Lekker voor een weekend op en neer naar Thailand. Waarom ook niet.quote:Op maandag 6 november 2023 01:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zo, weer terug van een lang weekeinde Thailand.....maar wat is dat super super druk geworden,..........we vlogen met een overstap in Bangkok naar Phuket, en mijn koffer had een "hot transfer".... Best een kinky trip...
Tolwegen in Spanje zouden in 2024 afgeschaft worden. Echter, als ik nu even Google, vind ik tegengestelde berichten, dus wellicht is dat achterhaald.quote:Op maandag 20 november 2023 09:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Spanje kent ook best nog wat tolwegen die ook erg duur zijn.
En de alternatieve wegen zijn vaak bergwegen (als je het hebt over de route naar het zuiden vanuit Barcelona bv).
Met mooie uitzichten over de zee.
Als je "in de buurt" woont is dat niet zo gek hoor. Zo ga ik zeer regelmatig een weekendje naar Buenos Airesquote:Op maandag 20 november 2023 12:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lekker voor een weekend op en neer naar Thailand. Waarom ook niet.
Zou ik ook doen als in de buurt woonde. Trouwens ook gedaan toen ik in de buurt verbleef. Weekendje Buenos Aires vanuit Ecuador, weekendje HongKong vanuit Macau.quote:Op maandag 20 november 2023 14:33 schreef flipsen het volgende:
Als je "in de buurt" woont is dat niet zo gek hoor. Zo ga ik zeer regelmatig een weekendje naar Buenos Aires
Werken in Singapore en vrijdagavond met de ferry naar Batam om pas zondagavond weer terug te komen.quote:Op maandag 20 november 2023 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als in de buurt woonde. Trouwens ook gedaan toen ik in de buurt verbleef. Weekendje Buenos Aires vanuit Ecuador, weekendje HongKong vanuit Macau.
Hoe gaat het op het moment in Argentinië? Overweeg daar binnenkort een keer op vakantie te gaan, alleen begrijp dat het economisch niet erg goed gaat. Merk je daar veel van of heb je daar weinig last van als toerist?quote:Op maandag 20 november 2023 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je "in de buurt" woont is dat niet zo gek hoor. Zo ga ik zeer regelmatig een weekendje naar Buenos Aires
Sorry, had je post niet gezienquote:Op maandag 20 november 2023 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het op het moment in Argentinië? Overweeg daar binnenkort een keer op vakantie te gaan, alleen begrijp dat het economisch niet erg goed gaat. Merk je daar veel van of heb je daar weinig last van als toerist?
Bovendien is het voordeel van het wonen in een katholiek land niet enkel dat Thailand 2,5 uurtjes weg light, maar ook dat 1 en 2 November, Allerheiligen en Allerzielen een nationale feestdag zijnquote:Op
maandag 20 november 2023 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als in de buurt woonde. Trouwens ook gedaan toen ik in de buurt verbleef. Weekendje Buenos Aires vanuit Ecuador, weekendje HongKong vanuit Macau.
Dat is tof! Wij gaan in april, zal het dan nog serieus overwegen als het kan. M’n man krijg ik sowieso niet mee, die heeft hoogtevrees, dus de normale viewing platforms zijn prima genoeg voor hemquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:46 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een reden gevonden om naar New York te gaan! Bij Top of the Rock kan je vanaf binnenkort The Beam Experience doen, alwaar je op een stalen balk kan gaan zitten om de iconische foto na te doen.
https://www.cbsnews.com/a(...)workers-lunch-photo/
15° die gaat denk ik wel lukken. Als je in de buurt wil blijven en het een stuk warmer wil hebben en goedkoper ga je naar Gambia.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Iemand ervaring met Madeira? Wil in de winter (februari) eigenlijk nog een weekje weg van de kou. Hoeft geen 30 graden te zijn, maar wel minimaal 15 en wil niet uren en uren in het vliegtuig zitten (dus geen Bali). Dus toen dacht ik misschien is Madeira een leuke optie. Lijkt een mooie bestemming om te hiken?
Daar ben ik een paar jaar geleden inderdaad geweest. Was prima, maar niet perse een land waar ik op korte termijn nog een keer heen wil/ga.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef Individual het volgende:
[..]
15° die gaat denk ik wel lukken. Als je in de buurt wil blijven en het een stuk warmer wil hebben en goedkoper ga je naar Gambia.
Andere goede opties?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef Sodemieters het volgende:
Het moet wel kunnen qua temperatuur, maar de natuur in Madeira lijkt me dan niet op z'n mooist. Denk dat het de slechtst denkbare periode is om er heen te gaan.
Klopt. Vorig jaar bijvoorbeeld naar Israel geweest. Niet echt een optie nuquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:11 schreef Individual het volgende:
In een circel met dezelfde afstand tussen Nederland en Madeira is er best wat aan de hand op het moment en als dat niet je ding is blijft er niet veel over.
Tenerife? Daar kun je sowieso hele mooie wandelingen maken, ook in de winter.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Andere goede opties?
[..]
Klopt. Vorig jaar bijvoorbeeld naar Israel geweest. Niet echt een optie nu
Inmiddels weer terug, super leuk gehad! We hadden een Cabrio gehuurd waarmee we bij Caminito del Rey en El Saltillo zijn geweest, met name de El Saltillo na de brug was leuk, de meeste mensen gaan na de brug weer terug naar we vonden het stuk daarna juist leuker.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:16 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heb je al op de website gekeken of er kaartjes zijn voor die wandeling? Die zijn soms al ver vooruit niet meer beschikbaar.
Ronda is zoals @:Fogel zegt een leuk stadje, je kan ook afdalen in de kloof en dan heb je schitterend zicht op de stad (en de bekende brug) maar er zijn qua natuurschoon wel mooiere plekken in de buurt van Malaga. El Torcal is b.v. een heel mooi gebied, wij hebben vorig jaar de gele route gedaan. Niet extreem lang maar wel een setting die best uniek is voor Europa, leuk klauteren ook.
[ afbeelding ]
De terugrit via binnenwegen is ook schitterend en je komt geen hond tegen.
Andere kant op vanuit Malaga kun je ook nog hier wandelen
https://www.wandeleninand(...)-saltillo-wandeling/
Mooi gebied rond El Saltillo, ben er laatst ook voor het eerst geweest. Relatief rustig, ik was er op een maandagmorgen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Inmiddels weer terug, super leuk gehad! We hadden een Cabrio gehuurd waarmee we bij Caminito del Rey en El Saltillo zijn geweest, met name de El Saltillo na de brug was leuk, de meeste mensen gaan na de brug weer terug naar we vonden het stuk daarna juist leuker.
In Malaga vooral bier gedronken en zondag de marathon uitgelopen op een rustig tempo.
Die stad is zo radicaal veranderd in de afgelopen 30 jaar. Zo enorm veel geschiedenis en niet eens zo heel ver van Nederland. Blij om aan de goede kant van de muur geboren te zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 02:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dat jaar, of een jaar eerder, was ik daar met school. Vorig jaar met de familie, maar als je er nu komt is het bijna niet meer voor te stellen hoe de situatie was met de muur......
Welk programma? Ga ik straks in de bus even terugluisterenquote:Op zaterdag 30 december 2023 07:26 schreef Individual het volgende:
NPO Radio1 over een half uur intervieuw over onze traditie.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk programma? Ga ik straks in de bus even terugluisteren
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk programma? Ga ik straks in de bus even terugluisteren
Ik ben er wel eens geweest maar kan me er weinig van herinneren, is denk ik 20 jaar geleden. Ik weet wel nog iets van gave ruïnes en ik heb er mijn enige aardbeving ooit meegemaaktquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, beste wensen![]()
Iemand weleens op RHodos geweest? Ik wil in ieder geval wel een dagtochtje naar Turkije maken, verder nog geen plannen. Eigenlijk nog helemaal geen zin ook. 7-20 april ga ik.
Wellicht dat dat perspectief biedt dat er ook ooit nog eens een e-trekking bike of e-MTB meegenomen mag worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:56 schreef Individual het volgende:
Mijn elektrische rolstoel is goedgekeurd door de KLM om naar Zanzibar te vliegen!
Er is een redelijk actieve topicreeks over Madeira in TRV. Wellicht kan iemand even de reeks zoeken voor je. Ik zit met een brakke verbinding op een strand in Thailand nu.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:19 schreef Pinuts het volgende:
Iemand hier met Madeira ervaring? Ik twijfel tussen het huren van een motor of een auto. Motor omdat het de beste roadtrip experience geeft, maar auto omdat ik ook wat hikes wil gaan doen (en dit niet in motorkleding ga doen). Iemand die er al geweest is en tips heeft?
Dat doet maar. Ze betalen de mods hier echt veel te veel.quote:Op maandag 29 januari 2024 04:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er is een redelijk actieve topicreeks over Madeira in TRV. Wellicht kan iemand even de reeks zoeken voor je. Ik zit met een brakke verbinding op een strand in Thailand nu.
Het is vast een door FOK! betaalde studiereis he, want TRV-mod. Wie is eigenlijk de SEX-mod vandaag de dag?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat doet maar. Ze betalen de mods hier echt veel te veel.
Ik ben vorig jaar al op studiereis geweest om de heuvels van de SEX-mod @Lenny77 te bekijkenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is vast een door FOK! betaalde studiereis he, want TRV-mod. Wie is eigenlijk de SEX-mod vandaag de dag?
Oh haiiiquote:Op maandag 29 januari 2024 12:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is vast een door FOK! betaalde studiereis he, want TRV-mod. Wie is eigenlijk de SEX-mod vandaag de dag?
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar al op studiereis geweest om de heuvels van de SEX-mod @:lenny77 te bekijken![]()
Zo hé, dat lijkt me tofquote:Op maandag 5 februari 2024 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Dit jaar naar Kazachstan, Kirgizië, Tajikistan en Oezbekistan. Zin in.
Mij niet, maar juist daarom ben ik erg benieuwd naar de foto´squote:
Wat lijkt je er niet tof aan? Ik heb er wel eens reisprogramma's over gezien en het ziet er echt spectaculair uit. Sterker nog, ik zei van de week nog tegen mijn man dat ik graag eens die kant op zou willenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mij niet, maar juist daarom ben ik erg benieuwd naar de foto´s
Geen idee, ik ken het niet en daarom ben ik ook zo benieuwd naar de foto´squote:Op woensdag 7 februari 2024 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lijkt je er niet tof aan? Ik heb er wel eens reisprogramma's over gezien en het ziet er echt spectaculair uit. Sterker nog, ik zei van de week nog tegen mijn man dat ik graag eens die kant op zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |