Het is toch 1 grote temptation ex on the only fans poel van incest, niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
De normale exen sneeuwen helemaal onder met al die oldbies die terugkomen. Nu is het meestal al een gratis vakantie als je als ex binnenkomt maar nu helemaal.
............. moet dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als de geruchten kloppen zit Yara Nour binnenkort in Expeditie Robinson omdat ze niet meekon met Echte meisjes in de jungle vanwege een openstaande straf.
Het is één locaties en volgens mij krijgen de deelnemers ook niet veel betaald.. daardoor is er geen script. Volgens mij doet het programma ook goed aan advertenties en streaming. Gok dat het dan wel makkelijk uit is.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef Dutch_view het volgende:
Dit programma is toch veel te duur om te maken tov de kijkcijfers / inkomsten?
Misschien dat er online of op Tk Tok nog wat mensen iets van meekrijgen. Maar kijken via tv met verplicht 3 of 4 (!!) reclame blokken, dat is echt geen doen. Via X zijn er ook nog maar weinig comments, waar vroeger zo tientallen posts waren met #eotbdd per aflevering.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef Utopica het volgende:
[..]
Het is één locaties en volgens mij krijgen de deelnemers ook niet veel betaald.. daardoor is er geen script. Volgens mij doet het programma ook goed aan advertenties en streaming. Gok dat het dan wel makkelijk uit is.
Daarnaast heb je tegenwoordig met die maffe quotes ook weer lekkere content op social media. D
4? Zeker 6 of 7quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Misschien dat er online of op Tk Tok nog wat mensen iets van meekrijgen. Maar kijken via tv met verplicht 3 of 4 (!!) reclame blokken, dat is echt geen doen. Via X zijn er ook nog maar weinig comments, waar vroeger zo tientallen posts waren met #eotbdd per aflevering.
Mja.. elke keer denk ik: prima dat je niet preuts bent, anders heb je niets te zoeken in zo'n programma, maar heb een klein beetje waardigheid zeg.. ok je kan deepthroaten, maar moet je dat nou echt bij elk moment aan screentijd (van de regie) zeggen? Je kan ook "nee" zeggen.quote:
Mja.. elke keer denk ik: prima dat je niet preuts bent, anders heb je niets te zoeken in zo'n programma, maar heb een klein beetje waardigheid zeg.. ok je kan deepthroaten, maar moet je dat nou echt bij elk moment aan screentijd (van de regie) zeggen? Je kan ook "nee" zeggen.quote:
Zo hol en leeg van binnen... en mensen gaan nu zo naar elke vol getattoeerde gast kijken die veel aandacht besteedt aan 'er goed uit zien'quote:Op maandag 2 juni 2025 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Al een aantal jaren is dit mijn guilty pleasure, maar na 3 min kijken nam ik een drastische beslissing.
Die eerste gast deed z'n praatje, noemde zichzelf toxic en was daar heel tots op, en ik dacht: "Nee. Dat is echt niet niet om trots op te zijn. wat ben je toch voor figuur als je dat als goed iets ziet? En weet je wat? Ik enable dit soort mensen door maar te blijven kijken naar deze pulp en ze een podium te geven."
En dus heb ik m afgezet en uit "verder kijken" verwijderd.
Ik den dat t klaar is voor mij en ex on the beach.
Dan maar MAFS en Big Brother als pulp.
Dit niet meer.
Aangestuurd door de regie notabenequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan dat jullie (en algemeen mensen) steeds extremer willen zien. Dus dat ligt eigenlijk bij jezelf, waarom je zo graag extremen zien (en dus ook over het algemeen)? Want er gebeurt natuurlijk al vrij veel en ook vrij extreem wat mij betreft.
[..]
Ah ja. Het is allemaal apart. Voor mij was wel een grens dat een gast bewust seks had met een dronken meid (Yasmine en Wayne volgens mij) omdat ze dan wel zou willen. Terwijl zij geen grenzen kon aangeven. Daar is een naam voor, maar kennelijk wel geoorloofd bij dit programma.
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Sinds de opkomst van insta/tiktok/ onlyfans en weet ik het wat voor shit allemaal nog meer is het eigenlijk alleen maar minder leuk geworden.
Ook langskomen als ex omdat je een keer hebt geneukt. Daar zit ook geen jaloezie of wat dan ook verder. Dat is juist het leukst
Dat laatste stoort mij het meest. Waarom moet het mij kunnen schelen met wie ze het doen als het ze zelf niet interesseert? Olivia/Dennis, Sem/Dusty, Jordy/Sharon, dat mensen wel wat voor elkaar voelen maakt het interessant.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Sinds de opkomst van insta/tiktok/ onlyfans en weet ik het wat voor shit allemaal nog meer is het eigenlijk alleen maar minder leuk geworden.
Ook langskomen als ex omdat je een keer hebt geneukt. Daar zit ook geen jaloezie of wat dan ook verder. Dat is juist het leukst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |