https://www.rtl.nl/nieuws(...)rley-geen-windeierenquote:Deelname Ex on the Beach spekt kandidaten: 'Nog nooit zoveel geld verdiend'
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:43 schreef EdVe het volgende:
Ex on the Beach: Double Dutch 2025 zal op 11 mei op de buis verschijnen. De aflevering zijn vanaf dan wekelijks te zijn op zondag om 22:00 te zien op MTV, en zullen vanaf dinsdag 13 mei ook wekelijks op Videoland verschijnen.
Inderdaad!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.
Op mtv kan meer. Qua discutabele programma'squote:Op maandag 17 maart 2025 09:37 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Dacht dat dit inmiddels ook wel gecancelled zou worden net als temptation island.
Ze is er trots op.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Poefbank het volgende:
Jezelf introduceren als pijpkoningin... Over paar jaar zit ze te janken in een of andere docu dat ze haar deelname als traumatisch heeft ervaren. Wat een domme kut.
Wel mooi dat sommige al hun OF zijn begonnen voordat ze hebben meegedaanquote:Op zondag 11 mei 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Oh nee de ellende is weer begonnen![]()
![]()
Pijpkoningin van NimmaJe zag die andere jongen Jonna, in beleefd Belgisch, een beetje verbaasd reageren
![]()
Maar bijna alles aan die wijven is weer nep , opgeblazen en opgespoten.![]()
Junior met zijn overdreven nep lachjes en te witte tanden![]()
Nou jah, ik ga me proberen minder te ergeren maar dat zal wss niet erg lukken
Aan mij zullen ze niets verdienenquote:Op zondag 11 mei 2025 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
Wel mooi dat sommige al hun OF zijn begonnen voordat ze hebben meegedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongens daar zien haar gewoon als een warm gat.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Aan mij zullen ze niets verdienenDie Demi vind ik ook geen mooie meid, ze heeft een opgeblazen kikkerhoofd.
Nou dit, mijn hemel. Ze zal je dochter maar zijn, hier blijft ze toch de rest van haar leven last van houden.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef Poefbank het volgende:
Jezelf introduceren als pijpkoningin... Over paar jaar zit ze te janken in een of andere docu dat ze haar deelname als traumatisch heeft ervaren. Wat een domme kut.
Precies. Dit echt letterlijk aapjes kijken in een circus voor mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dat geërgerd en die plaatsvervangende schaamte is juist waarom dit m'n guilty pleasure isdat iemand doodleuk zegt "echt heel schattig dat hij netjes vraagt of hij me mag motorboaten, echt een groene vlag!!" is toch heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |