Of dat nou zoveel goedkoper is?quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
Het kabinet wil al een paar jaar op ideologische gronden het wonen en ouderenzorg gescheiden houden![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel een heel mooie manier om te zeggen dat de stommelingen de bejaardenhuizen gesloten hebben
Afgezien van de efficiency, zal wel een hele boel leaseauto ZZP ers schelen en heel veel lege woningenquote:
Praat altijd met meel in zijn mondquote:
Rutte verdient een standbeeld in jouw straat.quote:
hij was aardig op wegquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het land is veel te superieur vergeleken met alle andere landen, daarom wil iedereen hierheen komen. Daar moet Rutte iets aan doen.
Mijn buurman (niet bepaald miljonair) heeft al meer dan een jaar een eigen laadpaal, dat gemak is niet onbetaalbaar toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk zegt hij nog ff dat er een laadpaalsubsidie komt
Jawel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Mijn buurman (niet bepaald miljonair) heeft al meer dan een jaar een eigen laadpaal, dat gemak is niet onbetaalbaar toch?
En de woningcrisis en de stikstofcrisis, en de uithuisplaatsing van de toeslagenouders, etc etc etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Wordt migratie nu een tijdje stilgelegd totdat we een nieuwe regering hebben?
Ftfyquote:
Laadpaalbelasting bedoel jequote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk zegt hij nog ff dat er een laadpaalsubsidie komt
De uitkeringen zijn 13,4% verhoogd en het kabinet valt kort daarna, toeval?quote:
januari 2024 komt er ongeveer 10% bruto bijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De uitkeringen zijn 13,4% verhoogd en het kabinet valt kort daarna, toeval?
Door een kabinet Rutte nog wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
De uitkeringen zijn 13,4% verhoogd en het kabinet valt kort daarna, toeval?
weet je wat ze later wil worden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
En belasting op vermogen is van 1,2% naar 1,97% gegaanquote:
Praktisch gezien komt het hier op neer. Met alleen Nederlanders zou het land stilvallen. We hebben niet genoeg productieve mensen om dit aan te kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef svann het volgende:
Ik denk dat heel nederland nu wel inziet dat we niet een eindeloze instroom gelukzoekers aankunnen.
Maar echte vluchtelingen moet kunnen, zeker ook omdat we wel wat extra arbeidskrachten kunnen gebruiken (dus zo gauw mogelijk aan het werk die groep).
TT is ook treffendquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef superniger het volgende:
We nemen alvast afscheid van de Haan en Gundogan.
Heel toevallig dat de VNO-NCW het een beetje opneemt voor de VVD.quote:
Als Rutte het wil regelt Thijsen morgen een CEOfunctie met een topsalaris voor Markie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel toevallig dat de VNO-NCW het een beetje opneemt voor de VVD.
Zelfs één zetel heeft een hoop te vertellen is gebleken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Lol Attje heeft niets te vertellen met die 9 zetels.
Gewoon ff meer investeren hoor ik net.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je wil gaan dweilen moet je de kraan dicht doen.
Maar wel weer terug als het kan. (Wel of geen werk en wel of niet ingeburgerd.)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef svann het volgende:
Ik denk dat heel nederland nu wel inziet dat we niet een eindeloze instroom gelukzoekers aankunnen.
Maar echte vluchtelingen moet kunnen, zeker ook omdat we wel wat extra arbeidskrachten kunnen gebruiken (dus zo gauw mogelijk aan het werk die groep).
Dat is Smurfin.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:33 schreef svann het volgende:
Wie zijn die blauwe dames ook alweer?
Van de werkgevers en ....
Een linkse hoogleraar migratie die in het Europees parlement zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:33 schreef svann het volgende:
Wie zijn die blauwe dames ook alweer?
Van de werkgevers en ....
Vind haar wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:17 schreef Gehrman het volgende:
Hermans is echt een lichtgewicht. Bizar dat ze in die positie is gekomen.
Val van kabinet draagt zeker bij aan de opwarming van de aarde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:34 schreef TLC het volgende:
Frans Timmermans![]()
Dat is de Wout Weghorst van de politiek
Juist niet indien nuttig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Maar wel weer terug als het kan. (Wel of geen werk en wel of niet ingeburgerd.)
Dat vieze gezichtje. Dat pedante toontje. Brrrrr. Dacht dat die nergens meer mocht komen na al die schandalenquote:
Zou wel hilarisch zijn nu dat blanke oude mannen niet zo in trek meer zijn bij de progressiefjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:34 schreef TLC het volgende:
Frans Timmermans![]()
Een zetel of 20 kunnen ze gezamenlijk nog wel halen, maar het kan ook zomaar blijven steken bij 15quote:
Pappa Hermans is machtig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:17 schreef Gehrman het volgende:
Hermans is echt een lichtgewicht. Bizar dat ze in die positie is gekomen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Juist niet indien nuttig.
We komen arbeidskrachten tekort.
Maar hoe los je dan het tekort aan arbeidskrachten op?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:38 schreef Bocaj het volgende:
![]()
De regel is binnen 5 jaar retour indien het kan.
Daarna, tja ik begrijp ook wel dat je niet ellenlang mensen in het ongewisse kunt laten.
Dat is nou juist het verschil tussen jou en mij, Svann!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Maar hoe los je dan het tekort aan arbeidskrachten op?
Twee vliegen in één klap zou mooi zijn.
Zit wat in, maar een vluchteling die echt blij is hier te wonen is ook waardevol.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Dat is nou juist het verschil tussen jou en mij, Svann!
Tekort aan arbeidskrachten kan via de arbeidsmigrant.
De vluchteling die terug kan moet terug om zijn of haar land weer te gaan opbouwen.
Een arbeidsmigrant past ook beter bij ons land. (Oekra, Polen etc.)
Na 5 jaar dan maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:47 schreef svann het volgende:
[..]
Zit wat in, maar een vluchteling die echt blij is hier te wonen is ook waardevol.
Was je op vakantie en weer thuis?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef svann het volgende:
Welterusten straks.
Endelijk en helaas weer in mijn eigen bedje.
op vakantie?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef svann het volgende:
Welterusten straks.
Endelijk en helaas weer in mijn eigen bedje.
Via de kanaaltunnel helemaal naar Wales en zuidwest Ierland en met de nachtboot onder engeland door weer terug.quote:
Spreekt Wout ook 6 talen vloeiendquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:34 schreef TLC het volgende:
Frans Timmermans![]()
Bizar toch? Rechts faalt al 20 jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:37 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een zetel of 20 kunnen ze gezamenlijk nog wel halen, maar het kan ook zomaar blijven steken bij 15
Nordsea Jazz te jazz 🤔quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:47 schreef svann het volgende:
WTF, zap ik weg bij Nordsea Jazz omdat het te jazz wordt, zie ik Op1 aangekondigd.
We kunnen nog zeker een jaar emmeren over de ongewenselijke kabinetloosheid.
Net Paul Newman in zijn jonge jaren. Hij oogt wel heel erg jong trouwens. Dat zo'n jochie al staatssecretaris is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Maarten van Ooijen met zijn mooie blauwe ogen
Die bruine solarium-kop ziet er ook niet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:14 schreef trein2000 het volgende:
Kan iemand aan Hugo vertellen dat als je zit op tv je je jasje niet dicht moet knopen. Dat ziet er niet uit.
Hij heeft natuurlijk een nogal comfortabele positie vergeleken met zijn coalitiegenoten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Wat een inhoudelijk gepraat allemaal. Volgens Attje ging het helemaal niet om de inhoud maar was dit een verkiezingstrucje van Rutte dat hij al tijden van te voren had uitgedacht.
Welke invasiequote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:15 schreef svann het volgende:
En dan hoor ik nog niet dat alleen in europees verband dit probleem enigszins hanteerbaar is.
Denk ook aan de bootjesinvasie.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:33 schreef monkyyy het volgende:
7x dezelfde vraag stellen, Sven de Cock is weer aan het zuigen
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje weinig gasten. De aankondiging duurt al twee minuten.
Dat zou Kaag ook niet aankunnenquote:Op maandag 10 juli 2023 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Blij dat Rutte nog even blijft want anders hadden we Kaag als premier gehad.
dat is sneu ,quote:Op maandag 10 juli 2023 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Voor straf moet Rutte nu die 34 miljard voor plantjes en vliegjes stopzetten
De eerste vrouwelijke premier die vervolgens niets mag doen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Blij dat Rutte nog even blijft want anders hadden we Kaag als premier gehad.
Ik weet niet, misschien vindt ze het wel zo leuk dat ze blijft. (Al is het volgens mij nog niet zeker wat ze doet.)quote:
Alles is misgegaan toen de uitkeringen met 13,4% verhoogd zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 22:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat is sneu ,
geld strooien is wel zijn hobby
Geen woeste manen @monkyyyquote:Op maandag 10 juli 2023 22:34 schreef S_E het volgende:
Waarom heeft Fidan haar haar niet even gewassen?
Haarlak misschien? Ze hebben visagie en kapper daar.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:34 schreef S_E het volgende:
Waarom heeft Fidan haar haar niet even gewassen?
Semi wet-lookquote:
Januari 2024 weer 10% erbijquote:Op maandag 10 juli 2023 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alles is misgegaan toen de uitkeringen met 13,4% verhoogd zijn
Hij begon pas echt te luisteren toen ze hem het mes op de keel zetten.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:38 schreef svann het volgende:
Met Rutte regeren betekent ook je achterban decimeren, dat patroon gaat zich tegen de handige regelaar keren.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dan maar Groenlinks aan de macht helpen om die laadpaalsubsidie voor elkaar te krijgen.
Gratis laden bij de lokale azc.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dan maar Groenlinks aan de macht helpen om die laadpaalsubsidie voor elkaar te krijgen.
Je kunt live kijken (op internet) en terugspoelen naar begin. Dan kijk je vertraagd.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:43 schreef KingRoland het volgende:
wat een vreselijke tijd. naja ik kijk wel uitzending gemist dan.
ik heb speciaal voor jou de tv aangezetquote:Op maandag 10 juli 2023 22:43 schreef KingRoland het volgende:
wat een vreselijke tijd. naja ik kijk wel uitzending gemist dan.
quote:
jeetje hij heeft een baantje voor 4 uur per week. Snel een dienstauto, iedereen een dienstauto!quote:Op maandag 10 juli 2023 22:54 schreef Regilio_ het volgende:
In ben Dijsselbloem wel eens in de trein tegengekomen toen ik in Leiden werkte. Toen was ie minister af en had dus geen dienstauto meer, maar was nog wél voorzitter van de G7. Maar in Nederland regeltjesland geven we zo'n man dan geen dienstauto meer, tamelijk absurd.
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jeetje hij heeft een baantje voor 4 uur per week. Snel een dienstauto, iedereen een dienstauto!
Klaas is wel een enorme ijdeltuit. Misschien doet hij het toch wel. Zou inderdaad wel de redding van de VVD zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Klaas Dijksma is er ook weer maar wi niks. Ongeveer de enige die de VVD kan redden, maar die kijkt wel uit.
Kleurloze premier vond ik dat. Youp zei, trek hem een witte jas aan en het is je SRV-man.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:59 schreef Bocaj het volgende:
Wim Kok was ik eigenlijk al vergeten. Leeft ook niet meer inmiddels.
Moet je eens raden wie de toeslagenwet heeft verzonnen in 2005quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 10 juli 2023 23:04 schreef S_E het volgende:
"Na het debat hebben jullie altijd contact gehouden?"
"Ja, ik heb hem nog 2x een SMS gestuurd"
Goed verhaal zeg.
Een nieuwe Saabquote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Moeten we Rutte ook nog iets van een nationaal cadeau geven van alle Nederlandsche inwoners?
Hij beurt wel wachtgeld neem ik aanquote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Moeten we Rutte ook nog iets van een nationaal cadeau geven van alle Nederlandsche inwoners?
Hij mag wel eens meedoen aan Max Geheugentrainer.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Bocaj het volgende:
Dan maar een fabrieksnieuwe van Stipt.quote:
Het draagvlak is op het absolute minimum dus we hebben een dwangwet nodig.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ja iedereen wil de spreidingswetPvdA mannetje neemt zelf maar een AZC in de achtertuin
Precies ga naar Duitsland of Frankrijk veel groter en ruimer dan kikkerland Holland.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Er is gewoon geen plek voor die mensen. Waarom zou je ze hier in een weiland willen leggen ipv in aan ander land in een prachtig hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |