu vind ik haar niet zo leuk meer overkomen. Heel kattig en zeikerig.

Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel zeurmeiden hebben teruggevraagd die toch niks doen. Bijvoorbeeld Ayleen. Voegt niks toe aan de drama-relatie/ex dynamiek want vindt toch iedereen niks en daardoor is het seizoen vrij tam tot nu toe. Ja oke die ruzie met Yara krijg je dan, maar dat kwam ook maar vaag over aangezien dat chagrijnig nest na 1 vraag al begint uit te halen.
/
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 april 2024 @ 12:15:34 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213291993
Het lijkt ook nog meer gespeeld vergeleken met vorige seizoenen alsof ze nog meer een rolletje spelen allemaal, nou is dit na seizoen 4 en het eerste all star seizoen al meer acteren geworden omdat het toen echt populair werd maar dit seizoen valt het nog harder op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 22 april 2024 @ 12:49:34 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213292265
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 10:23 schreef Nectaro22 het volgende:
Lesley vond ik zo leuk in haar eigen seizoen. Ze kwam toen heel eerlijk en chill over. Nu vind ik haar niet zo leuk meer overkomen. Heel kattig en zeikerig.

Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel zeurmeiden hebben teruggevraagd die toch niks doen. Bijvoorbeeld Ayleen. Voegt niks toe aan de drama-relatie/ex dynamiek want vindt toch iedereen niks en daardoor is het seizoen vrij tam tot nu toe. Ja oke die ruzie met Yara krijg je dan, maar dat kwam ook maar vaag over aangezien dat chagrijnig nest na 1 vraag al begint uit te halen.
Volkomen gescript als je t mij vraagt.
Ze hebben duidelijk een rol/archetype nu.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 april 2024 @ 16:46:50 #79
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_213294055
^

We gaan steeds meer het pad op van de Amerikaanse manier, allemaal zeer duidelijk geacteerd, maar schijnbaar krijg je daar betere tv van volgens de makers, en het volk dat kijkt heeft er schijnbaar geen problemen mee.

Ik heb dit programma voor het eerst gekeken, het komt een beetje over als 'Oh oh Cherco' met Barbie Jokertje en al die anderen figuren die ergens in 2010 volgens mij op tv kwamen. :D
pi_213297714
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het lijkt ook nog meer gespeeld vergeleken met vorige seizoenen alsof ze nog meer een rolletje spelen allemaal, nou is dit na seizoen 4 en het eerste all star seizoen al meer acteren geworden omdat het toen echt populair werd maar dit seizoen valt het nog harder op.
Seizoen 7 was ook nog leuk zonder dat het te geforceerd voelde
Seizoen 6 was niet geforceerd maar saai
Vanaf seizoen 8 werd het met het seizoen steeds geforceerder leuk/grappig doen voor de volgers
/
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 april 2024 @ 22:43:27 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213297842
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 22:26 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Seizoen 7 was ook nog leuk zonder dat het te geforceerd voelde
Seizoen 6 was niet geforceerd maar saai
Vanaf seizoen 8 werd het met het seizoen steeds geforceerder leuk/grappig doen voor de volgers
Toen had je al wel die Dennis en Dusty die probeerde Harry en Jorden na te doen.
Toen het Dusty niet meer lukte ging hij lopen bitchen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 april 2024 @ 12:59:21 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213301397
Dit is wel echt een van de weinige programma's waarbij ik me elke keer weer opnieuw afvraag "Waarom kijk ik dit?!" :') Om vervolgens weer door te kijken.

Het zijn hersenloze paupers in een schreeuw om aandacht met gescripte ruzies, waarbij een "ex" al iemand is waarmee je in een dronken bui in een club in Cherso iemand hebt gezoend. Die vervolgens zo ordinair mogelijk gaan lopen doen in de hoop schnabbels en volgers te scoren na de show om daarmee hun gym abonnement, hopeloze DJ-carriere of nieuwe tieten te kunnen betalen.

En toch kijk ik en hou ik het in stand |:(
Why? (omdat zeiken over andere mensen heel Nederlands is en je je daarna 5 min even beter over je eigen leven kan voelen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 23 april 2024 @ 13:17:30 #83
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_213301608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Dit is wel echt een van de weinige programma's waarbij ik me elke keer weer opnieuw afvraag "Waarom kijk ik dit?!" :') Om vervolgens weer door te kijken.

Het zijn hersenloze paupers in een schreeuw om aandacht met gescripte ruzies, waarbij een "ex" al iemand is waarmee je in een dronken bui in een club in Cherso iemand hebt gezoend. Die vervolgens zo ordinair mogelijk gaan lopen doen in de hoop schnabbels en volgers te scoren na de show om daarmee hun gym abonnement, hopeloze DJ-carriere of nieuwe tieten te kunnen betalen.

En toch kijk ik en hou ik het in stand |:(
Why? (omdat zeiken over andere mensen heel Nederlands is en je je daarna 5 min even beter over je eigen leven kan voelen)
Perfecte omschrijving :D

Het is ook gewoon een heerlijke guilty pleasure, hoe gescript het ook is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')