Diemers heeft nog geen clubquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese stuurt via een nep-account een berichtje naar Rutger dat Feyenoord concreet is voor één of andere kutspeler, die het natuurlijk direct publiceert. En vervolgens gaat PSV er voor veel te veel geld mee aan de haal.
Het is allemaal een meesterplan.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die laten ze in de keuken werken of wat bedoel je precies?
Een buitenspeler erbij zou in ieder geval prettig zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Binnen twee weken in ieder geval 1 grote aankoop zou eigenlijk wel lekker zijn
Het moet allemaal wel geloofwaardig blijven natuurlijkquote:
Ik hoop nog wel op minstens 2 ‘grote’ inkomende transfers, los van wat er uit gaat. Misschien zelfs wel 3.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een buitenspeler erbij zou in ieder geval prettig zijn.
Je bent net te laat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij net zo gaat milkshaken als JP kan hij beter achter de bar gaan staan in de kantine.
Wat mij betreft hoeft Feyenoord enkel vervangers voor Idrissi en Rasmussen te vinden. En misschien voor Kasanwirjo als die zo slecht is, maar dat zou wel een gigantische miskoop zijn geweest dan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op minstens 2 ‘grote’ inkomende transfers, los van wat er uit gaat. Misschien zelfs wel 3.
quote:Aan de inkomende kant hoopt Feyenoord in het nieuwe seizoen Sebastian Szymanski nog een jaar te huren van CSKA Moskou. Daarvoor moet de club een flink salaris neertellen voor de Poolse middenvelder. Dat zag er aanvankelijk uit als een lastige opgave, maar Szymanski is bereid wat water bij de wijn te doen omdat hij het naar zijn zin heeft in Rotterdam. Maar de Pool stuurt daarbij wel aan op een definitieve transfer, wat betekent dat Feyenoord hem zou moeten kopen.
De Szymanski-soap is nog vele malen vermoeiender dan de Zerrouki-soap. Man man man.quote:
Iedere Fer is vermoeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:14 schreef Scrummie het volgende:
Spanningen tussen Geertruida en Feyenoord.
Het bericht waarvan je wist dat het zou komen met die klote zaakwaarnemer.
https://archive.ph/IoZaS (Telegraaf)
Een soort Anti-Promesquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd dat Dennis een vage constructie op tafel legt om even wat Russische roebels te kunnen betalen.
Zal je beste investering ooit zijn. Szymanski is gewoon een lieve jongen die niet meer naar Rusland toe wil.
Best knap inderdaad dat je in 2 dagen tijd gaat van:quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus gisteren doet ZKA alsof een langer verblijf van Szymanski alweer bijna in kannen en kruiken is en vandaag is het toch weer net zo onzeker als dat het daarvoor was?
Voor dat geld hoef je hem niet te verkopen als hij tevreden blijft in een rol als backup.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijkbaar was er dus 3,5 miljoen geboden op Pedersen, die had ik nog niet eerder gezien.
Maar dat is zelfs voor altijd lekker rennen veel te weinig
PRAKTISCH ALLE SPELERS TEN MINSTE TIEN MILJOEN WAARD, grgrgrgrquote:Op donderdag 6 juli 2023 08:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijkbaar was er dus 3,5 miljoen geboden op Pedersen, die had ik nog niet eerder gezien.
Maar dat is zelfs voor altijd lekker rennen veel te weinig
Mijn god.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zka is helemaal de weg kwijt
Hoop voor ze dat wel hun Insta op privé hebben gezet, voor je het weet slide ZKA in je dm.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kinderen van Dennis kunnen weer heel veel ijsjes halen.
Het zit je allemaal wel dwars he? Teringquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
JA MAAR SARR (totaal geen rekening houdend met het feit dat dat een twee voor twaalf transfer was en écht "wat de gek er voor geeft, niet gebaseerd op reële waarde van de speler, waar IEDERE krant ook zijn verbazing over uitsprak)
Heeft @ZKA denk je al een spion naar Toscane gestuurd om te kijken of te Kloese écht aan het werk is?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het is een soort hybride versie van @Caland , @aTypisch en @klaasweetallesquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel dwars he? Tering
Echt topnieuwsquote:
Is dit FeyenoordBoulevard?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dat je per definitie geen grote bedragen naar Rusland moet overmaken. Wat dat betreft beetje vergelijkbaar met de situatie Til.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt topnieuwsIk heb veel liever Szymanski onder contract dan gehuurd. Lijkt mij een vrij risicoloze investering.
Het schijnt dat Te Kloese op zijn vakantieadres is om een ZWARE GEVANGENISSTRAF te ontvluchten wegens zijn criminele activiteiten in Amerika!!!!quote:
Ik zou principieel eigenlijk nog liever geen Szymanski hebben dan dat je miljoenen overmaakt naar Rusland.quote:
Ik ben benieuwd of Feyenoord ook maar een greintje moraal heeftquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou principieel eigenlijk nog liever geen Szymanski hebben dan dat je miljoenen overmaakt naar Rusland.
Was Feyenoord er een tijdje geleden niet mee bezig om te zorgen dat het contract gewoon ontbonden kon worden of iets dergelijks? Ik ben er eerlijk gezegd geen fan van om miljoenen over te maken naar de russen...quote:
Ik weet niet helemaal of ik het daar mee eens ben in deze specifieke situatie. Maar begrijp de overweging wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat je per definitie geen grote bedragen naar Rusland moet overmaken. Wat dat betreft beetje vergelijkbaar met de situatie Til.
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoffquote:
Bij Ajax zitten er ook bovengemiddeld veel criminelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoff
Dat doe je ook als je geld naar de Verenigde Staten overmaakt!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Idd wat boeit het nou dat we geld over maken naar een land met een regime waardoor iedere week duizenden mensen om het leven komen! /sarcasmoff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |