Jordy wat een baas was datquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:50 schreef aquawoman het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste stoort mij het meest. Waarom moet het mij kunnen schelen met wie ze het doen als het ze zelf niet interesseert? Olivia/Dennis, Sem/Dusty, Jordy/Sharon, dat mensen wel wat voor elkaar voelen maakt het interessant.
Shit, moet ik toch nog gaan kijkenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Henk "wollah"Wat een gestoord figuur joh
Wel grappig om nu 2 gays te hebben daar. Zou wat zijn wanneer ze een andere hetero gast weten te fixen
Vorig jaar zomer ergens, gok ik. Hij kwam op mij vooral niet al te slim over. Vind het wel typisch. 😆quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:43 schreef Utopica het volgende:
Zo, Jaimy kwam al super claimerig onzeker over. Ergens verbaast het me niet dat zijn huidige vriendin nu al zwanger is. Hoelang geleden waren die opnames eigenlijk 😅 ?
Is t al gebeurd of kan ik t seizoen nog steeds skippen?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Henk "wollah"Wat een gestoord figuur joh
Wel grappig om nu 2 gays te hebben daar. Zou wat zijn wanneer ze een andere hetero gast weten te fixen
Ik vermoed dat hij met een reden pas aan het eind van het programma naar voren komtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t al gebeurd of kan ik t seizoen nog steeds skippen?
Is dit een AI post?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
OMG DANI EN CHIMENE EEN RELATIE? DESTINEY MISBRUIKT? RUZIE OM EEN ORG** #MACDATE MET EX ON THE BEACH
Bekijk deze YouTube-video
Ik schaam me al dat ik als dertiger dit soms nog kijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:16 schreef Utopica het volgende:
Met 33 jaar is het wel een beetje kansloos om nog mee te doen 🥲
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |