Eens. Wellicht als het seizoen over is om dan in een maand te bingewatching.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, verleidelijk om nu weer Videoland te nemen voor even
Even over nadenken
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 10 juni 2026 23:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eens. Wellicht als het seizoen over is om dan in een maand te bingewatching.
Same here. Het is verschrikkelijk slechte televisie. De makers zouden de deelnemers tegen zichzelf moeten beschermen en deze rommel niet moeten willen produceren. Anderzijds: het biedt een inkijkje in het doen en laten van een deel van de samenleving waar ik normaal helemaal geen contact mee heb.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even over nadenken
Misschien ben ik naïef hoor > alleen dit is toch (hopelijk) een heel klein deel van de maatschappij dat zo... veel met Jan en Alleman vrijen? Zijn niet de meeste mensen gewoon "huisje boompje beestje"?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Same here. Het is verschrikkelijk slechte televisie. De makers zouden de deelnemers tegen zichzelf moeten beschermen en deze rommel niet moeten willen produceren. Anderzijds: het biedt een inkijkje in het doen en laten van een deel van de samenleving waar ik normaal helemaal geen contact mee heb.
Zijn meer doen met Jan en alleman seks hebben. Alleen doen die het niet op tv.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef hoor > alleen dit is toch (hopelijk) een heel klein deel van de maatschappij dat zo... veel met Jan en Alleman vrijen? Zijn niet de meeste mensen gewoon "huisje boompje beestje"?
Natuurlijk zijn die mensen bij EOTB, alleen toch in een fline minderheid?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn meer doen met Jan en alleman seks hebben. Alleen doen die het niet op tv.
Volgens mij ervaren de meeste geen problemen met hun deelname aan het programma. Gratis zuip vakantie en eventueel lekker seks materiaal, why not. En nee ik zou het zelf niet doen. Ik kan wel begrijpen waarom sommige het wel doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Same here. Het is verschrikkelijk slechte televisie. De makers zouden de deelnemers tegen zichzelf moeten beschermen en deze rommel niet moeten willen produceren. Anderzijds: het biedt een inkijkje in het doen en laten van een deel van de samenleving waar ik normaal helemaal geen contact mee heb.
Ja een minderheid van de samenleving zal naar parenclubs gaan en of swingen. Maar we weten niet wie er allemaal aan doen. Het is toch een soort taboe.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die mensen bij EOTB, alleen toch in een fline minderheid?
Ik heb hiervoor een Videoland aangeschaft :’)quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even over nadenken
Dat begrijp ik wel ja!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een Videoland aangeschaft :’)
Achter gesloten deuren is toch nog een verschil met op tv op iedereen duiken. Aantal doen het met doel, daarom staat ook altijd hun insta enz erbij. Uiteindelijk willen ze influenzen met of zonder kleren. Meerdere meiden van afgelopen jaren verdienen hun centjes op onlyfans.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja een minderheid van de samenleving zal naar parenclubs gaan en of swingen. Maar we weten niet wie er allemaal aan doen. Het is toch een soort taboe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |